نمایه نویسندگان

آ

  • آقازاده، هاشم بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1387]

ا

  • ابراهیمی، عبدالحمید الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران [دوره 1، شماره 2، 1388]
  • احمدپور داریانی، محمود بررسی عوامل اثرگذار بر قصد خرید امتیاز (دیدگاه امتیازگیرندگان) [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • احمدیان راد، سوده بررسی عوامل اثرگذار بر قصد خرید امتیاز (دیدگاه امتیازگیرندگان) [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • استیری، مهرداد بررسی تأثیرگذاری عوامل بسته‌بندی بر فرایندهای مختلف رفتار مصرف‌کنندگان محصولات غذایی [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • اسفیدانی، محمدرحیم الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران [دوره 1، شماره 2، 1388]
  • اعتمادی، حسین بهره‌وری منابع انسانی و رابطه آن با ارزش بازار شرکت [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • امینی، محمدتقی تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی مطالعه موردی : شرکت سهند خودرو تبریز [دوره 1، شماره 2، 1388]
  • ایروانی، محمدجواد بحران مالی جهانی و چند پیشنهاد راهبردی [دوره 1، شماره 2، 1388]

ب

  • با شکوه، محمد عوامل موثر درموفقیت همکاری‌های مشترک بین‌المللی (مطالعه موردی مرکز تحقیقات ایران خودرو) [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • براری، مجتبی تاثیر بنیان‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک‌ دولتی و خصوصی [دوره 1، شماره 2، 1388]

پ

  • پهلوانی قمی، معصومه عوامل موثر درموفقیت همکاری‌های مشترک بین‌المللی (مطالعه موردی مرکز تحقیقات ایران خودرو) [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • پور، طهمورث حسنقلی پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید [دوره 1، شماره 1، 1387]
  • پورانی، علی بررسی عوامل اثرگذار بر قصد خرید امتیاز (دیدگاه امتیازگیرندگان) [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • پور عزت، علی اصغر بررسی موانع نظریه‌پردازی در قلمرو علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1388]

ت

  • تابعین، آزاده ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفاده وب سایت(تارنما)شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران از دیدگاه مشتریان داخلی در فضای بازار صنعتی [دوره 1، شماره 1، 1387]

ح

  • حاجی‌پور، بهمن نارسایی در ارائه خدمات، استراتژی‌های احیاء خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده [دوره 1، شماره 1، 1387]
  • حسنقلی‌پور، طهمورث بررسی تأثیرگذاری عوامل بسته‌بندی بر فرایندهای مختلف رفتار مصرف‌کنندگان محصولات غذایی [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • حسینی، سیدجابر بررسی مقایسه‌ای مدل‌های شاخص رضایت مشتری و ارا ئه مدلی برای سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 1، شماره 2، 1388]
  • حسینی هاشم زاده، داود بررسی عوامل موثر بر رضایت‌مندی مشتریان ‌بانک صنعت و معدن* [دوره 1، شماره 2، 1388]
  • حفیظی، روح‌الله مدیریت عملکرد و رابطه آن با کیفیت خدمات در شعب بانک‌ ملی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • حقیقی، محمد بررسی عوامل موثر بر موفقیت برنامه‌ریزی استراتژیک در شرکت ملی گاز ایران [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • حقیقی، محمد شناسایی عوامل تعیین‌کننده عملکرد صادراتی در صنعت مواد غذائی [دوره 1، شماره 1، 1387]

خ

  • خانلری، امیر پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید [دوره 1، شماره 1، 1387]
  • خباز باویل، صمد تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی مطالعه موردی : شرکت سهند خودرو تبریز [دوره 1، شماره 2، 1388]
  • خزاعی، آناهیتا طراحی مدل عناصر تفکر استراتژیک در سازمان‌های ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1387]

د

  • دیواندری، علی الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران [دوره 1، شماره 2، 1388]
  • دیواندری، علی بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1387]

ر

  • رایج، حمزه تدوین مولفه‌های اصلی آسیب‌شناسی سازمانی مرکز ملی فرش ایران با بررسی نقش آن در صادرات فرش دستباف [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • رحمان‌سرشت، حسین عوامل موثر درموفقیت همکاری‌های مشترک بین‌المللی (مطالعه موردی مرکز تحقیقات ایران خودرو) [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • رحیم‌نیا، فریبرز بررسی تأثیر استراتژی تمایز پورتر برعملکرد سازمانی از طریق بسته‌بندی کالاها ‌در شرکت‌های مواد غذایی آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • رسولیان، سعیده بررسی عوامل موثر بر موفقیت برنامه‌ریزی استراتژیک در شرکت ملی گاز ایران [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • رضایی، پریسا بررسی موانع نظریه‌پردازی در قلمرو علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1388]
  • رنجبران، بهرام تاثیر بنیان‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک‌ دولتی و خصوصی [دوره 1، شماره 2، 1388]
  • رنجبریان، بهرام قوم‎گرایی در مصرف و رابطه آن با میهن‎پرستی و گرایشات جهان‎وطنی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1388]

ز

  • زارعیان، محمد ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویت‌ها و راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکاف [دوره 1، شماره 3، 1388]

س

  • سعیدا اردکانی، سعید ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویت‌ها و راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکاف [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • سیدجوادین، سیدرضا بررسی مقایسه‌ای مدل‌های شاخص رضایت مشتری و ارا ئه مدلی برای سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 1، شماره 2، 1388]
  • سیدجوادین، سیدرضا شناخت نحوه تاثیرگذاری ابعاد عدالت سازمانی بر جنبه‌های گوناگون رضایت شغلی و سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1387]
  • سیدهاشمی، محمدرضا موانع اجرای استراتژی‌های بازاریابی: ارائه‌ی یک طبقه‌بندی و رتبه‌بندی آن برای شرکت ایران خودرو [دوره 1، شماره 1، 1387]

ص

  • صدقی، عباس بررسی مقایسه‌ای مدل‌های شاخص رضایت مشتری و ارا ئه مدلی برای سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 1، شماره 2، 1388]
  • صمدی، منصور نارسایی در ارائه خدمات، استراتژی‌های احیاء خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده [دوره 1، شماره 1، 1387]

ع

  • عطار، غزاله طاهری شناخت نحوه تاثیرگذاری ابعاد عدالت سازمانی بر جنبه‌های گوناگون رضایت شغلی و سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1387]
  • علوی، سیدمسلم بررسی تأثیر استراتژی تمایز پورتر برعملکرد سازمانی از طریق بسته‌بندی کالاها ‌در شرکت‌های مواد غذایی آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • علیدادی، یاسر تدوین مولفه‌های اصلی آسیب‌شناسی سازمانی مرکز ملی فرش ایران با بررسی نقش آن در صادرات فرش دستباف [دوره 1، شماره 3، 1388]

ف

  • فارسی‌زاده، حسین نارسایی در ارائه خدمات، استراتژی‌های احیاء خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده [دوره 1، شماره 1، 1387]
  • فراحی، ، محمدمهدی شناخت نحوه تاثیرگذاری ابعاد عدالت سازمانی بر جنبه‌های گوناگون رضایت شغلی و سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1387]
  • فرهنگی، علی اکبر بررسی تطابق خدمات بازاریابی سازمان توسعه تجارت ایران1 با انتظارات صادرکنندگان [دوره 1، شماره 2، 1388]
  • فرهنگی، علی اکبر پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید [دوره 1، شماره 1، 1387]
  • فیروزیان، محمود بررسی تأثیرگذاری عوامل بسته‌بندی بر فرایندهای مختلف رفتار مصرف‌کنندگان محصولات غذایی [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • فیروزیان، محمود شناسایی عوامل تعیین‌کننده عملکرد صادراتی در صنعت مواد غذائی [دوره 1، شماره 1، 1387]

ق

  • قلی‌زاده، رسول قوم‎گرایی در مصرف و رابطه آن با میهن‎پرستی و گرایشات جهان‎وطنی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • قوام‌پور، سعید بررسی عوامل موثر بر موفقیت برنامه‌ریزی استراتژیک در شرکت ملی گاز ایران [دوره 1، شماره 3، 1388]

گ

  • گنجی، ‌حمیدرضا بهره‌وری منابع انسانی و رابطه آن با ارزش بازار شرکت [دوره 1، شماره 3، 1388]

ل

  • لطفی، علی بررسی تطابق خدمات بازاریابی سازمان توسعه تجارت ایران1 با انتظارات صادرکنندگان [دوره 1، شماره 2، 1388]

م

  • مجد، صمد نجفی شناسایی عوامل تعیین‌کننده عملکرد صادراتی در صنعت مواد غذائی [دوره 1، شماره 1، 1387]
  • مرتضوی، سعید بررسی تأثیر استراتژی تمایز پورتر برعملکرد سازمانی از طریق بسته‌بندی کالاها ‌در شرکت‌های مواد غذایی آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • مشبکی، اصغر طراحی مدل عناصر تفکر استراتژیک در سازمان‌های ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1387]
  • مطلّبی، داود بررسی مقایسه‌ای مدل‌های شاخص رضایت مشتری و ارا ئه مدلی برای سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 1، شماره 2، 1388]
  • مقیمی، سید محمد مدیریت عملکرد و رابطه آن با کیفیت خدمات در شعب بانک‌ ملی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • ممدوحی، امیررضا موانع اجرای استراتژی‌های بازاریابی: ارائه‌ی یک طبقه‌بندی و رتبه‌بندی آن برای شرکت ایران خودرو [دوره 1، شماره 1، 1387]
  • منوریان، عباس بررسی عوامل موثر بر موفقیت برنامه‌ریزی استراتژیک در شرکت ملی گاز ایران [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • مهرابی کوشکی، علی بهره‌وری منابع انسانی و رابطه آن با ارزش بازار شرکت [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • میرفخر الدینی، سیدحیدر ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویت‌ها و راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکاف [دوره 1، شماره 3، 1388]

ن

  • نسب، منیژه حقیقی ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفاده وب سایت(تارنما)شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران از دیدگاه مشتریان داخلی در فضای بازار صنعتی [دوره 1، شماره 1، 1387]
  • نهاوندیان، محمد بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1387]
  • نیکوکار، غلام حسین تدوین مولفه‌های اصلی آسیب‌شناسی سازمانی مرکز ملی فرش ایران با بررسی نقش آن در صادرات فرش دستباف [دوره 1، شماره 3، 1388]
  • نیکوکار، غلامحسین الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران [دوره 1، شماره 2، 1388]
  • نیکوکار، غلامحسین بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1387]

ی

  • یزدانی، حمید رضا بررسی موانع نظریه‌پردازی در قلمرو علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1388]
  • یزدانی، حمیدرضا بررسی مقایسه‌ای مدل‌های شاخص رضایت مشتری و ارا ئه مدلی برای سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 1، شماره 2، 1388]