نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته بازاریابی ممیزی بازاریابی صنعتی مطالعه‌ی موردی مجموعه شرکت‌های قطعه ساز گروه بهمن [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • آمیخته بازاریابی سبز تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم‎گیری خرید مصرف‎کنندگان (مطالعه‎ موردی : مصرف‎کنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت) [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • آمیخته ترفیع فازی الگوسازی آمیخته ترفیع با رویکرد منطق فازی (مطالعه موردی صنعت باتری خودرو) [دوره 2، شماره 2، 1389]

ا

  • ابزارهای سنجش طراحی سنجه‌های تأثیر بر مخاطب برای آگهی‌های بازرگانی در رسانه ملی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • ارتباط عوامل مؤثر بر عملکرد نیروی ‌فروش با رویکرد دوسطحی [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • ارزش دریافت شده بخش‎بندی و شناسایی ویژگی‎های مشتریان گروه‎های ایران خودرو و سایپا در شهر کرمان [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • ارزیابی بازارهای بین‌المللی ارایه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • استراتژی بازاریابی ممیزی بازاریابی صنعتی مطالعه‌ی موردی مجموعه شرکت‌های قطعه ساز گروه بهمن [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • استراتژی بازاریابی تحلیل خوشه‌ای موانع اجرای استراتژی‌های بازاریابی در صنعت خودروسازی (مطالعه‎ی موردی: شرکت ایران خودرو) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • استراتژی بخش‎بندی بازار بخش‎بندی و شناسایی ویژگی‎های مشتریان گروه‎های ایران خودرو و سایپا در شهر کرمان [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • استراتژی صادرات تأثیر برنامه‌های تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعه‎ی موردی صنعت برق [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • استراتژی کسب وکار بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • استقلال عوامل مؤثر بر عملکرد نیروی ‌فروش با رویکرد دوسطحی [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • اطلاعات بازار صادراتی بررسی میزان دسترسی شرکت‌های صادرکننده مواد غذایی به اطلاعات بازار صادراتی و میزان تأثیر آن در فرآیند تصمیم‌گیری صادراتی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • اعتماد بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی هتل‎های چهار و پنج ستاره اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]
  • الگوریتم K- میانگین بخش‌بندی بازار دارو با رویکرد شبکه‎های عصبی (مطالعه‎ی موردی: بازار دارو در ایران) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • انسجام آمیخته الگوسازی آمیخته ترفیع با رویکرد منطق فازی (مطالعه موردی صنعت باتری خودرو) [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • انگیزاننده‌های صادرات تأثیر برنامه‌های تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعه‎ی موردی صنعت برق [دوره 2، شماره 2، 1389]

ب

  • بازار دارو بخش‌بندی بازار دارو با رویکرد شبکه‎های عصبی (مطالعه‎ی موردی: بازار دارو در ایران) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • بازار صادرات تجارت خارجی بازارمحور، روابط بازرگانی بین‎الملل و عملکرد صادراتی (مطالعه‎ی موردی: شرکت‎های صادراتی شهر مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • بازار محوری تجارت خارجی بازارمحور، روابط بازرگانی بین‎الملل و عملکرد صادراتی (مطالعه‎ی موردی: شرکت‎های صادراتی شهر مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • بازاریابی بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: ‌مؤلفه‌های تشکیل دهنده [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • بازاریابی بین‌الملل ارایه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • بازاریابی جهان‎تراز. طراحی و تبیین الگوی بازاریابی جهان‎تراز در ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]
  • بازاریابی سبز تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم‎گیری خرید مصرف‎کنندگان (مطالعه‎ موردی : مصرف‎کنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت) [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • بازاریابی صنعتی ممیزی بازاریابی صنعتی مطالعه‌ی موردی مجموعه شرکت‌های قطعه ساز گروه بهمن [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • بخش‌بندی بازار بخش‌بندی بازار دارو با رویکرد شبکه‎های عصبی (مطالعه‎ی موردی: بازار دارو در ایران) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • بخش‎بندی بازار بخش‎بندی و شناسایی ویژگی‎های مشتریان گروه‎های ایران خودرو و سایپا در شهر کرمان [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • برنامه‌ریزی استراتژیک بررسی جایگاه نظام مدیریت پروژه در برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت‎های پیمانکاری عمومی (مطالعه‎ی موردی شرکت بین‌المللی توسعه و مهندسی پارس) [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • برنامه‌های تشویق صادرات تأثیر برنامه‌های تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعه‎ی موردی صنعت برق [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • بسته‎بندی بررسی کاربرد نسبت طلایی در بسته‎بندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 4، 1389]

پ

ت

  • تأثیر آگهی‌ها طراحی سنجه‌های تأثیر بر مخاطب برای آگهی‌های بازرگانی در رسانه ملی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی بررسی رابطه بین تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیره‌ای و رفتار خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • تبلیغات رسانه‌ای طراحی سنجه‌های تأثیر بر مخاطب برای آگهی‌های بازرگانی در رسانه ملی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • تجاری‎سازی دانش. الزامات، ضرورت‎ها و مکانیزم‎های تجاری‎سازی دانش در دانشکده‎های مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • تجدید ساختار بازار برق تحلیل شاخص‎های ارزیابی رقابتی بودن بازار برق ایران: مطالعه موردی [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • تحلیل خوشه‌ای سلسله‎مراتبی تحلیل خوشه‌ای موانع اجرای استراتژی‌های بازاریابی در صنعت خودروسازی (مطالعه‎ی موردی: شرکت ایران خودرو) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • تحلیل عاملی اکتشافی اندازه‌گیری توان رقابتی پتروشیمی متانول با استفاده ‌از سیستم فازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • تعهد تعهد در روابط سازمان با سازمان مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • تعهد و تمایل به تداوم رابطه بررسی عوامل ایجاد کننده و تداوم دهنده رابطه بین خریداران و تأمین‌کنندگان صنعتی در ایران مورد پژوهی بازار جرثقیل صنعتی [دوره 2، شماره 1، 1389]

ج

  • جنبه‎ی روانی بسته‎بندی بررسی کاربرد نسبت طلایی در بسته‎بندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • جوّ رقابتی عوامل مؤثر بر عملکرد نیروی ‌فروش با رویکرد دوسطحی [دوره 2، شماره 2، 1389]

خ

د

  • دفاتر انتقال فناوری الزامات، ضرورت‎ها و مکانیزم‎های تجاری‎سازی دانش در دانشکده‎های مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1389]

ر

  • رسانه ملی طراحی سنجه‌های تأثیر بر مخاطب برای آگهی‌های بازرگانی در رسانه ملی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • رضایت ارتباطی بررسی رابطه بین تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیره‌ای و رفتار خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • رضایت از تعامل تعهد در روابط سازمان با سازمان مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • رضایت از رابطه بررسی عوامل ایجاد کننده و تداوم دهنده رابطه بین خریداران و تأمین‌کنندگان صنعتی در ایران مورد پژوهی بازار جرثقیل صنعتی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • رضایت از نتیجه تعهد در روابط سازمان با سازمان مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • رضایت مشتری بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • رضایتمندی بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی هتل‎های چهار و پنج ستاره اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]
  • رضایتمندی مشتریان شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • رفتار اثرگذار آرمانی رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده (مطالعه‎ی موردی: لوازم صوتی و تصویری) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • رفتار انگیزش الهامی رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده (مطالعه‎ی موردی: لوازم صوتی و تصویری) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • رفتار تحریک عقلایی رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده (مطالعه‎ی موردی: لوازم صوتی و تصویری) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • رفتار خرید مشتریان بررسی رابطه بین تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیره‌ای و رفتار خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • رفتار فروشنده رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده (مطالعه‎ی موردی: لوازم صوتی و تصویری) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • رفتار فروش هوشمند. رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده (مطالعه‎ی موردی: لوازم صوتی و تصویری) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • رفتار مصرف کننده بررسی کاربرد نسبت طلایی در بسته‎بندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • رفتار ملاحظات فردی رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده (مطالعه‎ی موردی: لوازم صوتی و تصویری) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • رقابت‌پذیری بنگاه اندازه‌گیری توان رقابتی پتروشیمی متانول با استفاده ‌از سیستم فازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • روابط بازرگانی بین‎الملل تجارت خارجی بازارمحور، روابط بازرگانی بین‎الملل و عملکرد صادراتی (مطالعه‎ی موردی: شرکت‎های صادراتی شهر مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • روابط سازمان با سازمان تعهد در روابط سازمان با سازمان مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • روش‌های تصمیم‌گیری چند شاخصه بررسی جایگاه نظام مدیریت پروژه در برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت‎های پیمانکاری عمومی (مطالعه‎ی موردی شرکت بین‌المللی توسعه و مهندسی پارس) [دوره 2، شماره 2، 1389]

س

  • سازمان‌ جهان‎تراز طراحی و تبیین الگوی بازاریابی جهان‎تراز در ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]
  • سیستم بازاریابی بنگاه بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: ‌مؤلفه‌های تشکیل دهنده [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • سیستم فازی اندازه‌گیری توان رقابتی پتروشیمی متانول با استفاده ‌از سیستم فازی [دوره 2، شماره 1، 1389]

ش

  • شاخص‎های رقابتی بازار برق ایران (RSI and HHI) تحلیل شاخص‎های ارزیابی رقابتی بودن بازار برق ایران: مطالعه موردی [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • شاخص‎های رقابتی بودن بازار تحلیل شاخص‎های ارزیابی رقابتی بودن بازار برق ایران: مطالعه موردی [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • شایستگی عوامل مؤثر بر عملکرد نیروی ‌فروش با رویکرد دوسطحی [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • شبکه‌های عصبی بخش‌بندی بازار دارو با رویکرد شبکه‎های عصبی (مطالعه‎ی موردی: بازار دارو در ایران) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • شخصیت نام و نشان ارزیابی شخصیت نام و نشان توشیبا در مقایسه با چهار نام و نشان هم رسته جهانی در بازار ایران [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • شرکت خدمات انفورماتیک شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • شرکت‎های انشعابی(دانشگاهی) الزامات، ضرورت‎ها و مکانیزم‎های تجاری‎سازی دانش در دانشکده‎های مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1389]

ط

  • طراحی سنجه طراحی سنجه‌های تأثیر بر مخاطب برای آگهی‌های بازرگانی در رسانه ملی [دوره 2، شماره 1، 1389]

ع

  • عملکرد عوامل مؤثر بر عملکرد نیروی ‌فروش با رویکرد دوسطحی [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • عملکرد سازمانی بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • عملکرد صادراتی تأثیر برنامه‌های تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعه‎ی موردی صنعت برق [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • عملکرد فروشنده رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده (مطالعه‎ی موردی: لوازم صوتی و تصویری) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • عوامل ایجادکننده رابطه بررسی عوامل ایجاد کننده و تداوم دهنده رابطه بین خریداران و تأمین‌کنندگان صنعتی در ایران مورد پژوهی بازار جرثقیل صنعتی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • عوامل تداوم دهنده رابطه بررسی عوامل ایجاد کننده و تداوم دهنده رابطه بین خریداران و تأمین‌کنندگان صنعتی در ایران مورد پژوهی بازار جرثقیل صنعتی [دوره 2، شماره 1، 1389]

ف

  • فرآیند تصمیم‎گیری خرید مصرف‎کننده تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم‎گیری خرید مصرف‎کنندگان (مطالعه‎ موردی : مصرف‎کنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت) [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای بررسی رابطه بین تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیره‌ای و رفتار خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]

ق

  • قدرت بازار تحلیل شاخص‎های ارزیابی رقابتی بودن بازار برق ایران: مطالعه موردی [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • قیمت‎گذاری تحلیل روش‎های قیمت‎گذاری شرکت ام‎تی‎ان ایرانسل [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • قیمت‎گذاری ارزش محور تحلیل روش‎های قیمت‎گذاری شرکت ام‎تی‎ان ایرانسل [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • قیمت‎گذاری بسته‌ای تحلیل روش‎های قیمت‎گذاری شرکت ام‎تی‎ان ایرانسل [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • قیمت‎گذاری تبعیض قیمت تحلیل روش‎های قیمت‎گذاری شرکت ام‎تی‎ان ایرانسل [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • قیمت‎گذاری دو جزئی تحلیل روش‎های قیمت‎گذاری شرکت ام‎تی‎ان ایرانسل [دوره 2، شماره 4، 1389]

ک

  • کارت امتیازی متوازن بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • کیفیت خدمات بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • کیفیت خدمات بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی هتل‎های چهار و پنج ستاره اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]
  • کیفیت خدمات پس از فروش شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک [دوره 2، شماره 4، 1389]

گ

  • گرایش استراتژیک بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • گروه‎های تولیدی ایران خودرو و سایپا بخش‎بندی و شناسایی ویژگی‎های مشتریان گروه‎های ایران خودرو و سایپا در شهر کرمان [دوره 2، شماره 4، 1389]

م

  • مؤلفه‌های تشکیل‌دهنده‌ی بازاریابی بنگاه بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: ‌مؤلفه‌های تشکیل دهنده [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • محیط بازاریابی ممیزی بازاریابی صنعتی مطالعه‌ی موردی مجموعه شرکت‌های قطعه ساز گروه بهمن [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • مخابرات استان کرمان بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • مدل‌سازی شبکه‌های بیزین اندازه‌گیری توان رقابتی پتروشیمی متانول با استفاده ‌از سیستم فازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • مدل‌سازی معادلات ساختاریافته اندازه‌گیری توان رقابتی پتروشیمی متانول با استفاده ‌از سیستم فازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • مدل سروکوال بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • مدل‌های انتخاب بازارهای بین‌المللی ارایه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • مدل‌یابی معادلات ساختاری ارایه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • مدیریت پروژه بررسی جایگاه نظام مدیریت پروژه در برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت‎های پیمانکاری عمومی (مطالعه‎ی موردی شرکت بین‌المللی توسعه و مهندسی پارس) [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • مصرف‎کننده تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم‎گیری خرید مصرف‎کنندگان (مطالعه‎ موردی : مصرف‎کنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت) [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • مکان‌یابی تحلیل شاخص‎های ارزیابی رقابتی بودن بازار برق ایران: مطالعه موردی [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • ممیزی بازاریابی ممیزی بازاریابی صنعتی مطالعه‌ی موردی مجموعه شرکت‌های قطعه ساز گروه بهمن [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • موانع اجرای استراتژی تحلیل خوشه‌ای موانع اجرای استراتژی‌های بازاریابی در صنعت خودروسازی (مطالعه‎ی موردی: شرکت ایران خودرو) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • موانع صادارت تأثیر برنامه‌های تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعه‎ی موردی صنعت برق [دوره 2، شماره 2، 1389]

ن

  • نام و نشان ارزیابی شخصیت نام و نشان توشیبا در مقایسه با چهار نام و نشان هم رسته جهانی در بازار ایران [دوره 2، شماره 1، 1389]
  • نسبت طلایی بررسی کاربرد نسبت طلایی در بسته‎بندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • نظریه چند سطحی عوامل مؤثر بر عملکرد نیروی ‌فروش با رویکرد دوسطحی [دوره 2، شماره 2، 1389]
  • نظریه داده بنیاد الزامات، ضرورت‎ها و مکانیزم‎های تجاری‎سازی دانش در دانشکده‎های مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • نقشه‌های خودسازمانده بخش‌بندی بازار دارو با رویکرد شبکه‎های عصبی (مطالعه‎ی موردی: بازار دارو در ایران) [دوره 2، شماره 4، 1389]

و

  • واژه‎های کلیدی طراحی و تبیین الگوی بازاریابی جهان‎تراز در ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]