@article { author = {}, title = {Letter from the Editor - in - Chief: Forgotten Topics in Iran Business and Marketing Researches}, journal = {Journal of Business Management}, volume = {9}, number = {4}, pages = {1-4}, year = {2018}, publisher = {University of Tehran}, issn = {2008-5907}, eissn = {2423-5091}, doi = {10.22059/jibm.2000.64880}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {سخن سردبیر: موضوع‌های فراموش شده در پژوهش‌های بازرگانی و بازاریابی ایران}, abstract_fa = {بسیاری از همکاران دانشگاهی با این سؤال دانشجویانی که در مرحلة انتخاب موضوع پایـان- نامه قرار دارند، مواجه میشوند که چه موضوعی را برای انجام تحقیـق خـود انتخـاب کننـد؟ انتخاب موضوع تحقیق برای دانشجویان مسئلة کلیدی است که در سرنوشت شغلی یـا ادامـة تحصیل آنها نیز نقش بسزایی دارد.}, keywords_fa = {}, url = {https://jibm.ut.ac.ir/article_64880.html}, eprint = {https://jibm.ut.ac.ir/article_64880_4bec8b226f090962ce40a646a028f743.pdf} }