احساس گناهطراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرفکننده جهت پیشبینی رفتارهای خرید در آینده [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 291-314]
ارزیابی عملکردبررسی رابطة یادگیری سازمانی و عملکرد مالی از طریق فرایند نوآوری در شرکتهای صنعتی گلپایگان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 773-790]
ارزیابی عملکرد بازاریابیتوسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعهای در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 271-290]
ارزش ارزیابیشدهبررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 731-753]
ارزش ویژة برندبررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتور های تلفن همراه) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 755-772]
ارزش ویژه مارک تجاریتبیین تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتری و ارزش ویژه مارک تجاری در صنعت بانکداری با تأکید بر تهدیدها و فرصتها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 315-336]
ارزش ویژۀ برند صنعتیتأثیر ارزش ویژۀ برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدکنندۀ لوازم خانگی) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 475-496]
استان گلستانبررسی عوامل موثر و موانع وفاداری الکترونیکی به خدمات بانکداری الکترونیکی در مشتریان بانک های خصوصی در استان گلستان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 827-844]
استقرار سیستم اطلاعاتیتدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانکهای تجاری خصوصی ایران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 41-66]
اعتمادبررسی عوامل مؤثر بر قصد خرید در تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 207-226]
اعتماد سازمانیشناسایی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر کیفیت روابط کارکنان و پیامدهای آن (مطالعۀ موردی: کارکنان شرکت خدمات مهندسی و ساخت کیسون) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 665-685]
اعضای غیرموظف هیئتمدیرهرابطه سازوکارهای حاکمیت شرکتی با هزینههای نمایندگی متشکل از شرکتهای ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 401-416]
اهداف راهبردیتدوین و اولویت بندی اهداف استراتژی با استفاده از روش حداقل مربعات لگاریتمی فازی و مدل همسانی فازی و ترسیم نقشۀ استراتژی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 575-600]
بازاریابی کارآفرینانهبررسی رابطة بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری ( مطالعة موردی: شرکتهای فعال در سه صنعت اتوماسیون صنعتی، مخابرات و ارتباطات، رایانه و تجهیزات دیجیتال) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 809-826]
بازار اشباعشدهنقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 687-708]
بازارمحوریطراحی مدل تأثیر منابع بازاریابی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی گری راهبرد رقابتی تمایز (مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک ایران) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 623-646]
بانکبیمهشناسایی عوامل موفقیت بانک بیمه در ایران [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 867-887]
بانکبیمهشناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر تمایل مشتریان برای خرید متقاطع بانکبیمه [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 381-400]
بانکداری خردبخشبندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعهای در بانک ملت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 227-250]
بانکهای خصوصیبررسی عوامل موثر و موانع وفاداری الکترونیکی به خدمات بانکداری الکترونیکی در مشتریان بانک های خصوصی در استان گلستان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 827-844]
بخشبندی بازاربخشبندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعهای در بانک ملت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 227-250]
برنامهریزی استراتژیک منابع انسانیتدوین مدل برنامهریزی استراتژیک نیروی انسانی بر مبنای فرایند توانمندسازی کارکنان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 251-270]
برندسازیبررسی مقایسهای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 441-454]
بهبود عملکردتأثیر مدیریت زنجیرهی تأمین بر بهبود عملکرد صنایع تولید قطعات خودروئی از طریق مزیت رقابتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-88]
پیچیدگی محیطیطراحی مدل تأثیر منابع بازاریابی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی گری راهبرد رقابتی تمایز (مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک ایران) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 623-646]
پذیرش قیمتتأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 647-664]
پیشبینیطراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرفکننده جهت پیشبینی رفتارهای خرید در آینده [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 291-314]
پویاییهای سیستمتجزیهوتحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت شراکت های راهبردی با رویکرد پویایی های سیستم (مورد مطالعه: خوشۀ صنعتی کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 517-534]
ت
تجارت الکترونیکبررسی عوامل مؤثر بر قصد خرید در تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 207-226]
تحلیل تِمبازپردازی شاخص های توسعه قابلیت های انسانی در پرتو فرمان امام علی "علیه السلام" به مالک اشتر [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 167-186]
تحلیل تمایزاتخوشهبندی مشتریان بانک با استفاده از شبکههای عصبی رقابتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 187-206]
تحلیل خوشهایبخشبندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعهای در بانک ملت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 227-250]
تحلیل عاملیبخشبندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعهای در بانک ملت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 227-250]
تحلیل عاملی اکتشافیشناسایی عوامل موفقیت بانک بیمه در ایران [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 867-887]
ترفیع پولیبررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتور های تلفن همراه) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 755-772]
ترفیع غیر پولیبررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتور های تلفن همراه) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 755-772]
تصمیمگیری مصرفکنندگاننقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 687-708]
تصویر شرکتبررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتور های تلفن همراه) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 755-772]
تطبیق قیمتشناسایی اثرات تعهد صادراتی، تطبیق قیمت و تعداد بازارها بر کارکرد صادراتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-40]
تعداد بازارهاشناسایی اثرات تعهد صادراتی، تطبیق قیمت و تعداد بازارها بر کارکرد صادراتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-40]
تعهد به برندبررسی تأثیر جامعۀ برند در ویژگی های برند [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 709-730]
تعهد به جامعة برندبررسی تأثیر جامعۀ برند در ویژگی های برند [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 709-730]
تعهد سازمانیشناسایی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر کیفیت روابط کارکنان و پیامدهای آن (مطالعۀ موردی: کارکنان شرکت خدمات مهندسی و ساخت کیسون) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 665-685]
تعهد صادراتیشناسایی اثرات تعهد صادراتی، تطبیق قیمت و تعداد بازارها بر کارکرد صادراتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-40]
تلفن همراهبررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتور های تلفن همراه) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 755-772]
تمایل مشتریشناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر تمایل مشتریان برای خرید متقاطع بانکبیمه [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 381-400]
توان مدیریت دانشارائۀ مدلی برای تبیین پیشایندها و پیامدهای هوشمندی رقابتی صادرکنندگان نمونۀ ایران [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 455-474]
توانمندسازیتدوین مدل برنامهریزی استراتژیک نیروی انسانی بر مبنای فرایند توانمندسازی کارکنان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 251-270]
توسعه انسانیبازپردازی شاخص های توسعه قابلیت های انسانی در پرتو فرمان امام علی "علیه السلام" به مالک اشتر [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 167-186]
توسعه صادراتتبیین مشکلات و موانع فراروی توسعه صادرات استان ایلام [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-20]
تئوری مجموعه رافقاعدهمند سازی و پیشبینی رفتار مشتریان براساس تئوری مجموعه راف و شاخص قابلیت پذیرش و رد (مطالعه موردی: تلفن همراه سونیاریکسون) [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 145-166]
ج
جهتگیری راهبردیارائۀ مدلی برای تبیین پیشایندها و پیامدهای هوشمندی رقابتی صادرکنندگان نمونۀ ایران [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 455-474]
ح
حاکمیت شرکتیرابطه سازوکارهای حاکمیت شرکتی با هزینههای نمایندگی متشکل از شرکتهای ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 401-416]
خدمات بانکداری الکترونیکیبررسی عوامل موثر و موانع وفاداری الکترونیکی به خدمات بانکداری الکترونیکی در مشتریان بانک های خصوصی در استان گلستان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 827-844]
خرید متقاطعشناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر تمایل مشتریان برای خرید متقاطع بانکبیمه [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 381-400]
خلاقیتبررسی رابطة یادگیری سازمانی و عملکرد مالی از طریق فرایند نوآوری در شرکتهای صنعتی گلپایگان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 773-790]
خوشهبندی مشتریانخوشهبندی مشتریان بانک با استفاده از شبکههای عصبی رقابتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 187-206]
خوشۀ صنعتی کاشی و سرامیکتجزیهوتحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت شراکت های راهبردی با رویکرد پویایی های سیستم (مورد مطالعه: خوشۀ صنعتی کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 517-534]
د
دسترسی به منابع داخلیتأثیر عوامل داخلی شرکت بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکتهای صادرکنندة پسته در تهران) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 791-807]
دلبستگی به برندبررسی تأثیر جامعۀ برند در ویژگی های برند [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 709-730]
راهبرد برندسازی بینالمللیبررسی مقایسهای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 441-454]
راهبرد رقابتی تمایزطراحی مدل تأثیر منابع بازاریابی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی گری راهبرد رقابتی تمایز (مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک ایران) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 623-646]
ریسک ادراکشدهبررسی عوامل مؤثر بر قصد خرید در تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 207-226]
رضایتبررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 731-753]
رضایت شغلیشناسایی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر کیفیت روابط کارکنان و پیامدهای آن (مطالعۀ موردی: کارکنان شرکت خدمات مهندسی و ساخت کیسون) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 665-685]
رضایت قیمتیتأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 647-664]
رضایت مشتریتأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 647-664]
رضایت مشتریتبیین تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتری و ارزش ویژه مارک تجاری در صنعت بانکداری با تأکید بر تهدیدها و فرصتها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 315-336]
رفتار خریدطراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرفکننده جهت پیشبینی رفتارهای خرید در آینده [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 291-314]
رفتار شهروندی سازمانیتبیین تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتری و ارزش ویژه مارک تجاری در صنعت بانکداری با تأکید بر تهدیدها و فرصتها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 315-336]
رقابتپذیریارزیابی تأثیر عملکرد لجستیک بر رقابتپذیری جهانی در خلال سالهای 2007 تا 2013 [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 359-380]
شاخص عملکرد بازاریابیتوسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعهای در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 271-290]
شاخص قابلیت پذیرش و ردقاعدهمند سازی و پیشبینی رفتار مشتریان براساس تئوری مجموعه راف و شاخص قابلیت پذیرش و رد (مطالعه موردی: تلفن همراه سونیاریکسون) [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 145-166]
شاخص مروجین خالصقاعدهمند سازی و پیشبینی رفتار مشتریان براساس تئوری مجموعه راف و شاخص قابلیت پذیرش و رد (مطالعه موردی: تلفن همراه سونیاریکسون) [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 145-166]
شبکه های کسب و کاربررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 107-124]
شبکهی همینگخوشهبندی مشتریان بانک با استفاده از شبکههای عصبی رقابتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 187-206]
شراکتهای راهبردیتجزیهوتحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت شراکت های راهبردی با رویکرد پویایی های سیستم (مورد مطالعه: خوشۀ صنعتی کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 517-534]
شرکتهای صادراتیشناسایی اثرات تعهد صادراتی، تطبیق قیمت و تعداد بازارها بر کارکرد صادراتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-40]
شناسایی و تعیین هویت برندبررسی تأثیر جامعۀ برند در ویژگی های برند [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 709-730]
شهرت شرکتتأثیر ارزش ویژۀ برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدکنندۀ لوازم خانگی) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 475-496]
ص
صادراتتبیین مشکلات و موانع فراروی توسعه صادرات استان ایلام [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-20]
صادرات غیر نفتیمدیریت توسعة صادرات؛ شناسایی و سطحبندی محرکهای صادراتی (مطالعه موردی: صنعت ساخت قطعات خودرو) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 889-910]
صادرکنندگان ایرانیبررسی مقایسهای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 441-454]
صنعت بانکداریتوسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعهای در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 271-290]
صنعت ساختمانبررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 107-124]
ط
طراحی مدلطراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرفکننده جهت پیشبینی رفتارهای خرید در آینده [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 291-314]
ع
عملکرد ادراکشدهبررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 731-753]
عملکرد بازاریابیبررسی رابطة بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری ( مطالعة موردی: شرکتهای فعال در سه صنعت اتوماسیون صنعتی، مخابرات و ارتباطات، رایانه و تجهیزات دیجیتال) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 809-826]
عملکرد برندتأثیر ارزش ویژۀ برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدکنندۀ لوازم خانگی) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 475-496]
عملکرد صادراتیتأثیر عوامل داخلی شرکت بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکتهای صادرکنندة پسته در تهران) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 791-807]
عملکرد صادراتیطراحی مدل تأثیر منابع بازاریابی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی گری راهبرد رقابتی تمایز (مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک ایران) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 623-646]
عوامل کلیدی موفقیتشناسایی عوامل موفقیت بانک بیمه در ایران [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 867-887]
عوامل کلیدی موفقیتتجزیهوتحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت شراکت های راهبردی با رویکرد پویایی های سیستم (مورد مطالعه: خوشۀ صنعتی کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 517-534]
عوامل مؤثر و موانع وفاداری الکترونیکیبررسی عوامل موثر و موانع وفاداری الکترونیکی به خدمات بانکداری الکترونیکی در مشتریان بانک های خصوصی در استان گلستان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 827-844]
عوامل موفقیت مدیریت ارتباط با مشترینقش عوامل موثر برموفقیت استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری درنمایندگیهای فروش خودرو استان گیلان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 125-144]
ف
فراترکیبتوسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعهای در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 271-290]
فرایند مدیریت دانشانتخاب مدل مناسب مدیریت دانش برای یکی از سازمان تحقیقاتی نظامی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 535-554]
فرش دستباف ایرانبررسی مقایسهای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 441-454]
فروش متقاطعشناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر تمایل مشتریان برای خرید متقاطع بانکبیمه [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 381-400]
ق
قابلیت ایجاد قابلیت هابررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 107-124]
قابلیت های انسانیبازپردازی شاخص های توسعه قابلیت های انسانی در پرتو فرمان امام علی "علیه السلام" به مالک اشتر [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 167-186]
قصد اعتراضبررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 731-753]
قصد ترک شغلشناسایی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر کیفیت روابط کارکنان و پیامدهای آن (مطالعۀ موردی: کارکنان شرکت خدمات مهندسی و ساخت کیسون) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 665-685]
قصد خریدبررسی عوامل مؤثر بر قصد خرید در تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 207-226]
قیمت منصفانهتأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 647-664]
ک
کارآفرینی محوریطراحی مدل تأثیر منابع بازاریابی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی گری راهبرد رقابتی تمایز (مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک ایران) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 623-646]
کارت امتیازیتدوین و اولویت بندی اهداف استراتژی با استفاده از روش حداقل مربعات لگاریتمی فازی و مدل همسانی فازی و ترسیم نقشۀ استراتژی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 575-600]
کارکرد صادراتیشناسایی اثرات تعهد صادراتی، تطبیق قیمت و تعداد بازارها بر کارکرد صادراتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-40]
کیفیت رابطۀ خریدار ـ تأمینکنندهتأثیر ارزش ویژۀ برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدکنندۀ لوازم خانگی) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 475-496]
گ
گردشگران خارجیبررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 731-753]
ماتریس اهمیت- وضعیتتبیین تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتری و ارزش ویژه مارک تجاری در صنعت بانکداری با تأکید بر تهدیدها و فرصتها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 315-336]
مالکیت سرمایهگذاران نهادیرابطه سازوکارهای حاکمیت شرکتی با هزینههای نمایندگی متشکل از شرکتهای ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 401-416]
محصول کشاورزی پستهتأثیر عوامل داخلی شرکت بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکتهای صادرکنندة پسته در تهران) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 791-807]
مدیریت ارتباط با مشترینقش عوامل موثر برموفقیت استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری درنمایندگیهای فروش خودرو استان گیلان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 125-144]
مدیریت دانشانتخاب مدل مناسب مدیریت دانش برای یکی از سازمان تحقیقاتی نظامی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 535-554]
مدیریت دانشتدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانکهای تجاری خصوصی ایران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 41-66]
مدیریت دانشنقش عوامل موثر برموفقیت استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری درنمایندگیهای فروش خودرو استان گیلان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 125-144]
مدیریت دانش مشتریتدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانکهای تجاری خصوصی ایران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 41-66]
مدیریت زنجیره تأمینتأثیر مدیریت زنجیرهی تأمین بر بهبود عملکرد صنایع تولید قطعات خودروئی از طریق مزیت رقابتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-88]
مدل BCGتدوین مدل برنامهریزی استراتژیک نیروی انسانی بر مبنای فرایند توانمندسازی کارکنان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 251-270]
مدل مینزبرگتدوین مدل برنامهریزی استراتژیک نیروی انسانی بر مبنای فرایند توانمندسازی کارکنان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 251-270]
مدلهای پنل دیتاارزیابی تأثیر عملکرد لجستیک بر رقابتپذیری جهانی در خلال سالهای 2007 تا 2013 [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 359-380]
مزایای مورد انتظاربخشبندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعهای در بانک ملت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 227-250]
مزیت رقابتیبررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 107-124]
مزیّت رقابتیتأثیر مدیریت زنجیرهی تأمین بر بهبود عملکرد صنایع تولید قطعات خودروئی از طریق مزیت رقابتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-88]
مسئولیت اجتماعیتأثیر ارزش ویژۀ برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدکنندۀ لوازم خانگی) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 475-496]
مسئولیت اجتماعی شرکتشناسایی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر کیفیت روابط کارکنان و پیامدهای آن (مطالعۀ موردی: کارکنان شرکت خدمات مهندسی و ساخت کیسون) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 665-685]
مسئولیت اجتماعی شرکتنقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 687-708]
مصرفکنندهطراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرفکننده جهت پیشبینی رفتارهای خرید در آینده [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 291-314]
مقاصد راهبردیتدوین و اولویت بندی اهداف استراتژی با استفاده از روش حداقل مربعات لگاریتمی فازی و مدل همسانی فازی و ترسیم نقشۀ استراتژی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 575-600]
موانع صادراتتبیین مشکلات و موانع فراروی توسعه صادرات استان ایلام [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-20]
مؤلفههای مدیریت دانشانتخاب مدل مناسب مدیریت دانش برای یکی از سازمان تحقیقاتی نظامی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 535-554]
ن
نرون مردهخوشهبندی مشتریان بانک با استفاده از شبکههای عصبی رقابتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 187-206]
نظریه برخاسته از دادههاتدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانکهای تجاری خصوصی ایران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 41-66]
نقشۀ راهبردتدوین و اولویت بندی اهداف استراتژی با استفاده از روش حداقل مربعات لگاریتمی فازی و مدل همسانی فازی و ترسیم نقشۀ استراتژی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 575-600]
نهج البلاغهبازپردازی شاخص های توسعه قابلیت های انسانی در پرتو فرمان امام علی "علیه السلام" به مالک اشتر [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 167-186]
نوآوریبررسی رابطة بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری ( مطالعة موردی: شرکتهای فعال در سه صنعت اتوماسیون صنعتی، مخابرات و ارتباطات، رایانه و تجهیزات دیجیتال) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 809-826]
نوآوریبررسی رابطة یادگیری سازمانی و عملکرد مالی از طریق فرایند نوآوری در شرکتهای صنعتی گلپایگان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 773-790]
نوجویی احساسیخوشهبندی مشتریان بر اساس سبک خرید و بررسی ارتباط آن با ابعاد نوجویی ذاتی و ابعاد شخصیتی نئو [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 337-358]
نوجویی ذاتیخوشهبندی مشتریان بر اساس سبک خرید و بررسی ارتباط آن با ابعاد نوجویی ذاتی و ابعاد شخصیتی نئو [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 337-358]
نوجویی شناختیخوشهبندی مشتریان بر اساس سبک خرید و بررسی ارتباط آن با ابعاد نوجویی ذاتی و ابعاد شخصیتی نئو [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 337-358]
و
واردکنندگان آمریکاییبررسی مقایسهای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 441-454]
ویژگیهای مدیریتتأثیر عوامل داخلی شرکت بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکتهای صادرکنندة پسته در تهران) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 791-807]
وفاداریبررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 731-753]
وفاداری به مقصد گردشگریارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژۀ برند مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 845-866]
وفاداری مشتریتأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 647-664]
ه
هوشمندی رقابتیارائۀ مدلی برای تبیین پیشایندها و پیامدهای هوشمندی رقابتی صادرکنندگان نمونۀ ایران [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 455-474]
ی
یادگیری سازمانیبررسی رابطة یادگیری سازمانی و عملکرد مالی از طریق فرایند نوآوری در شرکتهای صنعتی گلپایگان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 773-790]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد