آتشین پنجه، شایان بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد نوآوری از مسیر قابلیت یادگیری سازمانی در صنعت بانکرینگ [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 403-414]
آذر، عادل رهبری تحولآفرین برند خاص: واکاوی نقش رفتارهای برندساز کارکنان بر بشارت برند در شرکتهای بیمه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 141-162]
آشفته، ایمان الگوی ریسکهای شراکت راهبردی بینالمللی در صنعت لوازم خانگی ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 543-564]
آقازاده، هاشم طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240]
آقازاده، هاشم تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهرهگیری از قابلیتهای شبکههای اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761]
ا
ابراهیمی، عبدالحمید مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
ابراهیمپور، مصطفی بررسی نقش تعدیلکنندگی بسیج منابع دانش مشتری در رابطه بین قابلیت مشارکت مشتری و عملکرد واحدهای خدماتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 919-943]
ابویی اردکان، محمد بررسی عصبشناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافیکمی، تکالیف شناختی طراحیکنیم؟ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86]
اخوان، مریم شناسایی انواع تجربههای مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 585-608]
ایزدی، حمید بخشبندی مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی بر اساس انگیزههای اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهانبهدهان الکترونیک [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 201-218]
اسدی، علی تحلیل محتوای نظریههای مبتنی بر همکاری کسبوکارها با تأکید بر کارکردهای شبکهسازی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24]
اسفیدانی، محمد رحیم مدل مفهومی قدرت گفتمانپذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 299-318]
اسماعیل پور، مجید بخشبندی مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی بر اساس انگیزههای اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهانبهدهان الکترونیک [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 201-218]
اسماعیلپور، حسن شناسایی ابعاد ساختار ذهنی آگاهانه بهعنوان یکی از وجوه مصرف آگاهانه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 965-991]
اسماعیلپور، رضا بررسی تأثیر دروغ سبز در مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید محصولهای سبز با میانجیگری رضایت سبز و ریسک ادراکشده سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 850-868]
اصلانپور علمداری، ندا مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
اعرابی، سیدمحمد ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44]
امینی خیابانی، غلامرضا ارزشسازی ظرفیتهای بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104]
ب
باقری، ابوالفضل شناسایی و تبیین عوامل کلیدی توانمندساز در اجرای مشارکت راهبردی موفق [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 944-964]
باقری روچ، علی رضا بررسی تأثیر ابعاد مدل رفتار برنامهریزیشده بر قصد خرید مواد غذایی محلی (نمونه پژوهش: محصول عسل) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 415-436]
باقری قره بلاغ، هوشمند رهبری تحولآفرین برند خاص: واکاوی نقش رفتارهای برندساز کارکنان بر بشارت برند در شرکتهای بیمه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 141-162]
بحرینی زاد، منیژه بخشبندی مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی بر اساس انگیزههای اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهانبهدهان الکترونیک [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 201-218]
بردبار، عارفه ارائه مدل کسبوکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918]
بناءزاده، محمدجواد بررسی تأثیر راهبرد تنوعبخشی سبد کسبوکار شرکتهای مادر بر عملکرد مالی با مدل غیرخطی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 437-456]
بهزادی، مریم بررسی پیامدهای رفتاری/ نگرشی مدیریت برند داخلی میان کارکنان فروش شرکت فرمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 505-524]
پ
پیرا، داود ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﻨﻄﻖ ﺗﺼﻤیم گیریﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﺎن ورود در ﺑﻪ ﺑﺎزارهای ﺧﺎرﺟﻲ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ روﻳﻜﺮد اﻣﻜﺎن ﮔﺮاﻳﻲ و هدفﮔﺮاﻳﻲ [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 992-1013]
پورموردینی، الهه بررسی اثر برنامههای وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 259-276]
ت
توکلی، غلامرضا شناسایی و تبیین عوامل کلیدی توانمندساز در اجرای مشارکت راهبردی موفق [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 944-964]
ج
جامی پور، مونا طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهرهگیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676]
جلالت، شبنم تأثیر سبک زندگی الکترونیک بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش تعدیلگری تجربه منفی و ازدحام تبلیغات [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 341-356]
جلال نیا، راحله مدلسازی بازیپردازی در فروشگاههای اینترنتی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 699-716]
جوادی پور، احمد ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپینهای تبلیغاتی خاص صنعت بیمه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781]
حیدری، علی ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 525-542]
حیدری، علی ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44]
حیدرزاده هنزایی، کامبیز نگاه پدیدارشناسانه بهمعنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 609-630]
حسین زاده، مهناز طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهرهگیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676]
حسنقلی پور یاسوری، طهمورث طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240]
حسنقلیپور یاسوری، طهمورث ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپینهای تبلیغاتی خاص صنعت بیمه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781]
حسنوی، رضا شناسایی و تبیین عوامل کلیدی توانمندساز در اجرای مشارکت راهبردی موفق [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 944-964]
حقیقی، محمد طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
حقیقی، محمد تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهرهگیری از قابلیتهای شبکههای اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761]
حقیقی کفاش، مهدی ارائه مدل شکلگیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584]
حکیمی، هاجر ارائه مدل شکلگیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584]
حمیدی زاده، محمد رضا شناسایی انواع تجربههای مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 585-608]
خاشعی، وحید الگوی ریسکهای شراکت راهبردی بینالمللی در صنعت لوازم خانگی ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 543-564]
خاشعی ورنامخواستی، وحید مدلسازی تصمیمگیری راهبردی مبتنی بر شواهد در صنعت بیمه بر اساس تئوری دادهبنیاد [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 782-803]
خانلری، امیر مدل مفهومی قدرت گفتمانپذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 299-318]
خانلری، امیر شناسایی و طبقهبندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 719-741]
خداداد حسینی، سید حمید تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهرهگیری از قابلیتهای شبکههای اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761]
خیری، بهرام شناسایی ابعاد ساختار ذهنی آگاهانه بهعنوان یکی از وجوه مصرف آگاهانه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 965-991]
خزائی، سجاد بررسی تأثیر راهبرد تنوعبخشی سبد کسبوکار شرکتهای مادر بر عملکرد مالی با مدل غیرخطی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 437-456]
خلیفه، مجتبی مدلسازی نظری اثر تردید سبز مصرفکنندگان بر رفتار و قصد خرید سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 825-849]
خوانساری، یحیی ارزشسازی ظرفیتهای بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104]
د
دانایی فرد، حسن فهم جوهره پدیده «پشیمانی استراتژیک»: مطالعه پدیدارشناسانه در حوزه استراتژی رفتاری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 277-298]
دلخواه، جلیل استراتژیهای بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484]
دهقانی سلطانی، مهدی تأثیر ارزش زیستمحیطی و تصویر سبز بر تمایل به تبلیغ دهان به دهان با تبیین نقش اعتماد سبز و تمایل به پرداخت در چارچوب مدل SOR [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 804-824]
دیواندری، علی ارائه مدل شکلگیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584]
دوستار، محمد بررسی نقش تعدیلکنندگی بسیج منابع دانش مشتری در رابطه بین قابلیت مشارکت مشتری و عملکرد واحدهای خدماتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 919-943]
ر
رجائی هرندی، سعیده ارائه مدل کسبوکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918]
رحیمی باغملک، جهانبخش طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
رحمتی، الهام طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهرهگیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676]
رستگار، عباسعلی رهبری تحولآفرین برند خاص: واکاوی نقش رفتارهای برندساز کارکنان بر بشارت برند در شرکتهای بیمه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 141-162]
رمضانی، سارا تأثیر ارزش زیستمحیطی و تصویر سبز بر تمایل به تبلیغ دهان به دهان با تبیین نقش اعتماد سبز و تمایل به پرداخت در چارچوب مدل SOR [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 804-824]
روشندل اربطانی، طاهر ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپینهای تبلیغاتی خاص صنعت بیمه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781]
ز
زارعیان، محمد شناسایی و مدلسازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهرهگیری از نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200]
زارعی متین، حسن شناسایی و مدلسازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهرهگیری از نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200]
س
سعیدا اردکانی، سعید سنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرفکننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 241-258]
سلیمانی، سام طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240]
سمیع زاده، مهدی مدلسازی نظری اثر تردید سبز مصرفکنندگان بر رفتار و قصد خرید سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 825-849]
ش
شاه حسینی، محمدعلی ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44]
شاه طهماسبی، اسماعیل بررسی تأثیر ابعاد مدل رفتار برنامهریزیشده بر قصد خرید مواد غذایی محلی (نمونه پژوهش: محصول عسل) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 415-436]
شیرزاد، منصور بررسی عصبشناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافیکمی، تکالیف شناختی طراحیکنیم؟ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86]
شریفی، سید مهدی شناسایی ویژگیهای نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340]
شفیعی رودپشتی، میثم شناسایی و مدلسازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهرهگیری از نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200]
شول، عباس تأثیر ارزش زیستمحیطی و تصویر سبز بر تمایل به تبلیغ دهان به دهان با تبیین نقش اعتماد سبز و تمایل به پرداخت در چارچوب مدل SOR [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 804-824]
ص
صانعیان، زهرا السادات سنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرفکننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 241-258]
صبور ابوانی، الهام سادات مدلسازی تصمیمگیری راهبردی مبتنی بر شواهد در صنعت بیمه بر اساس تئوری دادهبنیاد [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 782-803]
صنایعی، علی بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبکهای تصمیمگیری مشتریان در اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 631-650]
ط
طاهری، غزاله طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهرهگیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676]
ع
عابدی، احسان بررسی پیامدهای رفتاری/ نگرشی مدیریت برند داخلی میان کارکنان فروش شرکت فرمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 505-524]
عالی، صمد مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
عباسی، عباس مدلسازی نظری اثر تردید سبز مصرفکنندگان بر رفتار و قصد خرید سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 825-849]
عبدالوند، ندا ارائه مدل کسبوکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918]
عیدی، فاطمه مدلسازی بازیپردازی در فروشگاههای اینترنتی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 699-716]
عزیزی، شهریار فهم جوهره پدیده «پشیمانی استراتژیک»: مطالعه پدیدارشناسانه در حوزه استراتژی رفتاری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 277-298]
عسگری، ناصر طراحی الگوی شایستهگزینی و توسعۀ شایستگیهای مدیران فروش در صنعت پخش [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 485-504]
عقیلی، سید وحید ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپینهای تبلیغاتی خاص صنعت بیمه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781]
علیقلی، منصوره شناسایی ابعاد ساختار ذهنی آگاهانه بهعنوان یکی از وجوه مصرف آگاهانه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 965-991]
علم بیگی، امیر تحلیل محتوای نظریههای مبتنی بر همکاری کسبوکارها با تأکید بر کارکردهای شبکهسازی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24]
علوی، سید بابک تأثیر کاراکتر بر توانمندیهای احساسی و اجتماعی: پژوهش پیمایشی روی دانشجویان حوزه مدیریت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 375-402]
علوی، سیدمسلم بررسی اثر برنامههای وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 259-276]
غ
غریبی، معین تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهرهگیری از قابلیتهای شبکههای اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761]
غنبر طهرانی، نسیم ارائه مدل کسبوکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918]
ف
فیروزی، منیژه شناسایی و مدلسازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهرهگیری از نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200]
ق
قادری عابد، امیر حسین ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 525-542]
قادری کنگاوری، صادق ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44]
قاضیزاده، مصطفی بررسی تأثیر شبکههای تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکتهای کوچک تا متوسط در بازارهای بینالمللی با نقش میانجی دانش بازار [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 869-894]
قدرت آبادی، لیلا تأثیر تعهد مدیران ارشد، مدیریت دانش و یادگیری سازمانی بر سرمایه مشتری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 357-374]
قدس الهی، احمد مدلسازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهومسازی بنیادی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62]
قلی پور، آرین بررسی عصبشناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافیکمی، تکالیف شناختی طراحیکنیم؟ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86]
قلی پور سلیمانی، علی تأثیر سبک زندگی الکترونیک بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش تعدیلگری تجربه منفی و ازدحام تبلیغات [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 341-356]
قلیمطلق، مجید نیازسنجی آموزشی فروشندگان با طراحی مقیاس ارزیابی اخلاقی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 163-178]
کریمیان، محمد بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبکهای تصمیمگیری مشتریان در اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 631-650]
کریمی سارمه، زینب بررسی تأثیر دروغ سبز در مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید محصولهای سبز با میانجیگری رضایت سبز و ریسک ادراکشده سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 850-868]
کلانتری، خلیل تحلیل محتوای نظریههای مبتنی بر همکاری کسبوکارها با تأکید بر کارکردهای شبکهسازی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24]
کیماسی، مسعود مدلسازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهومسازی بنیادی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62]
کیماسی، مسعود ارائه مدل شکلگیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584]
کمره ای، محمود ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 525-542]
ل
لبافی، سمیه شناسایی ویژگیهای نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340]
لطیفی، محمدمهدی طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240]
لوایی آدریانی، رسول تحلیل محتوای نظریههای مبتنی بر همکاری کسبوکارها با تأکید بر کارکردهای شبکهسازی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24]
م
مباشر امینی، رمضانعلی بررسی تأثیر دروغ سبز در مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید محصولهای سبز با میانجیگری رضایت سبز و ریسک ادراکشده سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 850-868]
محبی منش، امید شناسایی و تبیین عوامل کلیدی توانمندساز در اجرای مشارکت راهبردی موفق [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 944-964]
محقر، علی بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد نوآوری از مسیر قابلیت یادگیری سازمانی در صنعت بانکرینگ [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 403-414]
محمدی، علی بررسی اثر برنامههای وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 259-276]
محمدیان، ایوب شناسایی و طبقهبندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 719-741]
محمدشفیعی، مجید بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبکهای تصمیمگیری مشتریان در اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 631-650]
میرا، سید ابوالقاسم طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
میرباقری، فاطمه شناسایی و طبقهبندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 719-741]
مشایخی، علینقی تأثیر کاراکتر بر توانمندیهای احساسی و اجتماعی: پژوهش پیمایشی روی دانشجویان حوزه مدیریت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 375-402]
مشایخ نیا، علی مدل مفهومی قدرت گفتمانپذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 299-318]
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ارزشسازی ظرفیتهای بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104]
منتی، ناهید سنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرفکننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 241-258]
منصوریان، یزدان نگاه پدیدارشناسانه بهمعنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 609-630]
مهرنوش، مینا طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240]
مهیمنی، مرجان نگاه پدیدارشناسانه بهمعنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 609-630]
ن
نظری، محسن ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 525-542]
نظری، محسن مدلسازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهومسازی بنیادی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62]
نظری، محمد علی بررسی عصبشناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافیکمی، تکالیف شناختی طراحیکنیم؟ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86]
و
وارث، سید حامد بررسی تأثیر راهبرد تنوعبخشی سبد کسبوکار شرکتهای مادر بر عملکرد مالی با مدل غیرخطی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 437-456]
وارسته، حامد استراتژیهای بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484]
وشکائی نژاد، سیده صدف بررسی نقش تعدیلکنندگی بسیج منابع دانش مشتری در رابطه بین قابلیت مشارکت مشتری و عملکرد واحدهای خدماتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 919-943]
ه
هاشمی، سید محمود بررسی پیامدهای رفتاری/ نگرشی مدیریت برند داخلی میان کارکنان فروش شرکت فرمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 505-524]
هندیجانی، روزا تأثیر کاراکتر بر توانمندیهای احساسی و اجتماعی: پژوهش پیمایشی روی دانشجویان حوزه مدیریت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 375-402]
ی
یادگاری، محمد حسن شناسایی ویژگیهای نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340]
یزدانی، حمید رضا استراتژیهای بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484]
یوسفی، محمد بررسی تأثیر شبکههای تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکتهای کوچک تا متوسط در بازارهای بینالمللی با نقش میانجی دانش بازار [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 869-894]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد