نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل طراحی مدل نوسازی استراتژیک سازمان‌های توسعه‌ای در ایران مبتنی بر هویت حرفه‌ای مدیران (مورد مطالعه: شرکت‌های دولتی تابعه ایدرو) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 326-353]
  • آقازاده، هاشم برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64]

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم ارائه مدل میان‌برهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 602-624]
  • ابوالحسنی طرقی، فاطمه تأثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطه‌ای تردید به تبلیغات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 175-196]
  • احدی، پری شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرف‌کننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 573-601]
  • اخوان خرازیان، مریم ارائه چارچوب کمیاب‌سازی محصول در بازاریابی: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 418-444]
  • ادبی فیروزجایی، علی بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 495-518]
  • اسفیدانی، محمد رحیم برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64]
  • اسماعیل پور، حسن طراحی مدل اثربخشی کمپین‏های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 149-174]
  • اسماعیل پور، مجید آیا رنگ پس‌زمینه خرده‌فروشی‌های آنلاین بر واکنش شناختی و احساسی مصرف‌کنندگان تأثیر دارد؟ مطالعه آزمایشی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 276-299]
  • اصغری نجیب، مریم شناسایی الگوهای ذهنی تعامل کسب‌وکارهای بنگاه‌به‌بنگاه در لینکدین با استفاده از روش کیو [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 625-646]
  • امیرشاهی، میر احمد برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64]
  • امیری، صبا بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 647-674]
  • امیری، مجتبی شناسایی تأثیر مؤلفه‌های رفتاری روی عملکرد نیروی فروش با رویکرد توسعه هوش هیجانی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 114-148]
  • امین، فرشته شناسایی ابعاد مدل تاب‌آوری فردی بنیان‌گذاران استارتاپ‌های ایرانی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 741-769]
  • امینی، علیرضا ارائه مدل میان‌برهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 602-624]
  • انصاری، آذرنوش تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 254-275]

ب

  • بارانی، صمد تأثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکت‌ها در محیط‌های پویا: نقش قابلیت‌های پویا، نوآوری مدل کسب‌وکار و مزیت رقابتی پایدار [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 445-474]
  • بحرینی زاد، منیژه آیا رنگ پس‌زمینه خرده‌فروشی‌های آنلاین بر واکنش شناختی و احساسی مصرف‌کنندگان تأثیر دارد؟ مطالعه آزمایشی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 276-299]
  • بهاگیر، اسدالله درگیرسازی کاربر در برند و هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 379-400]
  • بوداقی خواجه، حسین طراحی مدل مشارکت مشتری در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: خدمات زیبایی پوست‌ومو) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 717-740]

پ

  • پرنیان، پرهام طبقه‌بندی نظرهای مشتریان با رویکرد متن‌کاوی و یادگیری عمیق (نمونه موردی: نظرهای کاربران وبسایت دیجی‌کالا) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 675-694]
  • پرهیزگار، محمد مهدی تبیین الگوی مرجع مشتری در صنعت بیمه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 300-325]

ت

  • تقوی، سید مهران ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای توسعه صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 695-716]
  • تلو حسینی، فرخ ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 519-570]

ث

ح

  • حاتمی نسب، سید حسن تأثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطه‌ای تردید به تبلیغات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 175-196]
  • حبیبی آشتیانی، علیرضا تأثیر نوآوری در مدل کسب‌وکار بر عملکرد شرکت‌های مستقر در پارک‌ علم و فناوری دانشگاه شریف [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 401-417]
  • حسنقلی پور یاسوری، طهمورث شناسایی تأثیر مؤلفه‌های رفتاری روی عملکرد نیروی فروش با رویکرد توسعه هوش هیجانی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 114-148]
  • حسین پور، مهدی مفهوم‌پردازی مدل رفتار مصرف‌کننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-19) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 228-253]
  • حسینی، سید محمود ارائه چارچوب کمیاب‌سازی محصول در بازاریابی: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 418-444]
  • حسینی، میرزا حسن تبیین الگوی مرجع مشتری در صنعت بیمه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 300-325]
  • حشمتی، افشین مفهوم‌پردازی مدل رفتار مصرف‌کننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-19) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 228-253]
  • حقیقی خواه، مریم شناسایی عوامل مؤثر بر همکاری بانک‌ها و فین‌تک‌ها با استفاده از مرور نظام‌مند ادبیات علمی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-227]
  • حقیقی نسب، منیژه شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرف‌کننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 573-601]
  • حمدی، کریم طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 354-376]
  • حیدری، جلیل چارچو‌ب طبقه‌بندی الگوهای مدل کسب‌وکار مدور از دیدگاه استراتژی‌های اقتصاد مدور [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 65-93]

خ

  • خانجانزاده کاکرودی، نوید بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 495-518]
  • خانی، سجاد برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64]
  • خواجه ئیان، داتیس چارچو‌ب طبقه‌بندی الگوهای مدل کسب‌وکار مدور از دیدگاه استراتژی‌های اقتصاد مدور [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 65-93]
  • خوش لفظ، محمد رضا شناسایی تأثیر مؤلفه‌های رفتاری روی عملکرد نیروی فروش با رویکرد توسعه هوش هیجانی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 114-148]

د

  • داوری، علی شناسایی ابعاد مدل تاب‌آوری فردی بنیان‌گذاران استارتاپ‌های ایرانی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 741-769]
  • دیواندری، علی افق‌های تازه پرسشگری برای پژوهشگران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-3]
  • دیواندری، علی مواجهۀ پژوهشگر با روش‌شناسی و نظریه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 197-198]
  • دیواندری، علی پژوهش‏های تفسیری و کمک به درک پیچیدگی‏های مدیریت [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 377-378]

ر

  • رستگاری، رضا ارائه مدل میان‌برهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 602-624]
  • رضائیان، علی طراحی مدل اثربخشی کمپین‏های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 149-174]
  • رمضانی، مجتبی طراحی مدل مشارکت مشتری در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: خدمات زیبایی پوست‌ومو) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 717-740]
  • روشندل اربطانی، طاهر درگیرسازی کاربر در برند و هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 379-400]
  • روشنی، غلامحسین بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 647-674]

ز

  • زمان فشمی، رحیمه شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرف‌کننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 573-601]
  • زمانی، حسین طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 354-376]

س

  • سپهوند، رضا طراحی مدل نوسازی استراتژیک سازمان‌های توسعه‌ای در ایران مبتنی بر هویت حرفه‌ای مدیران (مورد مطالعه: شرکت‌های دولتی تابعه ایدرو) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 326-353]
  • سیدامیری، نادر شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرف‌کننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 573-601]
  • سید نژاد، دیمن طراحی مدل مشارکت مشتری در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: خدمات زیبایی پوست‌ومو) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 717-740]

ش

  • شامی زنجانی، مهدی شناسایی عوامل مؤثر بر همکاری بانک‌ها و فین‌تک‌ها با استفاده از مرور نظام‌مند ادبیات علمی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-227]
  • شاه حسینی، محمدعلی شناسایی عوامل مؤثر بر همکاری بانک‌ها و فین‌تک‌ها با استفاده از مرور نظام‌مند ادبیات علمی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-227]
  • شریعت نژاد، علی طراحی الگوی پیاده‌سازی راهبرد باندلینگ اجتماعی در صنعت لوازم خانگی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 475-494]
  • شریفی، ماندانا تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 254-275]
  • شیرخدایی، میثم بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 495-518]

ص

  • صنایعی، علی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 254-275]

ع

  • عبدالهی، علی ارائه چارچوب کمیاب‌سازی محصول در بازاریابی: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 418-444]
  • عزیزی، ایمان تبیین الگوی مرجع مشتری در صنعت بیمه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 300-325]
  • علایی، حسین شناسایی تأثیر مؤلفه‌های رفتاری روی عملکرد نیروی فروش با رویکرد توسعه هوش هیجانی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 114-148]
  • علوی متین، یعقوب طراحی مدل مشارکت مشتری در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: خدمات زیبایی پوست‌ومو) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 717-740]
  • علیپور، سیما شناسایی الگوهای ذهنی تعامل کسب‌وکارهای بنگاه‌به‌بنگاه در لینکدین با استفاده از روش کیو [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 625-646]
  • عیوضی حشمت، علی اصغر ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 519-570]

غ

  • غریب نواز، نادر ارائه مدل تبیین‌کننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 94-113]

ف

  • فرتاش، کیارش تأثیر نوآوری در مدل کسب‌وکار بر عملکرد شرکت‌های مستقر در پارک‌ علم و فناوری دانشگاه شریف [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 401-417]
  • فرهنگی، علی اکبر ارائه مدل تبیین‌کننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 94-113]
  • فریدچهر، الهام ارائه مدل تبیین‌کننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 94-113]
  • فلاح لاجیمی، حمیدرضا بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 495-518]
  • فیاضی، مرجان شناسایی ابعاد مدل تاب‌آوری فردی بنیان‌گذاران استارتاپ‌های ایرانی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 741-769]

ک

  • کرمی، جهانگیر مفهوم‌پردازی مدل رفتار مصرف‌کننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-19) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 228-253]
  • کریمی زند، مهدی ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای توسعه صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 695-716]
  • کیماسی، مسعود شناسایی عوامل مؤثر بر همکاری بانک‌ها و فین‌تک‌ها با استفاده از مرور نظام‌مند ادبیات علمی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-227]

ل

  • لبافی، سمیه درگیرسازی کاربر در برند و هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 379-400]
  • لطفی، علی ارائه مدل تبیین‌کننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 94-113]

م

  • محمدیان، ایوب چارچو‌ب طبقه‌بندی الگوهای مدل کسب‌وکار مدور از دیدگاه استراتژی‌های اقتصاد مدور [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 65-93]
  • محمدی‌فر، یوسف مفهوم‌پردازی مدل رفتار مصرف‌کننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-19) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 228-253]
  • محمودی میمند، محمد تبیین الگوی مرجع مشتری در صنعت بیمه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 300-325]
  • مروی، راحیل طراحی مدل اثربخشی کمپین‏های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 149-174]
  • مزارعی، سجاد ارائه چارچوب کمیاب‌سازی محصول در بازاریابی: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 418-444]
  • مقدم، علیرضا طراحی مدل نوسازی استراتژیک سازمان‌های توسعه‌ای در ایران مبتنی بر هویت حرفه‌ای مدیران (مورد مطالعه: شرکت‌های دولتی تابعه ایدرو) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 326-353]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی شناسایی الگوهای ذهنی تعامل کسب‌وکارهای بنگاه‌به‌بنگاه در لینکدین با استفاده از روش کیو [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 625-646]
  • مهرجو، الهام مدل هم‌آفرینی ارزش در طراحی داخلی ساختمان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 4-36]
  • موسوی، سید نجم‌الدین طراحی الگوی پیاده‌سازی راهبرد باندلینگ اجتماعی در صنعت لوازم خانگی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 475-494]
  • میرابی، وحید رضا ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای توسعه صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 695-716]

ن

  • ناصرپور، مهرداد طراحی الگوی پیاده‌سازی راهبرد باندلینگ اجتماعی در صنعت لوازم خانگی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 475-494]
  • نبوی زاده، فروغ آیا رنگ پس‌زمینه خرده‌فروشی‌های آنلاین بر واکنش شناختی و احساسی مصرف‌کنندگان تأثیر دارد؟ مطالعه آزمایشی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 276-299]
  • نبی زاده، نرگس چارچو‌ب طبقه‌بندی الگوهای مدل کسب‌وکار مدور از دیدگاه استراتژی‌های اقتصاد مدور [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 65-93]
  • نجات، سهیل بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 495-518]
  • نصرت‌پناه، رسول تأثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکت‌ها در محیط‌های پویا: نقش قابلیت‌های پویا، نوآوری مدل کسب‌وکار و مزیت رقابتی پایدار [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 445-474]
  • نظری، محسن مدل هم‌آفرینی ارزش در طراحی داخلی ساختمان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 4-36]
  • نعامی، عبدالله طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 354-376]
  • نوروزی، حسین تأثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکت‌ها در محیط‌های پویا: نقش قابلیت‌های پویا، نوآوری مدل کسب‌وکار و مزیت رقابتی پایدار [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 445-474]

و

  • وارث، سید حامد چارچو‌ب طبقه‌بندی الگوهای مدل کسب‌وکار مدور از دیدگاه استراتژی‌های اقتصاد مدور [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 65-93]
  • ویشلقی، مهدیه طراحی مدل نوسازی استراتژیک سازمان‌های توسعه‌ای در ایران مبتنی بر هویت حرفه‌ای مدیران (مورد مطالعه: شرکت‌های دولتی تابعه ایدرو) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 326-353]

ی

  • یوسفیان آرانی، وحید شناسایی ابعاد مدل تاب‌آوری فردی بنیان‌گذاران استارتاپ‌های ایرانی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 741-769]