آذر، عادل شناسایی مدلهای ذهنی مدیران شرکتهای صنایع غذایی از موانع توسعه صادرات (نمونهکاوی: مدیران شرکتهای لبنی) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 198-226]
آقازاده، هاشم نقش بنگاههای مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284]
ا
ابراهیمی، الهام ارائه الگویی از علل و پیامدهای تنفر از برند کالاهای ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 3-23]
ابوالفضلی، سید ابوالفضل بررسی تأثیر ظرفیت انعطافپذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 183-197]
احدی، پری ارزیابی تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانههای اجتماعی بر شکلگیری تصویر ذهنی مقصد با بهرهگیری از نظریه مجموعههای راف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 455-476]
احمدی زاد، آرمان بررسی قومنگاشتی بازاریابی کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای دولاب در استان کردستان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 573-593]
اسفیدانی، محمد رحیم طراحی نقشه سفر برنامهریزیشده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونهپژوهی: بانک ملت) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142]
اسفیدانی، محمد رحیم ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 523-547]
اسفندیاری، مصطفی مدلسازی ارزشیابی انتخاب برند در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 727-747]
اسماعیلپور، فریبا داستان برند رشت بر اساس سرمایههای نمادین منتشرشده در رسانهها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 24-43]
اصغرخانی، تارا بررسی تأثیر ویژگیهای شرکتهای صادرکننده، ویژگیهای معاملات صادراتی و تجربه در دعاوی تجاری از طریق متغیر میانجی مدیریت ریسک تجاری بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: شرکتهای صادرکننده دارو در ایران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 774-799]
اعرابی، سیدمحمد نقش بنگاههای مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284]
اکبری، محسن واکاوی نقش زیستبوم صادرات کالاهای صنعتی بر کسبوکارهای بخش خصوصی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 315-334]
امانی بنی، مجتبی طراحی الگوی شکلگیری برند فردی کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 911-933]
ایمان خان، نیلوفر مدلسازی ارزشیابی انتخاب برند در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 727-747]
امیری عقدایی، سید فتح اله شناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متنکاوی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1092-1116]
انصاری، آذرنوش مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیتهای بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسبوکار [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 594-626]
بناءزاده، محمدجواد بررسی آثار متقابل تبادل اطلاعات، سرمایه رابطهای و عدم اطمینان محیطی بر عملکرد سرمایهگذاریهای مشترک (مورد مطالعه: شرکتهای پیمانکاری EPC صنعت نفت و گاز و پتروشیمی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 378-398]
بودلایی، حسن شناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب محصولات سوغاتی در منطقه آزاد کیش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 888-910]
حاضری، هاتف نقش شخصیت تلویزیونی مصرفکنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونهپژوهی: شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 502-519]
حیدری، علی استخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکلگیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایهگذاری مشترک بینالمللی با استفاده از روش مرور نظاممند [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 64-93]
حیدری، علی نقش بنگاههای مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284]
حیدری، علی واکاوی چالشهای قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصتهای شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاههای کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]
حسنقلی پور یاسوری، طهمورث مدل شبکهای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 702-726]
حقدادی، الهام ارزیابی تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانههای اجتماعی بر شکلگیری تصویر ذهنی مقصد با بهرهگیری از نظریه مجموعههای راف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 455-476]
حنیفی، معصومه ارائه مقیاسی برای سنجش تجربه راحتی خرید در مراکز خرید و مالها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 227-242]
خ
خاکباز، عظیمه سادات رفتار متکبرانه مصرفکننده؛ فهمی از برداشتهای معناآفرین با استفاده از پدیدارشناسی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 436-454]
خالقی مقدم، وحید شناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران از پیامرسانهای داخلی (نمونهکاوی: پیامرسان سروش) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1069-1091]
خداداد حسینی، سید حمید همگرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهشهای ارزیابی عملکرد: مرور نظاممند ادبیات B2B فروش [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 285-314]
خورسندی، حمیده استفاده از کار عاطفی برای افزایش عملکرد فروش؛ نقش ادراک از حمایت سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 94-115]
دانایی، ابوالفضل مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435]
دانشگر، محمد مدلسازی هویت برند شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 652-678]
ر
راضی، نسرین همگرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهشهای ارزیابی عملکرد: مرور نظاممند ادبیات B2B فروش [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 285-314]
ریاضی، غلامحسین مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435]
رجبی پور، علیرضا بررسی مفهوم مالکیت روانشناختی از دیدگاه خریداران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 399-421]
رحیمیان، سمانه ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 523-547]
رستمی، ولیالله واکاوی چالشهای قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصتهای شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاههای کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]
رشادتنیا، پریسا نقش شخصیت تلویزیونی مصرفکنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونهپژوهی: شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 502-519]
رمضانی، ساناز نقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روانشناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاههای آنلاین (نمونهپژوهی: اسنپ فود) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 548-572]
رمضانیان، محمد رحیم واکاوی نقش زیستبوم صادرات کالاهای صنعتی بر کسبوکارهای بخش خصوصی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 315-334]
رنجبر، آرمین شناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب محصولات سوغاتی در منطقه آزاد کیش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 888-910]
رنجبریان، بهرام طراحی و تحلیل الگوی تعیین سبک زندگی سازمانها (نمونهپژوهی: شرکتهای تولیدی لوله و اتصالات پلیمری استان اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-160]
روحانی، سعید شناسایی و رتبهبندی کاربردهای تحلیل عظیمداده مبتنی بر اینترنت اشیا [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 865-887]
زارعی، عظیم شناسایی مدلهای ذهنی مدیران شرکتهای صنایع غذایی از موانع توسعه صادرات (نمونهکاوی: مدیران شرکتهای لبنی) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 198-226]
زارعی، قاسم نقش شخصیت تلویزیونی مصرفکنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونهپژوهی: شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 502-519]
زنوزی، سیدجعفر بررسی تأثیر ظرفیت انعطافپذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 183-197]
س
سالاری فر، مونا مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435]
سدیدی، مجید طراحی و تحلیل الگوی تعیین سبک زندگی سازمانها (نمونهپژوهی: شرکتهای تولیدی لوله و اتصالات پلیمری استان اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-160]
سلطانی، مرتضی تبیین نقش شراکت راهبردی بانک تجارت با فینتکها در کارایی با میانجیگری تحولات فناورانه و بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 800-832]
سلیمی، احمد مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیتهای بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسبوکار [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 594-626]
سهرابی، روح اله رفتار متکبرانه مصرفکننده؛ فهمی از برداشتهای معناآفرین با استفاده از پدیدارشناسی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 436-454]
ش
شافعی، رضا بررسی قومنگاشتی بازاریابی کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای دولاب در استان کردستان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 573-593]
شامی زنجانی، مهدی ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 523-547]
شاه حسینی، محمدعلی استخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکلگیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایهگذاری مشترک بینالمللی با استفاده از روش مرور نظاممند [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 64-93]
شائمی بزرکی، علی طراحی الگوی شکلگیری برند فردی کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 911-933]
شجاع، علی ارائه الگویی از علل و پیامدهای تنفر از برند کالاهای ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 3-23]
شیرخدایی، میثم کاربرد روش بهترین ـ بدترین فاصلهای، در بازاریابی هنر: رتبهبندی روشهای تبلیغات اینترنتی تئاتر [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 748-773]
شریفی، سید مهدی شناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران از پیامرسانهای داخلی (نمونهکاوی: پیامرسان سروش) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1069-1091]
شیرمحمدی، علیرضا طراحی الگوی پایداری کسبوکار در زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 627-651]
شعبانی نشتایی، میترا داستان برند رشت بر اساس سرمایههای نمادین منتشرشده در رسانهها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 24-43]
شفیعی رودپشتی، میثم ارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصبپایه [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 679-701]
شفیعی نیک آبادی، محسن آیندهپژوهی صنعت بستهبندی مواد غذایی در ایران با رویکرد سناریونگاری در افق 1404 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 838-864]
شمبیاتی، ناصر واکاوی چالشهای قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصتهای شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاههای کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]
شوندی، زهرا طراحی مدلی برای محرکهای همکاری ـ رقابت (نمونه پژوهش: هنرـ صنعت فرش دستباف ایران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 357-377]
ص
صابریان، فاطمه ارزیابی تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانههای اجتماعی بر شکلگیری تصویر ذهنی مقصد با بهرهگیری از نظریه مجموعههای راف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 455-476]
صادق، محمد هادی استخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکلگیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایهگذاری مشترک بینالمللی با استفاده از روش مرور نظاممند [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 64-93]
صادق وزیری، فراز ارائه الگویی از علل و پیامدهای تنفر از برند کالاهای ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 3-23]
صداقت، هادی شناسایی و رتبهبندی کاربردهای تحلیل عظیمداده مبتنی بر اینترنت اشیا [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 865-887]
صنایعی، علی مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیتهای بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسبوکار [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 594-626]
صنوبر، ناصر نقش رابطه گرایی مشتری در ادراک منافع رابطه [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1006-1029]
ط
طباطبایی نسب، سیدمحمد بررسی مفهوم مالکیت روانشناختی از دیدگاه خریداران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 399-421]
طهماسبی آقبلاغی، داریوش تبیین نقش شراکت راهبردی بانک تجارت با فینتکها در کارایی با میانجیگری تحولات فناورانه و بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 800-832]
ع
عالی، صمد نقش رابطه گرایی مشتری در ادراک منافع رابطه [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1006-1029]
عباسیان، عز ت اله مدل شبکهای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 702-726]
عسگرنژاد نوری، باقر نقش شخصیت تلویزیونی مصرفکنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونهپژوهی: شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 502-519]
عمویی اوجاکی، علی ارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصبپایه [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 679-701]
غ
غلام شهبازی، شیما بررسی قومنگاشتی بازاریابی کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای دولاب در استان کردستان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 573-593]
ف
فتاحی، مجید مدلسازی ارزشیابی انتخاب برند در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 727-747]
فتحیان بروجنی، محمد شناسایی و اولویتبندی پیشایندهای شخصیتی و جمعیتشناختی پذیرش سازوکارهای بازیگونگی، بهمنظور افزایش تعامل در باشگاه مشتریان بانکی (نمونه پژوهش: بانک حکمت ایرانیان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 477-501]
فیض، داود شناسایی مدلهای ذهنی مدیران شرکتهای صنایع غذایی از موانع توسعه صادرات (نمونهکاوی: مدیران شرکتهای لبنی) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 198-226]
فیض، داود آیندهپژوهی صنعت بستهبندی مواد غذایی در ایران با رویکرد سناریونگاری در افق 1404 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 838-864]
فلاح، محمدعلی نقش بنگاههای مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284]
فلاح لاجیمی، حمیدرضا کاربرد روش بهترین ـ بدترین فاصلهای، در بازاریابی هنر: رتبهبندی روشهای تبلیغات اینترنتی تئاتر [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 748-773]
ق
قاسمی نقیبدهی، آرمین عوامل مؤثر بر طبقهبندی محصول جدید (نمونهپژوهی: ماست نوشیدنی لاکتیویا) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 243-259]
قنبرزاده، مجتبی ارائه مدل گزارشگری مالی مبتنی بر مفهوم الگوی کسبوکار (BM) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 976-1005]
قنبری کیوی، فریبرز بررسی آثار متقابل تبادل اطلاعات، سرمایه رابطهای و عدم اطمینان محیطی بر عملکرد سرمایهگذاریهای مشترک (مورد مطالعه: شرکتهای پیمانکاری EPC صنعت نفت و گاز و پتروشیمی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 378-398]
قهرمانپور، پریسا بررسی تأثیر ظرفیت انعطافپذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 183-197]
ک
کاظمی، علی طراحی و تحلیل الگوی تعیین سبک زندگی سازمانها (نمونهپژوهی: شرکتهای تولیدی لوله و اتصالات پلیمری استان اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-160]
کاظمیان، مینا آیندهپژوهی صنعت بستهبندی مواد غذایی در ایران با رویکرد سناریونگاری در افق 1404 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 838-864]
کامبیز حیدرزاده هنزائی، کامبیز ارائه مقیاسی برای سنجش تجربه راحتی خرید در مراکز خرید و مالها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 227-242]
کیامهر، مهدی نقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روانشناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاههای آنلاین (نمونهپژوهی: اسنپ فود) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 548-572]
کردنائیج، اسداله همگرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهشهای ارزیابی عملکرد: مرور نظاممند ادبیات B2B فروش [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 285-314]
کیماسی، مسعود طراحی نقشه سفر برنامهریزیشده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونهپژوهی: بانک ملت) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142]
کیماسی، مسعود ارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصبپایه [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 679-701]
کناررودی، محمدحسین شناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب محصولات سوغاتی در منطقه آزاد کیش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 888-910]
گ
گلکاری حق، سینا بررسی مفهوم مالکیت روانشناختی از دیدگاه خریداران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 399-421]
ل
لبافی، سمیه شناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران از پیامرسانهای داخلی (نمونهکاوی: پیامرسان سروش) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1069-1091]
م
مانیان، امیر ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 523-547]
محترم، رحیم بررسی تأثیر ویژگیهای شرکتهای صادرکننده، ویژگیهای معاملات صادراتی و تجربه در دعاوی تجاری از طریق متغیر میانجی مدیریت ریسک تجاری بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: شرکتهای صادرکننده دارو در ایران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 774-799]
محسنین، شهریار طراحی نقشه سفر برنامهریزیشده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونهپژوهی: بانک ملت) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142]
محمدیان، ایوب شناسایی و رتبهبندی کاربردهای تحلیل عظیمداده مبتنی بر اینترنت اشیا [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 865-887]
محمودی، وحید مدل شبکهای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 702-726]
مختارزاده، نیما تحلیل نقش خاستگاه صنعت در طراحی و انتخاب ساختار اتحادهای استراتژیک [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 934-955]
مختاری موغاری، مهدیه مدل شبکهای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 702-726]
میرا، سید ابوالقاسم واکاوی چالشهای قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصتهای شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاههای کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]
مرادی، محمد ارائه مدل گزارشگری مالی مبتنی بر مفهوم الگوی کسبوکار (BM) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 976-1005]
مزروعی نصرآبادی، اسماعیل طراحی مدلی برای محرکهای همکاری ـ رقابت (نمونه پژوهش: هنرـ صنعت فرش دستباف ایران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 357-377]
مشبکی، اصغر همگرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهشهای ارزیابی عملکرد: مرور نظاممند ادبیات B2B فروش [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 285-314]
معصومیان میاندوآب، پرویز ارزشهای فرهنگی سطح فردی: بررسی سبکهای تصمیمگیری بین مشتریان جمعگرا و فردگرا (نمونه پژوهی: مشتریان تایرهای رادیال سواری تهران) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
مهرانی، ساسان ارائه مدل گزارشگری مالی مبتنی بر مفهوم الگوی کسبوکار (BM) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 976-1005]
مورا انگاراسیا، جاناینا مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435]
موسوی، سید محسن شناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متنکاوی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1092-1116]
موسوی نقابی، سید مجتبی تدوین الگوی توسعه شبکهای بنگاههای کوچک و متوسط: ارائه نظریه دادهبنیاد [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1030-1049]
نصراصفهانی، علی طراحی و تحلیل الگوی تعیین سبک زندگی سازمانها (نمونهپژوهی: شرکتهای تولیدی لوله و اتصالات پلیمری استان اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-160]
نصراصفهانی، علی طراحی الگوی شکلگیری برند فردی کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 911-933]
نصیرزاده، الناز شناسایی و اولویتبندی پیشایندهای شخصیتی و جمعیتشناختی پذیرش سازوکارهای بازیگونگی، بهمنظور افزایش تعامل در باشگاه مشتریان بانکی (نمونه پژوهش: بانک حکمت ایرانیان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 477-501]
نمامیان، فرشید طراحی الگوی پایداری کسبوکار در زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 627-651]
و
وارث، حامد بررسی آثار متقابل تبادل اطلاعات، سرمایه رابطهای و عدم اطمینان محیطی بر عملکرد سرمایهگذاریهای مشترک (مورد مطالعه: شرکتهای پیمانکاری EPC صنعت نفت و گاز و پتروشیمی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 378-398]
وفایی، فرهاد طراحی الگوی پایداری کسبوکار در زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 627-651]
وکیل الرعایا، یونس مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435]
ولی زاده، مژده کاربرد روش بهترین ـ بدترین فاصلهای، در بازاریابی هنر: رتبهبندی روشهای تبلیغات اینترنتی تئاتر [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 748-773]