%0 Journal Article %T بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک‎شده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانک‌ها و مؤسسه‎های مالی شهرستان پل‎دختر) %J مدیریت بازرگانی %I دانشکده مدیریت دانشگاه تهران %Z 2008-5907 %A احمدی الوار, زهرا %A پوراشرف, یاسان اله %A طولابی, زینب %D 2018 %\ 01/21/2018 %V 9 %N 4 %P 689-716 %! بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک‎شده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانک‌ها و مؤسسه‎های مالی شهرستان پل‎دختر) %K ارزش %K ارزش ادراک‎شده %K عملکرد مشتری %K فرهنگ %K فرهنگ فروش %R 10.22059/jibm.2017.219458.2341 %X هدف از اجرای این پژوهش، بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش درک‎شده و عملکرد مشتریان است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف، کاربردی است و از نظر شیوۀ گردآوری داده­ها، توصیفی و پیمایشی از نوع همبستگی شمرده می­شود. جامعۀ آماری آن، کلیۀ مشتریان (نامحدود) و کارکنان بانک­ها و مؤسسه‎های مالی شهرستان پل‎دختر (141 نفر) در نظر گرفته شده است. برای جامعۀ کارکنان، از نمونه­گیری تمام­شماری استفاده شد و به‎کمک فرمول کوکران 384 نفر از مشتریان به‎صورت تصادفی طبقه­ای برای نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده­ها پرسشنامه است که روایی محتوایی آنها از دید صاحب‎نظران و روایی همگرایی آنها به‎کمک روش­های آماری به تأیید رسید. پایایی پرسشنامه­ها از طریق پایایی سازه و آلفای کرونباخ بررسی شد. داده­ها با بهره­مندی از مدل­سازی معادلات ساختاری و نرم­افزارهای LISREL و SPSS تجزیه و تحلیل شدند. نتایج نشان داد بین فرهنگ فروش با ارزش درک‎شده و عملکرد مشتری رابطۀ مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین ارتباط مثبت و معناداری بین ابعاد فرهنگ فروش با ارزش درک‎شده و عملکرد مشتری برقرار است. %U https://jibm.ut.ac.ir/article_64859_2183b0ad91d78da229fb3613846cce96.pdf