نمایه نویسندگان

آ

  • آدینف، حیات شناسایی عوامل مؤثر بر تحکیم بازار (تحقق مزیت رقابتی پایدار) خدمات بانکی در بانک ملت بر مبنای دیدگاه منبع محور [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 91-112]
  • آذر، عادل بررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانال‌های توزیع چندگانه از منظر عرضه‎کنندگان [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-18]
  • آقازاده، هاشم سنجش تفکر استراتژیک در مدیران شهرداری تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 129-146]
  • آقازاده، هاشم بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 1-20]
  • آقایی، اصغر شاخص‎های اساسی مؤثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی و دیمتل فازی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 1-20]
  • آقایی، رضا شاخص‎های اساسی مؤثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی و دیمتل فازی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 1-20]
  • آقایی، میلاد شاخص‎های اساسی مؤثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی و دیمتل فازی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 1-20]

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم ارائه‌ی مدلی برای سنجش کیفیت سخت‌افزار و نرم‌افزار خدمات در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 65-78]
  • ابراهیمی، عبدالحمید تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی‌بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپ‌تاپ شرکت Dell) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 41-64]
  • احمدی، پرویز سنجش میزان گرایش به بازاریابی داخلی در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 93-106]
  • احمدی، سمیه بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 1-20]
  • اخلاصی، امیر ارائه مدلی ریاضی جهت تعیین ارزش ویژه نام تجاری و پیاده‌سازی آن در یک شرکت [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-120]
  • اصغر صادقی مقدم، علی اراﺋﻪ ی روﻳﻜﺮد ﻓﺎزی ارز ﺟﺪول ﻳﺎﺑﻲ ﻣﺪل ﻛﺎﻧﻮﺑﺮای ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻃﺒﻘﻪ و ﺑﻨﺪی وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎی ﻛﻴﻔﻴﺖ [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 83-102]
  • الهی گل، اکرم بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمان‎های خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتار‌های شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 39-54]
  • انصاری، منوچهر بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمان‎های خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتار‌های شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 39-54]

ب

  • باجمالوی رستمی، حمیده تأثیر آمیخته‎های بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری شرکت بیمه‎ی کارآفرین [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 71-90]
  • باشکوه، محمد بررسی تأثیر عناصر ارتباطات یکپارچه‎ی بازاریابی بر قوت نام تجاری در صنعت بانکداری (مطالعه‎ی موردی: بانک ملی استان اردبیل) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 21-42]
  • باشکوه اجیرلو، محمد بررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانال‌های توزیع چندگانه از منظر عرضه‎کنندگان [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-18]
  • بالوئی جام‎خانه، هادی سنجش کارایی ارزش ویژه‎ی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعه‎ی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 137-154]
  • بلالی، مجید بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 1-20]
  • بهارستان، امید سنجش کارایی ارزش ویژه‎ی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعه‎ی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 137-154]
  • بهرامی، مجتبی بررسی ابعاد ادراک از ریسک صاحبان خودرو از روش پرداخت الکترونیک بهای سوخت [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 21-40]

پ

  • پروندی، یحیی ارتقای فضای کسب و کار جهت دست‌یابی به چشم‌انداز اقتصادی: کاربستی بر اساس تکنیک‌های تاپسیس و آنتروپی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 121-138]
  • پیرایش، رضا بررسی رابطه‎ی بین هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی در بین بانک‎های دولتی و خصوصی استان زنجان [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-18]

ت

  • تاج¬الدین، مهدی ارتباط بین نوع استراتژی‏های کسب‏وکاری مورد استفاده در شرکت‏های کوچک ‏و متوسط و بین‏المللی‏شدن آنها [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-38]
  • ترک زاده، سمانه ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانک‌های خصوصی) [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 147-164]

ج

  • جلیلیان، حسین تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی‌بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپ‌تاپ شرکت Dell) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 41-64]
  • جمالی، شهرام ارائه مدل عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 89-104]

ح

  • حاجی‌حیدری، نسترن بررسی تأثیر ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 127-146]
  • حدادیان، علیرضا تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 55-70]
  • حسنقلی پور، طهمورث ارائه‎ی مدل سیاست‎گذاری تبلیغات اثربخش در صنعت بیمه با رویکرد نقشه‎شناختی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 121-136]
  • حسنقلی پور یاسوری، طهمورث بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمان‎های خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتار‌های شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 39-54]
  • حقیقی، محمد ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانک‌های خصوصی) [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 147-164]
  • حمیدی‌زاده، محمدرضا ارائه‌ی مدلی برای سنجش کیفیت سخت‌افزار و نرم‌افزار خدمات در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 65-78]

خ

  • خداداد حسینی، سید حمید بررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانال‌های توزیع چندگانه از منظر عرضه‎کنندگان [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-18]
  • خداداد حسینی، سیدحمید سنجش میزان گرایش به بازاریابی داخلی در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 93-106]
  • خزائی پول، جواد سنجش کارایی ارزش ویژه‎ی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعه‎ی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 137-154]
  • خواجه ئیان، داتیس چارچوبی برای تجاری سازی نوآوری‌های دیجیتال در شرکت‎های کارآفرین رسانه‌ای ایران (مطالعه‌ای چند موردی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 71-88]

د

  • داودیان، امیرحسین طراحی الگوی تلفیقی برای خلق چشم‌اندازی پایدار (مطالعه موردی بانک ملت) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 72-92]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره بررسی تأثیر عوامل انگیزش فردی بر خرید اینترنتی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 37-52]
  • دهقانی سامانی، نسترن بررسی رفتار کودک در جایگاه یک مصرف کننده [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 103-120]
  • دیواندری، علی شناسایی عوامل مؤثر بر تحکیم بازار (تحقق مزیت رقابتی پایدار) خدمات بانکی در بانک ملت بر مبنای دیدگاه منبع محور [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 91-112]
  • دیواندری، علی طراحی الگوی تلفیقی برای خلق چشم‌اندازی پایدار (مطالعه موردی بانک ملت) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 72-92]

ر

  • راموز، نجمه سنجش میزان گرایش به بازاریابی داخلی در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 93-106]
  • رامین مهر، حمید بررسی اثرات سرمایه‎های فکری بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی قابلیت یادگیری در شعب بانک صادرات استان تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 53-70]
  • رحیم‎نیا، فریبرز بررسی تأثیر ویژگی‎های دیداری و کارکردی بسته‎بندی بر خرید مواد غذایی با تعدیل‎گری متغیر بوم‎شناختی مشتری [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 65-82]
  • رستگار، عباس‏علی ارتباط بین نوع استراتژی‏های کسب‏وکاری مورد استفاده در شرکت‏های کوچک ‏و متوسط و بین‏المللی‏شدن آنها [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-38]
  • رشیدکابلی، مجید تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 55-70]
  • رنجبریان، بهرام تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 55-70]
  • روشندل اربطانی، طاهر چارچوبی برای تجاری سازی نوآوری‌های دیجیتال در شرکت‎های کارآفرین رسانه‌ای ایران (مطالعه‌ای چند موردی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 71-88]

ز

  • زارعی دودﺟﻲ، ابوالقاسم اراﺋﻪ ی روﻳﻜﺮد ﻓﺎزی ارز ﺟﺪول ﻳﺎﺑﻲ ﻣﺪل ﻛﺎﻧﻮﺑﺮای ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻃﺒﻘﻪ و ﺑﻨﺪی وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎی ﻛﻴﻔﻴﺖ [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 83-102]
  • زمانی‎ مقدم، افسانه بررسی رفتار کودک در جایگاه یک مصرف کننده [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 103-120]

س

  • سپندارند، صادق بررسی اثرات سرمایه‎های فکری بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی قابلیت یادگیری در شعب بانک صادرات استان تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 53-70]
  • سمیع زاده، مهدی ارتباط بین نوع استراتژی‏های کسب‏وکاری مورد استفاده در شرکت‏های کوچک ‏و متوسط و بین‏المللی‏شدن آنها [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-38]
  • سیّدنقوی، میرعلی بررسی اثرات سرمایه‎های فکری بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی قابلیت یادگیری در شعب بانک صادرات استان تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 53-70]
  • سیدهاشمی تولون، محمدرضا بررسی ابعاد ادراک از ریسک صاحبان خودرو از روش پرداخت الکترونیک بهای سوخت [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 21-40]

ش

  • شریفی، کیومرث ارائه‎ی مدل سیاست‎گذاری تبلیغات اثربخش در صنعت بیمه با رویکرد نقشه‎شناختی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 121-136]
  • شریفی، کیومرث ارائه مدلی برای ارزیابی تأثیر اجزای رویکرد مبتنی بر منابع بر عملکرد صادراتی براساس استراتژی رهبری هزینه در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 113-128]
  • شکسته بند، میترا بررسی تأثیر عناصر ارتباطات یکپارچه‎ی بازاریابی بر قوت نام تجاری در صنعت بانکداری (مطالعه‎ی موردی: بانک ملی استان اردبیل) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 21-42]
  • شهامت نژاد، مینا سنجش تفکر استراتژیک در مدیران شهرداری تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 129-146]

ص

  • صحت، سعید تأثیر آمیخته‎های بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری شرکت بیمه‎ی کارآفرین [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 71-90]
  • صفا بخش، شهلا ارائه مدلی برای ارزیابی تأثیر اجزای رویکرد مبتنی بر منابع بر عملکرد صادراتی براساس استراتژی رهبری هزینه در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 113-128]
  • صناعی، ایمان ارائه مدل عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 89-104]
  • صنایعی، علی تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 55-70]

ض

  • ضیایی بیده، علیرضا استفاده از یک رویکرد ترکیبی برپایه‎ی شبکه‌های عصبی مصنوعی و نظریه‎ی مجموعه‎ی ناهموار برای مدل‌سازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 43-64]

ط

  • طالبی، کامبیز ارتباط بین نوع استراتژی‏های کسب‏وکاری مورد استفاده در شرکت‏های کوچک ‏و متوسط و بین‏المللی‏شدن آنها [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-38]
  • طلوعی، پدرام ارائه مدلی ریاضی جهت تعیین ارزش ویژه نام تجاری و پیاده‌سازی آن در یک شرکت [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-120]

ع

  • عبدالوند، محمدعلی بررسی رفتار کودک در جایگاه یک مصرف کننده [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 103-120]
  • عزیزی، شهریار ارائه مدل عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 89-104]
  • عطاران، جواد شناسایی عوامل مؤثر بر تحکیم بازار (تحقق مزیت رقابتی پایدار) خدمات بانکی در بانک ملت بر مبنای دیدگاه منبع محور [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 91-112]
  • علوی، سید مسلم بررسی تأثیر ویژگی‎های دیداری و کارکردی بسته‎بندی بر خرید مواد غذایی با تعدیل‎گری متغیر بوم‎شناختی مشتری [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 65-82]
  • علی پور، وحیده بررسی رابطه‎ی بین هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی در بین بانک‎های دولتی و خصوصی استان زنجان [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-18]

ق

  • قاسمی، روح اله ارتقای فضای کسب و کار جهت دست‌یابی به چشم‌انداز اقتصادی: کاربستی بر اساس تکنیک‌های تاپسیس و آنتروپی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 121-138]
  • قلی پور، رحمت ا.. ارائه‎ی مدل سیاست‎گذاری تبلیغات اثربخش در صنعت بیمه با رویکرد نقشه‎شناختی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 121-136]
  • قندهاری، مهسا سنجش کارایی ارزش ویژه‎ی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعه‎ی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 137-154]

ک

  • کردنائیج، اسدالله بررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانال‌های توزیع چندگانه از منظر عرضه‎کنندگان [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-18]
  • کرمپور، عبدالحسن ارائه مدلی برای ارزیابی تأثیر اجزای رویکرد مبتنی بر منابع بر عملکرد صادراتی براساس استراتژی رهبری هزینه در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 113-128]
  • کریمی هریسی، ساناز بررسی تأثیر تبلیغات رسانه‌ای و غیررسانه‌ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس‌خزر) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 107-126]
  • کشکولی، محبوبه تأثیر آمیخته‎های بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری شرکت بیمه‎ی کارآفرین [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 71-90]
  • کیالاشکی، جعفر سنجش کارایی ارزش ویژه‎ی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعه‎ی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 137-154]

م

  • مبرهن، سمانه بررسی تأثیر عوامل انگیزش فردی بر خرید اینترنتی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 37-52]
  • محمودیان، امید تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی‌بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپ‌تاپ شرکت Dell) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 41-64]
  • مشبکی، اصغر سنجش میزان گرایش به بازاریابی داخلی در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 93-106]
  • مقیمی، سیدمحمد چارچوبی برای تجاری سازی نوآوری‌های دیجیتال در شرکت‎های کارآفرین رسانه‌ای ایران (مطالعه‌ای چند موردی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 71-88]
  • منوریان، عباس سنجش تفکر استراتژیک در مدیران شهرداری تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 129-146]
  • موسی خانی، محمد ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانک‌های خصوصی) [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 147-164]
  • میرا، سید ابوالقاسم بررسی تأثیر تبلیغات رسانه‌ای و غیررسانه‌ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس‌خزر) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 107-126]
  • میناوند، محمد قلی چارچوبی برای تجاری سازی نوآوری‌های دیجیتال در شرکت‎های کارآفرین رسانه‌ای ایران (مطالعه‌ای چند موردی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 71-88]

ن

  • نجفی سیاهرودی، مهدی بررسی تأثیر ویژگی‎های دیداری و کارکردی بسته‎بندی بر خرید مواد غذایی با تعدیل‎گری متغیر بوم‎شناختی مشتری [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 65-82]
  • نصری، مصطفی بررسی تأثیر ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 127-146]
  • نظری، محسن بررسی تأثیر ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 127-146]
  • نیکوکار، غلامحسین ارائه مدلی ریاضی جهت تعیین ارزش ویژه نام تجاری و پیاده‌سازی آن در یک شرکت [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-120]

و

  • وارث، سید حامد ارتقای فضای کسب و کار جهت دست‌یابی به چشم‌انداز اقتصادی: کاربستی بر اساس تکنیک‌های تاپسیس و آنتروپی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 121-138]

ه

  • همتی، عبدالناصر ارائه‎ی مدل سیاست‎گذاری تبلیغات اثربخش در صنعت بیمه با رویکرد نقشه‎شناختی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 121-136]

ی

  • یعقوب حسینی، سید استفاده از یک رویکرد ترکیبی برپایه‎ی شبکه‌های عصبی مصنوعی و نظریه‎ی مجموعه‎ی ناهموار برای مدل‌سازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 43-64]