موضوعات = 41. %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87 %D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%8C %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%8C %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D9%BE%D9%86%D9%87%D8%A7%D9%86%D8%8C %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D8%AF%D8%B1 %D9%85%D8%AD%DB%8C%D8%B7 %D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C %D9%88 %D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85
الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده‎بنیاد بازار ایران

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 713-742

10.22059/jibm.2018.252666.2957

محمود محمدیان؛ حامد دهقانان؛ بهنام کامرانی؛ یاسمن گیاهی


تحلیل تأثیر خصومت مصرف کننده بر تصمیمات خرید

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 395-412

10.22059/jibm.2016.58698

فائزه عباسی؛ میلاد مرادی دیزگرانی؛ مهدی حسین پور