نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل بخش‌بندی بازار دارو با رویکرد شبکه‎های عصبی (مطالعه‎ی موردی: بازار دارو در ایران) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • آقازاده، هاشم بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: ‌مؤلفه‌های تشکیل دهنده [دوره 2، شماره 1، 1389]

ا

  • احمدی، پرویز بخش‌بندی بازار دارو با رویکرد شبکه‎های عصبی (مطالعه‎ی موردی: بازار دارو در ایران) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • استیری، مهرداد بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: ‌مؤلفه‌های تشکیل دهنده [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • اسماعیل پور، رضا تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم‎گیری خرید مصرف‎کنندگان (مطالعه‎ موردی : مصرف‎کنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت) [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • اصانلو، بهاره بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: ‌مؤلفه‌های تشکیل دهنده [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • اصغری‌زاده، عزت اله اندازه‌گیری توان رقابتی پتروشیمی متانول با استفاده ‌از سیستم فازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • اعظمی، امیر طراحی سنجه‌های تأثیر بر مخاطب برای آگهی‌های بازرگانی در رسانه ملی [دوره 2، شماره 1، 1389]

ب

  • بیریایی، هانیه سادات بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 2، شماره 4، 1389]

پ

  • پورحیدری، امید بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]

ت

  • تاج‎زاده نمین، ابوالفضل رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده (مطالعه‎ی موردی: لوازم صوتی و تصویری) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • تاج زاده نمین، آیدین رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده (مطالعه‎ی موردی: لوازم صوتی و تصویری) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • ترکاشوند، گلناز شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • تندکار، هدیه تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم‎گیری خرید مصرف‎کنندگان (مطالعه‎ موردی : مصرف‎کنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت) [دوره 2، شماره 2، 1389]

ج

  • جام پر از می، مونا بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 2، شماره 4، 1389]

ح

  • حسنقلی‌پور، طهمورث تأثیر برنامه‌های تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعه‎ی موردی صنعت برق [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • حسنقلی پور، حکیمه الزامات، ضرورت‎ها و مکانیزم‎های تجاری‎سازی دانش در دانشکده‎های مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • حسین‌زاده، علی حسین بررسی رابطه بین تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیره‌ای و رفتار خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • حسینی، فرشید تأثیر برنامه‌های تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعه‎ی موردی صنعت برق [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • حسینی رباط، سیده منصوره تجارت خارجی بازارمحور، روابط بازرگانی بین‎الملل و عملکرد صادراتی (مطالعه‎ی موردی: شرکت‎های صادراتی شهر مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • حقیقی، محمد بررسی میزان دسترسی شرکت‌های صادرکننده مواد غذایی به اطلاعات بازار صادراتی و میزان تأثیر آن در فرآیند تصمیم‌گیری صادراتی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • حقیقی‌نسب، منیژه بررسی عوامل ایجاد کننده و تداوم دهنده رابطه بین خریداران و تأمین‌کنندگان صنعتی در ایران مورد پژوهی بازار جرثقیل صنعتی [دوره 2، شماره 1، 1389]

خ

  • خاکساری، محمد بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • خداداد حسینی، سید حمید الگوسازی آمیخته ترفیع با رویکرد منطق فازی (مطالعه موردی صنعت باتری خودرو) [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • خواجه‌ئیان، داتیس طراحی سنجه‌های تأثیر بر مخاطب برای آگهی‌های بازرگانی در رسانه ملی [دوره 2، شماره 1، 1389]

د

  • دهدشتی، زهره طراحی و تبیین الگوی بازاریابی جهان‎تراز در ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]
  • دوست محمدی، محمد بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • دیواندری، علی شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک [دوره 2، شماره 4، 1389]

ذ

  • ذکایی آشتیانی، امین تحلیل شاخص‎های ارزیابی رقابتی بودن بازار برق ایران: مطالعه موردی [دوره 2، شماره 2، 1389]

ر

  • رزمی، جعفر تحلیل شاخص‎های ارزیابی رقابتی بودن بازار برق ایران: مطالعه موردی [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • رضاپور، حسین ارایه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • رضوانی، مهران الگوسازی آمیخته ترفیع با رویکرد منطق فازی (مطالعه موردی صنعت باتری خودرو) [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • رمضانیان، محمد رحیم تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم‎گیری خرید مصرف‎کنندگان (مطالعه‎ موردی : مصرف‎کنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت) [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • رنجبریان، بهرام تعهد در روابط سازمان با سازمان مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • روستا، احمد عوامل مؤثر بر عملکرد نیروی ‌فروش با رویکرد دوسطحی [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • روشندل اربطانی، طاهر طراحی سنجه‌های تأثیر بر مخاطب برای آگهی‌های بازرگانی در رسانه ملی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • روشندل اربطانی، طاهر الزامات، ضرورت‎ها و مکانیزم‎های تجاری‎سازی دانش در دانشکده‎های مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1389]

ز

  • زارعی متین، حسن بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 2، شماره 4، 1389]

س

  • سلحشور، اکبر بررسی کاربرد نسبت طلایی در بسته‎بندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • سید جوادین، سید رضا بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: ‌مؤلفه‌های تشکیل دهنده [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • سیدهاشمی، محمد تحلیل خوشه‌ای موانع اجرای استراتژی‌های بازاریابی در صنعت خودروسازی (مطالعه‎ی موردی: شرکت ایران خودرو) [دوره 2، شماره 4، 1389]

ش

  • شریعت‌زاده، حدیقه بررسی عوامل ایجاد کننده و تداوم دهنده رابطه بین خریداران و تأمین‌کنندگان صنعتی در ایران مورد پژوهی بازار جرثقیل صنعتی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • شفیعی، مرتضی تعهد در روابط سازمان با سازمان مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران [دوره 2، شماره 2، 1389]

ص

  • صفری، حسین اندازه‌گیری توان رقابتی پتروشیمی متانول با استفاده ‌از سیستم فازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • صمدی، منصور بررسی رابطه بین تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیره‌ای و رفتار خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • صمصامی، فردیس بخش‌بندی بازار دارو با رویکرد شبکه‎های عصبی (مطالعه‎ی موردی: بازار دارو در ایران) [دوره 2، شماره 4، 1389]

ط

ع

  • عابدی، حسین طراحی و تبیین الگوی بازاریابی جهان‎تراز در ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]
  • عزیزی، شهریار عوامل مؤثر بر عملکرد نیروی ‌فروش با رویکرد دوسطحی [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • عطایی، بهاره بررسی میزان دسترسی شرکت‌های صادرکننده مواد غذایی به اطلاعات بازار صادراتی و میزان تأثیر آن در فرآیند تصمیم‌گیری صادراتی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • علامه، سید محسن بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی هتل‎های چهار و پنج ستاره اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]

غ

  • غزائیان، فاطمه بررسی جایگاه نظام مدیریت پروژه در برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت‎های پیمانکاری عمومی (مطالعه‎ی موردی شرکت بین‌المللی توسعه و مهندسی پارس) [دوره 2، شماره 2، 1389]

ف

  • فرهنمد، سینا ارزیابی شخصیت نام و نشان توشیبا در مقایسه با چهار نام و نشان هم رسته جهانی در بازار ایران [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • فیروزیان، محمود ارایه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • فیض، داود بررسی کاربرد نسبت طلایی در بسته‎بندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 4، 1389]

ق

  • قادری، سید فرید تحلیل شاخص‎های ارزیابی رقابتی بودن بازار برق ایران: مطالعه موردی [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • قاسمی، حسن طراحی و تبیین الگوی بازاریابی جهان‎تراز در ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]
  • قاضی محله، مهدی محمدی الزامات، ضرورت‎ها و مکانیزم‎های تجاری‎سازی دانش در دانشکده‎های مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • قلی‌پور، آرین الزامات، ضرورت‎ها و مکانیزم‎های تجاری‎سازی دانش در دانشکده‎های مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1389]

ل

  • لعلی، محمدرضا ارایه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی [دوره 2، شماره 1، 1389]

م

  • متوسلی، محمود تأثیر برنامه‌های تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعه‎ی موردی صنعت برق [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • محمدی، شاپور تأثیر برنامه‌های تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعه‎ی موردی صنعت برق [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • محمدیان، محمود ارزیابی شخصیت نام و نشان توشیبا در مقایسه با چهار نام و نشان هم رسته جهانی در بازار ایران [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • محمودیان، امید تحلیل روش‎های قیمت‎گذاری شرکت ام‎تی‎ان ایرانسل [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • مرتعی قره بلاغ، رضا رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده (مطالعه‎ی موردی: لوازم صوتی و تصویری) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • معصوم زاده زواره، ابوالفضل ممیزی بازاریابی صنعتی مطالعه‌ی موردی مجموعه شرکت‌های قطعه ساز گروه بهمن [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • معینی، حسین تعهد در روابط سازمان با سازمان مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • ملاحسینی، علی بخش‎بندی و شناسایی ویژگی‎های مشتریان گروه‎های ایران خودرو و سایپا در شهر کرمان [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • ممدوحی، امیررضا تحلیل خوشه‌ای موانع اجرای استراتژی‌های بازاریابی در صنعت خودروسازی (مطالعه‎ی موردی: شرکت ایران خودرو) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • منوریان، عباس بررسی جایگاه نظام مدیریت پروژه در برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت‎های پیمانکاری عمومی (مطالعه‎ی موردی شرکت بین‌المللی توسعه و مهندسی پارس) [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • مهرگان، محمد رضا اندازه‌گیری توان رقابتی پتروشیمی متانول با استفاده ‌از سیستم فازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • میرزایی، غلامرضا علی بخش‎بندی و شناسایی ویژگی‎های مشتریان گروه‎های ایران خودرو و سایپا در شهر کرمان [دوره 2، شماره 4، 1389]

ن

  • ناصحی‌فر، وحید ممیزی بازاریابی صنعتی مطالعه‌ی موردی مجموعه شرکت‌های قطعه ساز گروه بهمن [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • نجفی، صمد ارایه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • نظری، محسن تحلیل روش‎های قیمت‎گذاری شرکت ام‎تی‎ان ایرانسل [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • نکته‎دان، ایمانه بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی هتل‎های چهار و پنج ستاره اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]
  • نورانی کوتنایی، محمد بررسی رابطه بین تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیره‌ای و رفتار خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]

ی

  • یزدان شناس، مهدی تعهد در روابط سازمان با سازمان مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • یزدانی، حمید رضا بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • یوسفی دستجردی، محمد حسن ارزیابی شخصیت نام و نشان توشیبا در مقایسه با چهار نام و نشان هم رسته جهانی در بازار ایران [دوره 2، شماره 1، 1389]