نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل اندازه‌گیری کارایی نسبی مزیت رقابتی ایران بر اساس مدل کمی الماس‌گون پورتر در مقایسه با کشورهای منتخب ـ رویکرد DEA [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 91-112]
  • آزاد، شهرام بررسی وضعیت سیستم‌های اطلاعات بازاریابی شرکت‎های متوسط و بزرگ صنایع غذایی. [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 1-18]
  • آسمان دره، یاسر بخش‌بندی بازار گوشی تلفن همراه بر مبنای مزایای مورد انتظارمشتریان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 115-132]
  • آقازاده، هاشم طراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانک‎های تجاری کشور [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 1-18]
  • آقامحمدی، زهره بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانک ملت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 93-114]

ا

  • ابراهیم پور، حبیب بررسی عوامل مؤثر در گردشگری بر اساس انتظارات و ادراکات گردشگران و مدل تحلیل شکاف (مطالعه‌ی موردی: منطقه گردشگری سرعین اردبیل)‏ [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-22]
  • ابراهیمی، ابوالقاسم تأثیر ارتباطات دهان‌به دهان بر خرید خودروهای داخلی (مطالعه‌ی موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 57-70]
  • ابراهیمی، عبدالحمید بررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 19-34]
  • احمدی، عباس بررسی وضعیت استفاده از بازاریابی رابطهای برای ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری( مطالعه‌ی موردی: هتل پرشین پالاس) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 23-40]
  • ارجمندی، عطا ا... بررسی وضعیت سیستم‌های اطلاعات بازاریابی شرکت‎های متوسط و بزرگ صنایع غذایی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 35-56]
  • اسدی، محمود رضا بررسی وضعیت فرسودگی شغلی در میان کارکنان بانک وارایه ‌راه‌کارهای بهبود وضعیتآن [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 37-92]
  • اصانلو، بهاره سنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان با رویکرد حس‌گری بازار [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 1-18]
  • الفت، لعیا شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی و اولویت‌بندی آن‎ها با استفاده از ANP فازی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 19-54]
  • الهدی باقری، مصباح بررسی تأثیر جهانی شدن بر سیستم خط‌مشی‌گذاری تجاری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 35-54]
  • الهیاری، اشکان بررسی رابطه‌ی بین تصوّر از عناصرمعنابخش برند و شناخت برند، بر اساس مدل ارزش ویژه‌ی برند مبتنی بر مشتری (مطالعه‌ی موردی بانک ملّت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 75-92]
  • امانی، مهدیه بررسی وضعیت سیستم‌های اطلاعات بازاریابی شرکت‎های متوسط و بزرگ صنایع غذایی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 35-56]
  • امیرخانی، امیرحسین بررسی وضعیت سیستم‌های اطلاعات بازاریابی شرکت‎های متوسط و بزرگ صنایع غذایی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 35-56]
  • امیرشاهی، میراحمد بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 19-34]
  • امیری، مجتبی بررسی وضعیت فرسودگی شغلی در میان کارکنان بانک وارایه ‌راه‌کارهای بهبود وضعیتآن [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 37-92]

ب

  • براری، مجتبی کانون کنترل و ارتباط دهان به دهان در میان مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 101-114]

پ

  • پارسا، سمانه بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 19-34]
  • پور عزت، علی اصغر بررسی تأثیر جهانی شدن بر سیستم خط‌مشی‌گذاری تجاری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 35-54]

ت

  • تاب، محمد بررسی وضعیت سیستم‌های اطلاعات بازاریابی شرکت‎های متوسط و بزرگ صنایع غذایی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 35-56]
  • تقوی فرد، محمد تقی مدل پیش‌بینی رفتار خرید مجدد مشتریان (مورد مطالعه: شرکت خدمات دهنده اینترنت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 55-74]
  • تقی نتاج، غلامحسن طراحی الگوی ارزیابی عملکرد شعب بانک‏ها و مؤسسات مالی و اعتباری (مورد مطالعه: بانک قوامین) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 127-268]

ج

  • جاویدی حق، مریم بررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 19-34]
  • جلالی، رضا شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی و اولویت‌بندی آن‎ها با استفاده از ANP فازی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 19-54]
  • جلیلوند، محمدرضا تأثیر ارتباطات دهان‌به دهان بر خرید خودروهای داخلی (مطالعه‌ی موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 57-70]

چ

  • چیت سازان، هستی هوش سازمانی بررسی مقایسه‌ای بانک‌های دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 131-146]
  • چیرانی، ابراهیم مقایسه قدرتمندی انواع برند داخلی و خارجی از دیدگاه مشتریان محصولات لوازم خانگی در استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 41-60]

ح

  • حسینی‌پور، سیدوحید پیش‎بینی مصارف گاز طبیعی کشور در افق برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور و نقد سیاست‎های مرتبط [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 109-234]
  • حقیقی، محمد بررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالن‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی (مورد مطالعه: نمایشگاه بین‌المللی تهران) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 71-90]
  • حقیقی، محمد بررسی رابطه‌ی بین تصوّر از عناصرمعنابخش برند و شناخت برند، بر اساس مدل ارزش ویژه‌ی برند مبتنی بر مشتری (مطالعه‌ی موردی بانک ملّت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 75-92]

خ

  • ختایی، امیر رابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز (حامی محیط زیست) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 143-302]
  • خداداد حسینی، سید حمید اندازه‌گیری کارایی نسبی مزیت رقابتی ایران بر اساس مدل کمی الماس‌گون پورتر در مقایسه با کشورهای منتخب ـ رویکرد DEA [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 91-112]
  • خدامی، سهیلا سنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان با رویکرد حس‌گری بازار [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 1-18]
  • خسروانی، فرزانه شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی و اولویت‌بندی آن‎ها با استفاده از ANP فازی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 19-54]
  • خوش سیما، غلامرضا نگاه به آینده و تدوین چشم‌انداز دانشگاه‌ها: مطالعه‌ی موردی در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 113-130]
  • خیری، بهرام بررسی تأثیر ویژگی‌های شخصی بر روابط کاری مدیران بازاریابی و فروش [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 57-130]

د

  • داوری، علی ارزیابی پیش برندگی سیاست‌های کلان و خرد توسعه کارآفرینی کشور [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 133-148]
  • دموری، داریوش ارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت سرمایه‌گذاران به عنوان مشتریان شرکت‌های کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران ( مطالعه‌ی موردی: بورس‌های منطقه‌ای تهران، اصفهان و یزد) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 61-80]
  • دیواندری، علی بررسی رابطه‌ی بین تصوّر از عناصرمعنابخش برند و شناخت برند، بر اساس مدل ارزش ویژه‌ی برند مبتنی بر مشتری (مطالعه‌ی موردی بانک ملّت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 75-92]

ر

  • راغب، فاطمه بررسی وضعیت فرسودگی شغلی در میان کارکنان بانک وارایه ‌راه‌کارهای بهبود وضعیتآن [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 37-92]
  • رحمان سرشت، حسین الگویی برای انتخاب شیوه مادری شرکت‎های تابعه توسط شرکت مادر از دیدگاه مبتنی بر منابع [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 81-100]
  • رستگار، عباسعلی بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانک ملت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 93-114]
  • رمضانپور نرگسی، قاسم ارزیابی پیش برندگی سیاست‌های کلان و خرد توسعه کارآفرینی کشور [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 133-148]
  • رنجبریان، بهرام رابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز (حامی محیط زیست) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 143-302]
  • رنجبریان، بهرام رابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز (حامی محیط زیست) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 143-302]
  • روشندل اربطانی، طاهر بررسی عوامل مؤثر در گردشگری بر اساس انتظارات و ادراکات گردشگران و مدل تحلیل شکاف (مطالعه‌ی موردی: منطقه گردشگری سرعین اردبیل)‏ [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-22]

ز

  • زعفریان، رضا توسعه مدل نوآوری بنگاه در صنعت بیمه با استفاده از روش نگاشت علّی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 91-198]

س

  • ستار، وحید ارایه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 115-126]
  • سید جوادین، سید رضا پیش‎بینی مصارف گاز طبیعی کشور در افق برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور و نقد سیاست‎های مرتبط [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 109-234]

ش

  • شائمی، علی کانون کنترل و ارتباط دهان به دهان در میان مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 101-114]
  • شاه حسینی، محمد علی نگاه به آینده و تدوین چشم‌انداز دانشگاه‌ها: مطالعه‌ی موردی در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 113-130]
  • شاه حسینی، محمدعلی پیش‎بینی مصارف گاز طبیعی کشور در افق برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور و نقد سیاست‎های مرتبط [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 109-234]
  • شاه¬طهماسبی، اسماعیل اندازه‌گیری کارایی نسبی مزیت رقابتی ایران بر اساس مدل کمی الماس‌گون پورتر در مقایسه با کشورهای منتخب ـ رویکرد DEA [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 91-112]
  • شریفی، کیومرث بررسی وضعیت سیستم‌های اطلاعات بازاریابی شرکت‎های متوسط و بزرگ صنایع غذایی. [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 1-18]
  • شیرازی، محمود بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 19-34]

ص

  • صالحی، سید مرتضی طراحی الگوی ارزیابی عملکرد شعب بانک‏ها و مؤسسات مالی و اعتباری (مورد مطالعه: بانک قوامین) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 127-268]
  • صفرزاده، حسین بررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 19-34]
  • صفرنیا، حسن بررسی نقش و جایگاه عوامل مؤثر درکیفیت خدمات بر روی رضایتمندی مشتریان کلیدی بانک‎های دولتی شهرستان کرج [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 161-336]
  • صنیعی منفرد، محمد علی مدل پیش‌بینی رفتار خرید مجدد مشتریان (مورد مطالعه: شرکت خدمات دهنده اینترنت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 55-74]

ط

  • طالقانی، غلامرضا ارزیابی پیش برندگی سیاست‌های کلان و خرد توسعه کارآفرینی کشور [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 133-148]

ظ

  • ظهوری، بهاره بررسی تأثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتری به برند گوشی‌های تلفن همراه [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 149-172]

ع

  • عباسی، عباس بررسی نقش و جایگاه عوامل مؤثر درکیفیت خدمات بر روی رضایتمندی مشتریان کلیدی بانک‎های دولتی شهرستان کرج [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 161-336]
  • عزیزی، شهریار ارایه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 115-126]

ف

  • فتح‌الهی، افشین الگویی برای انتخاب شیوه مادری شرکت‎های تابعه توسط شرکت مادر از دیدگاه مبتنی بر منابع [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 81-100]
  • فخار، اسلام هوش سازمانی بررسی مقایسه‌ای بانک‌های دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 131-146]
  • فردصبوری، متین مقایسه قدرتمندی انواع برند داخلی و خارجی از دیدگاه مشتریان محصولات لوازم خانگی در استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 41-60]
  • فرید، داریوش ارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت سرمایه‌گذاران به عنوان مشتریان شرکت‌های کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران ( مطالعه‌ی موردی: بورس‌های منطقه‌ای تهران، اصفهان و یزد) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 61-80]

ق

  • قادری عابد، امیرحسین ارائه مدلی جهت بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید ناگهانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 127-140]
  • قارلقی، ابراهیم بررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالن‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی (مورد مطالعه: نمایشگاه بین‌المللی تهران) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 71-90]
  • قره¬چه، منیژه ارایه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 115-126]
  • قریشی، معصومه بررسی تأثیر ویژگی‌های شخصی بر روابط کاری مدیران بازاریابی و فروش [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 57-130]
  • قلی پور، ارین بررسی تأثیر جهانی شدن بر سیستم خط‌مشی‌گذاری تجاری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 35-54]

ک

  • کریمی، ساناز بررسی انتخاب استراتژی‌های قیمت‌گذاری بر مبنای منحنی عمر کالا در لوازم خانگی کوچک (مطالعه‌ی موردی گروه محصول چرخ گوشت در شرکت صنعتی پارس خزر) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 147-168]
  • کیماسی، مسعود هوش سازمانی بررسی مقایسه‌ای بانک‌های دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 131-146]

م

  • محمدی، ابوالفضل طراحی الگوی ارزیابی عملکرد شعب بانک‏ها و مؤسسات مالی و اعتباری (مورد مطالعه: بانک قوامین) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 127-268]
  • محمدیان، محمود رابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز (حامی محیط زیست) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 143-302]
  • مرتضوی، سعید بخش‌بندی بازار گوشی تلفن همراه بر مبنای مزایای مورد انتظارمشتریان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 115-132]
  • مسلم علوی، سید بخش‌بندی بازار گوشی تلفن همراه بر مبنای مزایای مورد انتظارمشتریان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 115-132]
  • مقیمی، سیدمحمد ارزیابی پیش برندگی سیاست‌های کلان و خرد توسعه کارآفرینی کشور [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 133-148]
  • مهرنوش، مینا طراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانک‎های تجاری کشور [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 1-18]
  • میرا، ابو القاسم بررسی انتخاب استراتژی‌های قیمت‌گذاری بر مبنای منحنی عمر کالا در لوازم خانگی کوچک (مطالعه‌ی موردی گروه محصول چرخ گوشت در شرکت صنعتی پارس خزر) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 147-168]
  • میرزایی رابر، فاطمه میرزایی رابر توسعه مدل نوآوری بنگاه در صنعت بیمه با استفاده از روش نگاشت علّی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 91-198]

ن

  • نبی زاده شهربابکی، فاطمه بررسی نقش و جایگاه عوامل مؤثر درکیفیت خدمات بر روی رضایتمندی مشتریان کلیدی بانک‎های دولتی شهرستان کرج [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 161-336]
  • نجفی سیاهرودی، مهدی بخش‌بندی بازار گوشی تلفن همراه بر مبنای مزایای مورد انتظارمشتریان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 115-132]
  • نداف، مهدی بررسی تأثیر جهانی شدن بر سیستم خط‌مشی‌گذاری تجاری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 35-54]
  • نظری، محسن ارائه مدلی جهت بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید ناگهانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 127-140]
  • نعمت، مسرت مدل پیش‌بینی رفتار خرید مجدد مشتریان (مورد مطالعه: شرکت خدمات دهنده اینترنت) [دوره 3، شماره 4، 1390، صفحه 55-74]
  • نیکبخت، فاطمه بررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالن‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی (مورد مطالعه: نمایشگاه بین‌المللی تهران) [دوره 3، شماره 3، 1390، صفحه 71-90]
  • نیکوکار، غلامحسین طراحی الگوی ارزیابی عملکرد شعب بانک‏ها و مؤسسات مالی و اعتباری (مورد مطالعه: بانک قوامین) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 127-268]

و

  • ودادی، احمد بررسی تأثیر ویژگی‌های شخصی بر روابط کاری مدیران بازاریابی و فروش [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 57-130]
  • ونوس، مرحوم داور بررسی تأثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتری به برند گوشی‌های تلفن همراه [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 149-172]

ی

  • یحیی زاده فر، محمد بررسی وضعیت استفاده از بازاریابی رابطهای برای ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری( مطالعه‌ی موردی: هتل پرشین پالاس) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 23-40]