نمایه نویسندگان

آ

  • آبدارزاده، پدرام مدل‌سازی وضعیت حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب‌و‌کار مجازی در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 864-885]
  • آدوسی، علی طراحی الگوی تأثیر رسانه‌ها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 845-860]
  • آذر، عادل ارائه مدلی جهت شناخت، دسته‌بندی و تحلیل عدم اطمینان‌های موثر بر انتخاب شرکاء استراتژیک در بستر اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 3-20]
  • آقازاده، هاشم شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113]
  • آقایی، محمد مفهوم‌پردازی ماهیت اجرای استراتژیک برای تحقق استراتژی‌های سازمان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 655-689]

ا

  • احمدزاده، مصطفی ارائه الگوی توسعه بازارهای بین‌المللی (نمونه‌کاوی: محصولات پتروشیمی) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 384-411]
  • احمدی، زینب تاثیر رنگ بسته‌بندی بر به خاطرسپاری نام تجاری در کودکان (7 تا 12 سال) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 209-227]
  • اخوان خرازیان، مریم ارائه مدل چندسطحی تأثیر تیپ شخصیتی کارمندان فروش و تیپ شخصیتی مشتریان بر اعتماد به فروشنده [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 412-434]
  • اسفیدانی، محمد رحیم تأثیر عدم قطعیت تخفیف بر تصمیم به خرید [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 791-813]
  • اسماعیل‌پور، فریبا تکنیک‌های پیشبردی در جایگذاری محصولات غذایی ناسالم در مجلات کودکان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 114-131]
  • اصانلو، بهاره تاثیر تجربه فعالیت‌های بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 184-208]
  • اعرابی، سیدمحمد مفهوم‌پردازی ماهیت اجرای استراتژیک برای تحقق استراتژی‌های سازمان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 655-689]
  • الف‌پور‌تراکمه، مریم نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973]
  • اله‌وردی، مصطفی سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000]
  • انصاری، منوچهر نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973]
  • ایرانی، حمیدرضا طراحی سیستم استنتاج عصبی-فازی جهت ارزیابی تناسب گونه‌های خرده‌فروشی با ویژگی‌های محصول [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 66-87]
  • ایمان خان، نیلوفر ارائه چارچوبی برای یکپارچه‌سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 572-608]

ب

  • باقری قره بلاغ، هوشمند تأملی بر پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی در بین مصرف‌کنندگان کالاهای دیجیتال [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
  • براتی، ابوالفضل طراحی الگوی مفهومی عشق برند بر مبنای نظریه کنش متقابل نمادین [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 744-768]

پ

  • پورسعید، محمدمهدی عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده‌کاوی (نمونه‌کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-501]
  • پور عزت، علی اصغر مفهوم‌پردازی ماهیت اجرای استراتژیک برای تحقق استراتژی‌های سازمان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 655-689]

ت

  • تابش، علیرضا طراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بین‌المللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 153-183]
  • ترکستانی، محمد صالح نگاشت شبکه تداعی‌های برند گفتمان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 362-383]

ج

  • جاهدی، پدرام نگاشت شبکه تداعی‌های برند گفتمان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 362-383]
  • جلائی، سید عبدالمجید ارائه نوعی مدل تصمیم جدید در برنامه‌ریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1001-1016]
  • جلالی، محمد بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبه‌های ارتباطی و دسته‌بندی محصول بر وفاداری به برند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654]

چ

  • چوبندیان، رضوان ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 306-336]

ح

  • حاجی پور، بهمن شناسایی ابعاد اثرگذاری هویت سازمانی بر استراتژی سازمان: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-41]
  • حسنقلی پور، طهمورث طراحی الگوی تأثیر رسانه‌ها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 845-860]
  • حسینی، سید روح‌اله طراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بین‌المللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 153-183]
  • حسینی، سید محمود شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113]
  • حیدرزاده هنزایی، کامبیز واکاوی نقش کالاپردازی بصری (نوع مانکن) بر رفتار خرید بانوان با نقش تعدیل‌گر نوع فروشگاه و هدف مشتری: با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-272]
  • حیدرزاده هنزایی، کامبیز تأثیر توأمان استراتژی و شایستگی‌های سازمانی بر هویت برند سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720]
  • حیدری، صبا ارائه چارچوبی برای یکپارچه‌سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 572-608]

خ

  • خانلری، امیر ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 306-336]
  • خداداد حسینی، سید حمید آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910]
  • خدادادحسینی، سید حمید مدل‌سازی استراتژی تنوع‌بخشی در شرکت‌های چند کسب‌وکاره خصوصی ایرانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65]
  • خدامی، سهیلا تاثیر تجربه فعالیت‌های بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 184-208]
  • خوشنویس، مریم طراحی مدل کسب‌وکار رسانه‌های دیجیتال مبتنی بر ایجاد برند متمایز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 769-790]
  • خون سیاوش، محسن واکاوی نقش کالاپردازی بصری (نوع مانکن) بر رفتار خرید بانوان با نقش تعدیل‌گر نوع فروشگاه و هدف مشتری: با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-272]
  • خون سیاوش، محسن تأثیر توأمان استراتژی و شایستگی‌های سازمانی بر هویت برند سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720]

د

  • دادبه، شیوا ارائه مدل چندسطحی تأثیر تیپ شخصیتی کارمندان فروش و تیپ شخصیتی مشتریان بر اعتماد به فروشنده [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 412-434]
  • دانشگر، محمد تأثیر توأمان استراتژی و شایستگی‌های سازمانی بر هویت برند سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720]
  • داوری، علی بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبه‌های ارتباطی و دسته‌بندی محصول بر وفاداری به برند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654]
  • درزیان ‌عزیزی، عبدالهادی تکنولوژی واقعیت مجازی در بازاریابی مقاصد گردشگری [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 721-743]
  • دقیقی اصلی، هاشم طراحی مدلی برای تبیین عملکرد شبکه فروش در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 457-472]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000]
  • دین پرستی، فائز نگاشت شبکه تداعی‌های برند گفتمان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 362-383]
  • دیواندری، علی شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113]

ذ

  • ذوالفقارزاده، محمد مهدی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مؤثر بر بازاریابی اجتماعی در توسعه فعالیت‌های بنیادهای خیریه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 611-632]

ر

  • رجالی، سید محمد جواد پژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B2B) مورد مطالعه زنجیره تامین صنعت نفت ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 273-303]
  • رجب پور، ابراهیم تحلیل و توسعه نهادی مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها: رویکردی آمیخته [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 929-952]
  • رحمانیان، عماد نوع‌شناسی اخبار جعلیِ شبکه‌های اجتماعی در بافت مصرف ایران، الگوی مفهومی مردم‌نگارانه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 814-844]
  • رحمتی، محمدحسین شناسایی ابعاد اثرگذاری هویت سازمانی بر استراتژی سازمان: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-41]
  • رحمتی غفرانی، یلدا طراحی مدلی برای تبیین عملکرد شبکه فروش در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 457-472]
  • رحیم نیا، فریبرز مدیریت تجربۀ مشتری؛ حوزه‌ها و روندهای پژوهش [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 502-523]
  • رنجبر، محمدهادی شناسایی ابعاد اثرگذاری هویت سازمانی بر استراتژی سازمان: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-41]
  • روشندل اربطانی، طاهر مدل‌سازی وضعیت حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب‌و‌کار مجازی در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 864-885]

ز

  • زارعی، عظیم تأملی بر پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی در بین مصرف‌کنندگان کالاهای دیجیتال [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
  • زوئگا رمزوی، توماس تأثیر عدم قطعیت تخفیف بر تصمیم به خرید [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 791-813]

س

  • سپه وند، مسعود اثر سرمایه ساختاری بر شناسایی فرصت‌های کسب‌و‌کار با نقش میانجی چابکی راهبردی (نمونه‌پژوهی: صنایع موادغذایی ایران) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 546-571]
  • سپهوند، رضا اثر سرمایه ساختاری بر شناسایی فرصت‌های کسب‌و‌کار با نقش میانجی چابکی راهبردی (نمونه‌پژوهی: صنایع موادغذایی ایران) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 546-571]
  • سلطانی، مرتضی طراحی سیستم استنتاج عصبی-فازی جهت ارزیابی تناسب گونه‌های خرده‌فروشی با ویژگی‌های محصول [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 66-87]
  • سلمان‌پور سهی، عباس مفهوم‌پردازی ماهیت اجرای استراتژیک برای تحقق استراتژی‌های سازمان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 655-689]
  • سیدامیری، نادر بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبه‌های ارتباطی و دسته‌بندی محصول بر وفاداری به برند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654]

ش

  • شائمی برزکی، علی طراحی الگوی برندسازی کارفرما بر مبنای انتظارهای نیروی انسانی مستعد [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 337-361]
  • شامی زنجانی، مهدی مدیریت تجربۀ مشتری؛ حوزه‌ها و روندهای پژوهش [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 502-523]
  • شاه حسینی، محمدعلی شناسایی ابعاد اثرگذاری هویت سازمانی بر استراتژی سازمان: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-41]
  • شاهرودی، کامبیز طراحی مدلی برای تبیین عملکرد شبکه فروش در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 457-472]
  • شاه طهماسبی، اسماعیل تاثیر رنگ بسته‌بندی بر به خاطرسپاری نام تجاری در کودکان (7 تا 12 سال) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 209-227]
  • شجاعی، فرزانه عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده‌کاوی (نمونه‌کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-501]
  • شعبانی نشتایی، میترا تکنیک‌های پیشبردی در جایگذاری محصولات غذایی ناسالم در مجلات کودکان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 114-131]
  • شیرخدایی، میثم آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910]

ص

  • صالحی، فرانک شناسایی پیشایندها و پیامدهای شکل‌گیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 435-456]
  • صفری، علی طراحی الگوی برندسازی کارفرما بر مبنای انتظارهای نیروی انسانی مستعد [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 337-361]
  • صلواتیان، سیاوش عوامل مؤثر بر ورود شرکت‌های رسانه‌ای ایرانی به بازار پیام‌رسان‌های اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 524-545]
  • صنایعی، علی پژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B2B) مورد مطالعه زنجیره تامین صنعت نفت ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 273-303]

ط

  • طاهری کیا، فریز ارائه چارچوبی برای یکپارچه‌سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 572-608]

ع

  • عابدی، احسان ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 306-336]
  • عبدالوند، محمدعلی تأثیر توأمان استراتژی و شایستگی‌های سازمانی بر هویت برند سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720]
  • عزیزی، شهریار طراحی الگوی مفهومی عشق برند بر مبنای نظریه کنش متقابل نمادین [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 744-768]
  • عسکری، آزاده طراحی الگوی مفهومی عشق برند بر مبنای نظریه کنش متقابل نمادین [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 744-768]
  • عسگرزاده، سیدمحسن عوامل مؤثر بر ورود شرکت‌های رسانه‌ای ایرانی به بازار پیام‌رسان‌های اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 524-545]
  • عظیمی حسنی، محمدمهدی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مؤثر بر بازاریابی اجتماعی در توسعه فعالیت‌های بنیادهای خیریه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 611-632]
  • عقیلی، سیدوحید مدل‌سازی وضعیت حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب‌و‌کار مجازی در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 864-885]

غ

  • غریب نواز، نادر شناسایی پیشایندها و پیامدهای شکل‌گیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 435-456]
  • غمخوار، ساره بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبه‌های ارتباطی و دسته‌بندی محصول بر وفاداری به برند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654]

ف

  • فائزی رازی، فرشاد طراحی مدل کسب‌وکار رسانه‌های دیجیتال مبتنی بر ایجاد برند متمایز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 769-790]
  • فتحی چگنی، فریبرز اثر سرمایه ساختاری بر شناسایی فرصت‌های کسب‌و‌کار با نقش میانجی چابکی راهبردی (نمونه‌پژوهی: صنایع موادغذایی ایران) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 546-571]
  • فرقانی، محمدعلی ارائه نوعی مدل تصمیم جدید در برنامه‌ریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1001-1016]
  • فرهنگی، علی‌اکبر طراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بین‌المللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 153-183]
  • فرهنگی، علی اکبر طراحی الگوی تأثیر رسانه‌ها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 845-860]

ق

  • قره چه، منیژه طراحی الگوی مفهومی عشق برند بر مبنای نظریه کنش متقابل نمادین [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 744-768]

ک

  • کاظمی راشنانی، حدیثه شناسایی عوامل موثر بر خجالت از برند مصرف‌کننده [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 911-928]
  • کردنائیج، اسدالله مدل‌سازی استراتژی تنوع‌بخشی در شرکت‌های چند کسب‌وکاره خصوصی ایرانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65]
  • کردنائیج، اسداله آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910]
  • کریمی، تورج طراحی سیستم استنتاج عصبی-فازی جهت ارزیابی تناسب گونه‌های خرده‌فروشی با ویژگی‌های محصول [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 66-87]
  • کیماسی، مسعود مدل‌سازی وضعیت حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب‌و‌کار مجازی در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 864-885]

م

  • محسنی، محسن طراحی مدل کسب‌وکار رسانه‌های دیجیتال مبتنی بر ایجاد برند متمایز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 769-790]
  • محمدشفیعی، مجید پژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B2B) مورد مطالعه زنجیره تامین صنعت نفت ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 273-303]
  • محمدی، اسفندیار شناسایی عوامل موثر بر خجالت از برند مصرف‌کننده [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 911-928]
  • محمدی، اسما شناسایی عوامل موثر بر خجالت از برند مصرف‌کننده [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 911-928]
  • محمدیان، محمود سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000]
  • محمدی فام، سینا نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973]
  • مختاری، لیلا تاثیر تجربه فعالیت‌های بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 184-208]
  • مرادی، محمد تحلیل و توسعه نهادی مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها: رویکردی آمیخته [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 929-952]
  • مزارعی، سجاد تاثیر رنگ بسته‌بندی بر به خاطرسپاری نام تجاری در کودکان (7 تا 12 سال) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 209-227]
  • مزرعه، شیرین طراحی الگوی برندسازی کارفرما بر مبنای انتظارهای نیروی انسانی مستعد [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 337-361]
  • مشبکی اصفهانی، اصغر مدل‌سازی استراتژی تنوع‌بخشی در شرکت‌های چند کسب‌وکاره خصوصی ایرانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65]
  • معزز، هاشم ارائه مدلی جهت شناخت، دسته‌بندی و تحلیل عدم اطمینان‌های موثر بر انتخاب شرکاء استراتژیک در بستر اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 3-20]
  • مهرآیین، محمد مدیریت تجربۀ مشتری؛ حوزه‌ها و روندهای پژوهش [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 502-523]
  • موسوی، پریسا مدیریت تجربۀ مشتری؛ حوزه‌ها و روندهای پژوهش [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 502-523]
  • میربرگ کار، سید مظفر طراحی مدلی برای تبیین عملکرد شبکه فروش در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 457-472]

ن

  • ناصحی‌فر، وحید سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000]
  • نامدار، محمدرضا ارائه نوعی مدل تصمیم جدید در برنامه‌ریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1001-1016]
  • نجات، سهیل آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910]
  • نجف بیگی، رضا طراحی الگوی تأثیر رسانه‌ها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 845-860]
  • نجفی، کبری واکاوی نقش کالاپردازی بصری (نوع مانکن) بر رفتار خرید بانوان با نقش تعدیل‌گر نوع فروشگاه و هدف مشتری: با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-272]
  • نژادعلی لفمجانی، حمیدرضا طراحی سیستم استنتاج عصبی-فازی جهت ارزیابی تناسب گونه‌های خرده‌فروشی با ویژگی‌های محصول [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 66-87]
  • نصری، مصطفی ارائه چارچوب نگرش به خرید از فروشگاه‌های همواره تخفیف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 132-152]
  • نصیری، سپیده نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973]
  • نظرپوری، امیرهوشنگ اثر سرمایه ساختاری بر شناسایی فرصت‌های کسب‌و‌کار با نقش میانجی چابکی راهبردی (نمونه‌پژوهی: صنایع موادغذایی ایران) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 546-571]
  • نظری، محسن آسیب‌شناسی استراتژی‌های تحقیق در پژوهش‌های کسب و کار و بازاریابی در ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-2]
  • نظری، محسن ارائه چارچوب نگرش به خرید از فروشگاه‌های همواره تخفیف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 132-152]
  • نظری، محسن سخن سردبیر: اعتبار پژوهش کیفی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 304-305]
  • نظری، محسن سخن سردبیر :سکوت پژوهشگر [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 609-610]
  • نظری، محسن تأثیر عدم قطعیت تخفیف بر تصمیم به خرید [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 791-813]
  • نعامی، عبدالله ارائه الگوی توسعه بازارهای بین‌المللی (نمونه‌کاوی: محصولات پتروشیمی) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 384-411]
  • نوروزی، کیان تأثیر عدم قطعیت تخفیف بر تصمیم به خرید [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 791-813]
  • نیک نفس، علی اکبر عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده‌کاوی (نمونه‌کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-501]

و

  • وارث، سید حامد شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مؤثر بر بازاریابی اجتماعی در توسعه فعالیت‌های بنیادهای خیریه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 611-632]
  • وهابی، عبدالحسین تأثیر عدم قطعیت تخفیف بر تصمیم به خرید [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 791-813]

ه

  • هادیانفر، نیلوفر تکنولوژی واقعیت مجازی در بازاریابی مقاصد گردشگری [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 721-743]
  • هاشمی، سید رامین مدل‌سازی استراتژی تنوع‌بخشی در شرکت‌های چند کسب‌وکاره خصوصی ایرانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65]
  • هاشمی، سید محمود ارائه الگوی توسعه بازارهای بین‌المللی (نمونه‌کاوی: محصولات پتروشیمی) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 384-411]
  • هاشمی، محمدصادق شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113]
  • هاشمی، مهدی ارائه مدلی جهت شناخت، دسته‌بندی و تحلیل عدم اطمینان‌های موثر بر انتخاب شرکاء استراتژیک در بستر اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 3-20]

ی

  • یزدانی، حمید رضا شناسایی ابعاد اثرگذاری هویت سازمانی بر استراتژی سازمان: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-41]
  • یزدانی، حمید رضا ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 306-336]