نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابزار و پلتفرم بازاریابی B2B ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 519-570]
  • اثربخشی تبلیغات طراحی مدل اثربخشی کمپین‏های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 149-174]
  • احساس برانگیختگی آیا رنگ پس‌زمینه خرده‌فروشی‌های آنلاین بر واکنش شناختی و احساسی مصرف‌کنندگان تأثیر دارد؟ مطالعه آزمایشی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 276-299]
  • احساس خشنودی آیا رنگ پس‌زمینه خرده‌فروشی‌های آنلاین بر واکنش شناختی و احساسی مصرف‌کنندگان تأثیر دارد؟ مطالعه آزمایشی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 276-299]
  • ارتباط با مشتری طراحی الگوی پیاده‌سازی راهبرد باندلینگ اجتماعی در صنعت لوازم خانگی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 475-494]
  • ارجاع مشتری تبیین الگوی مرجع مشتری در صنعت بیمه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 300-325]
  • استارتاپ شناسایی ابعاد مدل تاب‌آوری فردی بنیان‌گذاران استارتاپ‌های ایرانی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 741-769]
  • استراتژی‌‌ چارچو‌ب طبقه‌بندی الگوهای مدل کسب‌وکار مدور از دیدگاه استراتژی‌های اقتصاد مدور [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 65-93]
  • استراتژی بازاریابی تأثیرگذار ارائه مدل میان‌برهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 602-624]
  • اقتصاد مدور چارچو‌ب طبقه‌بندی الگوهای مدل کسب‌وکار مدور از دیدگاه استراتژی‌های اقتصاد مدور [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 65-93]
  • الگو‌های مدل کسب‌وکار مدور (چرخشی) چارچو‌ب طبقه‌بندی الگوهای مدل کسب‌وکار مدور از دیدگاه استراتژی‌های اقتصاد مدور [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 65-93]
  • الگوی همکاری شناسایی عوامل مؤثر بر همکاری بانک‌ها و فین‌تک‌ها با استفاده از مرور نظام‌مند ادبیات علمی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-227]
  • انتخاب اینفلوئنسر بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 495-518]
  • ایدرو طراحی مدل نوسازی استراتژیک سازمان‌های توسعه‌ای در ایران مبتنی بر هویت حرفه‌ای مدیران (مورد مطالعه: شرکت‌های دولتی تابعه ایدرو) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 326-353]
  • اینستاگرام ارائه مدل میان‌برهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 602-624]
  • اینفلوئنسر بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 495-518]
  • اینفلوئنسرهای بازاریابی ارائه مدل میان‌برهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 602-624]

ب

  • بازاریابی اینفلوئنسر بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 495-518]
  • بازاریابی دیجیتال طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 354-376]
  • بازاریابی رابطه‌مند ارائه مدل تبیین‌کننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 94-113]
  • بازاریابی رسانه اجتماعی بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 495-518]
  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی طراحی مدل مشارکت مشتری در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: خدمات زیبایی پوست‌ومو) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 717-740]
  • بازاریابی محتوای دیجیتال شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرف‌کننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 573-601]
  • بازاریابی محتوایی طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 354-376]
  • بازی‌وارسازی بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 647-674]
  • باندلینگ اجتماعی طراحی الگوی پیاده‌سازی راهبرد باندلینگ اجتماعی در صنعت لوازم خانگی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 475-494]
  • بانکداری شناسایی عوامل مؤثر بر همکاری بانک‌ها و فین‌تک‌ها با استفاده از مرور نظام‌مند ادبیات علمی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-227]
  • بحران مفهوم‌پردازی مدل رفتار مصرف‌کننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-19) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 228-253]
  • برندسازی برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64]
  • بیبلیومتریک شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرف‌کننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 573-601]

پ

ت

  • تئوری داده‌بنیاد مدل هم‌آفرینی ارزش در طراحی داخلی ساختمان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 4-36]
  • تئوری داده‌بنیاد ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 519-570]
  • تئوری داده‌بنیاد ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای توسعه صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 695-716]
  • تاب‌آوری فردی شناسایی ابعاد مدل تاب‌آوری فردی بنیان‌گذاران استارتاپ‌های ایرانی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 741-769]
  • تبلیغات طراحی مدل اثربخشی کمپین‏های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 149-174]
  • تبلیغات تأثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطه‌ای تردید به تبلیغات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 175-196]
  • تجارت الکترونیک B2C تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 254-275]
  • تحلیل تم شناسایی تأثیر مؤلفه‌های رفتاری روی عملکرد نیروی فروش با رویکرد توسعه هوش هیجانی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 114-148]
  • تحلیل معادلات ساختاری تأثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطه‌ای تردید به تبلیغات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 175-196]
  • تحلیل مقوله شناسایی ابعاد مدل تاب‌آوری فردی بنیان‌گذاران استارتاپ‌های ایرانی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 741-769]
  • تعامل شناسایی الگوهای ذهنی تعامل کسب‌وکارهای بنگاه‌به‌بنگاه در لینکدین با استفاده از روش کیو [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 625-646]

چ

  • چارچوب TCM-ADO شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرف‌کننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 573-601]
  • چارچوب طبقه‌بندی چارچو‌ب طبقه‌بندی الگوهای مدل کسب‌وکار مدور از دیدگاه استراتژی‌های اقتصاد مدور [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 65-93]

خ

  • خرده‌فروشی آنلاین آیا رنگ پس‌زمینه خرده‌فروشی‌های آنلاین بر واکنش شناختی و احساسی مصرف‌کنندگان تأثیر دارد؟ مطالعه آزمایشی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 276-299]
  • خلق ارزش سازمانی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 254-275]
  • خوداظهاری‏ برند درگیرسازی کاربر در برند و هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 379-400]

د

  • دانش اقناعی تأثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطه‌ای تردید به تبلیغات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 175-196]
  • درگیرسازی ‏کاربر درگیرسازی کاربر در برند و هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 379-400]
  • درگیرسازی مصرف‌کننده با برند شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرف‌کننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 573-601]

ر

  • رسانه‌های اجتماعی شناسایی الگوهای ذهنی تعامل کسب‌وکارهای بنگاه‌به‌بنگاه در لینکدین با استفاده از روش کیو [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 625-646]
  • رفتار خرید بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 647-674]
  • رفتار مصرف‌کننده طراحی مدل اثربخشی کمپین‏های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 149-174]
  • رفتار مصرف‌کننده مفهوم‌پردازی مدل رفتار مصرف‌کننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-19) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 228-253]
  • رفتار مصرف‌کننده طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 354-376]
  • رنگ پس‌زمینه آیا رنگ پس‌زمینه خرده‌فروشی‌های آنلاین بر واکنش شناختی و احساسی مصرف‌کنندگان تأثیر دارد؟ مطالعه آزمایشی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 276-299]
  • رهبری دیجیتال تأثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکت‌ها در محیط‌های پویا: نقش قابلیت‌های پویا، نوآوری مدل کسب‌وکار و مزیت رقابتی پایدار [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 445-474]
  • روبیکا درگیرسازی کاربر در برند و هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 379-400]
  • روش فوکام بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 495-518]
  • روش کیو شناسایی الگوهای ذهنی تعامل کسب‌وکارهای بنگاه‌به‌بنگاه در لینکدین با استفاده از روش کیو [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 625-646]
  • رویکرد آمیخته ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای توسعه صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 695-716]

س

  • سازمان‌های توسعه‌ای طراحی مدل نوسازی استراتژیک سازمان‌های توسعه‌ای در ایران مبتنی بر هویت حرفه‌ای مدیران (مورد مطالعه: شرکت‌های دولتی تابعه ایدرو) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 326-353]
  • سبد مشتری تبیین الگوی مرجع مشتری در صنعت بیمه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 300-325]

ش

  • شاخص‌های کلیدی عملکرد B2B ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 519-570]
  • شبکه عصبی مصنوعی بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 647-674]
  • شبکه‌های پیچشی طبقه‌بندی نظرهای مشتریان با رویکرد متن‌کاوی و یادگیری عمیق (نمونه موردی: نظرهای کاربران وبسایت دیجی‌کالا) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 675-694]
  • شرکت‌های مستقر در پارک تأثیر نوآوری در مدل کسب‌وکار بر عملکرد شرکت‌های مستقر در پارک‌ علم و فناوری دانشگاه شریف [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 401-417]
  • شک تأثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطه‌ای تردید به تبلیغات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 175-196]
  • شکست کارآفرینی شناسایی ابعاد مدل تاب‌آوری فردی بنیان‌گذاران استارتاپ‌های ایرانی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 741-769]

ص

  • صنایع خلاق برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64]
  • صنعت بانکداری ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای توسعه صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 695-716]
  • صنعت بیمه تبیین الگوی مرجع مشتری در صنعت بیمه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 300-325]
  • صنعت زیبایی پوست‌ومو طراحی مدل مشارکت مشتری در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: خدمات زیبایی پوست‌ومو) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 717-740]
  • صنعت لوازم خانگی طراحی الگوی پیاده‌سازی راهبرد باندلینگ اجتماعی در صنعت لوازم خانگی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 475-494]
  • صنعت مد لباس برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64]

ط

  • طبقه‌بندی نظرها طبقه‌بندی نظرهای مشتریان با رویکرد متن‌کاوی و یادگیری عمیق (نمونه موردی: نظرهای کاربران وبسایت دیجی‌کالا) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 675-694]
  • طراحی داخلی ساختمان مدل هم‌آفرینی ارزش در طراحی داخلی ساختمان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 4-36]

ع

  • عملکرد تأثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکت‌ها در محیط‌های پویا: نقش قابلیت‌های پویا، نوآوری مدل کسب‌وکار و مزیت رقابتی پایدار [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 445-474]
  • عملکرد نیروی فروش شناسایی تأثیر مؤلفه‌های رفتاری روی عملکرد نیروی فروش با رویکرد توسعه هوش هیجانی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 114-148]
  • عملیات و فرایند بازاریابی B2B ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 519-570]

ف

  • فراترکیب مدل هم‌آفرینی ارزش در طراحی داخلی ساختمان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 4-36]
  • فروش طراحی الگوی پیاده‌سازی راهبرد باندلینگ اجتماعی در صنعت لوازم خانگی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 475-494]
  • فروش ارجاعی تبیین الگوی مرجع مشتری در صنعت بیمه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 300-325]
  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای شناسایی تأثیر مؤلفه‌های رفتاری روی عملکرد نیروی فروش با رویکرد توسعه هوش هیجانی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 114-148]
  • فین‏تک شناسایی عوامل مؤثر بر همکاری بانک‌ها و فین‌تک‌ها با استفاده از مرور نظام‌مند ادبیات علمی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-227]

ق

  • قابلیت‌ پویا تأثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکت‌ها در محیط‌های پویا: نقش قابلیت‌های پویا، نوآوری مدل کسب‌وکار و مزیت رقابتی پایدار [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 445-474]
  • قصد خرید طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 354-376]
  • قیمت‌گذاری طراحی الگوی پیاده‌سازی راهبرد باندلینگ اجتماعی در صنعت لوازم خانگی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 475-494]

ک

  • کسب‌وکارهای بنگاه‌به‌بنگاه شناسایی الگوهای ذهنی تعامل کسب‌وکارهای بنگاه‌به‌بنگاه در لینکدین با استفاده از روش کیو [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 625-646]
  • کمپین تبلیغاتی طراحی مدل اثربخشی کمپین‏های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 149-174]
  • کمیاب‌سازی محصول ارائه چارچوب کمیاب‌سازی محصول در بازاریابی: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 418-444]
  • کووید 19 مفهوم‌پردازی مدل رفتار مصرف‌کننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-19) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 228-253]
  • کیفیت ارتباط با مشتری ارائه مدل تبیین‌کننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 94-113]

گ

  • گیمیفیکیشن بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 647-674]

ل

  • لینکدین شناسایی الگوهای ذهنی تعامل کسب‌وکارهای بنگاه‌به‌بنگاه در لینکدین با استفاده از روش کیو [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 625-646]

م

  • متن‌کاوی طبقه‌بندی نظرهای مشتریان با رویکرد متن‌کاوی و یادگیری عمیق (نمونه موردی: نظرهای کاربران وبسایت دیجی‌کالا) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 675-694]
  • محصولات ارگانیک تأثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطه‌ای تردید به تبلیغات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 175-196]
  • محصولات صنعت خوراکی و تنقلات طراحی مدل اثربخشی کمپین‏های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 149-174]
  • مدل مفهوم‌پردازی مدل رفتار مصرف‌کننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-19) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 228-253]
  • مدل بلوغ بازاریابی B2B ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 519-570]
  • مدل ساختاری معادله‌ای ارائه مدل میان‌برهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 602-624]
  • مدیریت دانش مشتری تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 254-275]
  • مرور نظام‌مند ارائه چارچوب کمیاب‌سازی محصول در بازاریابی: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 418-444]
  • مزیت رقابتی تأثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکت‌ها در محیط‌های پویا: نقش قابلیت‌های پویا، نوآوری مدل کسب‌وکار و مزیت رقابتی پایدار [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 445-474]
  • مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای توسعه صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 695-716]
  • مشارکت ‏کاربر درگیرسازی کاربر در برند و هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 379-400]
  • مشارکت مشتری طراحی مدل مشارکت مشتری در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: خدمات زیبایی پوست‌ومو) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 717-740]
  • مصرف‌کننده طراحی مدل اثربخشی کمپین‏های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 149-174]
  • مصرف‌کننده بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 647-674]
  • مفهوم‌پردازی مفهوم‌پردازی مدل رفتار مصرف‌کننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-19) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 228-253]
  • مواجهۀ پژوهشگر با روش‌شناسی و نظریه. مدیریت بازرگانی مواجهۀ پژوهشگر با روش‌شناسی و نظریه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 197-198]

ن

  • نسخه‌های محدود ارائه چارچوب کمیاب‌سازی محصول در بازاریابی: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 418-444]
  • نظریه داده‌بنیاد چندگانه برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64]
  • نوآوری در مدل کسب‌وکار تأثیر نوآوری در مدل کسب‌وکار بر عملکرد شرکت‌های مستقر در پارک‌ علم و فناوری دانشگاه شریف [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 401-417]
  • نوآوری مدل کسب‌وکار تأثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکت‌ها در محیط‌های پویا: نقش قابلیت‌های پویا، نوآوری مدل کسب‌وکار و مزیت رقابتی پایدار [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 445-474]
  • نوسازی طراحی مدل نوسازی استراتژیک سازمان‌های توسعه‌ای در ایران مبتنی بر هویت حرفه‌ای مدیران (مورد مطالعه: شرکت‌های دولتی تابعه ایدرو) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 326-353]
  • نوسازی استراتژیک طراحی مدل نوسازی استراتژیک سازمان‌های توسعه‌ای در ایران مبتنی بر هویت حرفه‌ای مدیران (مورد مطالعه: شرکت‌های دولتی تابعه ایدرو) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 326-353]

و

  • واکنش شناختی آیا رنگ پس‌زمینه خرده‌فروشی‌های آنلاین بر واکنش شناختی و احساسی مصرف‌کنندگان تأثیر دارد؟ مطالعه آزمایشی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 276-299]
  • وفاداری به برند درگیرسازی کاربر در برند و هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 379-400]

ه

  • هم‌آفرینی ارزش مدل هم‌آفرینی ارزش در طراحی داخلی ساختمان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 4-36]
  • هوش هیجانی شناسایی تأثیر مؤلفه‌های رفتاری روی عملکرد نیروی فروش با رویکرد توسعه هوش هیجانی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 114-148]
  • هویت برند برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64]
  • هویت حرفه‌ای مدیران طراحی مدل نوسازی استراتژیک سازمان‌های توسعه‌ای در ایران مبتنی بر هویت حرفه‌ای مدیران (مورد مطالعه: شرکت‌های دولتی تابعه ایدرو) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 326-353]

ی

  • یادگیری عمیق طبقه‌بندی نظرهای مشتریان با رویکرد متن‌کاوی و یادگیری عمیق (نمونه موردی: نظرهای کاربران وبسایت دیجی‌کالا) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 675-694]