آ
-
آدوسی، حسین
ارزیابی تأثیر عملکرد لجستیک بر رقابتپذیری جهانی در خلال سالهای 2007 تا 2013 [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 359-380]
-
آزاد ارمکی، محمدتقی
بررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 107-124]
-
آزور، هیوا
شناسایی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر کیفیت روابط کارکنان و پیامدهای آن (مطالعۀ موردی: کارکنان شرکت خدمات مهندسی و ساخت کیسون) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 665-685]
-
آطاهریان، سمانه
تأثیر عوامل داخلی شرکت بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکتهای صادرکنندة پسته در تهران) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 791-807]
-
آقازاده، هاشم
ارائۀ مدلی برای تبیین پیشایندها و پیامدهای هوشمندی رقابتی صادرکنندگان نمونۀ ایران [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 455-474]
ا
-
ابراهیمی، علیرضا
بررسی عوامل مؤثر بر قصد خرید در تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 207-226]
-
احمدی، پرویز
بررسی عوامل مؤثر بر قصد خرید در تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 207-226]
-
احمدی، حیدر
طراحی مدل تأثیر منابع بازاریابی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی گری راهبرد رقابتی تمایز (مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک ایران) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 623-646]
-
ایران دوست، منصور
طراحی مدل راهبردی فرایند احیای شرکتهای بحرانزده [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 497-516]
-
ارجمند، خدیجه
خوشهبندی مشتریان بر اساس سبک خرید و بررسی ارتباط آن با ابعاد نوجویی ذاتی و ابعاد شخصیتی نئو [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 337-358]
-
اسداللهی دهکردی، الهه
طراحی مدل تأثیر منابع بازاریابی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی گری راهبرد رقابتی تمایز (مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک ایران) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 623-646]
-
اسفیدانی، محمد رحیم
بخشبندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعهای در بانک ملت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 227-250]
-
اسماعیل پور، رضا
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 687-708]
-
اقبالی، اکرم
بررسی تأثیر جامعۀ برند در ویژگی های برند [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 709-730]
-
اکبرزاده صفوئی، مرتضی
تبیین تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتری و ارزش ویژه مارک تجاری در صنعت بانکداری با تأکید بر تهدیدها و فرصتها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 315-336]
-
البدوی، امیر
مدلسازی ترکیبی Pareto/NBD و RFM موزون فازی بهمنظور بخشبندی مشتریان در روابط غیرقراردادی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 417-440]
-
امین، فرشته
تدوین مدل برنامهریزی استراتژیک نیروی انسانی بر مبنای فرایند توانمندسازی کارکنان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 251-270]
-
امین ناصری، محمد رضا
مدلسازی ترکیبی Pareto/NBD و RFM موزون فازی بهمنظور بخشبندی مشتریان در روابط غیرقراردادی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 417-440]
ب
-
بلاغی اینالو، محمد حسین
بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتور های تلفن همراه) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 755-772]
پ
-
پارسافرد، محمدرضا
بخشبندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعهای در بانک ملت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 227-250]
-
پوراشرف، یاسان الله
تبیین مشکلات و موانع فراروی توسعه صادرات استان ایلام [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-20]
-
پورعزت، علی اصغر
بازپردازی شاخص های توسعه قابلیت های انسانی در پرتو فرمان امام علی "علیه السلام" به مالک اشتر [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 167-186]
ت
-
تابان، محمد
توسعۀ الگوی راهبرد اقیانوس آبی در صنعت بانکداری (مطالعۀ موردی: بانک های خصوصی ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 601-622]
ج
-
جهانیان، رودابه
بررسی اثرهای تصویر ذهنی مارک تجاری سبز بر ارزش ویژۀ مارک تجاری سبز (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگیهای لوازم خانگی و مشتریان لوازم خانگی فروشگاههای زنجیرهای شهرستان سنندج) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 555-574]
-
جهان بیک لویی، علی
رابطه سازوکارهای حاکمیت شرکتی با هزینههای نمایندگی متشکل از شرکتهای ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 401-416]
ح
-
حاجی حیدری، نسترن
توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعهای در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 271-290]
-
حیدری، حسین
طراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرفکننده جهت پیشبینی رفتارهای خرید در آینده [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 291-314]
-
حیدری، علی
ارائۀ مدلی برای تبیین پیشایندها و پیامدهای هوشمندی رقابتی صادرکنندگان نمونۀ ایران [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 455-474]
-
حساس یگانه، یحیی
طراحی مدل راهبردی فرایند احیای شرکتهای بحرانزده [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 497-516]
-
حسینی، سید یعقوب
شناسایی اثرات تعهد صادراتی، تطبیق قیمت و تعداد بازارها بر کارکرد صادراتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-40]
-
حسینی، سیده اسماء
شناسایی اثرات تعهد صادراتی، تطبیق قیمت و تعداد بازارها بر کارکرد صادراتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-40]
-
حسنقلی پور، طهمورث
بررسی مقایسهای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 441-454]
-
حسنقلی پور، طهمورث
ارائه چارچوب مفهومی معماری منابع انسانی با رویکرد استراتژیک (پژوهشی در شرکت ملی نفت ایران) [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 89-106]
-
حقیقی نسب، منیژه
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 731-753]
-
حمیدی زاده، محمدرضا
تجزیهوتحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت شراکت های راهبردی با رویکرد پویایی های سیستم (مورد مطالعه: خوشۀ صنعتی کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 517-534]
-
حمیدی زاده، محمد رضا
بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتور های تلفن همراه) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 755-772]
خ
-
خانلری، امیر
شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر تمایل مشتریان برای خرید متقاطع بانکبیمه [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 381-400]
-
خانلری، امیر
بررسی رابطة یادگیری سازمانی و عملکرد مالی از طریق فرایند نوآوری در شرکتهای صنعتی گلپایگان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 773-790]
-
خان محمدی، احسان
تدوین و اولویت بندی اهداف استراتژی با استفاده از روش حداقل مربعات لگاریتمی فازی و مدل همسانی فازی و ترسیم نقشۀ استراتژی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 575-600]
-
خباز باویل، صمد
مدیریت توسعة صادرات؛ شناسایی و سطحبندی محرکهای صادراتی (مطالعه موردی: صنعت ساخت قطعات خودرو) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 889-910]
-
خداداد حسینی، سید حمید
بررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 107-124]
د
-
دارابی، داود
انتخاب مدل مناسب مدیریت دانش برای یکی از سازمان تحقیقاتی نظامی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 535-554]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
تأثیر ارزش ویژۀ برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدکنندۀ لوازم خانگی) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 475-496]
-
دهقان دهنوی، حسن
بررسی تأثیر جامعۀ برند در ویژگی های برند [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 709-730]
-
دیواندری، علی
بررسی مقایسهای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 441-454]
-
دیواندری، علی
تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانکهای تجاری خصوصی ایران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 41-66]
-
دوستار، محمد
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 687-708]
ر
-
راهنما، آمنه
بررسی عوامل مؤثر بر قصد خرید در تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 207-226]
-
رجبی میاندره، علی اکبر
بررسی عوامل موثر و موانع وفاداری الکترونیکی به خدمات بانکداری الکترونیکی در مشتریان بانک های خصوصی در استان گلستان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 827-844]
-
رحمانسرشت، حسین
طراحی مدل راهبردی فرایند احیای شرکتهای بحرانزده [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 497-516]
-
رستگار، عباسعلی
تبیین تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتری و ارزش ویژه مارک تجاری در صنعت بانکداری با تأکید بر تهدیدها و فرصتها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 315-336]
-
رشیدی آستانه، متین
نقش عوامل موثر برموفقیت استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری درنمایندگیهای فروش خودرو استان گیلان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 125-144]
-
رضائی کلیدبری، حمیدرضا
تأثیر مدیریت زنجیرهی تأمین بر بهبود عملکرد صنایع تولید قطعات خودروئی از طریق مزیت رقابتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-88]
-
رمضانی، علی
تدوین مدل برنامهریزی استراتژیک نیروی انسانی بر مبنای فرایند توانمندسازی کارکنان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 251-270]
-
رنجبریان، بهرام
ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژۀ برند مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 845-866]
ز
-
زارع احمد آبادی، حبیب
تجزیهوتحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت شراکت های راهبردی با رویکرد پویایی های سیستم (مورد مطالعه: خوشۀ صنعتی کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 517-534]
س
-
سبزه علی، رضوان
بررسی رابطة یادگیری سازمانی و عملکرد مالی از طریق فرایند نوآوری در شرکتهای صنعتی گلپایگان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 773-790]
-
سپهری، محمدمهدی
مدلسازی ترکیبی Pareto/NBD و RFM موزون فازی بهمنظور بخشبندی مشتریان در روابط غیرقراردادی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 417-440]
-
سیدجوادین، سیدرضا
تدوین مدل برنامهریزی استراتژیک نیروی انسانی بر مبنای فرایند توانمندسازی کارکنان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 251-270]
-
سیدجوادین، سید رضا
ارائه چارچوب مفهومی معماری منابع انسانی با رویکرد استراتژیک (پژوهشی در شرکت ملی نفت ایران) [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 89-106]
-
سلطانی، شیما
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 687-708]
-
سلطانی، محمد رضا
انتخاب مدل مناسب مدیریت دانش برای یکی از سازمان تحقیقاتی نظامی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 535-554]
-
سنگبر، محمدعلی
تجزیهوتحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت شراکت های راهبردی با رویکرد پویایی های سیستم (مورد مطالعه: خوشۀ صنعتی کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 517-534]
ش
-
شافعی، رضا
بررسی اثرهای تصویر ذهنی مارک تجاری سبز بر ارزش ویژۀ مارک تجاری سبز (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگیهای لوازم خانگی و مشتریان لوازم خانگی فروشگاههای زنجیرهای شهرستان سنندج) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 555-574]
-
شامی زنجانی، مهدی
تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانکهای تجاری خصوصی ایران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 41-66]
-
شاه حسینی، محمدعلی
تأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 647-664]
-
شاه طهماسبی، اسماعیل
بررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 107-124]
-
شجاعی، محمدرضا
تأثیر عوامل داخلی شرکت بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکتهای صادرکنندة پسته در تهران) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 791-807]
-
شیخ، رضا
قاعدهمند سازی و پیشبینی رفتار مشتریان براساس تئوری مجموعه راف و شاخص قابلیت پذیرش و رد (مطالعه موردی: تلفن همراه سونیاریکسون) [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 145-166]
-
شیری، اردشیر
توسعۀ الگوی راهبرد اقیانوس آبی در صنعت بانکداری (مطالعۀ موردی: بانک های خصوصی ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 601-622]
-
شیرکوند، سعید
شناسایی عوامل موفقیت بانک بیمه در ایران [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 867-887]
-
شهبازمرادی، سعید
ارائه چارچوب مفهومی معماری منابع انسانی با رویکرد استراتژیک (پژوهشی در شرکت ملی نفت ایران) [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 89-106]
ص
-
صفری، حسین
تدوین و اولویت بندی اهداف استراتژی با استفاده از روش حداقل مربعات لگاریتمی فازی و مدل همسانی فازی و ترسیم نقشۀ استراتژی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 575-600]
-
صفری، علی
بررسی رابطة بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری ( مطالعة موردی: شرکتهای فعال در سه صنعت اتوماسیون صنعتی، مخابرات و ارتباطات، رایانه و تجهیزات دیجیتال) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 809-826]
-
صلواتی، عادل
بررسی اثرهای تصویر ذهنی مارک تجاری سبز بر ارزش ویژۀ مارک تجاری سبز (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگیهای لوازم خانگی و مشتریان لوازم خانگی فروشگاههای زنجیرهای شهرستان سنندج) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 555-574]
ط
-
طباطبایی نسب، سیدمحمد
خوشهبندی مشتریان بر اساس سبک خرید و بررسی ارتباط آن با ابعاد نوجویی ذاتی و ابعاد شخصیتی نئو [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 337-358]
-
طباطبائی کلجاهی، سیدوحید
تأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 647-664]
ع
-
عابدی، احسان
تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانکهای تجاری خصوصی ایران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 41-66]
-
عباسی، ابراهیم
بررسی عوامل موثر و موانع وفاداری الکترونیکی به خدمات بانکداری الکترونیکی در مشتریان بانک های خصوصی در استان گلستان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 827-844]
-
عباسی بنی، فاطمه
بررسی مقایسهای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 441-454]
-
عطایی، مهدی
بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتور های تلفن همراه) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 755-772]
-
علیدادی، یاسر
رابطه سازوکارهای حاکمیت شرکتی با هزینههای نمایندگی متشکل از شرکتهای ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 401-416]
-
علی زاده، ناهید
توسعۀ الگوی راهبرد اقیانوس آبی در صنعت بانکداری (مطالعۀ موردی: بانک های خصوصی ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 601-622]
-
علوی فومنی، سیده فاطمه
تأثیر مدیریت زنجیرهی تأمین بر بهبود عملکرد صنایع تولید قطعات خودروئی از طریق مزیت رقابتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-88]
-
عمویی، علی
توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعهای در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 271-290]
غ
-
غفاری، محمد
ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژۀ برند مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 845-866]
ف
-
فاریابی، محمد
طراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرفکننده جهت پیشبینی رفتارهای خرید در آینده [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 291-314]
-
فتحی، سعید
ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژۀ برند مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 845-866]
-
فرهادی، علی
رابطه سازوکارهای حاکمیت شرکتی با هزینههای نمایندگی متشکل از شرکتهای ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 401-416]
-
فروغینیا، خورشید
مدیریت توسعة صادرات؛ شناسایی و سطحبندی محرکهای صادراتی (مطالعه موردی: صنعت ساخت قطعات خودرو) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 889-910]
-
فضلی، صفر
نقش عوامل موثر برموفقیت استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری درنمایندگیهای فروش خودرو استان گیلان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 125-144]
-
فضل زاده، علیرضا
طراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرفکننده جهت پیشبینی رفتارهای خرید در آینده [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 291-314]
-
فلاح شمس، میرفیض
طراحی مدل راهبردی فرایند احیای شرکتهای بحرانزده [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 497-516]
ق
-
قاسمی، احمدرضا
ارزیابی تأثیر عملکرد لجستیک بر رقابتپذیری جهانی در خلال سالهای 2007 تا 2013 [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 359-380]
-
قره باشلونی، راضیه
بررسی رابطة بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری ( مطالعة موردی: شرکتهای فعال در سه صنعت اتوماسیون صنعتی، مخابرات و ارتباطات، رایانه و تجهیزات دیجیتال) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 809-826]
ک
-
کاظمی، مهدی
شناسایی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر کیفیت روابط کارکنان و پیامدهای آن (مطالعۀ موردی: کارکنان شرکت خدمات مهندسی و ساخت کیسون) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 665-685]
-
کردنائیچ، اسدله
بررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 107-124]
-
کریمی، انسیه
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 731-753]
-
کرم پور، عبدالحسین
طراحی مدل تأثیر منابع بازاریابی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی گری راهبرد رقابتی تمایز (مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک ایران) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 623-646]
-
کیماسی، مسعود
توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعهای در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 271-290]
-
کیماسی، مسعود
شناسایی عوامل موفقیت بانک بیمه در ایران [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 867-887]
-
کیماسی، مسعود
بخشبندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعهای در بانک ملت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 227-250]
-
کهیاری حقیقت، امین
تأثیر ارزش ویژۀ برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدکنندۀ لوازم خانگی) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 475-496]
گ
-
گلرخ، علی
شناسایی عوامل موفقیت بانک بیمه در ایران [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 867-887]
-
گلرخ، علی
شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر تمایل مشتریان برای خرید متقاطع بانکبیمه [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 381-400]
-
گودرزوند چگینی، مهرداد
تأثیر مدیریت زنجیرهی تأمین بر بهبود عملکرد صنایع تولید قطعات خودروئی از طریق مزیت رقابتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-88]
م
-
محترم، رحیم
تأثیر عوامل داخلی شرکت بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکتهای صادرکنندة پسته در تهران) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 791-807]
-
محمدی، حمزه
بخشبندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعهای در بانک ملت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 227-250]
-
محمدی، عفت
قاعدهمند سازی و پیشبینی رفتار مشتریان براساس تئوری مجموعه راف و شاخص قابلیت پذیرش و رد (مطالعه موردی: تلفن همراه سونیاریکسون) [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 145-166]
-
محمدیان، محمود
تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانکهای تجاری خصوصی ایران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 41-66]
-
محمودی، سید محمد
بخشبندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعهای در بانک ملت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 227-250]
-
محمودی، وحید
بازپردازی شاخص های توسعه قابلیت های انسانی در پرتو فرمان امام علی "علیه السلام" به مالک اشتر [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 167-186]
-
محمودی میمند، محمد
مدیریت توسعة صادرات؛ شناسایی و سطحبندی محرکهای صادراتی (مطالعه موردی: صنعت ساخت قطعات خودرو) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 889-910]
-
میرجهان مرد، سید جواد
شناسایی اثرات تعهد صادراتی، تطبیق قیمت و تعداد بازارها بر کارکرد صادراتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-40]
-
میرسپاسی، ناصر
ارائه چارچوب مفهومی معماری منابع انسانی با رویکرد استراتژیک (پژوهشی در شرکت ملی نفت ایران) [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 89-106]
-
مروتی شریف آبادی، علی
خوشهبندی مشتریان بانک با استفاده از شبکههای عصبی رقابتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 187-206]
-
منتظری، محمد
بررسی عوامل مؤثر بر قصد خرید در تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 207-226]
ن
-
نایب زاده، شهناز
بررسی تأثیر جامعۀ برند در ویژگی های برند [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 709-730]
-
نیری، شهرزاد
بازپردازی شاخص های توسعه قابلیت های انسانی در پرتو فرمان امام علی "علیه السلام" به مالک اشتر [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 167-186]
-
نطری، محسن
تأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 647-664]
-
نیکوکار، غلامحسین
انتخاب مدل مناسب مدیریت دانش برای یکی از سازمان تحقیقاتی نظامی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 535-554]
-
نیکوکار، غلامحسین
رابطه سازوکارهای حاکمیت شرکتی با هزینههای نمایندگی متشکل از شرکتهای ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 401-416]
-
نوروزی، اشرف
مدلسازی ترکیبی Pareto/NBD و RFM موزون فازی بهمنظور بخشبندی مشتریان در روابط غیرقراردادی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 417-440]
و
-
والی پور، علیرضا
ارائۀ مدلی برای تبیین پیشایندها و پیامدهای هوشمندی رقابتی صادرکنندگان نمونۀ ایران [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 455-474]
ی
-
یزدانی، حمیدرضا
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 731-753]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد