نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرمان‌‌گرایی بررسی تأثیر فلسفه‎های اخلاقی (آرمان‎گرایی، خودگرایی و مادی‎گرایی) مصرف‎کنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درک‎شده آنها [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 905-921]
  • آمیخته بازاریابی شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 567-582]
  • آمیختۀ بازاریابی بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و تصویر برند (مطالعۀ موردی: برند تشک رویال) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 303-324]
  • آمیزه بازاریابی هنر الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده‎بنیاد بازار ایران [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 713-742]
  • آنتروپی شانون شناسایی مهم‎ترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران به‎منظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814]
  • آهنگ اطلاعات تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و‎ گرایش انگیزشی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 743-760]
  • آوازه برند تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528]
  • آینده پژوهی ارائۀ یک مدل فرایندی برای آینده‎نگاری راهبردی در شرکت های ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 349-370]
  • آینده‎نگاری ارائۀ یک مدل فرایندی برای آینده‎نگاری راهبردی در شرکت های ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 349-370]
  • آینده‎نگاری راهبردی ارائۀ یک مدل فرایندی برای آینده‎نگاری راهبردی در شرکت های ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 349-370]

ا

  • اجتماع برند شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546]
  • ادراک گردشگر نقش میانجی‎گرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 815-834]
  • ارزش شناسایی ارزش های مصرف‎کنندگان لوازم آرایشی با تکنیک ACV نردبانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 441-460]
  • ارزش خرید تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و‎ گرایش انگیزشی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 743-760]
  • ارزش خرید ادراک شده از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 643-658]
  • ارزش ویژۀ برند بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 207-228]
  • ارزش ویژۀ برند بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و تصویر برند (مطالعۀ موردی: برند تشک رویال) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 303-324]
  • استراتژی توسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکت‌های بیمه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 31-48]
  • استراتژی کسب‌وکار بررسی تأثیر گرایش استراتژیک کسب‌وکار بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 835-854]
  • استراتژی مرچندایزینگ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 567-582]
  • اعتقادات دینی بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف‌کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 187-206]
  • اعتماد بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 207-228]
  • اعتماد بررسی تأثیر موسیقی پس‎زمینه بر قصد خرید به‎واسطه برانگیختگی، لذت، اعتماد و تعدیل‎کنندگی طبقه محصول [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 761-776]
  • اعتماد بررسی تأثیر ویژگی‎های تجارت اجتماعی بر اعتماد و تمایل به مشارکت در آن [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 777-794]
  • اعتماد الکترونیک عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرف‎کنندگان در تجارت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 97-120]
  • اعتماد به برند تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528]
  • الگوی پارادایمی بازاریابی الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده‎بنیاد بازار ایران [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 713-742]
  • انتظار دریافت پاداش بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694]
  • اندازۀ اثر فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویا [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252]
  • انصاف ادراک‏شده فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویا [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252]
  • انصاف قیمتی فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویا [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252]
  • انطباق آمیختۀ بازاریابی بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و انطباق آمیختۀ بازاریابی بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکت‌های صادرکنندۀ محصولات غیرنفتی) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 165-186]
  • انگیزش بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694]
  • اهداف راهبردی ارائه روشی برای ساختاردهی و رتبه‌بندی اهداف استراتژیک با استفاده از رویکرد نگاشت‎شناختی فازی و روش BORDA-OWA [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 871-888]
  • اهداف نمایشگاه بررسی عوامل مؤثر بر فرایند و میزان تحقق اهداف نمایشگاه های تجاری از دید غرفه‌داران [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 421-440]
  • اهمیت رنگ تأثیر ابعاد رنگ پوشاک بر قصد خرید آن با تحلیلی بر تفاوت‎های جنسیتی مشتریان [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 659-672]
  • اینستاگرام شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546]

ب

  • بازارجهانی طراحی الگوی بین‌المللی‎سازی بنگاه‌های کوچک و متوسط در شرکت‌های دانش‌بنیان مبتنی بر نانو [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 583-602]
  • بازارگرایی طراحی و تبیین مدل جهت‏گیری استراتژیک در شرکت‏های دانش بنیان ایران [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 603-622]
  • بازارگرایی صادرات بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و انطباق آمیختۀ بازاریابی بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکت‌های صادرکنندۀ محصولات غیرنفتی) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 165-186]
  • بازاریابی اجتماعی توسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکت‌های بیمه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 31-48]
  • بازاریابی احساسی فهم تجربۀ خرید احساسی کالای بادوام: مطالعۀ پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 325-348]
  • بازاریابی انیمیشن شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 567-582]
  • بازاریابی حسی بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و تصویر برند (مطالعۀ موردی: برند تشک رویال) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 303-324]
  • بازاریابی غیراخلاقی درک شده بررسی تأثیر فلسفه‎های اخلاقی (آرمان‎گرایی، خودگرایی و مادی‎گرایی) مصرف‎کنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درک‎شده آنها [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 905-921]
  • بازاریابی کارآفرینانه بازاریابی کارآفرینانه، قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد کسب‎‌وکارهای پروژه‎محور [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 145-164]
  • بازاریابی مستقیم بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشه‌بندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکت‎های تلفن همراه) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 855-870]
  • بازاریابی هنرهای تجسمی ایران الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده‎بنیاد بازار ایران [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 713-742]
  • بازرگانی الکترونیک ترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با استفاده از تکنیک استخراج استعاره‌ای زالتمن (زیمت) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 49-72]
  • بانک ملت بررسی تأثیر تعهد مؤثر سازمان به مشتریان وفادار بر رفتار شهروندی آنان بهواسطۀ تعهد مؤثر مشتریان به سازمان (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهرستان نیشابور) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 371-398]
  • بخش‌بندی بازار بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشه‌بندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکت‎های تلفن همراه) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 855-870]
  • بخش‌بندی پویا طراحی و تبیین مدل بخش‎بندی پویای بازار بین‎المللی فراورده‎های نفتی ایران (مطالعۀ موردی: بازار بین‎المللی بنزین) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 73-96]
  • بخش‌بندی مشتریان پیش‌بینی رفتار مشتری در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تند مصرف (مورد مطالعه: شرکت گلپخش اول) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 623-642]
  • برانگیختگی بررسی تأثیر موسیقی پس‎زمینه بر قصد خرید به‎واسطه برانگیختگی، لذت، اعتماد و تعدیل‎کنندگی طبقه محصول [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 761-776]
  • برنامه‌ریزی راهبردی ارائۀ یک مدل فرایندی برای آینده‎نگاری راهبردی در شرکت های ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 349-370]
  • بستر نهادی الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده‎بنیاد بازار ایران [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 713-742]
  • بنگاه نوع‌شناسی رفتار صادراتی بنگاه‌های صادرکننده در صنعت برق ایران [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
  • به‌اشتراک‌گذاری ارائه الگوی مشارکت هم‎آفرینانه در بازار گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904]
  • بین‌المللی‎سازی طراحی الگوی بین‌المللی‎سازی بنگاه‌های کوچک و متوسط در شرکت‌های دانش‌بنیان مبتنی بر نانو [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 583-602]
  • بین‎المللی شدن نوع‌شناسی رفتار صادراتی بنگاه‌های صادرکننده در صنعت برق ایران [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]

پ

  • پدیدارشناسی فهم تجربۀ خرید احساسی کالای بادوام: مطالعۀ پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 325-348]
  • پرداخت مبتنی بر عملکرد بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694]
  • پژوهش سخن سردبیر: سفر پایان نامه (پژوهش) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 1-5]
  • پویایی محیط کسب‌وکار بررسی رابطۀ‌ قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسب‌وکار [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 487-507]
  • پیش‌بینی فروش پیش‌بینی رفتار مشتری در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تند مصرف (مورد مطالعه: شرکت گلپخش اول) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 623-642]

ت

  • تئوری داده‏بنیاد طراحی و تبیین مدل جهت‏گیری استراتژیک در شرکت‏های دانش بنیان ایران [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 603-622]
  • تبلیغات کلامی نقش میانجی‎گرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 815-834]
  • تجارت اجتماعی عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرف‎کنندگان در تجارت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 97-120]
  • تجارت اجتماعی بررسی تأثیر ویژگی‎های تجارت اجتماعی بر اعتماد و تمایل به مشارکت در آن [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 777-794]
  • تجارت الکترونیکی بررسی تأثیر ویژگی‎های تجارت اجتماعی بر اعتماد و تمایل به مشارکت در آن [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 777-794]
  • تجربه ارائه الگوی مشارکت هم‎آفرینانه در بازار گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904]
  • تجربۀ خرید فهم تجربۀ خرید احساسی کالای بادوام: مطالعۀ پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 325-348]
  • ترجیحات تأثیر ابعاد رنگ پوشاک بر قصد خرید آن با تحلیلی بر تفاوت‎های جنسیتی مشتریان [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 659-672]
  • ترجیح مشتری از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 643-658]
  • ترغیب به انتخاب تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528]
  • تصمیم‏گیری چندمعیاره ضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویت‎بندی راهکارها با استفاده از تکنیک‎های تصمیم‎گیری چند معیاره [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 547-566]
  • تصویر برند بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و تصویر برند (مطالعۀ موردی: برند تشک رویال) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 303-324]
  • تصویر برند تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528]
  • تصویر ذهنی نقش میانجی‎گرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 815-834]
  • تصویر مرکز خرید از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 643-658]
  • تعهد بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 207-228]
  • تعهد مؤثر بررسی تأثیر تعهد مؤثر سازمان به مشتریان وفادار بر رفتار شهروندی آنان بهواسطۀ تعهد مؤثر مشتریان به سازمان (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهرستان نیشابور) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 371-398]
  • تفاخر سازمانی نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 339-420]
  • تفکر استراتژیک بررسی مدل های ذهنی مدیران در فرایند تفکر استراتژیک [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 461-486]
  • تفکر راهبردی ارائۀ یک مدل فرایندی برای آینده‎نگاری راهبردی در شرکت های ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 349-370]
  • تکنولوژی ترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با استفاده از تکنیک استخراج استعاره‌ای زالتمن (زیمت) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 49-72]
  • تکنیک تصمیم‎گیری چند شاخصه ارائه روشی برای ساختاردهی و رتبه‌بندی اهداف استراتژیک با استفاده از رویکرد نگاشت‎شناختی فازی و روش BORDA-OWA [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 871-888]
  • تکنیک نردبانی شناسایی ارزش های مصرف‎کنندگان لوازم آرایشی با تکنیک ACV نردبانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 441-460]
  • تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندشاخصه طراحی مدلی برای ارزیابی کانال‎های بازاریابی مبتنی بر روش‎های بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 695-712]
  • تمایل تأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرف‌کنندگان جوامع مجازی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 121-144]
  • تمایل به خرید بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف‌کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 187-206]
  • تمایل به خرید از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 643-658]
  • توپولوژی استراتژی بررسی رابطۀ‌ قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسب‌وکار [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 487-507]
  • تیم مدیریت ارشد بررسی رابطۀ‌ قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسب‌وکار [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 487-507]

ج

  • جبران خدمات بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694]
  • جذابیت رنگ تأثیر ابعاد رنگ پوشاک بر قصد خرید آن با تحلیلی بر تفاوت‎های جنسیتی مشتریان [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 659-672]
  • جهت‏گیری استراتژیک طراحی و تبیین مدل جهت‏گیری استراتژیک در شرکت‏های دانش بنیان ایران [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 603-622]

ح

  • حمایت اجتماعی عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرف‎کنندگان در تجارت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 97-120]
  • حمایت اجتماعی بررسی تأثیر ویژگی‎های تجارت اجتماعی بر اعتماد و تمایل به مشارکت در آن [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 777-794]

خ

  • خدمات تلفن همراه بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشه‌بندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکت‎های تلفن همراه) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 855-870]
  • خرید احساسی فهم تجربۀ خرید احساسی کالای بادوام: مطالعۀ پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 325-348]
  • خصومت بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف‌کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 187-206]
  • خلق ارزش مشترک توسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکت‌های بیمه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 31-48]
  • خودکامیابی بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694]
  • خودگرایی بررسی تأثیر فلسفه‎های اخلاقی (آرمان‎گرایی، خودگرایی و مادی‎گرایی) مصرف‎کنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درک‎شده آنها [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 905-921]
  • خوشه‌بندی فازی بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشه‌بندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکت‎های تلفن همراه) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 855-870]

د

  • داده‎های پانلی طراحی و تبیین مدل بخش‎بندی پویای بازار بین‎المللی فراورده‎های نفتی ایران (مطالعۀ موردی: بازار بین‎المللی بنزین) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 73-96]
  • دنباله طراحی و تبیین مدل بخش‎بندی پویای بازار بین‎المللی فراورده‎های نفتی ایران (مطالعۀ موردی: بازار بین‎المللی بنزین) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 73-96]

ر

  • رابطه مصرف‌کننده ـ برند شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546]
  • راهبرد (استراتژی) مرور نظام‌مند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 279-302]
  • رضایت مشتری از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 643-658]
  • رفتار شهروندی بررسی تأثیر تعهد مؤثر سازمان به مشتریان وفادار بر رفتار شهروندی آنان بهواسطۀ تعهد مؤثر مشتریان به سازمان (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهرستان نیشابور) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 371-398]
  • رفتار صادراتی نوع‌شناسی رفتار صادراتی بنگاه‌های صادرکننده در صنعت برق ایران [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
  • رفتار مشارکتی تأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرف‌کنندگان جوامع مجازی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 121-144]
  • رفتار مصرف‌کننده فهم تجربۀ خرید احساسی کالای بادوام: مطالعۀ پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 325-348]
  • روش BORDA-OWA ارائه روشی برای ساختاردهی و رتبه‌بندی اهداف استراتژیک با استفاده از رویکرد نگاشت‎شناختی فازی و روش BORDA-OWA [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 871-888]
  • روش EDAS فازی طراحی مدلی برای ارزیابی کانال‎های بازاریابی مبتنی بر روش‎های بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 695-712]
  • روش بخش‎بندی طراحی و تبیین مدل بخش‎بندی پویای بازار بین‎المللی فراورده‎های نفتی ایران (مطالعۀ موردی: بازار بین‎المللی بنزین) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 73-96]
  • روش بهترین ـ بدترین ضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویت‎بندی راهکارها با استفاده از تکنیک‎های تصمیم‎گیری چند معیاره [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 547-566]
  • روش بهترین ـ بدترین فازی طراحی مدلی برای ارزیابی کانال‎های بازاریابی مبتنی بر روش‎های بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 695-712]
  • روش حداقل مربعات جزئی (PLS) بازاریابی کارآفرینانه، قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد کسب‎‌وکارهای پروژه‎محور [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 145-164]

ز

  • زنجیرۀ تأمین مرور نظام‌مند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 279-302]
  • زنجیرۀ تقاضا مرور نظام‌مند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 279-302]
  • زنجیرۀ وسیله ـ هدف شناسایی ارزش های مصرف‎کنندگان لوازم آرایشی با تکنیک ACV نردبانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 441-460]
  • زیمت ترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با استفاده از تکنیک استخراج استعاره‌ای زالتمن (زیمت) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 49-72]

س

  • سازوکار‌ مدیریت دانش بررسی تأثیر گرایش استراتژیک کسب‌وکار بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 835-854]
  • سخن سردبیر سخن سردبیر: سفر پایان نامه (پژوهش) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 1-5]
  • سردرگمی تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و‎ گرایش انگیزشی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 743-760]
  • سفر پایان نامه سخن سردبیر: سفر پایان نامه (پژوهش) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 1-5]
  • سلطه‏جویی طراحی و تبیین مدل جهت‏گیری استراتژیک در شرکت‏های دانش بنیان ایران [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 603-622]
  • سیستم پیشنهادگر پیش‌بینی رفتار مشتری در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تند مصرف (مورد مطالعه: شرکت گلپخش اول) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 623-642]

ش

  • شاخص ارزیابی طراحی مدلی برای ارزیابی کانال‎های بازاریابی مبتنی بر روش‎های بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 695-712]
  • شبکه‎های اجتماعی عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرف‎کنندگان در تجارت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 97-120]
  • شبکه‌های اجتماعی شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546]
  • شخصی‌سازی خدمات بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 207-228]
  • شرکت پخش نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 339-420]
  • شواهد برند تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528]

ص

  • صنایع مبتنی بر فناوری نانو طراحی الگوی بین‌المللی‎سازی بنگاه‌های کوچک و متوسط در شرکت‌های دانش‌بنیان مبتنی بر نانو [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 583-602]
  • صنعت بانکداری شناسایی مهم‎ترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران به‎منظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814]
  • صنعت برق نوع‌شناسی رفتار صادراتی بنگاه‌های صادرکننده در صنعت برق ایران [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
  • صنعت بیمه توسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکت‌های بیمه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 31-48]
  • صنعت خرده‌فروشی پیش‌بینی رفتار مشتری در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تند مصرف (مورد مطالعه: شرکت گلپخش اول) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 623-642]
  • صنعت فرهنگی شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 567-582]

ض

  • ضد بازاریابی ضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویت‎بندی راهکارها با استفاده از تکنیک‎های تصمیم‎گیری چند معیاره [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 547-566]

ع

  • عملکرد سازمانی بررسی تأثیر گرایش استراتژیک کسب‌وکار بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 835-854]
  • عملکرد صادرات بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و انطباق آمیختۀ بازاریابی بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکت‌های صادرکنندۀ محصولات غیرنفتی) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 165-186]
  • عملکرد فروش نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 339-420]
  • عملکرد کسب‎وکار بازاریابی کارآفرینانه، قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد کسب‎‌وکارهای پروژه‎محور [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 145-164]
  • عوامل کلیدی موفقیت شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 567-582]

ف

  • فاصلۀ روانی بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و انطباق آمیختۀ بازاریابی بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکت‌های صادرکنندۀ محصولات غیرنفتی) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 165-186]
  • فراتحلیل فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویا [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252]
  • فرایندهای بازاریابی شناسایی مهم‎ترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران به‎منظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814]
  • فرایندهای نمایشگاه بررسی عوامل مؤثر بر فرایند و میزان تحقق اهداف نمایشگاه های تجاری از دید غرفه‌داران [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 421-440]
  • فروش آنی پیش‌بینی رفتار مشتری در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تند مصرف (مورد مطالعه: شرکت گلپخش اول) [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 623-642]
  • فروشگاه اینترنتی ترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با استفاده از تکنیک استخراج استعاره‌ای زالتمن (زیمت) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 49-72]
  • فروشنده نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 339-420]
  • فلسفه‎های اخلاقی بررسی تأثیر فلسفه‎های اخلاقی (آرمان‎گرایی، خودگرایی و مادی‎گرایی) مصرف‎کنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درک‎شده آنها [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 905-921]

ق

  • قابلیت‎های بازاریابی بازاریابی کارآفرینانه، قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد کسب‎‌وکارهای پروژه‎محور [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 145-164]
  • قدردانی مشتری بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 207-228]
  • قصد خرید بررسی تأثیر موسیقی پس‎زمینه بر قصد خرید به‎واسطه برانگیختگی، لذت، اعتماد و تعدیل‎کنندگی طبقه محصول [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 761-776]
  • قصد خرید اجتماعی عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرف‎کنندگان در تجارت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 97-120]
  • قصد خرید پوشاک تأثیر ابعاد رنگ پوشاک بر قصد خرید آن با تحلیلی بر تفاوت‎های جنسیتی مشتریان [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 659-672]
  • قیمت‏گذاری پویا فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویا [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252]

ک

  • کارت امتیازی متوازن بررسی تأثیر گرایش استراتژیک کسب‌وکار بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 835-854]
  • کانال بازاریابی طراحی مدلی برای ارزیابی کانال‎های بازاریابی مبتنی بر روش‎های بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 695-712]
  • کدگذاری طراحی و تبیین مدل جهت‏گیری استراتژیک در شرکت‏های دانش بنیان ایران [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 603-622]
  • کسب‌وکارهای کوچک و متوسط دانش‌بنیان طراحی الگوی بین‌المللی‎سازی بنگاه‌های کوچک و متوسط در شرکت‌های دانش‌بنیان مبتنی بر نانو [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 583-602]
  • کیفیت وب‌سایت بررسی تأثیر ویژگی‎های تجارت اجتماعی بر اعتماد و تمایل به مشارکت در آن [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 777-794]

گ

  • گرایش استراتژیک بررسی تأثیر گرایش استراتژیک کسب‌وکار بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 835-854]
  • گرایش انگیزشی تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و‎ گرایش انگیزشی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 743-760]
  • گردشگری ارائه الگوی مشارکت هم‎آفرینانه در بازار گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904]
  • گردشگری مذهبی نقش میانجی‎گرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 815-834]

ل

  • لجستیک مرور نظام‌مند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 279-302]
  • لذت بررسی تأثیر موسیقی پس‎زمینه بر قصد خرید به‎واسطه برانگیختگی، لذت، اعتماد و تعدیل‎کنندگی طبقه محصول [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 761-776]
  • لوازم‌ آرایشی شناسایی ارزش های مصرف‎کنندگان لوازم آرایشی با تکنیک ACV نردبانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 441-460]

م

  • مؤلفه‌های اساسی طراحی و تبیین مدل بخش‎بندی پویای بازار بین‎المللی فراورده‎های نفتی ایران (مطالعۀ موردی: بازار بین‎المللی بنزین) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 73-96]
  • مادی‌‌گرایی بررسی تأثیر فلسفه‎های اخلاقی (آرمان‎گرایی، خودگرایی و مادی‎گرایی) مصرف‎کنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درک‎شده آنها [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 905-921]
  • محصولات آمریکایی بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف‌کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 187-206]
  • محیط خارجی بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و انطباق آمیختۀ بازاریابی بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکت‌های صادرکنندۀ محصولات غیرنفتی) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 165-186]
  • محیط فروشگاه تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و‎ گرایش انگیزشی [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 743-760]
  • مدل‎سازی معادلات ساختاری بازاریابی کارآفرینانه، قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد کسب‎‌وکارهای پروژه‎محور [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 145-164]
  • مدل ذهنی بررسی مدل های ذهنی مدیران در فرایند تفکر استراتژیک [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 461-486]
  • مرور ادبیات نظام‌مند مرور نظام‌مند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 279-302]
  • مشارکت ارائه الگوی مشارکت هم‎آفرینانه در بازار گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904]
  • مشتریان وفادار بررسی تأثیر تعهد مؤثر سازمان به مشتریان وفادار بر رفتار شهروندی آنان بهواسطۀ تعهد مؤثر مشتریان به سازمان (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهرستان نیشابور) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 371-398]
  • مصرف دخانیات ضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویت‎بندی راهکارها با استفاده از تکنیک‎های تصمیم‎گیری چند معیاره [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 547-566]
  • مصرف‌کنندگان ایرانی و ملی‎گرایی بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف‌کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 187-206]
  • مطالعه موردی شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546]
  • معنابخشی استراتژیک بررسی رابطۀ‌ قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسب‌وکار [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 487-507]
  • معیار بخش‎بندی طراحی و تبیین مدل بخش‎بندی پویای بازار بین‎المللی فراورده‎های نفتی ایران (مطالعۀ موردی: بازار بین‎المللی بنزین) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 73-96]
  • معیارهای کارایی بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشه‌بندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکت‎های تلفن همراه) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 855-870]
  • منابع نمایشگاه بررسی عوامل مؤثر بر فرایند و میزان تحقق اهداف نمایشگاه های تجاری از دید غرفه‌داران [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 421-440]
  • منفعت شناسایی ارزش های مصرف‎کنندگان لوازم آرایشی با تکنیک ACV نردبانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 441-460]
  • موسیقی پس‎زمینه بررسی تأثیر موسیقی پس‎زمینه بر قصد خرید به‎واسطه برانگیختگی، لذت، اعتماد و تعدیل‎کنندگی طبقه محصول [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 761-776]
  • مولتی مورا ضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویت‎بندی راهکارها با استفاده از تکنیک‎های تصمیم‎گیری چند معیاره [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 547-566]

ن

  • ندارد سخن سردبیر: برند پژوهشگر [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 1-2]
  • نظریه برخاسته از داده طراحی الگوی بین‌المللی‎سازی بنگاه‌های کوچک و متوسط در شرکت‌های دانش‌بنیان مبتنی بر نانو [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 583-602]
  • نظریه داده‎بنیاد الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده‎بنیاد بازار ایران [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 713-742]
  • نظریۀ داده‎بنیاد توسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکت‌های بیمه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 31-48]
  • نقشة اجماعی بررسی مدل های ذهنی مدیران در فرایند تفکر استراتژیک [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 461-486]
  • نقشه راهبردی ارائه روشی برای ساختاردهی و رتبه‌بندی اهداف استراتژیک با استفاده از رویکرد نگاشت‎شناختی فازی و روش BORDA-OWA [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 871-888]
  • نقشۀ ذهنی ترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با استفاده از تکنیک استخراج استعاره‌ای زالتمن (زیمت) [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 49-72]
  • نگاشت‌شناختی بررسی مدل های ذهنی مدیران در فرایند تفکر استراتژیک [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 461-486]
  • نگاشت‎شناختی فازی ارائه روشی برای ساختاردهی و رتبه‌بندی اهداف استراتژیک با استفاده از رویکرد نگاشت‎شناختی فازی و روش BORDA-OWA [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 871-888]
  • نگرش اعتقادی نقش میانجی‎گرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد) [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 815-834]
  • نگرش به تبلیغات آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 253-278]
  • نماد حیوانی آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 253-278]
  • نمایشگاه تجاری بررسی عوامل مؤثر بر فرایند و میزان تحقق اهداف نمایشگاه های تجاری از دید غرفه‌داران [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 421-440]
  • نوآوری مدل کسب‌وکار بررسی رابطۀ‌ قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسب‌وکار [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 487-507]
  • نوع‌شناسی نوع‌شناسی رفتار صادراتی بنگاه‌های صادرکننده در صنعت برق ایران [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]

و

  • واژه‌های کلیدی: مسکات آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 253-278]
  • واکنش نسبت به تبلیغات آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی) [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 253-278]
  • ویژگی شناسایی ارزش های مصرف‎کنندگان لوازم آرایشی با تکنیک ACV نردبانی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 441-460]

ه

  • هم‌آفرینی ارائه الگوی مشارکت هم‎آفرینانه در بازار گردشگری [دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904]
  • هنجار رنگی تأثیر ابعاد رنگ پوشاک بر قصد خرید آن با تحلیلی بر تفاوت‎های جنسیتی مشتریان [دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 659-672]
  • هنجارهای ذهنی تأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرف‌کنندگان جوامع مجازی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 121-144]
  • هنجارهای گروهی تأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرف‌کنندگان جوامع مجازی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 121-144]
  • هویت اجتماعی تأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرف‌کنندگان جوامع مجازی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 121-144]