آ
-
آذر، عادل
طراحی مدل نوسازی استراتژیک سازمانهای توسعهای در ایران مبتنی بر هویت حرفهای مدیران (مورد مطالعه: شرکتهای دولتی تابعه ایدرو) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 326-353]
-
آقازاده، هاشم
برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64]
ا
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
ارائه مدل میانبرهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 602-624]
-
ابوالحسنی طرقی، فاطمه
تأثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرفکنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطهای تردید به تبلیغات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 175-196]
-
احدی، پری
شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرفکننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 573-601]
-
اخوان خرازیان، مریم
ارائه چارچوب کمیابسازی محصول در بازاریابی: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 418-444]
-
ادبی فیروزجایی، علی
بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 495-518]
-
اسفیدانی، محمد رحیم
برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64]
-
اسماعیل پور، حسن
طراحی مدل اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 149-174]
-
اسماعیل پور، مجید
آیا رنگ پسزمینه خردهفروشیهای آنلاین بر واکنش شناختی و احساسی مصرفکنندگان تأثیر دارد؟ مطالعه آزمایشی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 276-299]
-
اصغری نجیب، مریم
شناسایی الگوهای ذهنی تعامل کسبوکارهای بنگاهبهبنگاه در لینکدین با استفاده از روش کیو [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 625-646]
-
امیری، صبا
بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرفکنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 647-674]
-
امیری، مجتبی
شناسایی تأثیر مؤلفههای رفتاری روی عملکرد نیروی فروش با رویکرد توسعه هوش هیجانی (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای رفاه) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 114-148]
-
امیرشاهی، میر احمد
برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64]
-
امین، فرشته
شناسایی ابعاد مدل تابآوری فردی بنیانگذاران استارتاپهای ایرانی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 741-769]
-
امینی، علیرضا
ارائه مدل میانبرهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 602-624]
-
انصاری، آذرنوش
تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 254-275]
ب
-
بارانی، صمد
تأثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکتها در محیطهای پویا: نقش قابلیتهای پویا، نوآوری مدل کسبوکار و مزیت رقابتی پایدار [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 445-474]
-
بحرینی زاد، منیژه
آیا رنگ پسزمینه خردهفروشیهای آنلاین بر واکنش شناختی و احساسی مصرفکنندگان تأثیر دارد؟ مطالعه آزمایشی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 276-299]
-
بهاگیر، اسدالله
درگیرسازی کاربر در برند و همآفرینی ارزش در پلتفرمهای رسانهای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 379-400]
-
بوداقی خواجه، حسین
طراحی مدل مشارکت مشتری در بازاریابی رسانههای اجتماعی (مورد مطالعه: خدمات زیبایی پوستومو) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 717-740]
پ
-
پرنیان، پرهام
طبقهبندی نظرهای مشتریان با رویکرد متنکاوی و یادگیری عمیق (نمونه موردی: نظرهای کاربران وبسایت دیجیکالا) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 675-694]
-
پرهیزگار، محمد مهدی
تبیین الگوی مرجع مشتری در صنعت بیمه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 300-325]
ت
-
تقوی، سید مهران
ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای توسعه صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 695-716]
-
تلو حسینی، فرخ
ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 519-570]
ث
-
ثانوی فرد، رسول
ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 519-570]
ح
-
حاتمی نسب، سید حسن
تأثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرفکنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطهای تردید به تبلیغات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 175-196]
-
حبیبی آشتیانی، علیرضا
تأثیر نوآوری در مدل کسبوکار بر عملکرد شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شریف [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 401-417]
-
حیدری، جلیل
چارچوب طبقهبندی الگوهای مدل کسبوکار مدور از دیدگاه استراتژیهای اقتصاد مدور [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 65-93]
-
حسینی، سید محمود
ارائه چارچوب کمیابسازی محصول در بازاریابی: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 418-444]
-
حسینی، میرزا حسن
تبیین الگوی مرجع مشتری در صنعت بیمه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 300-325]
-
حسین پور، مهدی
مفهومپردازی مدل رفتار مصرفکننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-19) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 228-253]
-
حسنقلی پور یاسوری، طهمورث
شناسایی تأثیر مؤلفههای رفتاری روی عملکرد نیروی فروش با رویکرد توسعه هوش هیجانی (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای رفاه) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 114-148]
-
حشمتی، افشین
مفهومپردازی مدل رفتار مصرفکننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-19) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 228-253]
-
حقیقی خواه، مریم
شناسایی عوامل مؤثر بر همکاری بانکها و فینتکها با استفاده از مرور نظاممند ادبیات علمی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-227]
-
حقیقی نسب، منیژه
شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرفکننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 573-601]
-
حمدی، کریم
طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 354-376]
خ
-
خانی، سجاد
برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64]
-
خانجانزاده کاکرودی، نوید
بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 495-518]
-
خواجه ئیان، داتیس
چارچوب طبقهبندی الگوهای مدل کسبوکار مدور از دیدگاه استراتژیهای اقتصاد مدور [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 65-93]
-
خوش لفظ، محمد رضا
شناسایی تأثیر مؤلفههای رفتاری روی عملکرد نیروی فروش با رویکرد توسعه هوش هیجانی (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای رفاه) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 114-148]
د
-
داوری، علی
شناسایی ابعاد مدل تابآوری فردی بنیانگذاران استارتاپهای ایرانی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 741-769]
-
دیواندری، علی
افقهای تازه پرسشگری برای پژوهشگران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-3]
-
دیواندری، علی
مواجهۀ پژوهشگر با روششناسی و نظریه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 197-198]
-
دیواندری، علی
پژوهشهای تفسیری و کمک به درک پیچیدگیهای مدیریت [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 377-378]
ر
-
رستگاری، رضا
ارائه مدل میانبرهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 602-624]
-
رضائیان، علی
طراحی مدل اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 149-174]
-
رمضانی، مجتبی
طراحی مدل مشارکت مشتری در بازاریابی رسانههای اجتماعی (مورد مطالعه: خدمات زیبایی پوستومو) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 717-740]
-
روشنی، غلامحسین
بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرفکنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 647-674]
-
روشندل اربطانی، طاهر
درگیرسازی کاربر در برند و همآفرینی ارزش در پلتفرمهای رسانهای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 379-400]
ز
-
زمانی، حسین
طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 354-376]
-
زمان فشمی، رحیمه
شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرفکننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 573-601]
س
-
سپهوند، رضا
طراحی مدل نوسازی استراتژیک سازمانهای توسعهای در ایران مبتنی بر هویت حرفهای مدیران (مورد مطالعه: شرکتهای دولتی تابعه ایدرو) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 326-353]
-
سیدامیری، نادر
شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرفکننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 573-601]
-
سید نژاد، دیمن
طراحی مدل مشارکت مشتری در بازاریابی رسانههای اجتماعی (مورد مطالعه: خدمات زیبایی پوستومو) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 717-740]
ش
-
شامی زنجانی، مهدی
شناسایی عوامل مؤثر بر همکاری بانکها و فینتکها با استفاده از مرور نظاممند ادبیات علمی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-227]
-
شاه حسینی، محمدعلی
شناسایی عوامل مؤثر بر همکاری بانکها و فینتکها با استفاده از مرور نظاممند ادبیات علمی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-227]
-
شیرخدایی، میثم
بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 495-518]
-
شریعت نژاد، علی
طراحی الگوی پیادهسازی راهبرد باندلینگ اجتماعی در صنعت لوازم خانگی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 475-494]
-
شریفی، ماندانا
تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 254-275]
ص
-
صنایعی، علی
تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 254-275]
ع
-
عبدالهی، علی
ارائه چارچوب کمیابسازی محصول در بازاریابی: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 418-444]
-
عزیزی، ایمان
تبیین الگوی مرجع مشتری در صنعت بیمه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 300-325]
-
علایی، حسین
شناسایی تأثیر مؤلفههای رفتاری روی عملکرد نیروی فروش با رویکرد توسعه هوش هیجانی (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای رفاه) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 114-148]
-
علیپور، سیما
شناسایی الگوهای ذهنی تعامل کسبوکارهای بنگاهبهبنگاه در لینکدین با استفاده از روش کیو [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 625-646]
-
علوی متین، یعقوب
طراحی مدل مشارکت مشتری در بازاریابی رسانههای اجتماعی (مورد مطالعه: خدمات زیبایی پوستومو) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 717-740]
-
عیوضی حشمت، علی اصغر
ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 519-570]
غ
-
غریب نواز، نادر
ارائه مدل تبیینکننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 94-113]
ف
-
فیاضی، مرجان
شناسایی ابعاد مدل تابآوری فردی بنیانگذاران استارتاپهای ایرانی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 741-769]
-
فرتاش، کیارش
تأثیر نوآوری در مدل کسبوکار بر عملکرد شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شریف [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 401-417]
-
فریدچهر، الهام
ارائه مدل تبیینکننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 94-113]
-
فرهنگی، علی اکبر
ارائه مدل تبیینکننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 94-113]
-
فلاح لاجیمی، حمیدرضا
بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 495-518]
ک
-
کرمی، جهانگیر
مفهومپردازی مدل رفتار مصرفکننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-19) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 228-253]
-
کریمی زند، مهدی
ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای توسعه صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 695-716]
-
کیماسی، مسعود
شناسایی عوامل مؤثر بر همکاری بانکها و فینتکها با استفاده از مرور نظاممند ادبیات علمی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-227]
ل
-
لبافی، سمیه
درگیرسازی کاربر در برند و همآفرینی ارزش در پلتفرمهای رسانهای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 379-400]
-
لطفی، علی
ارائه مدل تبیینکننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 94-113]
م
-
محمدیان، ایوب
چارچوب طبقهبندی الگوهای مدل کسبوکار مدور از دیدگاه استراتژیهای اقتصاد مدور [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 65-93]
-
محمدیفر، یوسف
مفهومپردازی مدل رفتار مصرفکننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-19) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 228-253]
-
محمودی میمند، محمد
تبیین الگوی مرجع مشتری در صنعت بیمه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 300-325]
-
میرابی، وحید رضا
ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای توسعه صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 695-716]
-
مروی، راحیل
طراحی مدل اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 149-174]
-
مزارعی، سجاد
ارائه چارچوب کمیابسازی محصول در بازاریابی: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 418-444]
-
مقدم، علیرضا
طراحی مدل نوسازی استراتژیک سازمانهای توسعهای در ایران مبتنی بر هویت حرفهای مدیران (مورد مطالعه: شرکتهای دولتی تابعه ایدرو) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 326-353]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
شناسایی الگوهای ذهنی تعامل کسبوکارهای بنگاهبهبنگاه در لینکدین با استفاده از روش کیو [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 625-646]
-
مهرجو، الهام
مدل همآفرینی ارزش در طراحی داخلی ساختمان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 4-36]
-
موسوی، سید نجمالدین
طراحی الگوی پیادهسازی راهبرد باندلینگ اجتماعی در صنعت لوازم خانگی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 475-494]
ن
-
ناصرپور، مهرداد
طراحی الگوی پیادهسازی راهبرد باندلینگ اجتماعی در صنعت لوازم خانگی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 475-494]
-
نبی زاده، نرگس
چارچوب طبقهبندی الگوهای مدل کسبوکار مدور از دیدگاه استراتژیهای اقتصاد مدور [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 65-93]
-
نبوی زاده، فروغ
آیا رنگ پسزمینه خردهفروشیهای آنلاین بر واکنش شناختی و احساسی مصرفکنندگان تأثیر دارد؟ مطالعه آزمایشی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 276-299]
-
نجات، سهیل
بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 495-518]
-
نصرتپناه، رسول
تأثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکتها در محیطهای پویا: نقش قابلیتهای پویا، نوآوری مدل کسبوکار و مزیت رقابتی پایدار [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 445-474]
-
نظری، محسن
مدل همآفرینی ارزش در طراحی داخلی ساختمان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 4-36]
-
نعامی، عبدالله
طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 354-376]
-
نوروزی، حسین
تأثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکتها در محیطهای پویا: نقش قابلیتهای پویا، نوآوری مدل کسبوکار و مزیت رقابتی پایدار [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 445-474]
و
-
وارث، سید حامد
چارچوب طبقهبندی الگوهای مدل کسبوکار مدور از دیدگاه استراتژیهای اقتصاد مدور [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 65-93]
-
ویشلقی، مهدیه
طراحی مدل نوسازی استراتژیک سازمانهای توسعهای در ایران مبتنی بر هویت حرفهای مدیران (مورد مطالعه: شرکتهای دولتی تابعه ایدرو) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 326-353]
ی
-
یوسفیان آرانی، وحید
شناسایی ابعاد مدل تابآوری فردی بنیانگذاران استارتاپهای ایرانی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 741-769]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد