نمایه نویسندگان

آ

  • آدوسی، حسین ارزیابی تأثیر عملکرد لجستیک بر رقابت‌پذیری جهانی در خلال سال‌های 2007 تا 2013 [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 359-380]
  • آزاد ارمکی، محمدتقی بررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 107-124]
  • آزور، هیوا شناسایی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر کیفیت روابط کارکنان و پیامدهای آن (مطالعۀ موردی: کارکنان شرکت خدمات مهندسی و ساخت کیسون) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 665-685]
  • آطاهریان، سمانه تأثیر عوامل داخلی شرکت بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکت‌های صادرکنندة پسته در تهران) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 791-807]
  • آقازاده، هاشم ارائۀ مدلی برای تبیین پیشایندها و پیامدهای هوشمندی رقابتی صادرکنندگان نمونۀ ایران [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 455-474]

ا

  • ابراهیمی، علیرضا بررسی عوامل مؤثر بر قصد‏ خرید در تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 207-226]
  • احمدی، پرویز بررسی عوامل مؤثر بر قصد‏ خرید در تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 207-226]
  • احمدی، حیدر طراحی مدل تأثیر منابع بازاریابی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی‏ گری راهبرد رقابتی تمایز (مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک ایران) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 623-646]
  • ارجمند، خدیجه خوشه‌بندی مشتریان بر اساس سبک خرید و بررسی ارتباط آن با ابعاد نوجویی ذاتی و ابعاد شخصیتی نئو [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 337-358]
  • اسداللهی دهکردی، الهه طراحی مدل تأثیر منابع بازاریابی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی‏ گری راهبرد رقابتی تمایز (مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک ایران) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 623-646]
  • اسفیدانی، محمد رحیم بخش‌بندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعه‌ای در بانک ملت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 227-250]
  • اسماعیل پور، رضا نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 687-708]
  • اقبالی، اکرم بررسی تأثیر جامعۀ برند در ویژگی های برند [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 709-730]
  • اکبرزاده صفوئی، مرتضی تبیین تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتری و ارزش ویژه مارک تجاری در صنعت بانکداری با تأکید بر تهدیدها و فرصت‌ها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 315-336]
  • البدوی، امیر مدل‎سازی ترکیبی Pareto/NBD و RFM موزون فازی به‎منظور بخش‌بندی مشتریان در روابط غیرقراردادی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 417-440]
  • امین، فرشته تدوین مدل برنامه‌‌ریزی استراتژیک نیروی انسانی بر مبنای فرایند توانمندسازی کارکنان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 251-270]
  • امین ناصری، محمد رضا مدل‎سازی ترکیبی Pareto/NBD و RFM موزون فازی به‎منظور بخش‌بندی مشتریان در روابط غیرقراردادی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 417-440]
  • ایران دوست، منصور طراحی مدل راهبردی فرایند احیای شرکت‌های بحران‎زده [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 497-516]

ب

  • بلاغی اینالو، محمد حسین بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتور های تلفن همراه) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 755-772]

پ

  • پارسافرد، محمدرضا بخش‌بندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعه‌ای در بانک ملت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 227-250]
  • پوراشرف، یاسان الله تبیین مشکلات و موانع فراروی توسعه صادرات استان ایلام [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-20]
  • پورعزت، علی اصغر بازپردازی شاخص های توسعه قابلیت های انسانی در پرتو فرمان امام علی "علیه السلام" به مالک اشتر [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 167-186]

ت

  • تابان، محمد توسعۀ الگوی راهبرد اقیانوس آبی در صنعت بانکداری (مطالعۀ موردی: بانک های خصوصی ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 601-622]

ج

  • جهان بیک لویی، علی رابطه سازوکارهای حاکمیت شرکتی با هزینه‌های نمایندگی متشکل از شرکت‌های ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 401-416]
  • جهانیان، رودابه بررسی اثرهای تصویر ذهنی مارک تجاری سبز بر ارزش ویژۀ مارک تجاری سبز (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگی‌های لوازم‌ خانگی و مشتریان لوازم خانگی‌ فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان سنندج) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 555-574]

ح

  • حاجی حیدری، نسترن توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعه‌‏ای در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 271-290]
  • حساس یگانه، یحیی طراحی مدل راهبردی فرایند احیای شرکت‌های بحران‎زده [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 497-516]
  • حسنقلی پور، طهمورث بررسی مقایسه‎ای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 441-454]
  • حسنقلی پور، طهمورث ارائه چارچوب مفهومی معماری منابع انسانی با رویکرد استراتژیک (پژوهشی در شرکت ملی نفت ایران) [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 89-106]
  • حسینی، سیده اسماء شناسایی اثرات تعهد صادراتی، تطبیق قیمت و تعداد بازارها بر کارکرد صادراتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-40]
  • حسینی، سید یعقوب شناسایی اثرات تعهد صادراتی، تطبیق قیمت و تعداد بازارها بر کارکرد صادراتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-40]
  • حقیقی نسب، منیژه بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 731-753]
  • حمیدی زاده، محمد رضا بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتور های تلفن همراه) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 755-772]
  • حمیدی زاده، محمدرضا تجزیه‎وتحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت شراکت‏ های راهبردی با رویکرد پویایی‏ های سیستم (مورد مطالعه: خوشۀ صنعتی کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 517-534]
  • حیدری، حسین طراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرف‌کننده جهت پیش‌بینی رفتارهای خرید در آینده [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 291-314]
  • حیدری، علی ارائۀ مدلی برای تبیین پیشایندها و پیامدهای هوشمندی رقابتی صادرکنندگان نمونۀ ایران [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 455-474]

خ

  • خانلری، امیر شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر تمایل مشتریان برای خرید متقاطع بانک‌بیمه [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 381-400]
  • خانلری، امیر بررسی رابطة یادگیری سازمانی و عملکرد مالی از طریق فرایند نوآوری در شرکت‌های صنعتی گلپایگان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 773-790]
  • خان محمدی، احسان تدوین و اولویت بندی اهداف استراتژی با استفاده از روش حداقل مربعات لگاریتمی فازی و مدل همسانی فازی و ترسیم نقشۀ استراتژی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 575-600]
  • خباز باویل، صمد مدیریت توسعة صادرات؛ شناسایی و سطح‌بندی محرک‌های صادراتی (مطالعه موردی: صنعت ساخت قطعات خودرو) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 889-910]
  • خداداد حسینی، سید حمید بررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 107-124]

د

  • دارابی، داود انتخاب مدل مناسب مدیریت دانش برای یکی از سازمان تحقیقاتی نظامی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 535-554]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره تأثیر ارزش ویژۀ برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکت‎های تولید‌کنندۀ لوازم خانگی) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 475-496]
  • دهقان دهنوی، حسن بررسی تأثیر جامعۀ برند در ویژگی های برند [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 709-730]
  • دوستار، محمد نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 687-708]
  • دیواندری، علی بررسی مقایسه‎ای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 441-454]
  • دیواندری، علی تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک‌های تجاری خصوصی ایران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 41-66]

ر

  • راهنما، آمنه بررسی عوامل مؤثر بر قصد‏ خرید در تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 207-226]
  • رجبی میاندره، علی اکبر بررسی عوامل موثر و موانع وفاداری الکترونیکی به خدمات بانکداری الکترونیکی در مشتریان بانک های خصوصی در استان گلستان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 827-844]
  • رحمان‌سرشت، حسین طراحی مدل راهبردی فرایند احیای شرکت‌های بحران‎زده [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 497-516]
  • رستگار، عباسعلی تبیین تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتری و ارزش ویژه مارک تجاری در صنعت بانکداری با تأکید بر تهدیدها و فرصت‌ها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 315-336]
  • رشیدی آستانه، متین نقش عوامل موثر برموفقیت استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری درنمایندگی‌های فروش خودرو استان گیلان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 125-144]
  • رضائی کلیدبری، حمیدرضا تأثیر مدیریت زنجیره‌ی تأمین بر بهبود عملکرد صنایع تولید قطعات خودروئی از طریق مزیت رقابتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-88]
  • رمضانی، علی تدوین مدل برنامه‌‌ریزی استراتژیک نیروی انسانی بر مبنای فرایند توانمندسازی کارکنان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 251-270]
  • رنجبریان، بهرام ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژۀ برند مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 845-866]

ز

  • زارع احمد آبادی، حبیب تجزیه‎وتحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت شراکت‏ های راهبردی با رویکرد پویایی‏ های سیستم (مورد مطالعه: خوشۀ صنعتی کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 517-534]

س

  • سبزه علی، رضوان بررسی رابطة یادگیری سازمانی و عملکرد مالی از طریق فرایند نوآوری در شرکت‌های صنعتی گلپایگان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 773-790]
  • سپهری، محمدمهدی مدل‎سازی ترکیبی Pareto/NBD و RFM موزون فازی به‎منظور بخش‌بندی مشتریان در روابط غیرقراردادی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 417-440]
  • سلطانی، شیما نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 687-708]
  • سلطانی، محمد رضا انتخاب مدل مناسب مدیریت دانش برای یکی از سازمان تحقیقاتی نظامی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 535-554]
  • سنگبر، محمدعلی تجزیه‎وتحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت شراکت‏ های راهبردی با رویکرد پویایی‏ های سیستم (مورد مطالعه: خوشۀ صنعتی کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 517-534]
  • سیدجوادین، سید رضا ارائه چارچوب مفهومی معماری منابع انسانی با رویکرد استراتژیک (پژوهشی در شرکت ملی نفت ایران) [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 89-106]
  • سیدجوادین، سیدرضا تدوین مدل برنامه‌‌ریزی استراتژیک نیروی انسانی بر مبنای فرایند توانمندسازی کارکنان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 251-270]

ش

  • شافعی، رضا بررسی اثرهای تصویر ذهنی مارک تجاری سبز بر ارزش ویژۀ مارک تجاری سبز (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگی‌های لوازم‌ خانگی و مشتریان لوازم خانگی‌ فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان سنندج) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 555-574]
  • شامی زنجانی، مهدی تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک‌های تجاری خصوصی ایران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 41-66]
  • شاه حسینی، محمدعلی تأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 647-664]
  • شاه طهماسبی، اسماعیل بررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 107-124]
  • شجاعی، محمدرضا تأثیر عوامل داخلی شرکت بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکت‌های صادرکنندة پسته در تهران) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 791-807]
  • شهبازمرادی، سعید ارائه چارچوب مفهومی معماری منابع انسانی با رویکرد استراتژیک (پژوهشی در شرکت ملی نفت ایران) [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 89-106]
  • شیخ، رضا قاعده‏مند سازی و پیش‏بینی رفتار مشتریان براساس تئوری مجموعه راف و شاخص قابلیت پذیرش و رد (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی‏اریکسون) [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 145-166]
  • شیرکوند، سعید شناسایی عوامل موفقیت بانک بیمه در ایران [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 867-887]
  • شیری، اردشیر توسعۀ الگوی راهبرد اقیانوس آبی در صنعت بانکداری (مطالعۀ موردی: بانک های خصوصی ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 601-622]

ص

  • صفری، حسین تدوین و اولویت بندی اهداف استراتژی با استفاده از روش حداقل مربعات لگاریتمی فازی و مدل همسانی فازی و ترسیم نقشۀ استراتژی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 575-600]
  • صفری، علی بررسی رابطة بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری ( مطالعة موردی: شرکتهای فعال در سه صنعت اتوماسیون صنعتی، مخابرات و ارتباطات، رایانه و تجهیزات دیجیتال) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 809-826]
  • صلواتی، عادل بررسی اثرهای تصویر ذهنی مارک تجاری سبز بر ارزش ویژۀ مارک تجاری سبز (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگی‌های لوازم‌ خانگی و مشتریان لوازم خانگی‌ فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان سنندج) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 555-574]

ط

  • طباطبائی کلجاهی، سیدوحید تأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 647-664]
  • طباطبایی نسب، سیدمحمد خوشه‌بندی مشتریان بر اساس سبک خرید و بررسی ارتباط آن با ابعاد نوجویی ذاتی و ابعاد شخصیتی نئو [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 337-358]

ع

  • عابدی، احسان تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک‌های تجاری خصوصی ایران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 41-66]
  • عباسی، ابراهیم بررسی عوامل موثر و موانع وفاداری الکترونیکی به خدمات بانکداری الکترونیکی در مشتریان بانک های خصوصی در استان گلستان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 827-844]
  • عباسی بنی، فاطمه بررسی مقایسه‎ای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 441-454]
  • عطایی، مهدی بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتور های تلفن همراه) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 755-772]
  • علوی فومنی، سیده فاطمه تأثیر مدیریت زنجیره‌ی تأمین بر بهبود عملکرد صنایع تولید قطعات خودروئی از طریق مزیت رقابتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-88]
  • علیدادی، یاسر رابطه سازوکارهای حاکمیت شرکتی با هزینه‌های نمایندگی متشکل از شرکت‌های ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 401-416]
  • علی زاده، ناهید توسعۀ الگوی راهبرد اقیانوس آبی در صنعت بانکداری (مطالعۀ موردی: بانک های خصوصی ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 601-622]
  • عمویی، علی توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعه‌‏ای در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 271-290]

غ

  • غفاری، محمد ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژۀ برند مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 845-866]

ف

  • فاریابی، محمد طراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرف‌کننده جهت پیش‌بینی رفتارهای خرید در آینده [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 291-314]
  • فتحی، سعید ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژۀ برند مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 845-866]
  • فرهادی، علی رابطه سازوکارهای حاکمیت شرکتی با هزینه‌های نمایندگی متشکل از شرکت‌های ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 401-416]
  • فروغی‌نیا، خورشید مدیریت توسعة صادرات؛ شناسایی و سطح‌بندی محرک‌های صادراتی (مطالعه موردی: صنعت ساخت قطعات خودرو) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 889-910]
  • فضل زاده، علیرضا طراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرف‌کننده جهت پیش‌بینی رفتارهای خرید در آینده [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 291-314]
  • فضلی، صفر نقش عوامل موثر برموفقیت استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری درنمایندگی‌های فروش خودرو استان گیلان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 125-144]
  • فلاح شمس، میرفیض طراحی مدل راهبردی فرایند احیای شرکت‌های بحران‎زده [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 497-516]

ق

  • قاسمی، احمدرضا ارزیابی تأثیر عملکرد لجستیک بر رقابت‌پذیری جهانی در خلال سال‌های 2007 تا 2013 [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 359-380]
  • قره باشلونی، راضیه بررسی رابطة بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری ( مطالعة موردی: شرکتهای فعال در سه صنعت اتوماسیون صنعتی، مخابرات و ارتباطات، رایانه و تجهیزات دیجیتال) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 809-826]

ک

  • کاظمی، مهدی شناسایی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر کیفیت روابط کارکنان و پیامدهای آن (مطالعۀ موردی: کارکنان شرکت خدمات مهندسی و ساخت کیسون) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 665-685]
  • کردنائیچ، اسدله بررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 107-124]
  • کرم پور، عبدالحسین طراحی مدل تأثیر منابع بازاریابی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی‏ گری راهبرد رقابتی تمایز (مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک ایران) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 623-646]
  • کریمی، انسیه بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 731-753]
  • کهیاری حقیقت، امین تأثیر ارزش ویژۀ برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکت‎های تولید‌کنندۀ لوازم خانگی) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 475-496]
  • کیماسی، مسعود توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعه‌‏ای در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 271-290]
  • کیماسی، مسعود شناسایی عوامل موفقیت بانک بیمه در ایران [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 867-887]
  • کیماسی، مسعود بخش‌بندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعه‌ای در بانک ملت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 227-250]

گ

  • گلرخ، علی شناسایی عوامل موفقیت بانک بیمه در ایران [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 867-887]
  • گلرخ، علی شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر تمایل مشتریان برای خرید متقاطع بانک‌بیمه [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 381-400]
  • گودرزوند چگینی، مهرداد تأثیر مدیریت زنجیره‌ی تأمین بر بهبود عملکرد صنایع تولید قطعات خودروئی از طریق مزیت رقابتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-88]

م

  • محترم، رحیم تأثیر عوامل داخلی شرکت بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکت‌های صادرکنندة پسته در تهران) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 791-807]
  • محمدی، حمزه بخش‌بندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعه‌ای در بانک ملت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 227-250]
  • محمدی، عفت قاعده‏مند سازی و پیش‏بینی رفتار مشتریان براساس تئوری مجموعه راف و شاخص قابلیت پذیرش و رد (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی‏اریکسون) [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 145-166]
  • محمدیان، محمود تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک‌های تجاری خصوصی ایران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 41-66]
  • محمودی، سید محمد بخش‌بندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعه‌ای در بانک ملت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 227-250]
  • محمودی، وحید بازپردازی شاخص های توسعه قابلیت های انسانی در پرتو فرمان امام علی "علیه السلام" به مالک اشتر [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 167-186]
  • محمودی میمند، محمد مدیریت توسعة صادرات؛ شناسایی و سطح‌بندی محرک‌های صادراتی (مطالعه موردی: صنعت ساخت قطعات خودرو) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 889-910]
  • مروتی شریف آبادی، علی خوشه‌بندی مشتریان بانک با استفاده از شبکه‌های عصبی رقابتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 187-206]
  • منتظری، محمد بررسی عوامل مؤثر بر قصد‏ خرید در تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 207-226]
  • میرجهان مرد، سید جواد شناسایی اثرات تعهد صادراتی، تطبیق قیمت و تعداد بازارها بر کارکرد صادراتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-40]
  • میرسپاسی، ناصر ارائه چارچوب مفهومی معماری منابع انسانی با رویکرد استراتژیک (پژوهشی در شرکت ملی نفت ایران) [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 89-106]

ن

  • نایب زاده، شهناز بررسی تأثیر جامعۀ برند در ویژگی های برند [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 709-730]
  • نطری، محسن تأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 647-664]
  • نوروزی، اشرف مدل‎سازی ترکیبی Pareto/NBD و RFM موزون فازی به‎منظور بخش‌بندی مشتریان در روابط غیرقراردادی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 417-440]
  • نیری، شهرزاد بازپردازی شاخص های توسعه قابلیت های انسانی در پرتو فرمان امام علی "علیه السلام" به مالک اشتر [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 167-186]
  • نیکوکار، غلامحسین انتخاب مدل مناسب مدیریت دانش برای یکی از سازمان تحقیقاتی نظامی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 535-554]
  • نیکوکار، غلامحسین رابطه سازوکارهای حاکمیت شرکتی با هزینه‌های نمایندگی متشکل از شرکت‌های ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 401-416]

و

  • والی پور، علیرضا ارائۀ مدلی برای تبیین پیشایندها و پیامدهای هوشمندی رقابتی صادرکنندگان نمونۀ ایران [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 455-474]

ی

  • یزدانی، حمیدرضا بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 731-753]