موضوعات = 39. بازاریابی موسسات غیرانتفاعی، بازاریابی موسسات دولتی، بازاریابی خدمات عمومی، بازاریابی شهری، بازاریابی اماکن و گردشگری.
ارائه مدل کسب‌وکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918

10.22059/jibm.2019.270519.3335

عارفه بردبار؛ ندا عبدالوند؛ نسیم غنبر طهرانی؛ سعیده رجائی هرندی


طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده‌بنیاد

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 415-438

10.22059/jibm.2017.217294.2285

علی یاسینی؛ محمد عباسی نیکو؛ محمد تابان؛ یاسان اله پوراشرف


ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری

دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82

10.22059/jibm.2017.62318

محمد حقیقی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ احمد روستا؛ علی صالحی


بخش‎بندی بازار گردشگران ساحلی با رویکرد نقشه‎های خودسازمان‎ده

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 745-770

10.22059/jibm.2017.61298

منیژه بحرینی زاد؛ مجید اسماعیل‎پور؛ دنیا کبیری فرد