نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگهی‌های تبلیغاتی تلویزیونی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر خلاقیت تبلیغات تلویزیونی در ایران [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 823-840]
  • آنتروپی شانون ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 901-920]
  • آنیگرایی در رفتار خریدار بررسی تأثیر عوامل آنی‌گرایی خریدار و عوامل درون‌ فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 985-1004]

ا

  • ابعاد ارزش ویژة برند بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 643-662]
  • ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بررسی الگویی کمی از اثر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر چابکی سازمانی (مورد مطالعه: مراکز آموزشی خصوصی) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 601-620]
  • اثر بخشی بررسی تاثیر عوامل زمینه ای بر اثربخشی جایگذاری برند در فیلمهای سینمائی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 679-698]
  • احساس مثبت نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 127-144]
  • ادراک از خلاقیت تبلیغات بررسی تاثیر ادراک از خلاقیت پیامک‌های تبلیغاتی بر نگرش و واکنش مصرف‌کنندگان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 881-900]
  • ارزش برند بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]
  • ارزش پیشنهاد‌ بازگشت عوامل موثر بر تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته در شرکت‌های بیمه [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 407-426]
  • ارزش ویژة ارتباط بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 761-782]
  • ارزش ویژة برند بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 643-662]
  • ارزش ویژة برند بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 761-782]
  • ارزش ویژة برند توسعۀ مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژۀ برند شرکت (مورد مطالعه: شرکت صنعتی پارس‌خزر) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 621-642]
  • ارزش ویژة مشتری بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 761-782]
  • ارزش ویژه بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 761-782]
  • ارزش ویژۀ برند بررسی تأثیر عناصرنام تجاری بر نگرش و رفتار مصرف‌کنندگان نسبت به نام تجاری تعمیم یافته (مورد مطالعه: شرکت فرآورده‌های گوشتی و لبنی کاله) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 445-462]
  • اصفهان بررسی مشکلات و موانع توسعه صنعت گردشگری در شهر اصفهان از دیدگاه گردشگران [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 865-880]
  • اعتماد به برند نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 783-804]
  • اعتماد مصرف‌کننده تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 941-966]
  • اعتیاد به خرید بررسی تأثیر عوامل شخصیتی مؤثر بر اعتیاد به خرید با اثر تعدیل‌گری چشم‌وهم‌چشمی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 699-720]
  • اقدام‌های ضد برند از جانب مشتری اثر هویت‌سازی برند بر اقدام‌های ضدبرند با میانجی‌گری عشق به برند و حسادت به برند [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 543-562]
  • الگوریتم‌های فراابتکاری چندهدفه بخشبندی دوهدفه مشتریان با استفاده از داده‌کاوی (مورد مطالعه: شرکت سیما چوب) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 841-864]
  • الگوی مصرف تعیین ویژگی های موثر بر رفتار مصرف کنندگان اینترنت پر سرعت در ایران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 427-444]
  • انتخاب مقصد از انگیزه‌های گردشگران اروپایی تا انتخاب مقصد سفر (مورد مطالعه: ایران) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 921-940]
  • اندازه گیری منابع انسانی بررسی میزان اهمیت و توجه به اندازه گیری زنجیرۀ ارزش منابع انسانی در گروه صنعتی سایپا (مطالعه چند موردی) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 339-362]
  • انصاف قیمتی تاثیر انصاف قیمتی ادراک‌شده بر وفاداری، تمایل به پرداخت و رفتارهای شکایتی و تلافی‌جویانه مشتریان (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 967-984]
  • انعطاف‌پذیری بررسی الگویی کمی از اثر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر چابکی سازمانی (مورد مطالعه: مراکز آموزشی خصوصی) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 601-620]
  • انگیزه‌های گردشگری از انگیزه‌های گردشگران اروپایی تا انتخاب مقصد سفر (مورد مطالعه: ایران) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 921-940]
  • ایران از انگیزه‌های گردشگران اروپایی تا انتخاب مقصد سفر (مورد مطالعه: ایران) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 921-940]
  • اینترنت پُرسرعت تعیین ویژگی های موثر بر رفتار مصرف کنندگان اینترنت پر سرعت در ایران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 427-444]

ب

  • بازارگرایی تبیین تأثیر بازارگرایی و نوآوری مدیریت بر عملکرد بنگاه با تأکید بر نقش میانجی نوآوری فناورانه [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 463-484]
  • بازارگرایی شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تأکید بر نقش منابع انسانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 295-314]
  • بازار هدف شناسایی و اولویت‌بندی بازارهای هدف صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد تصمیم‌گیری چندشاخصۀ ترکیبی در یک محیط فازی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 381-406]
  • بازاریابی اینترنتی ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 901-920]
  • بازاریابی تجربی نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 783-804]
  • بازاریابی داخلی اثر بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان: اثر میانجی نوآوری سازمانی در اداره‎های تابع شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 315-338]
  • بازاریابی کارآفرینانه بازاریابی کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت فناوری اطلاعات با رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 101-125]
  • بازاریابی کارآفرینانه بررسی الگویی کمی از اثر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر چابکی سازمانی (مورد مطالعه: مراکز آموزشی خصوصی) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 601-620]
  • بانک ملت شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تأکید بر نقش منابع انسانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 295-314]
  • بخش‌بندی مشتری تحلیل تغییرات ساختاری بخش‌های مشتریان با روش ترکیبی خوشه-بندی و قوانین انجمنی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 515-542]
  • بخش‌بندی مشتریان بخش‌بندی مشتریان صنایع تولید و پخش کالاهای پرگردش بر اساس مدل بهبود‌یافته RFM (مطالعه موردی: شرکت گلستان) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 23-42]
  • بخش‌بندی مشتریان بخشبندی دوهدفه مشتریان با استفاده از داده‌کاوی (مورد مطالعه: شرکت سیما چوب) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 841-864]
  • بخش بندی مشتریان بخش بندی مشتریان در رستوران های زنجیره ای بر اساس سبک تغذیه (مطالعه موردی: رستوران های زنجیره ای فست فود بوف در شهر تهران) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 83-99]
  • بخش ها و سیستم های هماهنگ شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تأکید بر نقش منابع انسانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 295-314]
  • برنامه‎ریزی راهبردی شناسایی عوامل موثر بر موفقیت برنامه ریزی راهبردی موفق با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری (مطالعۀ موردی: شرکت سهامی بیمۀ ایران شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-272]
  • برنامه‎ریزی راهبردی موفق شناسایی عوامل موثر بر موفقیت برنامه ریزی راهبردی موفق با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری (مطالعۀ موردی: شرکت سهامی بیمۀ ایران شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-272]
  • برند مقلد شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب برند مقلد در کالاهای مصرفی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 273-294]
  • برندهای لوکس بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]
  • بنگاه مادر مدلی برای تبیین هوشمندی در شرکت‌های هولدینگ [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 805-822]
  • بنگاه‎های داروسازی تبیین تأثیر بازارگرایی و نوآوری مدیریت بر عملکرد بنگاه با تأکید بر نقش میانجی نوآوری فناورانه [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 463-484]
  • بیمۀ مسئولیت شناسایی شیوه های موثر پیشبرد فروش در راستای افزایش فروش بیمه های مسئولیت در شرکت سهامی بیمۀ ایران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 501-513]

پ

  • پاسخ هوشمند شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تأکید بر نقش منابع انسانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 295-314]
  • پذیرش تبلیغات موبایلی ارائة مدلی برای بررسی تأثیر عوامل مربوط به ارتباطات بازاریابی/ رسانه بر پذیرش تبلیغات موبایلی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 563-582]
  • پویایی سیستم شبیه سازی اثر سیاست های خلق مشترک دانش در طول زنجیرۀ تامین بر عملکرد توسعۀ محصول سازمان با استفاده از رویکرد پویایی سیستمی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 737-760]
  • پیاده‌سازی ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 901-920]
  • پیشبرد فروش بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 643-662]

ت

  • تئوری نهادی بررسی تاثیر قابلیت‌های سازمان و ساختار صنعت بر مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 209-229]
  • تاپسیس فازی شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب برند مقلد در کالاهای مصرفی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 273-294]
  • تازگی طلبی بررسی تاثیر تنوع‌طلبی و تازگی‌طلبی گردشگران بر نیت های بازدیدشان (مورد مطالعه: گردشگران شهر تهران) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 43-65]
  • تبلیغات بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 643-662]
  • تبلیغات شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر خلاقیت تبلیغات تلویزیونی در ایران [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 823-840]
  • تبلیغات موبایلی بررسی تاثیر ادراک از خلاقیت پیامک‌های تبلیغاتی بر نگرش و واکنش مصرف‌کنندگان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 881-900]
  • تحلیل مسیر بررسی تاثیر تنوع‌طلبی و تازگی‌طلبی گردشگران بر نیت های بازدیدشان (مورد مطالعه: گردشگران شهر تهران) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 43-65]
  • ترفیع فروش شناسایی شیوه های موثر پیشبرد فروش در راستای افزایش فروش بیمه های مسئولیت در شرکت سهامی بیمۀ ایران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 501-513]
  • تصمیم‌گیری چندشاخصه ((MADM شناسایی و اولویت‌بندی بازارهای هدف صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد تصمیم‌گیری چندشاخصۀ ترکیبی در یک محیط فازی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 381-406]
  • تعمیم نام تجاری بررسی تأثیر عناصرنام تجاری بر نگرش و رفتار مصرف‌کنندگان نسبت به نام تجاری تعمیم یافته (مورد مطالعه: شرکت فرآورده‌های گوشتی و لبنی کاله) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 445-462]
  • تعهد به برند نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 783-804]
  • تغییرات ساختاری بخش‌ها تحلیل تغییرات ساختاری بخش‌های مشتریان با روش ترکیبی خوشه-بندی و قوانین انجمنی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 515-542]
  • تمایل ارائة مدلی برای بررسی تأثیر عوامل مربوط به ارتباطات بازاریابی/ رسانه بر پذیرش تبلیغات موبایلی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 563-582]
  • تمایلات رفتاری تاثیر محیط های خدماتی بر هیجان مشتری وخروجی های خدمات [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 363-380]
  • تمایل به بازگشت مشتریان ازدست‌رفته عوامل موثر بر تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته در شرکت‌های بیمه [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 407-426]
  • تمایل به پرداخت تاثیر انصاف قیمتی ادراک‌شده بر وفاداری، تمایل به پرداخت و رفتارهای شکایتی و تلافی‌جویانه مشتریان (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 967-984]
  • تنوع طلبی بررسی تاثیر تنوع‌طلبی و تازگی‌طلبی گردشگران بر نیت های بازدیدشان (مورد مطالعه: گردشگران شهر تهران) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 43-65]
  • توریسم سلامت نظریه داده بنیاد کلاسیک؛ شرح مراحل تولید نظریه مرکز ثقلی هویت برند توریسم سلامت ایران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 145-162]
  • توسعة هویت برند تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة هویت برند خدماتی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمة ایران استان اردبیل) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-21]

ج

  • جایگذاری برند بررسی تاثیر عوامل زمینه ای بر اثربخشی جایگذاری برند در فیلمهای سینمائی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 679-698]
  • جذابیت مطالعۀ رابطۀ بین هوش کسب‌وکار، جذابیت و قابلیت‌های درونی بانک با رقابت‌پذیری آنها (مورد مطالعه: بانک‌های دولتی استان ایلام) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 583-600]

چ

  • چابکی سازمانی بررسی الگویی کمی از اثر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر چابکی سازمانی (مورد مطالعه: مراکز آموزشی خصوصی) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 601-620]
  • چشم‌وهم‌چشمی بررسی تأثیر عوامل شخصیتی مؤثر بر اعتیاد به خرید با اثر تعدیل‌گری چشم‌وهم‌چشمی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 699-720]

ح

  • حسادت به برند اثر هویت‌سازی برند بر اقدام‌های ضدبرند با میانجی‌گری عشق به برند و حسادت به برند [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 543-562]

خ

  • خدمات پس از فروش رویکردی نوین از کاربرد تکینک‌های داده‌کاوی در بررسی عوامل تأثیرگذار بر سطح رضایت‌مندی مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 231-251]
  • خرید آنی بررسی تأثیر عوامل آنی‌گرایی خریدار و عوامل درون‌ فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 985-1004]
  • خرید آنی نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 127-144]
  • خرید الکترونیکی تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 941-966]
  • خرید وسواسی بررسی تأثیر عوامل شخصیتی مؤثر بر اعتیاد به خرید با اثر تعدیل‌گری چشم‌وهم‌چشمی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 699-720]
  • خلاقیت شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر خلاقیت تبلیغات تلویزیونی در ایران [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 823-840]
  • خلق مشترک دانش شبیه سازی اثر سیاست های خلق مشترک دانش در طول زنجیرۀ تامین بر عملکرد توسعۀ محصول سازمان با استفاده از رویکرد پویایی سیستمی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 737-760]
  • خوشه‌بندی تحلیل تغییرات ساختاری بخش‌های مشتریان با روش ترکیبی خوشه-بندی و قوانین انجمنی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 515-542]

د

  • داده‌کاوی بخش‌بندی مشتریان صنایع تولید و پخش کالاهای پرگردش بر اساس مدل بهبود‌یافته RFM (مطالعه موردی: شرکت گلستان) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 23-42]
  • داده‌کاوی تحلیل تغییرات ساختاری بخش‌های مشتریان با روش ترکیبی خوشه-بندی و قوانین انجمنی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 515-542]
  • داده‌کاوی بخشبندی دوهدفه مشتریان با استفاده از داده‌کاوی (مورد مطالعه: شرکت سیما چوب) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 841-864]
  • درگیری ذهنی تحلیل رابطۀ ناهمسانی های شناختی پس از خرید با درگیری های ذهنی مصرف کننده درمورد محصول (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه اصفهان) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 663-678]
  • درگیری محصول مطالعه رفتار خرید تفننی در مسافران مترو [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 67-82]
  • دلبستگی به برند نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 783-804]
  • دیدگاه وابستگی به منابع بررسی تاثیر قابلیت‌های سازمان و ساختار صنعت بر مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 209-229]

ر

  • رضایت مشتری تاثیر محیط های خدماتی بر هیجان مشتری وخروجی های خدمات [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 363-380]
  • رضایت مشتری تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 941-966]
  • رفتار خرید تفننی مطالعه رفتار خرید تفننی در مسافران مترو [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 67-82]
  • رفتار مصرف‎کنندگان تعیین ویژگی های موثر بر رفتار مصرف کنندگان اینترنت پر سرعت در ایران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 427-444]
  • رفتار هوشمند شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تأکید بر نقش منابع انسانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 295-314]
  • رقابت‌پذیری مطالعۀ رابطۀ بین هوش کسب‌وکار، جذابیت و قابلیت‌های درونی بانک با رقابت‌پذیری آنها (مورد مطالعه: بانک‌های دولتی استان ایلام) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 583-600]
  • روش شباهت به گزینه ایده‌آل فازی (FTOPSIS) شناسایی و اولویت‌بندی بازارهای هدف صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد تصمیم‌گیری چندشاخصۀ ترکیبی در یک محیط فازی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 381-406]
  • روش نظریة داده بنیاد کلاسیک نظریه داده بنیاد کلاسیک؛ شرح مراحل تولید نظریه مرکز ثقلی هویت برند توریسم سلامت ایران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 145-162]
  • روش نظریة زمینه ای کلاسیک بازاریابی کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت فناوری اطلاعات با رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 101-125]
  • روش‎های پیشبرد فروش شناسایی شیوه های موثر پیشبرد فروش در راستای افزایش فروش بیمه های مسئولیت در شرکت سهامی بیمۀ ایران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 501-513]

ز

  • زنجیرة تأمین شبیه سازی اثر سیاست های خلق مشترک دانش در طول زنجیرۀ تامین بر عملکرد توسعۀ محصول سازمان با استفاده از رویکرد پویایی سیستمی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 737-760]
  • زنجیره ارزش منابع انسانی بررسی میزان اهمیت و توجه به اندازه گیری زنجیرۀ ارزش منابع انسانی در گروه صنعتی سایپا (مطالعه چند موردی) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 339-362]

س

  • ساختار صنعت بررسی تاثیر قابلیت‌های سازمان و ساختار صنعت بر مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 209-229]
  • سبک تغذیه بخش بندی مشتریان در رستوران های زنجیره ای بر اساس سبک تغذیه (مطالعه موردی: رستوران های زنجیره ای فست فود بوف در شهر تهران) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 83-99]
  • سرمایه اجتماعی عوامل موثر بر تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته در شرکت‌های بیمه [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 407-426]

ش

  • شاخص رضایت مشتری رویکردی نوین از کاربرد تکینک‌های داده‌کاوی در بررسی عوامل تأثیرگذار بر سطح رضایت‌مندی مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 231-251]
  • شاخص مروجان خالص طبقه‏ بندی مشتریان و اولویت‏ دهی آن‏ها در کانون تصمیم‏ گیری با رویکرد نظریۀ مجموعۀ راف و نظریۀ اعداد D (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی اریکسون) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 163-185]
  • شخصیت برند تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة هویت برند خدماتی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمة ایران استان اردبیل) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-21]
  • شخصیت نام‌تجاری بررسی تأثیر عناصرنام تجاری بر نگرش و رفتار مصرف‌کنندگان نسبت به نام تجاری تعمیم یافته (مورد مطالعه: شرکت فرآورده‌های گوشتی و لبنی کاله) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 445-462]
  • شرکت هولدینگ مدلی برای تبیین هوشمندی در شرکت‌های هولدینگ [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 805-822]

ص

  • صنایع تولید و توزیع کالاهای پرگردش بخش‌بندی مشتریان صنایع تولید و پخش کالاهای پرگردش بر اساس مدل بهبود‌یافته RFM (مطالعه موردی: شرکت گلستان) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 23-42]
  • صنعت گردشگری بررسی مشکلات و موانع توسعه صنعت گردشگری در شهر اصفهان از دیدگاه گردشگران [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 865-880]
  • صنعت نساجی بررسی رابطۀ نوآوری سازمانی و عملکرد با متغیر میانجی نوآوری بازاریابی (مطالعۀ موردی: کسب‎وکارهای کوچک و متوسط در صنعت نساجی کاشان) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 485-500]

ع

  • عراق تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکت های ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 721-736]
  • عشق به برند اثر هویت‌سازی برند بر اقدام‌های ضدبرند با میانجی‌گری عشق به برند و حسادت به برند [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 543-562]
  • عملکرد صادراتی تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکت های ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 721-736]
  • عملکرد کارکنان اثر بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان: اثر میانجی نوآوری سازمانی در اداره‎های تابع شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 315-338]
  • عملکرد مالی و غیرمالی بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 761-782]
  • عملکرد نواوری بررسی رابطۀ نوآوری سازمانی و عملکرد با متغیر میانجی نوآوری بازاریابی (مطالعۀ موردی: کسب‎وکارهای کوچک و متوسط در صنعت نساجی کاشان) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 485-500]
  • عناصر شناختی تحلیل رابطۀ ناهمسانی های شناختی پس از خرید با درگیری های ذهنی مصرف کننده درمورد محصول (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه اصفهان) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 663-678]
  • عوامل تعاملی شناسایی عوامل موثر بر موفقیت برنامه ریزی راهبردی موفق با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری (مطالعۀ موردی: شرکت سهامی بیمۀ ایران شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-272]
  • عوامل درون‌فروشگاهی بررسی تأثیر عوامل آنی‌گرایی خریدار و عوامل درون‌ فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 985-1004]
  • عوامل سازمانی شناسایی عوامل موثر بر موفقیت برنامه ریزی راهبردی موفق با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری (مطالعۀ موردی: شرکت سهامی بیمۀ ایران شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-272]
  • عوامل عمومی شناسایی عوامل موثر بر موفقیت برنامه ریزی راهبردی موفق با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری (مطالعۀ موردی: شرکت سهامی بیمۀ ایران شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-272]
  • عوامل فردی نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 127-144]
  • عوامل کششی و رانشی از انگیزه‌های گردشگران اروپایی تا انتخاب مقصد سفر (مورد مطالعه: ایران) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 921-940]
  • عوامل مربوط به ارتباطات بازاریابی ارائة مدلی برای بررسی تأثیر عوامل مربوط به ارتباطات بازاریابی/ رسانه بر پذیرش تبلیغات موبایلی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 563-582]

ف

  • فراترکیب ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 901-920]
  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی(FAHP) شناسایی و اولویت‌بندی بازارهای هدف صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد تصمیم‌گیری چندشاخصۀ ترکیبی در یک محیط فازی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 381-406]
  • فروش حضوری شناسایی شیوه های موثر پیشبرد فروش در راستای افزایش فروش بیمه های مسئولیت در شرکت سهامی بیمۀ ایران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 501-513]

ق

  • قابلیت‌های درونی بانک مطالعۀ رابطۀ بین هوش کسب‌وکار، جذابیت و قابلیت‌های درونی بانک با رقابت‌پذیری آنها (مورد مطالعه: بانک‌های دولتی استان ایلام) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 583-600]
  • قابلیت های سازمانی بررسی تاثیر قابلیت‌های سازمان و ساختار صنعت بر مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 209-229]
  • قصد خرید بررسی تاثیر عوامل زمینه ای بر اثربخشی جایگذاری برند در فیلمهای سینمائی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 679-698]
  • قوانین انجمنی رویکردی نوین از کاربرد تکینک‌های داده‌کاوی در بررسی عوامل تأثیرگذار بر سطح رضایت‌مندی مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 231-251]
  • قوانین باهم‌آیی تحلیل تغییرات ساختاری بخش‌های مشتریان با روش ترکیبی خوشه-بندی و قوانین انجمنی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 515-542]
  • قیمت عوامل موثر بر تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته در شرکت‌های بیمه [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 407-426]
  • قیمت‌گذاری تاثیر انصاف قیمتی ادراک‌شده بر وفاداری، تمایل به پرداخت و رفتارهای شکایتی و تلافی‌جویانه مشتریان (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 967-984]

ک

  • کارآفرینی بازاریابی کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت فناوری اطلاعات با رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 101-125]
  • کالای مصرفی شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب برند مقلد در کالاهای مصرفی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 273-294]
  • کانال‌‌های توزیع بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]
  • کسب-وکارهای کوچک و متوسط بازاریابی کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت فناوری اطلاعات با رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 101-125]

گ

  • گردشگر بررسی مشکلات و موانع توسعه صنعت گردشگری در شهر اصفهان از دیدگاه گردشگران [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 865-880]
  • گردشگران اروپایی از انگیزه‌های گردشگران اروپایی تا انتخاب مقصد سفر (مورد مطالعه: ایران) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 921-940]
  • گلیزر نظریه داده بنیاد کلاسیک؛ شرح مراحل تولید نظریه مرکز ثقلی هویت برند توریسم سلامت ایران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 145-162]

ل

  • لذت گرایی مطالعه رفتار خرید تفننی در مسافران مترو [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 67-82]

م

  • محیط خدمات تاثیر محیط های خدماتی بر هیجان مشتری وخروجی های خدمات [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 363-380]
  • مدگرایی نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 127-144]
  • مدل‎سازی معادلات ساختاری تبیین تأثیر بازارگرایی و نوآوری مدیریت بر عملکرد بنگاه با تأکید بر نقش میانجی نوآوری فناورانه [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 463-484]
  • مدل RFM بخش‌بندی مشتریان صنایع تولید و پخش کالاهای پرگردش بر اساس مدل بهبود‌یافته RFM (مطالعه موردی: شرکت گلستان) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 23-42]
  • مدل بومی تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکت های ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 721-736]
  • مدل پارادایمی بررسی میزان اهمیت و توجه به اندازه گیری زنجیرۀ ارزش منابع انسانی در گروه صنعتی سایپا (مطالعه چند موردی) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 339-362]
  • مدل چهارگانة استالفوت و یو شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر خلاقیت تبلیغات تلویزیونی در ایران [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 823-840]
  • مدل معادله های ساختاری بررسی تاثیر تنوع‌طلبی و تازگی‌طلبی گردشگران بر نیت های بازدیدشان (مورد مطالعه: گردشگران شهر تهران) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 43-65]
  • مدیریت راهبردی شناسایی عوامل موثر بر موفقیت برنامه ریزی راهبردی موفق با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری (مطالعۀ موردی: شرکت سهامی بیمۀ ایران شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-272]
  • مدیریت روابط با مشتریان رویکردی نوین از کاربرد تکینک‌های داده‌کاوی در بررسی عوامل تأثیرگذار بر سطح رضایت‌مندی مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 231-251]
  • مزایای خدمات عوامل موثر بر تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته در شرکت‌های بیمه [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 407-426]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت توسعۀ مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژۀ برند شرکت (مورد مطالعه: شرکت صنعتی پارس‌خزر) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 621-642]
  • مسئولیت پذیری اجتماعی بررسی تاثیر قابلیت‌های سازمان و ساختار صنعت بر مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 209-229]
  • مسافران مترو مطالعه رفتار خرید تفننی در مسافران مترو [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 67-82]
  • مشتریان رستوران های زنجیره ای بخش بندی مشتریان در رستوران های زنجیره ای بر اساس سبک تغذیه (مطالعه موردی: رستوران های زنجیره ای فست فود بوف در شهر تهران) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 83-99]
  • مصالح ساختمانی تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکت های ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 721-736]
  • مطالعه چند موردی بررسی میزان اهمیت و توجه به اندازه گیری زنجیرۀ ارزش منابع انسانی در گروه صنعتی سایپا (مطالعه چند موردی) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 339-362]
  • موفقیت سازمان تعیین ویژگی های موثر بر رفتار مصرف کنندگان اینترنت پر سرعت در ایران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 427-444]

ن

  • ناهمسانی شناختی تحلیل رابطۀ ناهمسانی های شناختی پس از خرید با درگیری های ذهنی مصرف کننده درمورد محصول (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه اصفهان) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 663-678]
  • نشان تجاری شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب برند مقلد در کالاهای مصرفی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 273-294]
  • نظریۀ اعداد D طبقه‏ بندی مشتریان و اولویت‏ دهی آن‏ها در کانون تصمیم‏ گیری با رویکرد نظریۀ مجموعۀ راف و نظریۀ اعداد D (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی اریکسون) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 163-185]
  • نظریۀ مجموعۀ راف طبقه‏ بندی مشتریان و اولویت‏ دهی آن‏ها در کانون تصمیم‏ گیری با رویکرد نظریۀ مجموعۀ راف و نظریۀ اعداد D (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی اریکسون) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 163-185]
  • نفت و گاز آغاجاری اثر بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان: اثر میانجی نوآوری سازمانی در اداره‎های تابع شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 315-338]
  • نگرانی بعد از خرید تحلیل رابطۀ ناهمسانی های شناختی پس از خرید با درگیری های ذهنی مصرف کننده درمورد محصول (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه اصفهان) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 663-678]
  • نگرش بررسی تاثیر ادراک از خلاقیت پیامک‌های تبلیغاتی بر نگرش و واکنش مصرف‌کنندگان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 881-900]
  • نگرش به تبلیغات موبایلی ارائة مدلی برای بررسی تأثیر عوامل مربوط به ارتباطات بازاریابی/ رسانه بر پذیرش تبلیغات موبایلی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 563-582]
  • نگرش کلی نسبت به جایگذاری برند بررسی تاثیر عوامل زمینه ای بر اثربخشی جایگذاری برند در فیلمهای سینمائی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 679-698]
  • نگرش مصرف‌کننده بررسی تأثیر عناصرنام تجاری بر نگرش و رفتار مصرف‌کنندگان نسبت به نام تجاری تعمیم یافته (مورد مطالعه: شرکت فرآورده‌های گوشتی و لبنی کاله) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 445-462]
  • نوآوری شبیه سازی اثر سیاست های خلق مشترک دانش در طول زنجیرۀ تامین بر عملکرد توسعۀ محصول سازمان با استفاده از رویکرد پویایی سیستمی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 737-760]
  • نوآوری خدمات تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 941-966]
  • نوآوری سازمانی اثر بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان: اثر میانجی نوآوری سازمانی در اداره‎های تابع شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 315-338]
  • نوآوری فناورانه تبیین تأثیر بازارگرایی و نوآوری مدیریت بر عملکرد بنگاه با تأکید بر نقش میانجی نوآوری فناورانه [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 463-484]
  • نوآوری محصولات تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 941-966]
  • نوآوری مدیریت تبیین تأثیر بازارگرایی و نوآوری مدیریت بر عملکرد بنگاه با تأکید بر نقش میانجی نوآوری فناورانه [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 463-484]
  • نواوری بازاریابی بررسی رابطۀ نوآوری سازمانی و عملکرد با متغیر میانجی نوآوری بازاریابی (مطالعۀ موردی: کسب‎وکارهای کوچک و متوسط در صنعت نساجی کاشان) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 485-500]
  • نواوری سازمانی بررسی رابطۀ نوآوری سازمانی و عملکرد با متغیر میانجی نوآوری بازاریابی (مطالعۀ موردی: کسب‎وکارهای کوچک و متوسط در صنعت نساجی کاشان) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 485-500]
  • نیت بازدید بررسی تاثیر تنوع‌طلبی و تازگی‌طلبی گردشگران بر نیت های بازدیدشان (مورد مطالعه: گردشگران شهر تهران) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 43-65]

و

  • واکنش رفتاری بررسی تاثیر ادراک از خلاقیت پیامک‌های تبلیغاتی بر نگرش و واکنش مصرف‌کنندگان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 881-900]
  • وفاداری بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]
  • وفاداری تاثیر انصاف قیمتی ادراک‌شده بر وفاداری، تمایل به پرداخت و رفتارهای شکایتی و تلافی‌جویانه مشتریان (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 967-984]
  • وفاداری به برند نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 783-804]
  • ویژگی‌های شخصیتی بررسی تأثیر عوامل شخصیتی مؤثر بر اعتیاد به خرید با اثر تعدیل‌گری چشم‌وهم‌چشمی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 699-720]
  • ویژگی‌های محیطی نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 127-144]
  • ویژگی‎های مشتریان تعیین ویژگی های موثر بر رفتار مصرف کنندگان اینترنت پر سرعت در ایران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 427-444]

ه

  • هتل بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 761-782]
  • هوش رقابتی مدلی برای تبیین هوشمندی در شرکت‌های هولدینگ [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 805-822]
  • هوش کسب‌وکار مطالعۀ رابطۀ بین هوش کسب‌وکار، جذابیت و قابلیت‌های درونی بانک با رقابت‌پذیری آنها (مورد مطالعه: بانک‌های دولتی استان ایلام) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 583-600]
  • هوش مادری مدلی برای تبیین هوشمندی در شرکت‌های هولدینگ [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 805-822]
  • هوشمندی بنگاه مادر مدلی برای تبیین هوشمندی در شرکت‌های هولدینگ [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 805-822]
  • هویت برند تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة هویت برند خدماتی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمة ایران استان اردبیل) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-21]
  • هویت برند نظریه داده بنیاد کلاسیک؛ شرح مراحل تولید نظریه مرکز ثقلی هویت برند توریسم سلامت ایران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 145-162]
  • هویت بصری برند تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة هویت برند خدماتی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمة ایران استان اردبیل) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-21]
  • هویت سازمان توسعۀ مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژۀ برند شرکت (مورد مطالعه: شرکت صنعتی پارس‌خزر) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 621-642]
  • هویت‌سازی برند اثر هویت‌سازی برند بر اقدام‌های ضدبرند با میانجی‌گری عشق به برند و حسادت به برند [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 543-562]
  • هیجان بروزیافته کارکنان تاثیر محیط های خدماتی بر هیجان مشتری وخروجی های خدمات [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 363-380]
  • هیجان مثبت مطالعه رفتار خرید تفننی در مسافران مترو [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 67-82]
  • هیجان مثبت مشتری تاثیر محیط های خدماتی بر هیجان مشتری وخروجی های خدمات [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 363-380]

ی

  • یادآوری بررسی تاثیر عوامل زمینه ای بر اثربخشی جایگذاری برند در فیلمهای سینمائی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 679-698]