موضوعات = 04. بازاریابی و مسائل بازار - مباحث نوین بازاریابی
ارائه الگوی بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری در راستای بهبود عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت شوینده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403

10.22059/jibm.2021.330820.4202

شهراد پدیدار؛ محمد حقیقی؛ طهمورث حسنقلی پور


بررسی تأثیر نحوه تفکر بر اثربخشی پیام ترویج فروش: مطالعه آزمایشگاهی با روش ردیاب چشم

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 مرداد 1403

10.22059/jibm.2024.361549.4607

رزا هندیجانی؛ سهند کلانتری


ارائه مدل پیش‌بینی ریزش مشتریان در بسترB2B با بکارگیری روش‌های بهینه داده-کاوی در شرکت پتروشیمی خراسان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 آذر 1403

10.22059/jibm.2024.365245.4665

مرضیه توسلی؛ سید محمد باقری؛ شهربانو قلی پور فریدونی


شناسایی عوامل کلیدی تولید محتوای رسانه های اجتماعی برای بهبود تعامل مصرف کننده با برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 اسفند 1403

10.22059/jibm.2024.376776.4792

زهرا اله وردی؛ سید محمد رضا میراحمدی؛ سعید لندران اصفهانی؛ مهدی تاج الدین


بررسی تاثیر فناوری واقعیت افزوده AR و واقعیت های مجازی VR بر قبیله گرایی برند و تعاملات مشتریان (مطالعه موردی: آنلاین شاپ ها و اینستاگرام)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 اردیبهشت 1404

10.22059/jibm.2025.389607.4916

حسین رحیمی کلور؛ مهری مقامی دولت اباد


نقش تعدیلگری شهرت برند و تصویر فروشگاه در رابطه بین بازاریابی حسی و تمایلات رفتاری مصرف کننده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 خرداد 1404

10.22059/jibm.2025.392778.4949

محمدرضا درویشی نیا؛ غلامحسین خورشیدی؛ فاطمه زهرا شکوهیان


بازاریابی اینفلوئنسری: تدوین الگوی جامع اخلاق حرفه ای تاثیرگذاران شبکه‌های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 تیر 1404

10.22059/jibm.2024.375391.4777

فاطمه اشرفی؛ مرتضی موقر؛ میثم شیرخدایی


ارائه مدل توسعه فعالیت‌های بازاریابی الکترونیکی در بستر رسانه‌های اجتماعی براى افزایش ارزش ویژه برند شرکت‌های مخابراتی کشور عراق

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 مرداد 1404

10.22059/jibm.2024.366650.4680

اسامه فاضل راضی العیدانی؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ منوچهر انصاری


طراحی مدل تاثیر استفاده از مینمالیسم در بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 مهر 1404

10.22059/jibm.2025.397842.5003

مهرشاد نظری؛ محمد رحیم اسفیدانی


تحلیل ژانر جامعۀ گفتمانی نظرهای آنلاین مشتریان: مورد مطالعه خرده‌فروشی دیجی‌‌کالا

دوره 17، شماره 3، 1404، صفحه 867-895

10.22059/jibm.2024.369013.4714

میثم شیرخدایی؛ مبینا فلاح نژاد؛ زهرا کاظمی سراسکانرود


پیشایندهای اعتماد در پلتفرم‌های اقتصاد اشتراکی: اولویت‌بندی با استفاده از روش بهترین ـ بدترین

دوره 16، شماره 4، 1403، صفحه 856-887

10.22059/jibm.2023.362181.4618

نوید خانجان زاده کاکرودی؛ علی ادبی فیروزجائی؛ سهیل نجات؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی


طراحی مدل تعالی بازاریابی دیجیتالی (مطالعه موردی: بانکداری تجاری)

دوره 16، شماره 3، 1403، صفحه 596-617

10.22059/jibm.2024.376605.4785

مریم یعقوب پور؛ سید حمید خداداد حسینی؛ حسین جنتی فر؛ رسول ثانوی فرد


شکست ‏هم‏‌آفرینی ارزش؛ هم‏‌تخریبی ارزش برند در رسانه‌‏های اجتماعی

دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 318-348

10.22059/jibm.2023.350997.4486

غزاله طاهری؛ عظیم زارعی؛ داود فیض؛ مهدی دهقانی سلطانی


شناسایی پسایندهای درگیرسازی مشتری مبتنی بر داستان‌سرایی دیجیتال در رسانه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری

دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 478-517

10.22059/jibm.2023.357211.4559

میثم احمدنیا؛ طاهر روشندل اربطانی؛ عباس نرگسیان؛ سید مهدی شریفی؛ خه بات درفشی


شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجیتال مشتری به‌روش پدیدارشناسی

دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-215

10.22059/jibm.2023.361030.4603

فاطمه اصلاحی؛ سید محمد رضا میراحمدی؛ مجتبی آقاجانی


مفهوم‌سازی و نظریه‌پردازی بازاریابی آواتار در ایران

دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216

10.22059/jibm.2022.344989.4399

محمدامین ترابی؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ مرتضی جعفری زارع