نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی از وضعیت رقبا شناخت رابطۀ ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالعۀ موردی: شهرک صنعتی اردبیل) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 375-394]
  • آگاهی تجاری شناخت رابطۀ ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالعۀ موردی: شهرک صنعتی اردبیل) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 375-394]
  • آگاهی راهبردی و اجتماعی شناخت رابطۀ ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالعۀ موردی: شهرک صنعتی اردبیل) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 375-394]
  • آگاهی فناوری و تکنیکی شناخت رابطۀ ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالعۀ موردی: شهرک صنعتی اردبیل) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 375-394]
  • آمادگی سازمانی ارائۀ مدلی مفهومی برای تبیین آمادگی بانک‌های تجاری ایران به منظور پیاده‌سازی بانکداری اسلامی: به‌کارگیری استراتژی داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-154]

ا

  • ابعاد ارزش ویژۀ برند اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 905-925]
  • اثر‌بخشی تبلیغات تلفن همراه بررسی نقش فشار زمانی پیام کوتاه در اثربخشی تبلیغات تلفن همراه با تعدیل‌گری سن مشتریان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 43-62]
  • اثربخشی حاکمیت شرکتی بررسی اثر کنترل راهبردی حاکمیت شرکتی بر راهبری اثربخش شرکت‌های پذیرفته‌‌شده در بورس اوراق بهادار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 485-506]
  • ارائۀ راهکار توسعۀ مدلی برای ارائۀ راهکار یکپارچه در شرکت‌های مادر [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 507-526]
  • ارزیابی و توسعه ارزیابی و توسعۀ صادرات کالاهای غیرنفتی در شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 155-172]
  • ارزش بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک‎شده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانک‌ها و مؤسسه‎های مالی شهرستان پل‎دختر) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 689-716]
  • ارزش ادراک‎شده بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک‎شده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانک‌ها و مؤسسه‎های مالی شهرستان پل‎دختر) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 689-716]
  • ارزش سهامداران رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزش‌های سازمانی در بیمه [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 527-550]
  • ارزش طول عمر مشتری (CLV) رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزش‌های سازمانی در بیمه [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 527-550]
  • ارزش کارکنان رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزش‌های سازمانی در بیمه [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 527-550]
  • ارزش مشتریان رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزش‌های سازمانی در بیمه [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 527-550]
  • ارزش‌های سازمانی رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزش‌های سازمانی در بیمه [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 527-550]
  • ارزش ویژۀ برند اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 905-925]
  • ارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی برارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری: نقش تعدیل‎گر اخلاق کار اسلامی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 439-462]
  • ارزش ویژۀ برند مشتری‎محور مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 337-352]
  • استراتژی پژوهش‌های مدیریت استراتژیک در ایران: مروری بر آثار انتشاریافته در نشریه‎های علمی ـ پژوهشی داخلی طی سال‌های 1380 تا 1393 [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 83-102]
  • استراتژی داده‌بنیاد ارائۀ مدلی مفهومی برای تبیین آمادگی بانک‌های تجاری ایران به منظور پیاده‌سازی بانکداری اسلامی: به‌کارگیری استراتژی داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-154]
  • استراتژی‎های بازاریابی شناخت رابطۀ ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالعۀ موردی: شهرک صنعتی اردبیل) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 375-394]
  • اعتماد تأثیر قابلیت‌های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 173-192]
  • اعتماد شکل‌گیری شراکت‌های راهبردی از دیدگاه تئوری نهادی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 717-738]
  • اعتماد کارکنان به برند بررسی اثر نقش میانجی اعتماد کارکنان به برند بر رابطۀ سبک رهبری تحول‎گرا و رفتار شهروندی برند در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 877-904]
  • اکوسیستم شناسایی و دسته‎بندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بین‎المللی با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572]
  • اکوسیستم بازاریابی بین‌الملل شناسایی و دسته‎بندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بین‎المللی با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572]
  • الگوریتم ژنتیک چندهدفه ارائة نوعی مدل تصمیم جدید در برنامه‌ریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]

ب

  • بازاریابی طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 415-438]
  • بازاریابی شناسایی و دسته‎بندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بین‎المللی با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572]
  • بازاریابی آموزش‌عالی طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 415-438]
  • بازاریابی چندحسی ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82]
  • بازاریابی دهان به دهان الکترونیک مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 337-352]
  • بازاریابی ویروسی مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 337-352]
  • بازار تلفن همراه مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 337-352]
  • بازارگرایی نقش توانمندسازی روان‎شناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 233-258]
  • بازارگرایی تأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهت‎گیری‎های استراتژیک برون‎گرا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 739-762]
  • بازارگرایی اکتشافی بررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره‌بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 595-616]
  • بازارگرایی بهره‌بردارانه بررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره‌بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 595-616]
  • بانک پارسیان طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانه‎های اجتماعی به‎منظور تأثیر بر تمایل مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 736-786]
  • بانکداری اسلامی ارائۀ مدلی مفهومی برای تبیین آمادگی بانک‌های تجاری ایران به منظور پیاده‌سازی بانکداری اسلامی: به‌کارگیری استراتژی داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-154]
  • بانک‌‌های تجاری ارائۀ مدلی مفهومی برای تبیین آمادگی بانک‌های تجاری ایران به منظور پیاده‌سازی بانکداری اسلامی: به‌کارگیری استراتژی داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-154]
  • بخش‌بندی بازار نوع‌شناسی مصرف‎کنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیم‎گیری خرید [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 353-374]
  • برند ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82]
  • برند اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 905-925]
  • برند ایرانی تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 317-336]
  • برند چینی تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 317-336]
  • برندسازی مقصد ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82]
  • برند موفق الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ داده‎بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 826-807]
  • بلوغ راهکارگرایی توسعۀ مدلی برای ارائۀ راهکار یکپارچه در شرکت‌های مادر [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 507-526]
  • بهینه‌سازی چندهدفه ارائة نوعی مدل تصمیم جدید در برنامه‌ریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]

ت

  • تبلیغات طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانه‎های اجتماعی به‎منظور تأثیر بر تمایل مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 736-786]
  • تبلیغات از طریق وب ارائة نوعی مدل تصمیم جدید در برنامه‌ریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]
  • تبلیغات آنلاین طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانه‎های اجتماعی به‎منظور تأثیر بر تمایل مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 736-786]
  • تبلیغات تلفن همراه بررسی نقش فشار زمانی پیام کوتاه در اثربخشی تبلیغات تلفن همراه با تعدیل‌گری سن مشتریان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 43-62]
  • تجارت اجتماعی تأثیر قابلیت‌های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 173-192]
  • تجارت اجتماعی طراحی چارچوبی برای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی: با تأکید بر ظرفیت تغییر سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 855-876]
  • تجانس تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 317-336]
  • تجربۀ مشتری مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270]
  • تحلیل شبکه‌ای طراحی چارچوبی برای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی: با تأکید بر ظرفیت تغییر سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 855-876]
  • تحلیل عاملی شناسایی و طبقه‎بندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فست‎فود با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854]
  • تحلیل محتوا پژوهش‌های مدیریت استراتژیک در ایران: مروری بر آثار انتشاریافته در نشریه‎های علمی ـ پژوهشی داخلی طی سال‌های 1380 تا 1393 [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 83-102]
  • تصویر برند اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 905-925]
  • تعاملات فرا اجتماعی رفتار خرید بدون برنامه‎ریزی برخط مصرف‌کنندگان در تجارت اجتماعی: نقش تعاملات شبه‎اجتماعی کاربران (مطالعۀ موردی: کاربران شبکۀ اینستاگرام) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 463-484]
  • تعهد سازمانی بررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد برند و رضایت کارکنان بیمة البرز (مطالعۀ موردی: کارکنان استان تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 617-640]
  • تمایل به کارآفرینی نقش توانمندسازی روان‎شناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 233-258]
  • تواضع و فروتنی بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی برارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری: نقش تعدیل‎گر اخلاق کار اسلامی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 439-462]
  • توانمندسازی روان‎شناختی کارکنان نقش توانمندسازی روان‎شناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 233-258]
  • توسعۀ محصول جدید توسعۀ محصولات جدید کنجدی، تحلیلی بر مشخصات کیفی محصول و فرایند با کاربرد روش‌های QFD و DOE [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 295-316]
  • تئوری نهادی شکل‌گیری شراکت‌های راهبردی از دیدگاه تئوری نهادی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 717-738]

ج

  • جاذبه‎های دیداری رفتار خرید بدون برنامه‎ریزی برخط مصرف‌کنندگان در تجارت اجتماعی: نقش تعاملات شبه‎اجتماعی کاربران (مطالعۀ موردی: کاربران شبکۀ اینستاگرام) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 463-484]
  • جو فروشگاه اینترنتی تأثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاه‎های اینترنتی، بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-232]

چ

  • چرخۀ عمر بررسی رقابت و تمرکز در صنعت بیمه و تعیین استراتژی‎های رقابتی مناسب [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 641-660]

خ

  • خریدار الکترونیکی بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-42]
  • خرید الکترونیکی بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-42]
  • خرید بدون برنامه‎ریزی رفتار خرید بدون برنامه‎ریزی برخط مصرف‌کنندگان در تجارت اجتماعی: نقش تعاملات شبه‎اجتماعی کاربران (مطالعۀ موردی: کاربران شبکۀ اینستاگرام) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 463-484]
  • خوشه‎بندی شناسایی و طبقه‎بندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فست‎فود با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854]

د

  • دانشگاه تهران بررسی و تبیین رابطۀ بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل ‎هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 395-414]
  • دلبستگی به برند بررسی تجربی اثر تناسب برنامه‌های پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 573-594]
  • دوگانگی مشتری ـ تأمین‌کننده شبیه‌سازی عامل‌بنیان زنجیرۀ تأمین خدمت بانکداری بر مبنای منطق غلبۀ ‌خدمت [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 661-688]

ر

  • راهبرد رقابتی بررسی رقابت و تمرکز در صنعت بیمه و تعیین استراتژی‎های رقابتی مناسب [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 641-660]
  • رسانه‌های اجتماعی تبیین استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 271-294]
  • رسانه‌های اجتماعی تأثیر قابلیت‌های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 173-192]
  • رسانه‎های اجتماعی طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانه‎های اجتماعی به‎منظور تأثیر بر تمایل مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 736-786]
  • رضایت شغلی بررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد برند و رضایت کارکنان بیمة البرز (مطالعۀ موردی: کارکنان استان تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 617-640]
  • رفتار شهروندی برند بررسی اثر نقش میانجی اعتماد کارکنان به برند بر رابطۀ سبک رهبری تحول‎گرا و رفتار شهروندی برند در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 877-904]
  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی برارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری: نقش تعدیل‎گر اخلاق کار اسلامی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 439-462]
  • رفتار عجولانه تأثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاه‎های اینترنتی، بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-232]
  • رقابت‌پذیری کسب‎وکار تبیین رابطة قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد مالی سازمان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 103-128]
  • روحیۀ جوانمردی بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی برارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری: نقش تعدیل‎گر اخلاق کار اسلامی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 439-462]
  • روش تحقیق شبکه‎نگاری مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270]
  • روش معادلات ساختاری مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 337-352]
  • رویه‌های حقوقی شکل‌گیری شراکت‌های راهبردی از دیدگاه تئوری نهادی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 717-738]

ز

س

  • سازمان‌های خدماتی بررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد برند و رضایت کارکنان بیمة البرز (مطالعۀ موردی: کارکنان استان تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 617-640]
  • سیاست‌گذاری ارائۀ مدلی مفهومی برای تبیین آمادگی بانک‌های تجاری ایران به منظور پیاده‌سازی بانکداری اسلامی: به‌کارگیری استراتژی داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-154]
  • سبک تصمیم‎گیری خرید نوع‌شناسی مصرف‎کنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیم‎گیری خرید [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 353-374]
  • سبک رهبری تحولی برند بررسی اثر نقش میانجی اعتماد کارکنان به برند بر رابطۀ سبک رهبری تحول‎گرا و رفتار شهروندی برند در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 877-904]
  • سرایت اجتماعی تبیین استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 271-294]
  • سرمایۀ اجتماعی اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 905-925]
  • سطوح تفسیر بررسی تجربی اثر تناسب برنامه‌های پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 573-594]

ش

  • شاخص تمرکز K بنگاه CRK بررسی رقابت و تمرکز در صنعت بیمه و تعیین استراتژی‎های رقابتی مناسب [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 641-660]
  • شاخص هرفیندال ـ هیرشمن (HHI) بررسی رقابت و تمرکز در صنعت بیمه و تعیین استراتژی‎های رقابتی مناسب [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 641-660]
  • شبکه‎های اجتماعی رفتار خرید بدون برنامه‎ریزی برخط مصرف‌کنندگان در تجارت اجتماعی: نقش تعاملات شبه‎اجتماعی کاربران (مطالعۀ موردی: کاربران شبکۀ اینستاگرام) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 463-484]
  • شبکه‌های اجتماعی مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270]
  • شبیه‌سازی عامل‌بنیان شبیه‌سازی عامل‌بنیان زنجیرۀ تأمین خدمت بانکداری بر مبنای منطق غلبۀ ‌خدمت [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 661-688]
  • شخصیت برند تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 317-336]
  • شخصیت برند تداعیات کهن‌الگویی اشکال هندسی: درس‌هایی برای مدیران بازاریابی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 787-806]
  • شراکت راهبردی شکل‌گیری شراکت‌های راهبردی از دیدگاه تئوری نهادی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 717-738]
  • شرکت بهره‎برداری نفت و گاز نقش توانمندسازی روان‎شناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 233-258]
  • شرکت‌ مادر توسعۀ مدلی برای ارائۀ راهکار یکپارچه در شرکت‌های مادر [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 507-526]
  • شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی ارزیابی و توسعۀ صادرات کالاهای غیرنفتی در شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 155-172]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط شناسایی و دسته‎بندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بین‎المللی با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572]
  • شکل تداعیات کهن‌الگویی اشکال هندسی: درس‌هایی برای مدیران بازاریابی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 787-806]
  • شهرت برند تبیین استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 271-294]
  • شهرک صنعتی شناخت رابطۀ ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالعۀ موردی: شهرک صنعتی اردبیل) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 375-394]

ص

  • صادرات کالاهای غیرنفتی ارزیابی و توسعۀ صادرات کالاهای غیرنفتی در شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 155-172]
  • صرفه‌جویی ادراک‌شده بررسی تأثیر قالب‌بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه‌جویی ادراک‌شده، کیفیت ادراک‌شده و قصد خرید مصرف‌کنندگان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 193-211]
  • صنعت بیمۀ ایران بررسی رقابت و تمرکز در صنعت بیمه و تعیین استراتژی‎های رقابتی مناسب [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 641-660]
  • صنعت کاشی و سرامیک الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ داده‎بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 826-807]
  • صنعت کاشی و سرامیک ایران بررسی اثر نقش میانجی اعتماد کارکنان به برند بر رابطۀ سبک رهبری تحول‎گرا و رفتار شهروندی برند در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 877-904]

ط

  • طبقات کالا بررسی تجربی اثر تناسب برنامه‌های پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 573-594]
  • طراحی آزمایش‌ها توسعۀ محصولات جدید کنجدی، تحلیلی بر مشخصات کیفی محصول و فرایند با کاربرد روش‌های QFD و DOE [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 295-316]
  • طراحی چیدمان تأثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاه‎های اینترنتی، بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-232]

ظ

  • ظرفیت تغییر سازمانی طراحی چارچوبی برای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی: با تأکید بر ظرفیت تغییر سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 855-876]

ع

  • عملکرد برند بررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد برند و رضایت کارکنان بیمة البرز (مطالعۀ موردی: کارکنان استان تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 617-640]
  • عملکرد بنگاه بررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره‌بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 595-616]
  • عملکرد فروش برند تبیین استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 271-294]
  • عملکرد فروش نمایندگی تبیین استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 271-294]
  • عملکرد کسب‌و‌کار تأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهت‎گیری‎های استراتژیک برون‎گرا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 739-762]
  • عملکرد مالی کسب‌وکار تبیین رابطة قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد مالی سازمان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 103-128]
  • عملکرد مشتری بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک‎شده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانک‌ها و مؤسسه‎های مالی شهرستان پل‎دختر) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 689-716]

ف

  • فرهنگ بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک‎شده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانک‌ها و مؤسسه‎های مالی شهرستان پل‎دختر) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 689-716]
  • فرهنگ سازمانی بررسی و تبیین رابطۀ بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل ‎هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 395-414]
  • فرهنگ سازمانی دنیسون تأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهت‎گیری‎های استراتژیک برون‎گرا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 739-762]
  • فرهنگ فروش بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک‎شده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانک‌ها و مؤسسه‎های مالی شهرستان پل‎دختر) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 689-716]
  • فروشگاه برخط بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-42]
  • فروشگاه فست فود شناسایی و طبقه‎بندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فست‎فود با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854]
  • فشار زمان بررسی نقش فشار زمانی پیام کوتاه در اثربخشی تبلیغات تلفن همراه با تعدیل‌گری سن مشتریان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 43-62]

ق

  • قابلیت بازاریابی تأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهت‎گیری‎های استراتژیک برون‎گرا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 739-762]
  • قابلیت‌های بازاریابی تبیین رابطة قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد مالی سازمان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 103-128]
  • قالب‌های ارائۀ تخفیف قیمت بررسی تأثیر قالب‌بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه‌جویی ادراک‌شده، کیفیت ادراک‌شده و قصد خرید مصرف‌کنندگان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 193-211]
  • قدرت استدلال بررسی تجربی اثر تناسب برنامه‌های پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 573-594]
  • قصد خرید بررسی تأثیر قالب‌بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه‌جویی ادراک‌شده، کیفیت ادراک‌شده و قصد خرید مصرف‌کنندگان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 193-211]
  • قیمت‌گذاری ترکیبی ارائة نوعی مدل تصمیم جدید در برنامه‌ریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]

ک

  • کارآفرینی سازمانی بررسی و تبیین رابطۀ بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل ‎هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 395-414]
  • کدگذاری الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ داده‎بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 826-807]
  • کیفیت ادراک‌شده بررسی تأثیر قالب‌بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه‌جویی ادراک‌شده، کیفیت ادراک‌شده و قصد خرید مصرف‌کنندگان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 193-211]
  • کنترل بیرونی حاکمیت شرکتی بررسی اثر کنترل راهبردی حاکمیت شرکتی بر راهبری اثربخش شرکت‌های پذیرفته‌‌شده در بورس اوراق بهادار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 485-506]
  • کنترل درونی حاکمیت شرکتی بررسی اثر کنترل راهبردی حاکمیت شرکتی بر راهبری اثربخش شرکت‌های پذیرفته‌‌شده در بورس اوراق بهادار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 485-506]
  • کنترل راهبردی حاکمیت شرکتی بررسی اثر کنترل راهبردی حاکمیت شرکتی بر راهبری اثربخش شرکت‌های پذیرفته‌‌شده در بورس اوراق بهادار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 485-506]
  • کهن‌الگو تداعیات کهن‌الگویی اشکال هندسی: درس‌هایی برای مدیران بازاریابی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 787-806]

گ

  • گرایش به فناوری تأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهت‎گیری‎های استراتژیک برون‎گرا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 739-762]
  • گردشگری ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82]
  • گسترش عملکرد کیفی توسعۀ محصولات جدید کنجدی، تحلیلی بر مشخصات کیفی محصول و فرایند با کاربرد روش‌های QFD و DOE [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 295-316]

ل

  • لذت خرید تأثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاه‎های اینترنتی، بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-232]
  • لذت درک‎شده رفتار خرید بدون برنامه‎ریزی برخط مصرف‌کنندگان در تجارت اجتماعی: نقش تعاملات شبه‎اجتماعی کاربران (مطالعۀ موردی: کاربران شبکۀ اینستاگرام) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 463-484]

م

  • محصولات کنجدی توسعۀ محصولات جدید کنجدی، تحلیلی بر مشخصات کیفی محصول و فرایند با کاربرد روش‌های QFD و DOE [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 295-316]
  • مدیریت استراتژیک پژوهش‌های مدیریت استراتژیک در ایران: مروری بر آثار انتشاریافته در نشریه‎های علمی ـ پژوهشی داخلی طی سال‌های 1380 تا 1393 [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 83-102]
  • مدیریت تغییر طراحی چارچوبی برای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی: با تأکید بر ظرفیت تغییر سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 855-876]
  • مدل پارادایمی توسعۀ مدلی برای ارائۀ راهکار یکپارچه در شرکت‌های مادر [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 507-526]
  • مدل پذیرش فناوی بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-42]
  • مدل هافستد بررسی و تبیین رابطۀ بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل ‎هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 395-414]
  • مردم‌نگاری مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270]
  • مرور پژوهش پژوهش‌های مدیریت استراتژیک در ایران: مروری بر آثار انتشاریافته در نشریه‎های علمی ـ پژوهشی داخلی طی سال‌های 1380 تا 1393 [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 83-102]
  • مصرف فست فود شناسایی و طبقه‎بندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فست‎فود با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854]
  • مطالعات کیفی تبیین رابطة قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد مالی سازمان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 103-128]
  • معنای برند تداعیات کهن‌الگویی اشکال هندسی: درس‌هایی برای مدیران بازاریابی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 787-806]
  • مقوله الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ داده‎بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 826-807]
  • منطق غلبۀ خدمت شبیه‌سازی عامل‌بنیان زنجیرۀ تأمین خدمت بانکداری بر مبنای منطق غلبۀ ‌خدمت [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 661-688]
  • مؤسسه‎های آموزش‌عالی طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 415-438]

ن

  • نظام آموزشی شکل‌گیری شراکت‌های راهبردی از دیدگاه تئوری نهادی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 717-738]
  • نظریۀ داده‎بنیاد طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانه‎های اجتماعی به‎منظور تأثیر بر تمایل مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 736-786]
  • نظریۀ داده‎مبنا توسعۀ مدلی برای ارائۀ راهکار یکپارچه در شرکت‌های مادر [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 507-526]
  • نظریۀ داده‌بنیاد طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 415-438]
  • نظریۀ داده‌بنیاد الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ داده‎بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 826-807]
  • نگرش تأثیر قابلیت‌های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 173-192]
  • نگرش نسبت به ترویج نوع‌شناسی مصرف‎کنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیم‎گیری خرید [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 353-374]
  • نگرش نسبت به توزیع نوع‌شناسی مصرف‎کنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیم‎گیری خرید [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 353-374]
  • نگرش نسبت به عوامل آمیختۀ بازاریابی نوع‌شناسی مصرف‎کنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیم‎گیری خرید [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 353-374]
  • نگرش نسبت به قیمت نوع‌شناسی مصرف‎کنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیم‎گیری خرید [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 353-374]
  • نگرش نسبت به محصول نوع‌شناسی مصرف‎کنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیم‎گیری خرید [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 353-374]
  • نوآوری توسعۀ محصولات جدید کنجدی، تحلیلی بر مشخصات کیفی محصول و فرایند با کاربرد روش‌های QFD و DOE [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 295-316]
  • نوآوری نقش توانمندسازی روان‎شناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 233-258]
  • نوآوری تدریجی بررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره‌بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 595-616]
  • نوآوری یکباره بررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره‌بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 595-616]

و

  • وب‎سایت تأثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاه‎های اینترنتی، بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-232]
  • ویژگی شخصیتی بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-42]
  • ویژگی های فروشگاه فست فود شناسایی و طبقه‎بندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فست‎فود با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854]
  • وفاداری مشتریان تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 317-336]

ه

  • هدایای مالی بررسی تجربی اثر تناسب برنامه‌های پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 573-594]
  • هویت برند سازمانی بررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد برند و رضایت کارکنان بیمة البرز (مطالعۀ موردی: کارکنان استان تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 617-640]
  • هویت دیداری تداعیات کهن‌الگویی اشکال هندسی: درس‌هایی برای مدیران بازاریابی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 787-806]
  • هوش رقابتی شناخت رابطۀ ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالعۀ موردی: شهرک صنعتی اردبیل) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 375-394]