تبلیغاتتأثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرفکنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطهای تردید به تبلیغات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 175-196]
تجارت الکترونیک B2Cتأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 254-275]
تحلیل تمشناسایی تأثیر مؤلفههای رفتاری روی عملکرد نیروی فروش با رویکرد توسعه هوش هیجانی (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای رفاه) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 114-148]
تحلیل معادلات ساختاریتأثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرفکنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطهای تردید به تبلیغات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 175-196]
فروشگاههای زنجیرهایشناسایی تأثیر مؤلفههای رفتاری روی عملکرد نیروی فروش با رویکرد توسعه هوش هیجانی (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای رفاه) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 114-148]
فینتکشناسایی عوامل مؤثر بر همکاری بانکها و فینتکها با استفاده از مرور نظاممند ادبیات علمی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-227]
ق
قابلیت پویاتأثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکتها در محیطهای پویا: نقش قابلیتهای پویا، نوآوری مدل کسبوکار و مزیت رقابتی پایدار [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 445-474]
قصد خریدطراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 354-376]
قیمتگذاریطراحی الگوی پیادهسازی راهبرد باندلینگ اجتماعی در صنعت لوازم خانگی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 475-494]
ک
کسبوکارهای بنگاهبهبنگاهشناسایی الگوهای ذهنی تعامل کسبوکارهای بنگاهبهبنگاه در لینکدین با استفاده از روش کیو [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 625-646]
کیفیت ارتباط با مشتریارائه مدل تبیینکننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 94-113]
کمیابسازی محصولارائه چارچوب کمیابسازی محصول در بازاریابی: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 418-444]
محصولات ارگانیکتأثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرفکنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطهای تردید به تبلیغات [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 175-196]