نمایه نویسندگان

آ

  • آتشین پنجه، شایان بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد نوآوری از مسیر قابلیت یادگیری سازمانی در صنعت بانکرینگ [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 403-414]
  • آذر، عادل رهبری تحول‎آفرین برند خاص: واکاوی نقش رفتارهای برند‎ساز کارکنان بر بشارت برند در شرکت‎های بیمه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 141-162]
  • آشفته، ایمان الگوی ریسک‌های شراکت راهبردی بین‌المللی در صنعت لوازم خانگی ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 543-564]
  • آقازاده، هاشم طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکت‎های ساختمانی ایرانیان اطلس) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240]
  • آقازاده، هاشم تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761]

ا

  • ابراهیم‌پور، مصطفی بررسی نقش تعدیل‌کنندگی بسیج منابع دانش مشتری در رابطه بین قابلیت مشارکت مشتری و عملکرد واحدهای خدماتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 919-943]
  • ابراهیمی، عبدالحمید مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
  • ابویی اردکان، محمد بررسی عصب‌شناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر ‌‌استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافی‎کمی، تکالیف شناختی طراحی‌کنیم؟ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86]
  • اخوان، مریم شناسایی انواع تجربه‎‌های مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 585-608]
  • اسدی، علی تحلیل محتوای نظریه‎های مبتنی بر همکاری کسب‌وکارها با تأکید بر کارکردهای شبکه‎سازی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24]
  • اسفیدانی، محمد رحیم مدل مفهومی قدرت گفتمان‎پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 299-318]
  • اسماعیل‌پور، حسن شناسایی ابعاد ساختار ذهنی آگاهانه به‌عنوان یکی از وجوه مصرف آگاهانه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 965-991]
  • اسماعیل‌پور، رضا بررسی تأثیر دروغ سبز در مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید محصول‌های سبز با میانجیگری رضایت سبز و ریسک ادراک‌شده سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 850-868]
  • اسماعیل پور، مجید بخش‎بندی مصرف‎کنندگان در شبکه‎های اجتماعی بر اساس انگیزه‎های اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهان‎به‎دهان الکترونیک [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 201-218]
  • اصلانپور علمداری، ندا مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
  • اعرابی، سیدمحمد ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44]
  • امینی خیابانی، غلامرضا ارزش‌سازی ظرفیت‌های بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104]
  • ایزدی، حمید بخش‎بندی مصرف‎کنندگان در شبکه‎های اجتماعی بر اساس انگیزه‎های اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهان‎به‎دهان الکترونیک [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 201-218]

ب

  • باقری، ابوالفضل شناسایی و تبیین عوامل کلیدی توانمندساز در اجرای مشارکت راهبردی موفق [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 944-964]
  • باقری روچ، علی رضا بررسی تأثیر ابعاد مدل رفتار برنامه‌ریزی‌شده بر قصد خرید مواد غذایی محلی (نمونه پژوهش: محصول عسل) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 415-436]
  • باقری قره بلاغ، هوشمند رهبری تحول‎آفرین برند خاص: واکاوی نقش رفتارهای برند‎ساز کارکنان بر بشارت برند در شرکت‎های بیمه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 141-162]
  • بحرینی زاد، منیژه بخش‎بندی مصرف‎کنندگان در شبکه‎های اجتماعی بر اساس انگیزه‎های اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهان‎به‎دهان الکترونیک [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 201-218]
  • بردبار، عارفه ارائه مدل کسب‌وکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918]
  • بناءزاده، محمدجواد بررسی تأثیر راهبرد تنوع‌بخشی سبد کسب‎وکار شرکت‎های مادر بر عملکرد مالی با مدل غیرخطی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 437-456]
  • بهزادی، مریم بررسی پیامدهای رفتاری/ نگرشی مدیریت برند داخلی میان کارکنان فروش شرکت فرمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 505-524]

پ

  • پورموردینی، الهه بررسی اثر برنامه‎های وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 259-276]
  • پیرا، داود ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﻨﻄﻖ ﺗﺼﻤیم گیریﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﺎن ورود در ﺑﻪ ﺑﺎزارهای ﺧﺎرﺟﻲ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ روﻳﻜﺮد اﻣﻜﺎن ﮔﺮاﻳﻲ و هدفﮔﺮاﻳﻲ [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 992-1013]

ت

  • توکلی، غلامرضا شناسایی و تبیین عوامل کلیدی توانمندساز در اجرای مشارکت راهبردی موفق [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 944-964]

ج

  • جامی پور، مونا طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهره‌گیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676]
  • جلالت، شبنم تأثیر سبک زندگی الکترونیک بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش تعدیلگری تجربه منفی و ازدحام تبلیغات [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 341-356]
  • جلال نیا، راحله مدل‌سازی بازی‌پردازی در فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 699-716]
  • جوادی پور، احمد ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی خاص صنعت بیمه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781]

ح

  • حاجی پور، بهمن فهم جوهره پدیده «پشیمانی استراتژیک»: مطالعه پدیدارشناسانه در حوزه استراتژی رفتاری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 277-298]
  • حسنقلی‌پور یاسوری، طهمورث ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی خاص صنعت بیمه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781]
  • حسنقلی پور یاسوری، طهمورث طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکت‎های ساختمانی ایرانیان اطلس) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240]
  • حسنوی، رضا شناسایی و تبیین عوامل کلیدی توانمندساز در اجرای مشارکت راهبردی موفق [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 944-964]
  • حسین زاده، مهناز طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهره‌گیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676]
  • حقیقی، محمد طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
  • حقیقی، محمد تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761]
  • حقیقی کفاش، مهدی ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584]
  • حقیقی نسب، منیژه تأثیر تعهد مدیران ارشد، مدیریت دانش و یادگیری سازمانی بر سرمایه مشتری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 357-374]
  • حکیمی، هاجر ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584]
  • حمیدی زاده، محمد رضا شناسایی انواع تجربه‎‌های مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 585-608]
  • حیدرزاده هنزایی، کامبیز نگاه پدیدارشناسانه به‎‌معنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 609-630]
  • حیدری، علی ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 525-542]
  • حیدری، علی ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44]

خ

  • خادمی، سیدموسی مدل هوشمندی بازاریابی صنعت خودرو داخلی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 677-698]
  • خاشعی، وحید الگوی ریسک‌های شراکت راهبردی بین‌المللی در صنعت لوازم خانگی ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 543-564]
  • خاشعی ورنامخواستی، وحید مدل‌سازی تصمیم‌گیری راهبردی مبتنی بر شواهد در صنعت بیمه بر اساس تئوری داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 782-803]
  • خانلری، امیر مدل مفهومی قدرت گفتمان‎پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 299-318]
  • خانلری، امیر شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 719-741]
  • خداداد حسینی، سید حمید تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761]
  • خزائی، سجاد بررسی تأثیر راهبرد تنوع‌بخشی سبد کسب‎وکار شرکت‎های مادر بر عملکرد مالی با مدل غیرخطی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 437-456]
  • خلیفه، مجتبی مدل‌سازی نظری اثر تردید سبز مصرف‌کنندگان بر رفتار و قصد خرید سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 825-849]
  • خوانساری، یحیی ارزش‌سازی ظرفیت‌های بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104]
  • خیری، بهرام شناسایی ابعاد ساختار ذهنی آگاهانه به‌عنوان یکی از وجوه مصرف آگاهانه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 965-991]

د

  • دانایی فرد، حسن فهم جوهره پدیده «پشیمانی استراتژیک»: مطالعه پدیدارشناسانه در حوزه استراتژی رفتاری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 277-298]
  • دلخواه، جلیل استراتژی‌های بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484]
  • دهقانی سلطانی، مهدی تأثیر ارزش زیست‌محیطی و تصویر سبز بر تمایل به تبلیغ دهان به دهان با تبیین نقش اعتماد سبز و تمایل به پرداخت در چارچوب مدل SOR [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 804-824]
  • دوستار، محمد بررسی نقش تعدیل‌کنندگی بسیج منابع دانش مشتری در رابطه بین قابلیت مشارکت مشتری و عملکرد واحدهای خدماتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 919-943]
  • دیواندری، علی ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584]

ر

  • رجائی هرندی، سعیده ارائه مدل کسب‌وکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918]
  • رحمتی، الهام طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهره‌گیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676]
  • رحیمی باغملک، جهانبخش طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
  • رستگار، عباسعلی رهبری تحول‎آفرین برند خاص: واکاوی نقش رفتارهای برند‎ساز کارکنان بر بشارت برند در شرکت‎های بیمه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 141-162]
  • رمضانی، سارا تأثیر ارزش زیست‌محیطی و تصویر سبز بر تمایل به تبلیغ دهان به دهان با تبیین نقش اعتماد سبز و تمایل به پرداخت در چارچوب مدل SOR [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 804-824]
  • روشندل اربطانی، طاهر ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی خاص صنعت بیمه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781]

ز

  • زارعیان، محمد شناسایی و مدل‎سازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهره‎گیری از نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200]
  • زارعی متین، حسن شناسایی و مدل‎سازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهره‎گیری از نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200]

س

  • سعیدا اردکانی، سعید سنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرف‌کننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 241-258]
  • سلیمانی، سام طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکت‎های ساختمانی ایرانیان اطلس) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240]
  • سمیع زاده، مهدی مدل‌سازی نظری اثر تردید سبز مصرف‌کنندگان بر رفتار و قصد خرید سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 825-849]

ش

  • شاه حسینی، محمدعلی ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44]
  • شاه طهماسبی، اسماعیل بررسی تأثیر ابعاد مدل رفتار برنامه‌ریزی‌شده بر قصد خرید مواد غذایی محلی (نمونه پژوهش: محصول عسل) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 415-436]
  • شریفی، سید مهدی شناسایی ویژگی‎های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340]
  • شفیع، شکوفه تأثیر تعهد مدیران ارشد، مدیریت دانش و یادگیری سازمانی بر سرمایه مشتری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 357-374]
  • شفیعی رودپشتی، میثم شناسایی و مدل‎سازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهره‎گیری از نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200]
  • شول، عباس تأثیر ارزش زیست‌محیطی و تصویر سبز بر تمایل به تبلیغ دهان به دهان با تبیین نقش اعتماد سبز و تمایل به پرداخت در چارچوب مدل SOR [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 804-824]
  • شیرزاد، منصور بررسی عصب‌شناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر ‌‌استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافی‎کمی، تکالیف شناختی طراحی‌کنیم؟ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86]

ص

  • صانعیان، زهرا السادات سنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرف‌کننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 241-258]
  • صبور ابوانی، الهام سادات مدل‌سازی تصمیم‌گیری راهبردی مبتنی بر شواهد در صنعت بیمه بر اساس تئوری داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 782-803]
  • صنایعی، علی بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری مشتریان در اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 631-650]

ط

  • طاهری، غزاله طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهره‌گیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676]

ع

  • عابدی، احسان بررسی پیامدهای رفتاری/ نگرشی مدیریت برند داخلی میان کارکنان فروش شرکت فرمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 505-524]
  • عالی، صمد مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
  • عباسی، عباس مدل‌سازی نظری اثر تردید سبز مصرف‌کنندگان بر رفتار و قصد خرید سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 825-849]
  • عبدالوند، ندا ارائه مدل کسب‌وکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918]
  • عزیزی، شهریار فهم جوهره پدیده «پشیمانی استراتژیک»: مطالعه پدیدارشناسانه در حوزه استراتژی رفتاری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 277-298]
  • عسگری، ناصر طراحی الگوی شایسته‌گزینی و توسعۀ شایستگی‌های مدیران فروش در صنعت پخش [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 485-504]
  • عقیلی، سید وحید ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی خاص صنعت بیمه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781]
  • علم بیگی، امیر تحلیل محتوای نظریه‎های مبتنی بر همکاری کسب‌وکارها با تأکید بر کارکردهای شبکه‎سازی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24]
  • علوی، سید بابک تأثیر کاراکتر بر توانمندی‌های احساسی و اجتماعی: پژوهش پیمایشی روی دانشجویان حوزه مدیریت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 375-402]
  • علوی، سیدمسلم بررسی اثر برنامه‎های وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 259-276]
  • علیقلی، منصوره شناسایی ابعاد ساختار ذهنی آگاهانه به‌عنوان یکی از وجوه مصرف آگاهانه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 965-991]
  • عیدی، فاطمه مدل‌سازی بازی‌پردازی در فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 699-716]

غ

  • غریبی، معین تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761]
  • غنبر طهرانی، نسیم ارائه مدل کسب‌وکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918]

ف

  • فیروزی، منیژه شناسایی و مدل‎سازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهره‎گیری از نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200]

ق

  • قادری عابد، امیر حسین ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 525-542]
  • قادری کنگاوری، صادق ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44]
  • قاضی‌زاده، مصطفی بررسی تأثیر شبکه‌های تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های کوچک تا متوسط در بازارهای بین‌المللی با نقش میانجی دانش بازار [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 869-894]
  • قدرت آبادی، لیلا تأثیر تعهد مدیران ارشد، مدیریت دانش و یادگیری سازمانی بر سرمایه مشتری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 357-374]
  • قدس الهی، احمد مدل‌سازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهوم‎سازی بنیادی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62]
  • قربانیان گزافرودی، محمدصادق شناسایی ابعاد ساختار ذهنی آگاهانه به‌عنوان یکی از وجوه مصرف آگاهانه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 965-991]
  • قلی پور، آرین بررسی عصب‌شناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر ‌‌استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافی‎کمی، تکالیف شناختی طراحی‌کنیم؟ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86]
  • قلی پور سلیمانی، علی تأثیر سبک زندگی الکترونیک بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش تعدیلگری تجربه منفی و ازدحام تبلیغات [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 341-356]
  • قلی‌مطلق، مجید نیازسنجی آموزشی فروشندگان با طراحی مقیاس ارزیابی اخلاقی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 163-178]
  • قنبرزاده میاندهی، رضا فهم جوهره پدیده «پشیمانی استراتژیک»: مطالعه پدیدارشناسانه در حوزه استراتژی رفتاری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 277-298]

ک

  • کاظمی، احمد شناسایی انواع تجربه‎‌های مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 585-608]
  • کاظمی، معین مدل‌سازی نظری اثر تردید سبز مصرف‌کنندگان بر رفتار و قصد خرید سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 825-849]
  • کریمی، اوژن مدل هوشمندی بازاریابی صنعت خودرو داخلی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 677-698]
  • کریمیان، محمد بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری مشتریان در اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 631-650]
  • کریمی سارمه، زینب بررسی تأثیر دروغ سبز در مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید محصول‌های سبز با میانجیگری رضایت سبز و ریسک ادراک‌شده سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 850-868]
  • کلانتری، خلیل تحلیل محتوای نظریه‎های مبتنی بر همکاری کسب‌وکارها با تأکید بر کارکردهای شبکه‎سازی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24]
  • کمره ای، محمود ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 525-542]
  • کیماسی، مسعود مدل‌سازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهوم‎سازی بنیادی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62]
  • کیماسی، مسعود ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584]

ل

  • لبافی، سمیه شناسایی ویژگی‎های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340]
  • لطیفی، محمدمهدی طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکت‎های ساختمانی ایرانیان اطلس) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240]
  • لوایی آدریانی، رسول تحلیل محتوای نظریه‎های مبتنی بر همکاری کسب‌وکارها با تأکید بر کارکردهای شبکه‎سازی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24]

م

  • مباشر امینی، رمضانعلی بررسی تأثیر دروغ سبز در مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید محصول‌های سبز با میانجیگری رضایت سبز و ریسک ادراک‌شده سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 850-868]
  • محبی منش، امید شناسایی و تبیین عوامل کلیدی توانمندساز در اجرای مشارکت راهبردی موفق [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 944-964]
  • محقر، علی بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد نوآوری از مسیر قابلیت یادگیری سازمانی در صنعت بانکرینگ [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 403-414]
  • محمدشفیعی، مجید بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری مشتریان در اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 631-650]
  • محمدی، علی بررسی اثر برنامه‎های وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 259-276]
  • محمدیان، ایوب شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 719-741]
  • محمودی میمند، محمد مدل هوشمندی بازاریابی صنعت خودرو داخلی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 677-698]
  • مشایخ نیا، علی مدل مفهومی قدرت گفتمان‎پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 299-318]
  • مشایخی، علینقی تأثیر کاراکتر بر توانمندی‌های احساسی و اجتماعی: پژوهش پیمایشی روی دانشجویان حوزه مدیریت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 375-402]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ارزش‌سازی ظرفیت‌های بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104]
  • منتی، ناهید سنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرف‌کننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 241-258]
  • منصوریان، یزدان نگاه پدیدارشناسانه به‎‌معنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 609-630]
  • مهرنوش، مینا طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکت‎های ساختمانی ایرانیان اطلس) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240]
  • مهیمنی، مرجان نگاه پدیدارشناسانه به‎‌معنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 609-630]
  • میرا، سید ابوالقاسم طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
  • میرباقری، فاطمه شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 719-741]
  • میرواحدی، سیدسعید ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﻨﻄﻖ ﺗﺼﻤیم گیریﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﺎن ورود در ﺑﻪ ﺑﺎزارهای ﺧﺎرﺟﻲ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ روﻳﻜﺮد اﻣﻜﺎن ﮔﺮاﻳﻲ و هدفﮔﺮاﻳﻲ [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 992-1013]

ن

  • نظری، محسن ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 525-542]
  • نظری، محسن مدل‌سازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهوم‎سازی بنیادی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62]
  • نظری، محمد علی بررسی عصب‌شناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر ‌‌استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافی‎کمی، تکالیف شناختی طراحی‌کنیم؟ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86]

و

  • وارث، سید حامد بررسی تأثیر راهبرد تنوع‌بخشی سبد کسب‎وکار شرکت‎های مادر بر عملکرد مالی با مدل غیرخطی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 437-456]
  • وارسته، حامد استراتژی‌های بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484]
  • وشکائی نژاد، سیده صدف بررسی نقش تعدیل‌کنندگی بسیج منابع دانش مشتری در رابطه بین قابلیت مشارکت مشتری و عملکرد واحدهای خدماتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 919-943]

ه

  • هاشمی، سید محمود بررسی پیامدهای رفتاری/ نگرشی مدیریت برند داخلی میان کارکنان فروش شرکت فرمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 505-524]
  • هندیجانی، روزا تأثیر کاراکتر بر توانمندی‌های احساسی و اجتماعی: پژوهش پیمایشی روی دانشجویان حوزه مدیریت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 375-402]

ی

  • یادگاری، محمد حسن شناسایی ویژگی‎های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340]
  • یاوری فر، بابک مدل هوشمندی بازاریابی صنعت خودرو داخلی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 677-698]
  • یزدانی، حمید رضا استراتژی‌های بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484]
  • یوسفی، محمد بررسی تأثیر شبکه‌های تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های کوچک تا متوسط در بازارهای بین‌المللی با نقش میانجی دانش بازار [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 869-894]