نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آینده‏پژوهی ارائۀ مدل تحلیلی ارزیابی راهبرد‏ها با رویکرد آینده‌پژوهانه در شرکت ملی نفت ایران [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 903-923]

ا

  • ابعاد مدل کسب‌وکار مقایسۀ ابعاد مدل کسب‌وکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 73-88]
  • اجتماعات برند تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری‌ـ برند‌ (مطالعۀ موردی: برند لپ‌تاپ) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 587-606]
  • ارزش برند ترکیبی بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفه‎های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف‎کنندۀ نهایی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-720]
  • ارزش برند صنعتی بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفه‎های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف‎کنندۀ نهایی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-720]
  • ارزش دوره عمر مشتری شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478]
  • ارزش های فرهنگی بررسی رابطۀ ارزش‎های فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرف‎کنندگان ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-316]
  • ارزش ویژة برند تبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تأثیر چشم‌انداز و موضع‌یابی برند بر ارزش ویژۀ برند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 229-243]
  • ارزش ویژة مشتری تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 47-72]
  • ارزش ویژه برند ترسیم شبکۀ تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 413-432]
  • ارزش ویژۀ نام تجاری تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژۀ نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 771-794]
  • ارزیابی راهبرد ارائۀ مدل تحلیلی ارزیابی راهبرد‏ها با رویکرد آینده‌پژوهانه در شرکت ملی نفت ایران [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 903-923]
  • ارزیابی هنجاری تأثیر درگیری ذهنی و ویژگی‌های شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-46]
  • استراتژی توسعۀ ماتریس فرهنگ ـ استراتژی با رویکرد فازی؛ پیمایشی در یکی از سازمان‎های دفاعی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 433-460]
  • استراتژی اقیانوس آبی تدوین استراتژی‏های رقابتی با استفاده ترکیبی از استراتژی جودویی و استراتژی اقیانوس آبی در چارچوب کارت امتیازی متوازن [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 607-363]
  • استراتژی جودویی تدوین استراتژی‏های رقابتی با استفاده ترکیبی از استراتژی جودویی و استراتژی اقیانوس آبی در چارچوب کارت امتیازی متوازن [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 607-363]
  • استراتژی رقابتی تدوین استراتژی‏های رقابتی با استفاده ترکیبی از استراتژی جودویی و استراتژی اقیانوس آبی در چارچوب کارت امتیازی متوازن [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 607-363]
  • اعتقادات مذهبی تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژۀ نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 771-794]
  • اعتماد الکترونیکی بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاه‌های الکترونیکی ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-300]
  • اعتماد به نام تجاری تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژۀ نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 771-794]
  • اعتماد مشتری تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 855-902]
  • اقیانوس قرمز تحلیل کمی فرصت‌های رشد و سودآوری شرکت‌ها بر مبنای ابعاد راهبردهای اقیانوس آبی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 117-136]
  • انعطاف پذیری ارتباط میان چابکی نیروی کار و نوآوری محصول جدید (مطالعۀ موردی: شرکت‎های کوچک، متوسط و بزرگ در صنعت فناوری بالا) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 245-258]

ب

  • بازار بین‌بنگاهی (B2B) مدل‌سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 259-280]
  • بازارگرایی بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680]
  • بازاریابی الکترونیک بررسی تأثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطۀ بین قابلیت‏های بازاریابی و عملکرد شرکت‎ها [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 355-374]
  • بازاریابی پایدار بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680]
  • بازاریابی تجربی تأثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتل‌ها (مطالعۀ موردی: هتل‌های چهار و پنج ستارۀ پارسیان تهران) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 183-204]
  • بازاریابی درونی بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680]
  • بازاریابی رابطه‌ای تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری‌ـ برند‌ (مطالعۀ موردی: برند لپ‌تاپ) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 587-606]
  • بازاریابی سبز بررسی تأثیر دانش درک‌ شده از محصول سبز بر تمایل به خرید به‌واسطۀ دلبستگی به فروشگاه [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 569-586]
  • بانکداری مقایسۀ ابعاد مدل کسب‌وکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 73-88]
  • بانکداری جامع مقایسۀ ابعاد مدل کسب‌وکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 73-88]
  • بخش بندی بخش‌بندی مصرف‌کنندگان بر مبنای مدل سبک زندگی مرتبط با تغذیه [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 375-394]
  • بخش‌بندی بازار بخش‎بندی بازار گردشگران ساحلی با رویکرد نقشه‎های خودسازمان‎ده [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 745-770]
  • بخش‌بندی مشتریان شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478]
  • بخش‏بندی مشتریان بخش‏بندی مشتریان صنعت دارو بر‌اساس مدل RFML [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 861-884]
  • برند کارفرما بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعۀ موردی: شرکت‌های زیر مجموعۀ وزارت نفت) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 205-228]

پ

  • پابرجایی‌ ارائۀ مدل تحلیلی ارزیابی راهبرد‏ها با رویکرد آینده‌پژوهانه در شرکت ملی نفت ایران [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 903-923]
  • پویایی کسب‌وکار راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسب‌وکار [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-182]
  • پیش‌بینی پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک دسته‎بندی گروهی داده‎ها (GMDH) در شبکۀ عصبی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 833-860]

ت

  • تئوری هویت اجتماعی بررسی تأثیر جهان‎وطن‎گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به‎واسطۀ ملی‎گرایی مصرف‎کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 895-810]
  • تاب‌آوری ارائۀ مدل تحلیلی ارزیابی راهبرد‏ها با رویکرد آینده‌پژوهانه در شرکت ملی نفت ایران [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 903-923]
  • تابآوری ارتباط میان چابکی نیروی کار و نوآوری محصول جدید (مطالعۀ موردی: شرکت‎های کوچک، متوسط و بزرگ در صنعت فناوری بالا) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 245-258]
  • تبلیغات توصیه‎ای طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیه‎ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832]
  • تحلیل خوشه‌ای بخش‌بندی مصرف‌کنندگان بر مبنای مدل سبک زندگی مرتبط با تغذیه [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 375-394]
  • تحلیل خوشه‌ای بخش‎بندی بازار گردشگران ساحلی با رویکرد نقشه‎های خودسازمان‎ده [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 745-770]
  • تحلیل عاملی تاییدی بخش‌بندی مصرف‌کنندگان بر مبنای مدل سبک زندگی مرتبط با تغذیه [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 375-394]
  • تداعی برند ترسیم شبکۀ تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 413-432]
  • تصمیمات خرید تحلیل تأثیر خصومت مصرف کننده بر تصمیمات خرید [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 395-412]
  • تصمیم خرید گفتمان‌کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 339-354]
  • تصویر ذهنی از برند ترسیم شبکۀ تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 413-432]
  • تصویر ذهنی از مقصد گردشگری طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیه‎ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832]
  • تصویر شرکت تأثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتل‌ها (مطالعۀ موردی: هتل‌های چهار و پنج ستارۀ پارسیان تهران) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 183-204]
  • تصویر مقصد تأثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتل‌ها (مطالعۀ موردی: هتل‌های چهار و پنج ستارۀ پارسیان تهران) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 183-204]
  • تمایل به خرید بررسی تأثیر دانش درک‌ شده از محصول سبز بر تمایل به خرید به‌واسطۀ دلبستگی به فروشگاه [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 569-586]
  • تهران شناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 681-698]

ج

  • جذابیت برند کارفرما بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعۀ موردی: شرکت‌های زیر مجموعۀ وزارت نفت) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 205-228]
  • جریان‌های دانش مشتریان مدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانک‌های خصوصی سطح استان گیلان) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28]
  • جهان وطن گرایی بررسی تأثیر جهان‎وطن‎گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به‎واسطۀ ملی‎گرایی مصرف‎کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 895-810]

چ

  • چابکی نیروی کار ارتباط میان چابکی نیروی کار و نوآوری محصول جدید (مطالعۀ موردی: شرکت‎های کوچک، متوسط و بزرگ در صنعت فناوری بالا) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 245-258]
  • چشم‌انداز برند تبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تأثیر چشم‌انداز و موضع‌یابی برند بر ارزش ویژۀ برند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 229-243]

خ

  • خرید آنی تأثیر درگیری ذهنی و ویژگی‌های شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-46]
  • خصومت مصرف کننده تحلیل تأثیر خصومت مصرف کننده بر تصمیمات خرید [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 395-412]

د

  • داده‏کاوی بخش‏بندی مشتریان صنعت دارو بر‌اساس مدل RFML [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 861-884]
  • دانش درک شده از محصول سبز بررسی تأثیر دانش درک‌ شده از محصول سبز بر تمایل به خرید به‌واسطۀ دلبستگی به فروشگاه [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 569-586]
  • درگیری ذهنی تأثیر درگیری ذهنی و ویژگی‌های شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-46]
  • درگیری ذهنی خرید تحلیل تأثیر خصومت مصرف کننده بر تصمیمات خرید [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 395-412]
  • دلبستگی به فروشگاه بررسی تأثیر دانش درک‌ شده از محصول سبز بر تمایل به خرید به‌واسطۀ دلبستگی به فروشگاه [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 569-586]
  • دلزدگی اثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستوران‏های ایتالیایی شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 549-568]
  • دوگانگی راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسب‌وکار [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-182]

ذ

  • ذهنیت گفتمان‌کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 339-354]

ر

  • راهبرد اقیانوس آبی تحلیل کمی فرصت‌های رشد و سودآوری شرکت‌ها بر مبنای ابعاد راهبردهای اقیانوس آبی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 117-136]
  • راهبرد بازاریابی تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 47-72]
  • راهبردهای بازارگرایی راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسب‌وکار [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-182]
  • راهبردهای نوآوری راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسب‌وکار [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-182]
  • رسانه طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیه‎ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832]
  • رسانه‌های اجتماعی تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری‌ـ برند‌ (مطالعۀ موردی: برند لپ‌تاپ) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 587-606]
  • رضایت تأثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتل‌ها (مطالعۀ موردی: هتل‌های چهار و پنج ستارۀ پارسیان تهران) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 183-204]
  • رضایت مشتری اثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستوران‏های ایتالیایی شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 549-568]
  • رضایتمندی مشتری تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 855-902]
  • رفتارخرید آنی بررسی رابطۀ ارزش‎های فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرف‎کنندگان ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-316]
  • رفتار خریدار شناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 681-698]
  • رفتار مصرف‌کننده تأثیر درگیری ذهنی و ویژگی‌های شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-46]
  • روش کیو گفتمان‌کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 339-354]
  • روش نظریه داده‏ بنیاد ارائۀ مدل مزیت رقابتی شرکت‏های مشاورۀ مدیریت براساس نظریۀ قابلیت‏های پویا [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 317-338]
  • ریسک‌های راهبرد ارائۀ چارچوبی برای شناسایی ریسک‌های راهبرد در شرکت‌های هولدینگ سرمایه‌گذاری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 89-116]

س

ش

  • شبکه تداعی های برند ترسیم شبکۀ تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 413-432]
  • شبکۀ عصبی GMDH پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک دسته‎بندی گروهی داده‎ها (GMDH) در شبکۀ عصبی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 833-860]
  • شخصیت تأثیر درگیری ذهنی و ویژگی‌های شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-46]
  • شخصیت‎های پیشبردی کارتونی تجربۀ کودکان از شخصیت‎های پیشبردی چاق در فعالیت‎های بازاریابی: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 744-721]
  • شرکت پخش نقش توانمندسازی روان‎شناختی در ارتقای عملکرد فروش فروشندگان شرکت‏های پخش (مطالعۀ موردی: شرکت به‌پخش) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 637-658]
  • شرکت مادر ارائۀ چارچوبی برای شناسایی ریسک‌های راهبرد در شرکت‌های هولدینگ سرمایه‌گذاری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 89-116]
  • شرکت نان قدس رضوی تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژۀ نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 771-794]
  • شرکتهای صادرکننده پسته بررسی تأثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطۀ بین قابلیت‏های بازاریابی و عملکرد شرکت‎ها [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 355-374]
  • شهرت برند بررسی اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویت‌یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 479-502]
  • شهرت سازمان بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعۀ موردی: شرکت‌های زیر مجموعۀ وزارت نفت) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 205-228]
  • شوارتز بررسی رابطۀ ارزش‎های فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرف‎کنندگان ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-316]

ص

  • صنایع غذایی تبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تأثیر چشم‌انداز و موضع‌یابی برند بر ارزش ویژۀ برند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 229-243]
  • صنعت بانکداری ترسیم شبکۀ تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 413-432]
  • صنعت بانکداری بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680]
  • صنعت دارو بخش‏بندی مشتریان صنعت دارو بر‌اساس مدل RFML [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 861-884]
  • صنعت رستوران اثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستوران‏های ایتالیایی شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 549-568]

ط

  • طرح محصول ارائۀ چارچوبی جدید به‌منظور ارزیابی طرح محصول با به‌کارگیری الگوهای رفتار کیفیتی در شرایط عدم‌قطعیت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 137-158]

ع

  • عدم‌قطعیت ارائۀ چارچوبی جدید به‌منظور ارزیابی طرح محصول با به‌کارگیری الگوهای رفتار کیفیتی در شرایط عدم‌قطعیت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 137-158]
  • عدم قطعیت ارائۀ مدل تحلیلی ارزیابی راهبرد‏ها با رویکرد آینده‌پژوهانه در شرکت ملی نفت ایران [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 903-923]
  • عملکرد بررسی تأثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطۀ بین قابلیت‏های بازاریابی و عملکرد شرکت‎ها [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 355-374]
  • عملکرد بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680]
  • عملکرد سازمان مدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانک‌های خصوصی سطح استان گیلان) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28]
  • عملکرد فروش نقش توانمندسازی روان‎شناختی در ارتقای عملکرد فروش فروشندگان شرکت‏های پخش (مطالعۀ موردی: شرکت به‌پخش) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 637-658]
  • عملکرد محصول تبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تأثیر چشم‌انداز و موضع‌یابی برند بر ارزش ویژۀ برند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 229-243]
  • عوامل سازمانی بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاه‌های الکترونیکی ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-300]
  • عوامل فردی بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاه‌های الکترونیکی ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-300]
  • عوامل فردی شناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 681-698]
  • عوامل کلیدی موفقیت بنگاه راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسب‌وکار [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-182]

غ

  • غذا تجربۀ کودکان از شخصیت‎های پیشبردی چاق در فعالیت‎های بازاریابی: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 744-721]
  • غربال سازی فازی توسعۀ ماتریس فرهنگ ـ استراتژی با رویکرد فازی؛ پیمایشی در یکی از سازمان‎های دفاعی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 433-460]
  • غیرخطی تحلیل کمی فرصت‌های رشد و سودآوری شرکت‌ها بر مبنای ابعاد راهبردهای اقیانوس آبی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 117-136]

ف

  • فازی تحلیل کمی فرصت‌های رشد و سودآوری شرکت‌ها بر مبنای ابعاد راهبردهای اقیانوس آبی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 117-136]
  • فرهنگ توسعۀ ماتریس فرهنگ ـ استراتژی با رویکرد فازی؛ پیمایشی در یکی از سازمان‎های دفاعی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 433-460]
  • فروشگاه الکترونیکی بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاه‌های الکترونیکی ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-300]
  • فروشنده نقش توانمندسازی روان‎شناختی در ارتقای عملکرد فروش فروشندگان شرکت‏های پخش (مطالعۀ موردی: شرکت به‌پخش) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 637-658]

ق

  • قابلیت بازاریابی بررسی تأثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطۀ بین قابلیت‏های بازاریابی و عملکرد شرکت‎ها [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 355-374]
  • قابلیت ‏های پویا ارائۀ مدل مزیت رقابتی شرکت‏های مشاورۀ مدیریت براساس نظریۀ قابلیت‏های پویا [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 317-338]
  • قصد تغییر برند اثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستوران‏های ایتالیایی شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 549-568]
  • قصد خرید بررسی اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویت‌یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 479-502]
  • قصد خرید بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفه‎های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف‎کنندۀ نهایی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-720]
  • قصد خرید تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 855-902]
  • قصد سفر طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیه‎ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832]

ک

  • کارت امتیازی متوازن تدوین استراتژی‏های رقابتی با استفاده ترکیبی از استراتژی جودویی و استراتژی اقیانوس آبی در چارچوب کارت امتیازی متوازن [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 607-363]
  • کلیشه‎پنداری چاقی تجربۀ کودکان از شخصیت‎های پیشبردی چاق در فعالیت‎های بازاریابی: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 744-721]
  • کنشگرایی ارتباط میان چابکی نیروی کار و نوآوری محصول جدید (مطالعۀ موردی: شرکت‎های کوچک، متوسط و بزرگ در صنعت فناوری بالا) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 245-258]
  • کودکان تجربۀ کودکان از شخصیت‎های پیشبردی چاق در فعالیت‎های بازاریابی: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 744-721]
  • کیفیت ادراک شده اثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستوران‏های ایتالیایی شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 549-568]

گ

  • گردشگر طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیه‎ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832]
  • گردشگری ساحلی بخش‎بندی بازار گردشگران ساحلی با رویکرد نقشه‎های خودسازمان‎ده [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 745-770]

م

  • ماتریس فرهنگ – استراتژی توسعۀ ماتریس فرهنگ ـ استراتژی با رویکرد فازی؛ پیمایشی در یکی از سازمان‎های دفاعی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 433-460]
  • مالتی گراندد تئوری ارائۀ چارچوبی برای شناسایی ریسک‌های راهبرد در شرکت‌های هولدینگ سرمایه‌گذاری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 89-116]
  • محرک‌های ارزش ویژة مشتری تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 47-72]
  • مدل‎سازی معادلات ساختاری طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیه‎ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832]
  • مدل RFML بخش‏بندی مشتریان صنعت دارو بر‌اساس مدل RFML [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 861-884]
  • مدل آر. اف. ام شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478]
  • مدل‌سازی ریاضی تحلیل کمی فرصت‌های رشد و سودآوری شرکت‌ها بر مبنای ابعاد راهبردهای اقیانوس آبی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 117-136]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری مدل‌سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 259-280]
  • مدل کسب‌وکار مقایسۀ ابعاد مدل کسب‌وکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 73-88]
  • مدیریت ارتباط با مشتری شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478]
  • مدیریت ارتباط با مشتری پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک دسته‎بندی گروهی داده‎ها (GMDH) در شبکۀ عصبی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 833-860]
  • مدیریت دانش مشتری مدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانک‌های خصوصی سطح استان گیلان) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28]
  • مرکز خرید شناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 681-698]
  • مزیت رقابتی ارائۀ مدل مزیت رقابتی شرکت‏های مشاورۀ مدیریت براساس نظریۀ قابلیت‏های پویا [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 317-338]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 855-902]
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی ادراکی بررسی اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویت‌یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 479-502]
  • مشاوره مدیریت ارائۀ مدل مزیت رقابتی شرکت‏های مشاورۀ مدیریت براساس نظریۀ قابلیت‏های پویا [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 317-338]
  • مشتریان کلیدی شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478]
  • مشتریان مردد گفتمان‌کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 339-354]
  • ملی گرایی بررسی تأثیر جهان‎وطن‎گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به‎واسطۀ ملی‎گرایی مصرف‎کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 895-810]
  • موضع‌یابی برند تبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تأثیر چشم‌انداز و موضع‌یابی برند بر ارزش ویژۀ برند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 229-243]

ن

  • نخبگان بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعۀ موردی: شرکت‌های زیر مجموعۀ وزارت نفت) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 205-228]
  • نظریة برخاسته از داده‌ه تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 47-72]
  • نظریۀ اعداد D ارائۀ چارچوبی جدید به‌منظور ارزیابی طرح محصول با به‌کارگیری الگوهای رفتار کیفیتی در شرایط عدم‌قطعیت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 137-158]
  • نظریۀ مجموعۀ راف ارائۀ چارچوبی جدید به‌منظور ارزیابی طرح محصول با به‌کارگیری الگوهای رفتار کیفیتی در شرایط عدم‌قطعیت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 137-158]
  • نفت بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعۀ موردی: شرکت‌های زیر مجموعۀ وزارت نفت) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 205-228]
  • نقشه‌های خود-سازمانده بخش‎بندی بازار گردشگران ساحلی با رویکرد نقشه‎های خودسازمان‎ده [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 745-770]
  • نگرش شناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 681-698]
  • نگرش نسبت به محصول داخلی بررسی تأثیر جهان‎وطن‎گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به‎واسطۀ ملی‎گرایی مصرف‎کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 895-810]
  • نوآوری مدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانک‌های خصوصی سطح استان گیلان) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28]
  • نوآوری محصول جدید ارتباط میان چابکی نیروی کار و نوآوری محصول جدید (مطالعۀ موردی: شرکت‎های کوچک، متوسط و بزرگ در صنعت فناوری بالا) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 245-258]

و

  • وفاداری الکترونیکی بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاه‌های الکترونیکی ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-300]
  • وفاداری به برند تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری‌ـ برند‌ (مطالعۀ موردی: برند لپ‌تاپ) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 587-606]

ه

  • هویت برند مدل‌سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 259-280]
  • هویت‌یابی مشتری از برند بررسی اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویت‌یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 479-502]