دوره و شماره: مقالات آماده انتشار

شناسایی پیشایندهای سازنده کهن‌الگوها

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 فروردین 1402

10.22059/jibm.2023.350884.4484

فوزیه طاهری مینا؛ تحفه قبادی لموکی؛ میثم لطیفی؛ حسین حاجی بابائی


عوامل موثر بر برندسازی شخصی موزیسین های فعال با رویکرد داده کاوی (مورد مطالعه :شبکه اجتماعی اینستاگرام)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 فروردین 1402

10.22059/jibm.2023.348884.4458

محمدمهدی پورسعید؛ محمد علی رحمانی کوهبنانی؛ سعید ده یادگاری


بررسی تاثیر دستکاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرف‌کننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2021.325528.4145

رزا هندیجانی؛ محسن نظری؛ الناز جعفری؛ صبا رحیمیان


ارائه الگوی بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری در راستای بهبود عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت شوینده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2021.330820.4202

شهراد پدیدار؛ محمد حقیقی؛ طهمورث حسنقلی پور


نوع شناسی و رتبه بندی قالب های تخفیف قیمت: یک پژوهش ترکیبی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2022.334602.4257

محسن نظری؛ الهام ظفریان پور


توسعه مدل بیمه دیجیتال با رویکرد داده بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2022.336731.4284

محمد آدابی؛ نسترن حاجی حیدری؛ سید حامد وارث


مدل بلوغ مدل‌های ‌کسب‌و‌کار باز (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2022.341652.4350

فهیمه ملااحمدی؛ محمدعلی شاه حسینی؛ نیما مختارزاده؛ مسعود کیماسی


واکنش مصرف کنندگان به اشتباهات برند و استراتژی های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند.

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2022.341757.4351

نغمه شیبانی مقدم؛ مسعود کیماسی؛ رزا هندیجانی؛ محمد صالح ترکستانی


تحلیل چند سطحی تاثیر کیفیت شبکه اجتماعی بر رابطه ابعاد شخصیتی مشتریان بر رفتار خرید مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2023.344762.4395

مریم اخوان خرازیان؛ سونا شفیعی


شناسایی عوامل و مولفه های سازمانی مؤثر بر بلوغ مدیریت تجربه مشتری با کاربست روش فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2022.349658.4469

پیام مردآزاد ناوی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ سید بیوک محمدی؛ محسن خون سیاوش


بررسی تأثیر ویژگی‌های واقعیت افزوده در شکل‌گیری الهام روان‌شناختی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 مهر 1402

10.22059/jibm.2023.359420.4584

سهیلا خدامی؛ بهاره اصانلو؛ مجتبی یوسفی


بررسی تاثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 مهر 1402

10.22059/jibm.2023.352929.4511

حسین نوروزی؛ بهاره اصانلو؛ علی صالح گوهری


شکست هم آفرینی ارزش؛ هم تخریبی ارزش برند در رسانه های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 آبان 1402

10.22059/jibm.2023.350997.4486

غزاله طاهری؛ عظیم زارعی؛ داود فیض؛ مهدی دهقانی سلطانی


شیوه‌های رایج فریب مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای: تبیین مدل درخت فریب مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 آذر 1402

10.22059/jibm.2023.357967.4570

علی اکبر برومیده؛ مریم الف پور تراکمه؛ سیما نظری؛ محمد آقایی


شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجتال مشتری به روش پدیدارشناسی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 آذر 1402

10.22059/jibm.2023.361030.4603

فاطمه اصلاحی؛ سید محمد رضا میراحمدی؛ مجتبی آقاجانی


شناسایی پسایندهای درگیرسازی مشتری مبتنی بر داستان‌سرایی دیجیتال در رسانه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 دی 1402

10.22059/jibm.2023.357211.4559

میثم احمدنیا؛ طاهر روشندل اربطانی؛ عباس نرگسیان؛ سید مهدی شریفی؛ خه بات درفشی


ارائه چارچوبی برای شایستگی‌های متخصصین سئو در اکوسیستم بازاریابی دیجیتال کسب‌و‌کارهای اینترنتی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 دی 1402

10.22059/jibm.2024.366678.4687

سعید زمانپور؛ آرین قلی پور؛ هاشم آقازاده؛ سید محسن علامه


ارائه الگوی ضد بازاریابی جهت پیشگیری از رفتارهای مجرمانه در فضای کسب‌وکارهای آنلاین و دیجیتالی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 بهمن 1402

10.22059/jibm.2023.358107.4564

قاسم زارعی؛ یونس نیکخواه


نگاشت و تحلیل روند پژوهش‌های استراتژی خروج: ترکیبی از بیبلیومتری و مرور نظامند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 بهمن 1402

10.22059/jibm.2023.355734.4544

علیرضا والی پور؛ علی حیدری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ اسداله کردنائیج