آمیخته بازاریابیطراحی الگوی تأثیر رسانهها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 845-860]
ا
ابزار خدمات بانکداری الکترونیکیسنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000]
اجرای استراتژیمفهومپردازی ماهیت اجرای استراتژیک برای تحقق استراتژیهای سازمان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 655-689]
اجرای استراتژیکمفهومپردازی ماهیت اجرای استراتژیک برای تحقق استراتژیهای سازمان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 655-689]
ارتباطات یکپارچه بازاریابیطراحی الگوی تأثیر رسانهها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 845-860]
ارزش ادراکشدهارائه چارچوب نگرش به خرید از فروشگاههای همواره تخفیف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 132-152]
ارزش ادراک شده مشتریپژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B2B) مورد مطالعه زنجیره تامین صنعت نفت ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 273-303]
ارزش برندشناسایی پیشایندها و پیامدهای شکلگیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 435-456]
ارزش کارکردیتاثیر تجربه فعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 184-208]
ارزش لذتجویانهتاثیر تجربه فعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 184-208]
ارزش ویژه برندنقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973]
استراتژیمدلسازی استراتژی تنوعبخشی در شرکتهای چند کسبوکاره خصوصی ایرانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65]
استراتژیتأثیر توأمان استراتژی و شایستگیهای سازمانی بر هویت برند سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720]
استراتژی رهبری هزینهارائه الگوی توسعه بازارهای بینالمللی (نمونهکاوی: محصولات پتروشیمی) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 384-411]
اصلاحطلبینگاشت شبکه تداعیهای برند گفتمان اصولگرایی و اصلاحطلبی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 362-383]
اصولگرایینگاشت شبکه تداعیهای برند گفتمان اصولگرایی و اصلاحطلبی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 362-383]
اعتماد به برندبررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبههای ارتباطی و دستهبندی محصول بر وفاداری به برند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654]
اعتماد به فروشندهارائه مدل چندسطحی تأثیر تیپ شخصیتی کارمندان فروش و تیپ شخصیتی مشتریان بر اعتماد به فروشنده [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 412-434]
اقتصاد مقاومتیارائه مدلی جهت شناخت، دستهبندی و تحلیل عدم اطمینانهای موثر بر انتخاب شرکاء استراتژیک در بستر اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 3-20]
الگوریتم ژنتیک چندهدفهارائه نوعی مدل تصمیم جدید در برنامهریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1001-1016]
الگوی سیپارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 306-336]
الگوی کسب سهم از بازارطراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بینالمللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 153-183]
اینستاگرامعوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد دادهکاوی (نمونهکاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-501]
ب
بازاریابی اجتماعیشناسایی ابعاد و مؤلفههای مؤثر بر بازاریابی اجتماعی در توسعه فعالیتهای بنیادهای خیریه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 611-632]
بازاریابی بینالمللی فیلمطراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بینالمللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 153-183]
بازاریابی خدماتتأثیر توأمان استراتژی و شایستگیهای سازمانی بر هویت برند سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720]
بازاریابی رابطهمندپژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B2B) مورد مطالعه زنجیره تامین صنعت نفت ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 273-303]
بازار خاکستریشناسایی پیشایندها و پیامدهای شکلگیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 435-456]
بازار غیررسمیشناسایی پیشایندها و پیامدهای شکلگیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 435-456]
برندنگاشت شبکه تداعیهای برند گفتمان اصولگرایی و اصلاحطلبی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 362-383]
برندآسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910]
برندشناسایی عوامل موثر بر خجالت از برند مصرفکننده [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 911-928]
برند حزبنگاشت شبکه تداعیهای برند گفتمان اصولگرایی و اصلاحطلبی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 362-383]
برندسازی کارفرماطراحی الگوی برندسازی کارفرما بر مبنای انتظارهای نیروی انسانی مستعد [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 337-361]
برندسازی مکانعوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد دادهکاوی (نمونهکاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-501]
برند متمایزطراحی مدل کسبوکار رسانههای دیجیتال مبتنی بر ایجاد برند متمایز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 769-790]
برند مصرفکنندهشناسایی عوامل موثر بر خجالت از برند مصرفکننده [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 911-928]
به خاطرسپاری نام تجاریتاثیر رنگ بستهبندی بر به خاطرسپاری نام تجاری در کودکان (7 تا 12 سال) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 209-227]
بهینهسازی چندهدفهارائه نوعی مدل تصمیم جدید در برنامهریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1001-1016]
پ
پیادهسازی استراتژیمفهومپردازی ماهیت اجرای استراتژیک برای تحقق استراتژیهای سازمان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 655-689]
پیامدهای وفاداری به برندآسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910]
پیامرسان اجتماعیعوامل مؤثر بر ورود شرکتهای رسانهای ایرانی به بازار پیامرسانهای اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 524-545]
پیشایندهای وفاداری به برندآسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910]
ت
تابآوری در برابر اطلاعات منفیتأملی بر پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی در بین مصرفکنندگان کالاهای دیجیتال [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
تبلیغات از طریق وبارائه نوعی مدل تصمیم جدید در برنامهریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1001-1016]
تبلیغات دهان به دهان الکترونیکینقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973]
تیپ شخصیتی کارمندان فروشارائه مدل چندسطحی تأثیر تیپ شخصیتی کارمندان فروش و تیپ شخصیتی مشتریان بر اعتماد به فروشنده [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 412-434]
تیپ شخصیتی مشتریارائه مدل چندسطحی تأثیر تیپ شخصیتی کارمندان فروش و تیپ شخصیتی مشتریان بر اعتماد به فروشنده [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 412-434]
تجربه مشتریسنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000]
تحقق استراتژیمفهومپردازی ماهیت اجرای استراتژیک برای تحقق استراتژیهای سازمان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 655-689]
تحلیل اهمیت ـ عملکردشناسایی ابعاد و مؤلفههای مؤثر بر بازاریابی اجتماعی در توسعه فعالیتهای بنیادهای خیریه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 611-632]
تحلیل تمارائه مدلی جهت شناخت، دستهبندی و تحلیل عدم اطمینانهای موثر بر انتخاب شرکاء استراتژیک در بستر اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 3-20]
تحلیل تمنوعشناسی اخبار جعلیِ شبکههای اجتماعی در بافت مصرف ایران، الگوی مفهومی مردمنگارانه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 814-844]
تحلیل چندسطحیارائه مدل چندسطحی تأثیر تیپ شخصیتی کارمندان فروش و تیپ شخصیتی مشتریان بر اعتماد به فروشنده [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 412-434]
تحلیل عاملیارائه مدلی جهت شناخت، دستهبندی و تحلیل عدم اطمینانهای موثر بر انتخاب شرکاء استراتژیک در بستر اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 3-20]
تعهد به جامعهبررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبههای ارتباطی و دستهبندی محصول بر وفاداری به برند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654]
تکنیکهای پیشبردیتکنیکهای پیشبردی در جایگذاری محصولات غذایی ناسالم در مجلات کودکان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 114-131]
تناسب ارزش برند- مصرفکنندهتأملی بر پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی در بین مصرفکنندگان کالاهای دیجیتال [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
تنوعبخشیمدلسازی استراتژی تنوعبخشی در شرکتهای چند کسبوکاره خصوصی ایرانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65]
توسعه استراتژیک فرایند برندسازیارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 306-336]
توسعه بازارهای بینالمللیارائه الگوی توسعه بازارهای بینالمللی (نمونهکاوی: محصولات پتروشیمی) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 384-411]
تئوری دادهبنیادارائه چارچوبی برای یکپارچهسازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 572-608]
ج
جایگذاری محصولتکنیکهای پیشبردی در جایگذاری محصولات غذایی ناسالم در مجلات کودکان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 114-131]
جذابیت برندتأملی بر پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی در بین مصرفکنندگان کالاهای دیجیتال [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
رسانه سینماطراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بینالمللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 153-183]
رسانههای اجتماعیعوامل مؤثر بر ورود شرکتهای رسانهای ایرانی به بازار پیامرسانهای اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 524-545]
رسانههای اجتماعینقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973]
رسانههای دیجیتالطراحی مدل کسبوکار رسانههای دیجیتال مبتنی بر ایجاد برند متمایز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 769-790]
رنگ بستهبندیتاثیر رنگ بستهبندی بر به خاطرسپاری نام تجاری در کودکان (7 تا 12 سال) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 209-227]
روابط فروشنده-خریدارپژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B2B) مورد مطالعه زنجیره تامین صنعت نفت ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 273-303]
روش نقشه مفهومی برندنگاشت شبکه تداعیهای برند گفتمان اصولگرایی و اصلاحطلبی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 362-383]
رویکرد برساختگرایانه چارمزمفهومپردازی ماهیت اجرای استراتژیک برای تحقق استراتژیهای سازمان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 655-689]
رویکرد دادهکاویعوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد دادهکاوی (نمونهکاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-501]
رویکرد رفتاریشناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113]
س
سازمان اجتماعیطراحی الگوی مفهومی عشق برند بر مبنای نظریه کنش متقابل نمادین [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 744-768]
سامسونگشناسایی پیشایندها و پیامدهای شکلگیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 435-456]
سرمایه ساختاریاثر سرمایه ساختاری بر شناسایی فرصتهای کسبوکار با نقش میانجی چابکی راهبردی (نمونهپژوهی: صنایع موادغذایی ایران) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 546-571]
سیستم استنتاج عصبی-فازیطراحی سیستم استنتاج عصبی-فازی جهت ارزیابی تناسب گونههای خردهفروشی با ویژگیهای محصول [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 66-87]
سلسلهمراتب نیازهاطراحی الگوی برندسازی کارفرما بر مبنای انتظارهای نیروی انسانی مستعد [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 337-361]
سنجش مدلسنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000]
ش
شایستگیهای سازمانیتأثیر توأمان استراتژی و شایستگیهای سازمانی بر هویت برند سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720]
شبکه فروشطراحی مدلی برای تبیین عملکرد شبکه فروش در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 457-472]
شبکههای اجتماعیعوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد دادهکاوی (نمونهکاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-501]
شبکههای اجتماعینوعشناسی اخبار جعلیِ شبکههای اجتماعی در بافت مصرف ایران، الگوی مفهومی مردمنگارانه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 814-844]
شرکاء استراتژیکارائه مدلی جهت شناخت، دستهبندی و تحلیل عدم اطمینانهای موثر بر انتخاب شرکاء استراتژیک در بستر اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 3-20]
شرکتهای چند کسبوکارهمدلسازی استراتژی تنوعبخشی در شرکتهای چند کسبوکاره خصوصی ایرانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65]
شناسایی فرصتهااثر سرمایه ساختاری بر شناسایی فرصتهای کسبوکار با نقش میانجی چابکی راهبردی (نمونهپژوهی: صنایع موادغذایی ایران) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 546-571]
ص
صادراتارائه الگوی توسعه بازارهای بینالمللی (نمونهکاوی: محصولات پتروشیمی) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 384-411]
صنایع خلاقطراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بینالمللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 153-183]
صنعت بیمهطراحی مدلی برای تبیین عملکرد شبکه فروش در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 457-472]
صنعت بیمهمدلسازی وضعیت حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسبوکار مجازی در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 864-885]
صنعت تصویرطراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بینالمللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 153-183]
صنعت خدماتارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 306-336]
صنعت موادغذاییاثر سرمایه ساختاری بر شناسایی فرصتهای کسبوکار با نقش میانجی چابکی راهبردی (نمونهپژوهی: صنایع موادغذایی ایران) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 546-571]
ط
طرح آزمایشیتاثیر رنگ بستهبندی بر به خاطرسپاری نام تجاری در کودکان (7 تا 12 سال) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 209-227]
ع
عدم اطمینانارائه مدلی جهت شناخت، دستهبندی و تحلیل عدم اطمینانهای موثر بر انتخاب شرکاء استراتژیک در بستر اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 3-20]
فراترکیبشناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113]
فراترکیبآسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910]
فرا ترکیبارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 306-336]
فرایندهای هیئتمدیرهشناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113]
فروشگاه فیزیکی و آنلاینواکاوی نقش کالاپردازی بصری (نوع مانکن) بر رفتار خرید بانوان با نقش تعدیلگر نوع فروشگاه و هدف مشتری: با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-272]
فروشگاه همواره تخفیفارائه چارچوب نگرش به خرید از فروشگاههای همواره تخفیف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 132-152]
فعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشنتاثیر تجربه فعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 184-208]
قصد خریدواکاوی نقش کالاپردازی بصری (نوع مانکن) بر رفتار خرید بانوان با نقش تعدیلگر نوع فروشگاه و هدف مشتری: با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-272]
قیمتگذاری ترکیبیارائه نوعی مدل تصمیم جدید در برنامهریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1001-1016]
ک
کارآفرینی رسانهایعوامل مؤثر بر ورود شرکتهای رسانهای ایرانی به بازار پیامرسانهای اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 524-545]
کانال توزیعشناسایی پیشایندها و پیامدهای شکلگیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 435-456]
کسبوکار مجازیمدلسازی وضعیت حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسبوکار مجازی در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 864-885]
کلیشه اجتماعیارائه چارچوب نگرش به خرید از فروشگاههای همواره تخفیف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 132-152]
کودکتاثیر رنگ بستهبندی بر به خاطرسپاری نام تجاری در کودکان (7 تا 12 سال) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 209-227]
گ
گفتمان سیاسینگاشت شبکه تداعیهای برند گفتمان اصولگرایی و اصلاحطلبی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 362-383]
گونههای خردهفروشیطراحی سیستم استنتاج عصبی-فازی جهت ارزیابی تناسب گونههای خردهفروشی با ویژگیهای محصول [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 66-87]
ل
لوازم خانگیشناسایی پیشایندها و پیامدهای شکلگیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 435-456]
م
مجلات کودکانتکنیکهای پیشبردی در جایگذاری محصولات غذایی ناسالم در مجلات کودکان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 114-131]
محصول غذایی ناسالمتکنیکهای پیشبردی در جایگذاری محصولات غذایی ناسالم در مجلات کودکان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 114-131]
مدیریت ارتباط با مشتریارائه چارچوبی برای یکپارچهسازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 572-608]
مدیریت تجربه مشتریسنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000]
مدیریت دانش مشتریارائه چارچوبی برای یکپارچهسازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 572-608]
مدیریت رسانهطراحی الگوی تأثیر رسانهها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 845-860]
مدل پورترعوامل مؤثر بر ورود شرکتهای رسانهای ایرانی به بازار پیامرسانهای اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 524-545]
مدلسازی معادلات ساختاریپژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B2B) مورد مطالعه زنجیره تامین صنعت نفت ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 273-303]
مدل کسبوکارطراحی مدل کسبوکار رسانههای دیجیتال مبتنی بر ایجاد برند متمایز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 769-790]
مردمنگارینوعشناسی اخبار جعلیِ شبکههای اجتماعی در بافت مصرف ایران، الگوی مفهومی مردمنگارانه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 814-844]
مرور نظاممندشناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113]
مسئولیت اجتماعی سازمانهاتحلیل و توسعه نهادی مسئولیت اجتماعی سازمانها: رویکردی آمیخته [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 929-952]
مشارکت اجتماعینقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973]
مشروعیت بیرونیتحلیل و توسعه نهادی مسئولیت اجتماعی سازمانها: رویکردی آمیخته [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 929-952]
مشروعیت درونیتحلیل و توسعه نهادی مسئولیت اجتماعی سازمانها: رویکردی آمیخته [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 929-952]
مشکلات صادراتارائه الگوی توسعه بازارهای بینالمللی (نمونهکاوی: محصولات پتروشیمی) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 384-411]
ن
نیروی انسانی مستعدطراحی الگوی برندسازی کارفرما بر مبنای انتظارهای نیروی انسانی مستعد [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 337-361]
نظریه داده بنیادمدلسازی استراتژی تنوعبخشی در شرکتهای چند کسبوکاره خصوصی ایرانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65]
نهادهاتحلیل و توسعه نهادی مسئولیت اجتماعی سازمانها: رویکردی آمیخته [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 929-952]
نوعشناسینوعشناسی اخبار جعلیِ شبکههای اجتماعی در بافت مصرف ایران، الگوی مفهومی مردمنگارانه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 814-844]
نوع مانکنواکاوی نقش کالاپردازی بصری (نوع مانکن) بر رفتار خرید بانوان با نقش تعدیلگر نوع فروشگاه و هدف مشتری: با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-272]
ویژگیهای محصولطراحی سیستم استنتاج عصبی-فازی جهت ارزیابی تناسب گونههای خردهفروشی با ویژگیهای محصول [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 66-87]
وعده برند کارفرماطراحی الگوی برندسازی کارفرما بر مبنای انتظارهای نیروی انسانی مستعد [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 337-361]
وفاداری برندبررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبههای ارتباطی و دستهبندی محصول بر وفاداری به برند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654]
وفاداری به برندآسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910]
ه
هیجانات عاطفیارائه چارچوب نگرش به خرید از فروشگاههای همواره تخفیف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 132-152]
هدف مشتریواکاوی نقش کالاپردازی بصری (نوع مانکن) بر رفتار خرید بانوان با نقش تعدیلگر نوع فروشگاه و هدف مشتری: با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-272]
هرم ارزش ویژه مشتری محورنقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973]
همانندی مشتری با مشتریتأملی بر پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی در بین مصرفکنندگان کالاهای دیجیتال [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
هواخواهی هماهنگ برندتاثیر تجربه فعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 184-208]
هواخواهی وسواسی برندتاثیر تجربه فعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 184-208]
هویت اجتماعیبررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبههای ارتباطی و دستهبندی محصول بر وفاداری به برند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654]
هویت برندتأثیر توأمان استراتژی و شایستگیهای سازمانی بر هویت برند سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720]
هویت برند سازمانیتأثیر توأمان استراتژی و شایستگیهای سازمانی بر هویت برند سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720]