نمایه نویسندگان

آ

  • آزاد، شهرام نقش بازاریابی و وابستگی به بازاریابی در صنایع کوچک [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 1-16]

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 1-18]
  • ابوئی اردکان، محمد ویژگی‌های ارزش‌آفرین سیستم‌های پرداخت همراه از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خدمات سامانه سفیر در بانک توسعه صادرات ایران) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-20]
  • احمدی، پرویز عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضه‎کننده- توزیع‎کننده در زنجیرۀ توزیع از دیدگاه عرضه‎کنندگان [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-60]
  • ادیب حاج باقری، ثریا بررسی تأثیر قیمت منصفانه بر رضایت مشتری در فرایند خرید خودرو (مورد مطالعه: خودروی پراید و پژو 206) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 121-140]
  • اسدی، فاطمه تجزیه‎وتحلیل وضعیت راهبردی دانشگاه‌ها و مؤسسه‎های آموزش عالی غیرانتفاعی در ایران: به‎کارگیری رویکرد جامع تحلیل راهبردی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 19-38]
  • اسفیدانی، محمد رحیم بررسی سبک‎های تصمیم‎گیری مشتریان در خرید محصولات لوازم خانگی (مورد مطالعه: مشتریان شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 149-168]
  • اله وردی، مصطفی بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: صادرکنندگان نمونة ایران در سال 1390) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 61-78]
  • انصاری، منوچهر ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیاده‌سازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-40]

ب

  • برزده، سید محمد طراحی و توسعۀ یک سیستم خبره فازی مبتنی بر قانون برای ارزیابی اعتباری مشتریان شرکت‎های تجاری (مورد مطالعه: شرکت توزیع و پخش البرز) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 17-46]
  • بهرامی، ساناز ویژگی‌های ارزش‌آفرین سیستم‌های پرداخت همراه از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خدمات سامانه سفیر در بانک توسعه صادرات ایران) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-20]

پ

  • پاسبانی، محمد ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیاده‌سازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-40]
  • پوراشرف، یاسان‌‌اله بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 85-104]
  • پورحسینی، امیرحسین ارائه الگوی تأثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر عملکرد فروش [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 61-84]
  • پورولی، بهروز بررسی نقش میانجی اعتماد و تعهدسازمانی در رابطه بین عدالت سازمانی و رفتارهای شهروندی سازمانی در بیمارستان‌ها [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 105-118]

ت

  • تابان، محمد تجزیه‎وتحلیل وضعیت راهبردی دانشگاه‌ها و مؤسسه‎های آموزش عالی غیرانتفاعی در ایران: به‎کارگیری رویکرد جامع تحلیل راهبردی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 19-38]
  • تقوی فرد، محمد طراحی و توسعۀ یک سیستم خبره فازی مبتنی بر قانون برای ارزیابی اعتباری مشتریان شرکت‎های تجاری (مورد مطالعه: شرکت توزیع و پخش البرز) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 17-46]

ج

  • جلیلوند، محمدرضا تأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 99-120]
  • جوشیار نجف‎آبادی، لیلا تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 69-88]

ح

  • حاجی حسنی، نسرین سرمایه‌گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 79-98]
  • حبیبی، مرضیه بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد سرمایه‌گذاری‌های مشترک [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 141-160]
  • حسنقلی‌پور، طهمورث مطالعه نظری و تجربی عوامل پیش‌بینی‌کننده تبلیغات شفاهی مشتریان درمورد شرکت‌های هواپیمایی(موردمطالعه شرکت‌هواپیمایی ایران ایر) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 41-60]
  • حسنقلی پور، طهمورث بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد سرمایه‌گذاری‌های مشترک [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 141-160]
  • حسین زاده شهری، معصومه تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد حمایت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: فروشگاه هایپراستار) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 39-56]
  • حسینی، سید مجتبی بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 1-18]
  • حسینی، سید یعقوب ارائۀ مدلی برای سنجش هوشمندی برون‎سازمانی: دیدگاهی از هوشمندی رقابتی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 57-82]
  • حقیقی، محمد بررسی رابطه بین سبک‎های دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزش‎های الکترونیکی دانشگاه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 47-68]

خ

  • خائف الهی، احمدعلی بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 21-42]
  • خانلری، امیر بررسی رابطه بین سبک‎های دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزش‎های الکترونیکی دانشگاه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 47-68]
  • خداداد حسینی، سید حمید عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضه‎کننده- توزیع‎کننده در زنجیرۀ توزیع از دیدگاه عرضه‎کنندگان [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-60]
  • خزائی پول، جواد تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 69-88]
  • خسروی، مریم تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد حمایت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: فروشگاه هایپراستار) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 39-56]
  • خلیفه، مجتبی بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 1-18]
  • خواجه دهاقانی، احمد بررسی سبک‎های تصمیم‎گیری مشتریان در خرید محصولات لوازم خانگی (مورد مطالعه: مشتریان شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 149-168]

د

  • دانایی فرد، حسن بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 21-42]
  • درستکار احمدی، ناهید گزینش استراتژی‌های نوآوری با استفاده از رویکرد ترکیبی دلفی ـ فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شرکت مدیریت پروژه‌های ساختمانی ایران ـ مپسا) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 145-172]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره ارائه الگوی تأثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر عملکرد فروش [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 61-84]
  • دهقان، عامر تأثیر سرمایۀ انسانی بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‎بنیان مستقر در پارک علم و فناوری اقبال شهر یزد) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 83-104]
  • دهقانی سلطانی، مهدی بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 85-104]

ر

  • رحمانی، کمال‌الدین ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیاده‌سازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-40]
  • رحمانی‌یوشانلوئی، حسین ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیاده‌سازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-40]
  • رحیم نیا، فریبرز بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-20]
  • رضایی، سعید ارزیابی اثربخشی تبلیغات ویروسی با طرح پژوهش تجربی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 125-144]
  • رضایی دولت‎آبادی، حسین تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 69-88]
  • رضوی، سید مصطفی تبیین تأثیر فرهنگ سازمانی کارآفرینانه بر کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه تهران [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 89-114]
  • رهروی، الناز مطالعه نظری و تجربی عوامل پیش‌بینی‌کننده تبلیغات شفاهی مشتریان درمورد شرکت‌های هواپیمایی(موردمطالعه شرکت‌هواپیمایی ایران ایر) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 41-60]

ز

  • زالی، محمد رضا تبیین تأثیر فرهنگ سازمانی کارآفرینانه بر کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه تهران [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 89-114]

س

  • سایه‌میری، کورش بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 85-104]
  • سلیمی، امیر بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: صادرکنندگان نمونة ایران در سال 1390) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 61-78]
  • سمیع زاده، مهدی بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 1-18]
  • سهرابی یورتچی، بابک ویژگی‌های ارزش‌آفرین سیستم‌های پرداخت همراه از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خدمات سامانه سفیر در بانک توسعه صادرات ایران) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-20]
  • سیدجوادین، سیدرضا بررسی نقش میانجی اعتماد و تعهدسازمانی در رابطه بین عدالت سازمانی و رفتارهای شهروندی سازمانی در بیمارستان‌ها [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 105-118]

ش

  • شریفی، کیومرث شناسایی و اولویت¬بندی عوامل مؤثر بر کارایی شبکۀ توزیع کالا [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 115-130]
  • شیخ، رضا تحلیل خطای هاله‏ای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST) (مطالعه‌ی موردی: تلفن همراه سونی‏اریکسون) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 119-142]

ص

  • صفری کهره، محمد تجزیه‎وتحلیل وضعیت راهبردی دانشگاه‌ها و مؤسسه‎های آموزش عالی غیرانتفاعی در ایران: به‎کارگیری رویکرد جامع تحلیل راهبردی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 19-38]

ط

  • طالبی، کامبیز تأثیر سرمایۀ انسانی بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‎بنیان مستقر در پارک علم و فناوری اقبال شهر یزد) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 83-104]

ع

  • عابدی، احسان بررسی نقش میانجی اعتماد و تعهدسازمانی در رابطه بین عدالت سازمانی و رفتارهای شهروندی سازمانی در بیمارستان‌ها [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 105-118]
  • عاطفت دوست، علیرضا بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 21-42]
  • عباچیان قاسمی، رضا مطالعه نظری و تجربی عوامل پیش‌بینی‌کننده تبلیغات شفاهی مشتریان درمورد شرکت‌های هواپیمایی(موردمطالعه شرکت‌هواپیمایی ایران ایر) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 41-60]
  • عزیزی، شهریار تحلیل محتوا، تناظر و فرا روش پایان‌نامه‌های بازاریابی در دانشگاه‌های منتخب تهران [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 105-124]
  • عسگری، غلامرضا تبیین عوامل تأثیرگذار بر تصویر بانک‎های شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 131-148]
  • عسگری، محمدعلی ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیاده‌سازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-40]
  • علی پور، وحیده عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضه‎کننده- توزیع‎کننده در زنجیرۀ توزیع از دیدگاه عرضه‎کنندگان [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-60]

ف

  • فاتح راد، مهدی تأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 99-120]
  • فاطمی، زهرا بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-20]
  • فانی، علی اصغر بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 21-42]
  • فرهیخته، فاطمه تحلیل محتوا، تناظر و فرا روش پایان‌نامه‌های بازاریابی در دانشگاه‌های منتخب تهران [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 105-124]

ک

  • کرمی، محسن بررسی سبک‎های تصمیم‎گیری مشتریان در خرید محصولات لوازم خانگی (مورد مطالعه: مشتریان شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 149-168]

م

  • محسنین، شهریار بررسی سبک‎های تصمیم‎گیری مشتریان در خرید محصولات لوازم خانگی (مورد مطالعه: مشتریان شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 149-168]
  • محمدزاده پارچین، ناهید تبیین تأثیر فرهنگ سازمانی کارآفرینانه بر کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه تهران [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 89-114]
  • محمدی، اسفندیار بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 85-104]
  • محمدی، عفت تحلیل خطای هاله‏ای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST) (مطالعه‌ی موردی: تلفن همراه سونی‏اریکسون) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 119-142]
  • محمدیان، محمود بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: صادرکنندگان نمونة ایران در سال 1390) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 61-78]
  • محمدی زنجیرانی، داریوش تبیین عوامل تأثیرگذار بر تصویر بانک‎های شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 131-148]
  • محمودی میمند، محمد رابطه به‌کارگیری فناوری RFID بر خلق مزیت رقابتی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 143-158]
  • مدهوشی، مهرداد ارزیابی اثربخشی تبلیغات ویروسی با طرح پژوهش تجربی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 125-144]
  • مرادی، محمود گزینش استراتژی‌های نوآوری با استفاده از رویکرد ترکیبی دلفی ـ فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شرکت مدیریت پروژه‌های ساختمانی ایران ـ مپسا) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 145-172]
  • مشبکی، اصغر عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضه‎کننده- توزیع‎کننده در زنجیرۀ توزیع از دیدگاه عرضه‎کنندگان [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-60]
  • مقصودی، وحید بررسی رابطه بین سبک‎های دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزش‎های الکترونیکی دانشگاه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 47-68]
  • ملک اخلاق، اسماعیل گزینش استراتژی‌های نوآوری با استفاده از رویکرد ترکیبی دلفی ـ فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شرکت مدیریت پروژه‌های ساختمانی ایران ـ مپسا) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 145-172]
  • ملکی، مرتضی سرمایه‌گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 79-98]
  • مهدی زاده، مهران گزینش استراتژی‌های نوآوری با استفاده از رویکرد ترکیبی دلفی ـ فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شرکت مدیریت پروژه‌های ساختمانی ایران ـ مپسا) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 145-172]

ن

  • نصابی، حمید رضا شناسایی و اولویت¬بندی عوامل مؤثر بر کارایی شبکۀ توزیع کالا [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 115-130]
  • نصرالهی وسطی، لیلا تأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 99-120]
  • نصیری، رامین رابطه به‌کارگیری فناوری RFID بر خلق مزیت رقابتی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 143-158]
  • نظری، محسن بررسی تأثیر قیمت منصفانه بر رضایت مشتری در فرایند خرید خودرو (مورد مطالعه: خودروی پراید و پژو 206) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 121-140]
  • نکویی، میلاد رابطه به‌کارگیری فناوری RFID بر خلق مزیت رقابتی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 143-158]

و

  • وارث، سید حامد بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد سرمایه‌گذاری‌های مشترک [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 141-160]
  • وریج کاظمی، رضا تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 69-88]

ه

  • هرندی، عطا اله بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد) [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-20]

ی

  • یاورزاده، محمدرضا شناسایی و اولویت¬بندی عوامل مؤثر بر کارایی شبکۀ توزیع کالا [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 115-130]
  • یدالهی، شهربانو ارائۀ مدلی برای سنجش هوشمندی برون‎سازمانی: دیدگاهی از هوشمندی رقابتی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 57-82]
  • یزدانی، حمیدرضا بررسی نقش میانجی اعتماد و تعهدسازمانی در رابطه بین عدالت سازمانی و رفتارهای شهروندی سازمانی در بیمارستان‌ها [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 105-118]