نمایه نویسندگان

آ

  • آقازاده، هاشم راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسب‌وکار [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-182]
  • آقازاده، هاشم بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفه‎های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف‎کنندۀ نهایی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-720]
  • آقامیری حسین آبادی، احسان بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفه‎های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف‎کنندۀ نهایی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-720]

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم بررسی اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویت‌یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 479-502]
  • ابراهیمی، عباس ارائۀ چارچوبی برای شناسایی ریسک‌های راهبرد در شرکت‌های هولدینگ سرمایه‌گذاری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 89-116]
  • ابراهیمی، عبدالحمید بررسی تأثیر کیفیت رابطه بر پاسخ‏ های رفتاری مشتریان در مراحل مختلف چرخۀ عمر رابطۀ مشتری (مطالعۀ موردی: بانک کشاورزی تبریز) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 503-528]
  • ابریشم کار، محمد مهدی ارتباط میان چابکی نیروی کار و نوآوری محصول جدید (مطالعۀ موردی: شرکت‎های کوچک، متوسط و بزرگ در صنعت فناوری بالا) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 245-258]
  • احراری، مهدی پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک دسته‎بندی گروهی داده‎ها (GMDH) در شبکۀ عصبی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 833-860]
  • احسان، عبدالرحمن تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالعۀ موردی: لوازم خانگی) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 529-548]
  • اسفیدانی، محمد رحیم مدل‌سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 259-280]
  • اسماعیل‎پور، مجید بخش‎بندی بازار گردشگران ساحلی با رویکرد نقشه‎های خودسازمان‎ده [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 745-770]
  • اسماعیل پور، رضا مدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانک‌های خصوصی سطح استان گیلان) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28]
  • اسماعیل پور، فریبا تجربۀ کودکان از شخصیت‎های پیشبردی چاق در فعالیت‎های بازاریابی: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 744-721]
  • اعزازی، محمد اسماعیل تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژۀ نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 771-794]
  • اکبری، مهدی توسعۀ ماتریس فرهنگ ـ استراتژی با رویکرد فازی؛ پیمایشی در یکی از سازمان‎های دفاعی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 433-460]

ب

  • بحرینی زاد، منیژه بخش‎بندی بازار گردشگران ساحلی با رویکرد نقشه‎های خودسازمان‎ده [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 745-770]
  • بخشی، فریبا تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژۀ نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 771-794]
  • بخشی زاده، کبری تأثیر درگیری ذهنی و ویژگی‌های شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-46]
  • بلورپارسا، محمدرضا ترسیم شبکۀ تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 413-432]

پ

  • پزشکی نجف آبادی، فرشته بخش‌بندی مصرف‌کنندگان بر مبنای مدل سبک زندگی مرتبط با تغذیه [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 375-394]
  • پورسلیمی، مجتبی بررسی تأثیر جهان‎وطن‎گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به‎واسطۀ ملی‎گرایی مصرف‎کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 895-810]
  • پورموردینی، الهه بررسی اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویت‌یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 479-502]

ت

  • تیموری، هادی بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاه‌های الکترونیکی ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-300]

چ

  • چاوشی، سید کاظم ارائۀ مدل تحلیلی ارزیابی راهبرد‏ها با رویکرد آینده‌پژوهانه در شرکت ملی نفت ایران [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 903-923]

ح

  • حاجیلو، زاهده شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478]
  • حاجی نوروزی، انوشه اثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستوران‏های ایتالیایی شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 549-568]
  • حسنقلی پور، طهمورث تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالعۀ موردی: لوازم خانگی) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 529-548]
  • حسین پور، مهدی تحلیل تأثیر خصومت مصرف کننده بر تصمیمات خرید [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 395-412]
  • حسین رشیدی، طه شناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 681-698]
  • حقیقی، محمد بررسی رابطۀ ارزش‎های فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرف‎کنندگان ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-316]
  • حقیقی کفاش، مهدی مقایسۀ ابعاد مدل کسب‌وکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 73-88]
  • حمیدی زاده، محمدرضا طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیه‎ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832]
  • حمیدی کولایی، آرزو بررسی رابطۀ ارزش‎های فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرف‎کنندگان ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-316]
  • حیدرزاده هنزایی، کامبیز تجربۀ کودکان از شخصیت‎های پیشبردی چاق در فعالیت‎های بازاریابی: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 744-721]
  • حیدری، علی راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسب‌وکار [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-182]
  • حیدری، علی ارائۀ مدل مزیت رقابتی شرکت‏های مشاورۀ مدیریت براساس نظریۀ قابلیت‏های پویا [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 317-338]

خ

  • خاشعی، وحید مقایسۀ ابعاد مدل کسب‌وکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 73-88]
  • خانلری، امیر پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک دسته‎بندی گروهی داده‎ها (GMDH) در شبکۀ عصبی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 833-860]
  • خلیلی رودی، مرتضی تأثیر درگیری ذهنی و ویژگی‌های شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-46]
  • خون سیاوش، محسن تجربۀ کودکان از شخصیت‎های پیشبردی چاق در فعالیت‎های بازاریابی: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 744-721]

د

  • داودیان، امیر حسین تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 47-72]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره اثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستوران‏های ایتالیایی شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 549-568]
  • دوستار، محمد مدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانک‌های خصوصی سطح استان گیلان) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28]
  • دیواندری، علی تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 47-72]

ر

  • رحیم نیا، فریبرز بررسی تأثیر دانش درک‌ شده از محصول سبز بر تمایل به خرید به‌واسطۀ دلبستگی به فروشگاه [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 569-586]
  • رضائیان اکبرزاده، سامان تأثیر درگیری ذهنی و ویژگی‌های شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-46]
  • رمضانی، سارا مدل‌سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 259-280]
  • روشن، سید علیقلی تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژۀ نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 771-794]
  • روشندل اربطانی، طاهر تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری‌ـ برند‌ (مطالعۀ موردی: برند لپ‌تاپ) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 587-606]
  • ریسی وانانی، ایمان بخش‏بندی مشتریان صنعت دارو بر‌اساس مدل RFML [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 861-884]

ز

  • زارعی، عظیم شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478]

س

  • سادات، میر محمود تدوین استراتژی‏های رقابتی با استفاده ترکیبی از استراتژی جودویی و استراتژی اقیانوس آبی در چارچوب کارت امتیازی متوازن [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 607-363]
  • سپندارند، صادق مقایسۀ ابعاد مدل کسب‌وکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 73-88]
  • سعدآبادی، علی اصغر تدوین استراتژی‏های رقابتی با استفاده ترکیبی از استراتژی جودویی و استراتژی اقیانوس آبی در چارچوب کارت امتیازی متوازن [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 607-363]
  • سلطانی، مرتضی گفتمان‌کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 339-354]
  • سلیمی پور، سیروس طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیه‎ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832]
  • سهرابی، بابک بخش‏بندی مشتریان صنعت دارو بر‌اساس مدل RFML [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 861-884]
  • سید جوادین، سید رضا ارائۀ چارچوبی برای شناسایی ریسک‌های راهبرد در شرکت‌های هولدینگ سرمایه‌گذاری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 89-116]
  • سیدکلالی، نادر ارائۀ مدل مزیت رقابتی شرکت‏های مشاورۀ مدیریت براساس نظریۀ قابلیت‏های پویا [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 317-338]

ش

  • شاهبندرزاده، حمید تحلیل کمی فرصت‌های رشد و سودآوری شرکت‌ها بر مبنای ابعاد راهبردهای اقیانوس آبی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 117-136]
  • شاه حسینی، محمد علی مدل‌سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 259-280]
  • شاوردی، تهمینه ارائۀ مدل تحلیلی ارزیابی راهبرد‏ها با رویکرد آینده‌پژوهانه در شرکت ملی نفت ایران [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 903-923]
  • شهرامی، فرینام بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفه‎های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف‎کنندۀ نهایی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-720]
  • شیخ، رضا ارائۀ چارچوبی جدید به‌منظور ارزیابی طرح محصول با به‌کارگیری الگوهای رفتار کیفیتی در شرایط عدم‌قطعیت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 137-158]
  • شیوا، آیدا راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسب‌وکار [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-182]

ص

  • صادقی، فرشته بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680]
  • صفارزاده، محمود شناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 681-698]
  • صفری، حسین ارائۀ چارچوبی برای شناسایی ریسک‌های راهبرد در شرکت‌های هولدینگ سرمایه‌گذاری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 89-116]
  • صفری، حسین تدوین استراتژی‏های رقابتی با استفاده ترکیبی از استراتژی جودویی و استراتژی اقیانوس آبی در چارچوب کارت امتیازی متوازن [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 607-363]
  • صمدی، منصور تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالعۀ موردی: لوازم خانگی) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 529-548]

ط

  • طالقانی، محمد بررسی تأثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطۀ بین قابلیت‏های بازاریابی و عملکرد شرکت‎ها [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 355-374]
  • طاهرپرور، نسترن مدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانک‌های خصوصی سطح استان گیلان) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28]
  • طباخیان، لیلی بررسی تأثیر جهان‎وطن‎گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به‎واسطۀ ملی‎گرایی مصرف‎کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 895-810]
  • طباطبایی نسب، سید محمد بخش‌بندی مصرف‌کنندگان بر مبنای مدل سبک زندگی مرتبط با تغذیه [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 375-394]

ع

  • عابدی، حسین تأثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتل‌ها (مطالعۀ موردی: هتل‌های چهار و پنج ستارۀ پارسیان تهران) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 183-204]
  • عالی، صمد بررسی تأثیر کیفیت رابطه بر پاسخ‏ های رفتاری مشتریان در مراحل مختلف چرخۀ عمر رابطۀ مشتری (مطالعۀ موردی: بانک کشاورزی تبریز) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 503-528]
  • عباسی، عباس تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 855-902]
  • عباسی، فائزه تحلیل تأثیر خصومت مصرف کننده بر تصمیمات خرید [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 395-412]
  • عبدالهی، یزید ابوبکر ارتباط میان چابکی نیروی کار و نوآوری محصول جدید (مطالعۀ موردی: شرکت‎های کوچک، متوسط و بزرگ در صنعت فناوری بالا) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 245-258]
  • عزیزی، شهریار ترسیم شبکۀ تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 413-432]
  • عسگری، ناصر نقش توانمندسازی روان‎شناختی در ارتقای عملکرد فروش فروشندگان شرکت‏های پخش (مطالعۀ موردی: شرکت به‌پخش) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 637-658]
  • علوی، سیدمسلم بررسی اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویت‌یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 479-502]
  • علیزاده ثانی، محسن بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعۀ موردی: شرکت‌های زیر مجموعۀ وزارت نفت) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 205-228]

غ

  • غائیبی سدهی، حامد بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاه‌های الکترونیکی ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-300]

ف

  • فکور ثقیه، امیر محمد بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680]

ق

  • قره چه، منیژه طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیه‎ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832]
  • قلیچ خانی، محمد حسن تأثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتل‌ها (مطالعۀ موردی: هتل‌های چهار و پنج ستارۀ پارسیان تهران) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 183-204]

ک

  • کبگانی، محمد حسین تحلیل کمی فرصت‌های رشد و سودآوری شرکت‌ها بر مبنای ابعاد راهبردهای اقیانوس آبی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 117-136]
  • کبیری فرد، دنیا بخش‎بندی بازار گردشگران ساحلی با رویکرد نقشه‎های خودسازمان‎ده [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 745-770]
  • کرمی، مسعود بررسی رابطۀ ارزش‎های فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرف‎کنندگان ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-316]

گ

  • گودرزوند چگینی، مریم بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاه‌های الکترونیکی ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-300]

م

  • ماهپور، علیرضا شناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 681-698]
  • محمدی، عفت ارائۀ چارچوبی جدید به‌منظور ارزیابی طرح محصول با به‌کارگیری الگوهای رفتار کیفیتی در شرایط عدم‌قطعیت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 137-158]
  • محمدیان، بهزاد گفتمان‌کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 339-354]
  • محمودشاهی، شهرزاد تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 855-902]
  • محمودی میمند، محمد توسعۀ ماتریس فرهنگ ـ استراتژی با رویکرد فازی؛ پیمایشی در یکی از سازمان‎های دفاعی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 433-460]
  • مرادی دیزگرانی، میلاد تحلیل تأثیر خصومت مصرف کننده بر تصمیمات خرید [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 395-412]
  • معماریانی، عزیز الله تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 47-72]
  • ملکی، محمد مهدی بررسی رابطۀ ارزش‎های فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرف‎کنندگان ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-316]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478]
  • ممدوحی، امیررضا شناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 681-698]
  • منصورآبادی، زهرا تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 855-902]
  • منصوریان، یزدان تجربۀ کودکان از شخصیت‎های پیشبردی چاق در فعالیت‎های بازاریابی: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 744-721]
  • مهدی زاده، مهران بررسی تأثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطۀ بین قابلیت‏های بازاریابی و عملکرد شرکت‎ها [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 355-374]
  • موسوی، سیدنجم الدین تبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تأثیر چشم‌انداز و موضع‌یابی برند بر ارزش ویژۀ برند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 229-243]
  • میرپور، سمیه پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک دسته‎بندی گروهی داده‎ها (GMDH) در شبکۀ عصبی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 833-860]
  • مینو، فرزین ارائۀ مدل تحلیلی ارزیابی راهبرد‏ها با رویکرد آینده‌پژوهانه در شرکت ملی نفت ایران [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 903-923]

ن

  • ناصحی فر، وحید مقایسۀ ابعاد مدل کسب‌وکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 73-88]
  • نجات، سهیل بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعۀ موردی: شرکت‌های زیر مجموعۀ وزارت نفت) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 205-228]
  • نظری، محسن تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 47-72]
  • نظری، محسن تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالعۀ موردی: لوازم خانگی) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 529-548]
  • نوروزی نیک، یاسمن بررسی تأثیر دانش درک‌ شده از محصول سبز بر تمایل به خرید به‌واسطۀ دلبستگی به فروشگاه [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 569-586]
  • نیک‎آیین، نسترن بخش‏بندی مشتریان صنعت دارو بر‌اساس مدل RFML [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 861-884]
  • نیکوکار، غلامحسین نقش توانمندسازی روان‎شناختی در ارتقای عملکرد فروش فروشندگان شرکت‏های پخش (مطالعۀ موردی: شرکت به‌پخش) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 637-658]

ه

  • هادی زاده، اکرم طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیه‎ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832]
  • هاشمیان، مجتبی بررسی تأثیر جهان‎وطن‎گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به‎واسطۀ ملی‎گرایی مصرف‎کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 895-810]

ی

  • یوسف پور، افسانه بررسی تأثیر دانش درک‌ شده از محصول سبز بر تمایل به خرید به‌واسطۀ دلبستگی به فروشگاه [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 569-586]