موضوعات = 04. بازاریابی و مسائل بازار - مباحث نوین بازاریابی
تعداد مقالات: 53
1. تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761

محمد حقیقی؛ هاشم آقازاده؛ سید حمید خداداد حسینی؛ معین غریبی


2. مدل‌سازی نظری اثر تردید سبز مصرف‌کنندگان بر رفتار و قصد خرید سبز

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 825-849

مجتبی خلیفه؛ عباس عباسی؛ معین کاظمی؛ مهدی سمیع زاده


3. ارائه مدل کسب‌وکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918

عارفه بردبار؛ ندا عبدالوند؛ نسیم غنبر طهرانی؛ سعیده رجائی هرندی


7. شناسایی ویژگی‎های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340

سید مهدی شریفی؛ سمیه لبافی؛ محمد حسن یادگاری


8. مدل‌سازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهوم‎سازی بنیادی

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62

محسن نظری؛ مسعود کیماسی؛ احمد قدس الهی


10. بررسی تأثیر ویژگی‎های تجارت اجتماعی بر اعتماد و تمایل به مشارکت در آن

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 777-794

سید محمدباقر جعفری؛ پگاه سادات حبیبی؛ زهرا محمدی دورباش


11. بررسی تأثیر موسیقی پس‎زمینه بر قصد خرید به‎واسطه برانگیختگی، لذت، اعتماد و تعدیل‎کنندگی طبقه محصول

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 761-776

حمیده فیض آبادی؛ مهدی زنگانه؛ سامره شجاعی؛ هرمز مهرانی


12. الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده‎بنیاد بازار ایران

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 713-742

محمود محمدیان؛ حامد دهقانان؛ بهنام کامرانی؛ یاسمن گیاهی


13. ضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویت‎بندی راهکارها با استفاده از تکنیک‎های تصمیم‎گیری چند معیاره

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 547-566

میثم شیرخدایی؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی؛ مریم فضل اله تبار لداری


16. تأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرف‌کنندگان جوامع مجازی

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 121-144

زهره دهدشتی شاهرخ؛ پدرام بهیار


17. بازاریابی کارآفرینانه، قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد کسب‎‌وکارهای پروژه‎محور

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 145-164

یاسر سیف؛ محمدرضا محمدزمانی؛ یاسر شجاعی؛ رضا مقدم


18. توسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکت‌های بیمه

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 31-48

رضا اسماعیل پور؛ میثم قاسم نژاد


20. بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف‌کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 187-206

ابوالقاسم میرا؛ امیر خانلری؛ یاشار دیندار


23. مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270

طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ امیر خانلری؛ محی الدین غریبی


25. طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده‌بنیاد

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 415-438

علی یاسینی؛ محمد عباسی نیکو؛ محمد تابان؛ یاسان اله پوراشرف