نمایه نویسندگان

آ

  • آقازاده، هاشم شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546]

ا

  • ابویی اردکان، محمد بررسی مدل های ذهنی مدیران در فرایند تفکر استراتژیک [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 461-486]
  • اسدی، محمد شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 567-582]
  • اسفیدانی، محمد رحیم نوع‌شناسی رفتار صادراتی بنگاه‌های صادرکننده در صنعت برق ایران [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
  • اسفیدانی، محمد رحیم شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546]
  • اسماعیل پور، رضا توسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکت‌های بیمه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 31-48]
  • اکبری، مهران بررسی رابطۀ‌ قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسب‌وکار [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 487-507]
  • امینی، علیرضا طراحی الگوی بین‌المللی‎سازی بنگاه‌های کوچک و متوسط در شرکت‌های دانش‌بنیان مبتنی بر نانو [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 583-602]
  • انصاری، آذرنوش تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528]
  • ایرانی، سپیده ارائه الگوی مشارکت هم‎آفرینانه در بازار گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904]
  • ایرانی، علیرضا ارائه الگوی مشارکت هم‎آفرینانه در بازار گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904]

ب

  • بحری نژاد، ریحانه شناسایی مهم‎ترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران به‎منظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814]
  • بحرینی زاد، منیژه آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 253-278]
  • بخشی زاده، کبری ترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با استفاده از تکنیک استخراج استعاره‌ای زالتمن (زیمت) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 49-72]
  • بکتاش، فرزانه بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و تصویر برند (مطالعۀ موردی: برند تشک رویال) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 303-324]
  • بهیار، پدرام تأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرف‌کنندگان جوامع مجازی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 121-144]

پ

  • پوراشرف، یاسان الله شناسایی ارزش های مصرف‎کنندگان لوازم آرایشی با تکنیک ACV نردبانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 441-460]
  • پوراشرف، یاسان اله نقش میانجی‎گرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 815-834]

ت

  • ترکستانی، محمد صالح نوع‌شناسی رفتار صادراتی بنگاه‌های صادرکننده در صنعت برق ایران [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
  • تیرانداز، سحر بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 207-228]

ج

  • جامی پور، مونا بررسی تأثیر گرایش استراتژیک کسب‌وکار بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 835-854]
  • جعفر نژاد، احمد مرور نظام‌مند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 279-302]
  • جعفری، سید محمدباقر بررسی تأثیر ویژگی‎های تجارت اجتماعی بر اعتماد و تمایل به مشارکت در آن [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 777-794]
  • جلالیان، سعید بررسی عوامل مؤثر بر فرایند و میزان تحقق اهداف نمایشگاه های تجاری از دید غرفه‌داران [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 421-440]
  • جمالیه بسطامی، بهتاش طراحی و تبیین مدل بخش‎بندی پویای بازار بین‎المللی فراورده‎های نفتی ایران (مطالعۀ موردی: بازار بین‎المللی بنزین) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 73-96]
  • جندقی، غلامرضا بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشه‌بندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکت‎های تلفن همراه) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 855-870]

ح

  • حاجی جعفر، علی ترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با استفاده از تکنیک استخراج استعاره‌ای زالتمن (زیمت) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 49-72]
  • حاجی حسنی، فرزانه تأثیر ابعاد رنگ پوشاک بر قصد خرید آن با تحلیلی بر تفاوت‎های جنسیتی مشتریان [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 659-672]
  • حاجی کریمی، عباسعلی بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694]
  • حبیبی، پگاه سادات بررسی تأثیر ویژگی‎های تجارت اجتماعی بر اعتماد و تمایل به مشارکت در آن [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 777-794]
  • حبیبی، سعید طراحی و تبیین مدل جهت‏گیری استراتژیک در شرکت‏های دانش بنیان ایران [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 603-622]
  • حسنقلی‌پور یاسوری، طهمورث نوع‌شناسی رفتار صادراتی بنگاه‌های صادرکننده در صنعت برق ایران [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
  • حسنقلی پور یاسوری، طهمورث شناسایی مهم‎ترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران به‎منظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814]
  • حسین زاده، ماشااله بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و تصویر برند (مطالعۀ موردی: برند تشک رویال) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 303-324]
  • حسینی، سید محمود شناسایی مهم‎ترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران به‎منظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814]
  • حقیقی نسب، منیژه فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویا [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252]
  • حمیدی زاده، محمد رضا طراحی و تبیین مدل بخش‎بندی پویای بازار بین‎المللی فراورده‎های نفتی ایران (مطالعۀ موردی: بازار بین‎المللی بنزین) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 73-96]
  • حیدری، علی فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویا [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252]
  • حیدری، علی بررسی رابطۀ‌ قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسب‌وکار [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 487-507]

خ

  • خادمی گراشی، مهدی تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و‎ گرایش انگیزشی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 743-760]
  • خانلری، امیر بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف‌کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 187-206]
  • خانلری، امیر شناسایی مهم‎ترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران به‎منظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814]
  • خان محمدی، احسان ارائه روشی برای ساختاردهی و رتبه‌بندی اهداف استراتژیک با استفاده از رویکرد نگاشت‎شناختی فازی و روش BORDA-OWA [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 871-888]
  • خلیلی مقدم، مریم فهم تجربۀ خرید احساسی کالای بادوام: مطالعۀ پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 325-348]
  • خنیفر، حسین فهم تجربۀ خرید احساسی کالای بادوام: مطالعۀ پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 325-348]
  • خوراکیان، علیرضا بررسی تأثیر تعهد مؤثر سازمان به مشتریان وفادار بر رفتار شهروندی آنان بهواسطۀ تعهد مؤثر مشتریان به سازمان (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهرستان نیشابور) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 371-398]
  • خیری، بهرام بررسی تأثیر فلسفه‎های اخلاقی (آرمان‎گرایی، خودگرایی و مادی‎گرایی) مصرف‎کنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درک‎شده آنها [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 905-921]

د

  • درزیان عزیزی، عبدالهادی بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 207-228]
  • دشتی، مهدی عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرف‎کنندگان در تجارت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 97-120]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره تأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرف‌کنندگان جوامع مجازی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 121-144]
  • دهقانان، حامد الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده‎بنیاد بازار ایران [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 713-742]
  • دیندار، یاشار بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف‌کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 187-206]
  • دیواندری، علی بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694]

ر

  • رایج، حمزه بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694]
  • رستگار، عباسعلی از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 643-658]
  • روحانی، امیررضا نوع‌شناسی رفتار صادراتی بنگاه‌های صادرکننده در صنعت برق ایران [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
  • روحانی، سعید پیش‌بینی رفتار مشتری در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تند مصرف (مورد مطالعه: شرکت گلپخش اول) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 623-642]

ز

  • زارعی، عظیم شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 567-582]
  • زندی پور، طیبه شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546]
  • زنگانه، مهدی بررسی تأثیر موسیقی پس‎زمینه بر قصد خرید به‎واسطه برانگیختگی، لذت، اعتماد و تعدیل‎کنندگی طبقه محصول [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 761-776]

س

  • سعیدی راد، فاطمه بررسی تأثیر فلسفه‎های اخلاقی (آرمان‎گرایی، خودگرایی و مادی‎گرایی) مصرف‎کنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درک‎شده آنها [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 905-921]
  • سلطانی، مرتضی فهم تجربۀ خرید احساسی کالای بادوام: مطالعۀ پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 325-348]
  • سمیع زاده، مهدی فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویا [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252]
  • سهرابی، بابک پیش‌بینی رفتار مشتری در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تند مصرف (مورد مطالعه: شرکت گلپخش اول) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 623-642]
  • سید جوادین، سید رضا بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694]
  • سیف، یاسر بازاریابی کارآفرینانه، قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد کسب‎‌وکارهای پروژه‎محور [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 145-164]
  • سیف، یاسر بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشه‌بندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکت‎های تلفن همراه) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 855-870]

ش

  • شجاعی، سامره بررسی تأثیر موسیقی پس‎زمینه بر قصد خرید به‎واسطه برانگیختگی، لذت، اعتماد و تعدیل‎کنندگی طبقه محصول [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 761-776]
  • شجاعی، یاسر بازاریابی کارآفرینانه، قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد کسب‎‌وکارهای پروژه‎محور [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 145-164]
  • شجاعی، یاسر بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشه‌بندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکت‎های تلفن همراه) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 855-870]
  • شهریاری، مهری از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 643-658]
  • شیرخدایی، میثم ضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویت‎بندی راهکارها با استفاده از تکنیک‎های تصمیم‎گیری چند معیاره [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 547-566]
  • شیروانی ناغانی، مسلم ارائۀ یک مدل فرایندی برای آینده‎نگاری راهبردی در شرکت های ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 349-370]
  • شیری، قاسمعلی شناسایی ارزش های مصرف‎کنندگان لوازم آرایشی با تکنیک ACV نردبانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 441-460]

ص

  • صادق پور، علی اصغر تأثیر ابعاد رنگ پوشاک بر قصد خرید آن با تحلیلی بر تفاوت‎های جنسیتی مشتریان [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 659-672]
  • صادقی مقدم، محمدرضا مرور نظام‌مند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 279-302]
  • صافحیان، جلیل بررسی تأثیر تعهد مؤثر سازمان به مشتریان وفادار بر رفتار شهروندی آنان بهواسطۀ تعهد مؤثر مشتریان به سازمان (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهرستان نیشابور) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 371-398]
  • صفری، حسین مرور نظام‌مند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 279-302]
  • صفری، حسین ارائه روشی برای ساختاردهی و رتبه‌بندی اهداف استراتژیک با استفاده از رویکرد نگاشت‎شناختی فازی و روش BORDA-OWA [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 871-888]
  • صنایعی، علی عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرف‎کنندگان در تجارت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 97-120]
  • صنایعی، علی تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528]

ط

  • طولابی، زینب نقش میانجی‎گرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 815-834]
  • طیبی، طلیعه ارائه روشی برای ساختاردهی و رتبه‌بندی اهداف استراتژیک با استفاده از رویکرد نگاشت‎شناختی فازی و روش BORDA-OWA [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 871-888]

ع

  • عباس‎پور، فردوس تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528]
  • عربلوی مقدم، سعید شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546]
  • عسگری، ناصر نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 339-420]
  • عصاریان، محمد بررسی تأثیر گرایش استراتژیک کسب‌وکار بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 835-854]
  • علوی، سیدمسلم تأثیر ابعاد رنگ پوشاک بر قصد خرید آن با تحلیلی بر تفاوت‎های جنسیتی مشتریان [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 659-672]
  • علوی، مهدیه السادات آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 253-278]
  • علیپور، وحیده بررسی عوامل مؤثر بر فرایند و میزان تحقق اهداف نمایشگاه های تجاری از دید غرفه‌داران [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 421-440]
  • علیقلی، منصوره بررسی تأثیر فلسفه‎های اخلاقی (آرمان‎گرایی، خودگرایی و مادی‎گرایی) مصرف‎کنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درک‎شده آنها [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 905-921]

غ

  • غضنفری، حامد پیش‌بینی رفتار مشتری در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تند مصرف (مورد مطالعه: شرکت گلپخش اول) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 623-642]

ف

  • فتاحی، حمیدرضا طراحی الگوی بین‌المللی‎سازی بنگاه‌های کوچک و متوسط در شرکت‌های دانش‌بنیان مبتنی بر نانو [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 583-602]
  • فتحی، محمد رضا طراحی مدلی برای ارزیابی کانال‎های بازاریابی مبتنی بر روش‎های بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 695-712]
  • فتحی، هانیه تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و‎ گرایش انگیزشی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 743-760]
  • فرهنگی، علی اکبر ارائه الگوی مشارکت هم‎آفرینانه در بازار گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904]
  • فضل اله تبار لداری، مریم ضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویت‎بندی راهکارها با استفاده از تکنیک‎های تصمیم‎گیری چند معیاره [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 547-566]
  • فضلی، صفر ارائۀ یک مدل فرایندی برای آینده‎نگاری راهبردی در شرکت های ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 349-370]
  • فقیه، علی رضا طراحی مدلی برای ارزیابی کانال‎های بازاریابی مبتنی بر روش‎های بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 695-712]
  • فکور ثقیه، امیر محمد بررسی تأثیر تعهد مؤثر سازمان به مشتریان وفادار بر رفتار شهروندی آنان بهواسطۀ تعهد مؤثر مشتریان به سازمان (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهرستان نیشابور) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 371-398]
  • فلاح لاجیمی، حمیدرضا ضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویت‎بندی راهکارها با استفاده از تکنیک‎های تصمیم‎گیری چند معیاره [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 547-566]
  • فیض آبادی، حمیده بررسی تأثیر موسیقی پس‎زمینه بر قصد خرید به‎واسطه برانگیختگی، لذت، اعتماد و تعدیل‎کنندگی طبقه محصول [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 761-776]

ق

  • قاسم نژاد، میثم توسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکت‌های بیمه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 31-48]
  • قربانی، احسان بررسی عوامل مؤثر بر فرایند و میزان تحقق اهداف نمایشگاه های تجاری از دید غرفه‌داران [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 421-440]
  • قربانیان گزافرودی، محمدصادق بررسی تأثیر فلسفه‎های اخلاقی (آرمان‎گرایی، خودگرایی و مادی‎گرایی) مصرف‎کنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درک‎شده آنها [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 905-921]
  • قلی پور، ارین بررسی مدل های ذهنی مدیران در فرایند تفکر استراتژیک [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 461-486]

ک

  • کامرانی، بهنام الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده‎بنیاد بازار ایران [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 713-742]
  • کشاورز ترک، عین الله ارائۀ یک مدل فرایندی برای آینده‎نگاری راهبردی در شرکت های ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 349-370]

گ

  • گرجی، نجمه تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و‎ گرایش انگیزشی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 743-760]
  • گیاهی، یاسمن الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده‎بنیاد بازار ایران [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 713-742]

م

  • محترم قلاتی، رحیم بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و انطباق آمیختۀ بازاریابی بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکت‌های صادرکنندۀ محصولات غیرنفتی) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 165-186]
  • محمدزمانی، محمدرضا بازاریابی کارآفرینانه، قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد کسب‎‌وکارهای پروژه‎محور [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 145-164]
  • محمدی، اسفندیار شناسایی ارزش های مصرف‎کنندگان لوازم آرایشی با تکنیک ACV نردبانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 441-460]
  • محمدیان، محمود الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده‎بنیاد بازار ایران [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 713-742]
  • محمدی دورباش، زهرا بررسی تأثیر ویژگی‎های تجارت اجتماعی بر اعتماد و تمایل به مشارکت در آن [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 777-794]
  • مرادی، صدیقه شناسایی ارزش های مصرف‎کنندگان لوازم آرایشی با تکنیک ACV نردبانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 441-460]
  • مقدم، رضا بازاریابی کارآفرینانه، قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد کسب‎‌وکارهای پروژه‎محور [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 145-164]
  • مهرانی، هرمز بررسی تأثیر موسیقی پس‎زمینه بر قصد خرید به‎واسطه برانگیختگی، لذت، اعتماد و تعدیل‎کنندگی طبقه محصول [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 761-776]
  • مهرگان، محمد رضا ارائه الگوی مشارکت هم‎آفرینانه در بازار گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904]
  • موثق، مهرداد بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و انطباق آمیختۀ بازاریابی بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکت‌های صادرکنندۀ محصولات غیرنفتی) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 165-186]
  • میرا، ابوالقاسم بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف‌کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 187-206]
  • میرا، ابوالقاسم طراحی و تبیین مدل جهت‏گیری استراتژیک در شرکت‏های دانش بنیان ایران [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 603-622]

ن

  • نداف، مهدی بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 207-228]
  • ندافی، طاهره بررسی مدل های ذهنی مدیران در فرایند تفکر استراتژیک [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 461-486]
  • نصراللهی، مهدی طراحی مدلی برای ارزیابی کانال‎های بازاریابی مبتنی بر روش‎های بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 695-712]
  • نصرالهی وسطی، سیمین نقش میانجی‎گرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 815-834]
  • نصیری، حامد ترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با استفاده از تکنیک استخراج استعاره‌ای زالتمن (زیمت) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 49-72]
  • نظری، محسن بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694]
  • نظری، محسن فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویا [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252]

و

  • وارث، حامد بررسی رابطۀ‌ قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسب‌وکار [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 487-507]

ه

  • هاشمی پطرودی، سید حمید مرور نظام‌مند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 279-302]
  • هاشمی فرد، فریبا آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 253-278]

ی

  • یزدانی، حمید رضا فهم تجربۀ خرید احساسی کالای بادوام: مطالعۀ پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 325-348]
  • یزدانی، حمید رضا بررسی تأثیر گرایش استراتژیک کسب‌وکار بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 835-854]