نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشفتگی شناسایی و مدل‎سازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهره‎گیری از نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200]
  • آمیخته بازاریابی استراتژی‌های بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484]
  • آمیخته رسانه ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی خاص صنعت بیمه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781]

ا

  • اتحادهای راهبردی ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44]
  • اجتناب از تبلیغات اینترنتی تأثیر سبک زندگی الکترونیک بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش تعدیلگری تجربه منفی و ازدحام تبلیغات [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 341-356]
  • اخلاق حرفه‌ای نیازسنجی آموزشی فروشندگان با طراحی مقیاس ارزیابی اخلاقی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 163-178]
  • ادراکات مثبت از قیمت شناسایی انواع تجربه‎‌های مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 585-608]
  • ادراکات منفی از قیمت شناسایی انواع تجربه‎‌های مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 585-608]
  • ارتباطات دهان‎به‎دهان الکترونیک بخش‎بندی مصرف‎کنندگان در شبکه‎های اجتماعی بر اساس انگیزه‎های اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهان‎به‎دهان الکترونیک [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 201-218]
  • ارزش‎آفرینی مدل‌سازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهوم‎سازی بنیادی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62]
  • ارزش آفرینی چندگانه طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
  • ارزش رقابتی مدل‌سازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهوم‎سازی بنیادی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62]
  • ارزش زیست‌محیطی تأثیر ارزش زیست‌محیطی و تصویر سبز بر تمایل به تبلیغ دهان به دهان با تبیین نقش اعتماد سبز و تمایل به پرداخت در چارچوب مدل SOR [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 804-824]
  • ارزش‌سازی ارزش‌سازی ظرفیت‌های بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104]
  • ارزش مشارکت مشتری مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
  • ازدحام تبلیغات تأثیر سبک زندگی الکترونیک بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش تعدیلگری تجربه منفی و ازدحام تبلیغات [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 341-356]
  • استراتژی‎ استراتژی‌های بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484]
  • استراتژی رفتاری فهم جوهره پدیده «پشیمانی استراتژیک»: مطالعه پدیدارشناسانه در حوزه استراتژی رفتاری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 277-298]
  • استراتژی رقابت همکارانه ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 525-542]
  • اشتغال بانوان شناسایی ویژگی‎های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340]
  • اعتماد سبز تأثیر ارزش زیست‌محیطی و تصویر سبز بر تمایل به تبلیغ دهان به دهان با تبیین نقش اعتماد سبز و تمایل به پرداخت در چارچوب مدل SOR [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 804-824]
  • اعتماد سبز بررسی تأثیر دروغ سبز در مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید محصول‌های سبز با میانجیگری رضایت سبز و ریسک ادراک‌شده سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 850-868]
  • الکتروآنسفالوگرافی‌ کمی (QEEG) بررسی عصب‌شناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر ‌‌استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافی‎کمی، تکالیف شناختی طراحی‌کنیم؟ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86]
  • الگوی شایستگی طراحی الگوی شایسته‌گزینی و توسعۀ شایستگی‌های مدیران فروش در صنعت پخش [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 485-504]
  • اﻣﻜﺎن ﮔﺮاﻳﻲ ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﻨﻄﻖ ﺗﺼﻤیم گیریﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﺎن ورود در ﺑﻪ ﺑﺎزارهای ﺧﺎرﺟﻲ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ روﻳﻜﺮد اﻣﻜﺎن ﮔﺮاﻳﻲ و هدفﮔﺮاﻳﻲ [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 992-1013]
  • امواج مغزی آلفا بررسی عصب‌شناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر ‌‌استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافی‎کمی، تکالیف شناختی طراحی‌کنیم؟ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86]
  • انگیزه بخش‎بندی مصرف‎کنندگان در شبکه‎های اجتماعی بر اساس انگیزه‎های اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهان‎به‎دهان الکترونیک [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 201-218]
  • اینترنت اشیا شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 719-741]
  • اینستاگرام شناسایی ویژگی‎های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340]

ب

  • بازار محوری ارزش‌سازی ظرفیت‌های بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104]
  • بازاریابی دیجیتال شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 719-741]
  • بازاریابی سبز مدل‌سازی نظری اثر تردید سبز مصرف‌کنندگان بر رفتار و قصد خرید سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 825-849]
  • بازاریابی محتوا شناسایی ویژگی‎های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340]
  • بازاریابی و فروش استراتژی‌های بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484]
  • بازی‌پردازی مدل‌سازی بازی‌پردازی در فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 699-716]
  • بانکداری الکترونیک مدل‌سازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهوم‎سازی بنیادی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62]
  • بانکداری خرد ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584]
  • بخش‎بندی بخش‎بندی مصرف‎کنندگان در شبکه‎های اجتماعی بر اساس انگیزه‎های اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهان‎به‎دهان الکترونیک [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 201-218]
  • بخش ارتباطات ثابت و سیار ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 525-542]
  • برنامه آنی و مدت‎دار بررسی اثر برنامه‎های وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 259-276]
  • برنامه‎های سخت و نرم بررسی اثر برنامه‎های وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 259-276]
  • برنامه وفادارسازی بررسی اثر برنامه‎های وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 259-276]
  • برند تلویزیون بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری مشتریان در اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 631-650]
  • برند خاص رهبری تحول‎آفرین برند خاص: واکاوی نقش رفتارهای برند‎ساز کارکنان بر بشارت برند در شرکت‎های بیمه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 141-162]
  • بسیج منابع دانش مشتری بررسی نقش تعدیل‌کنندگی بسیج منابع دانش مشتری در رابطه بین قابلیت مشارکت مشتری و عملکرد واحدهای خدماتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 919-943]
  • بشارت برند رهبری تحول‎آفرین برند خاص: واکاوی نقش رفتارهای برند‎ساز کارکنان بر بشارت برند در شرکت‎های بیمه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 141-162]
  • بیمه ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی خاص صنعت بیمه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781]
  • بین‌اﻟﻤﻠﻠﻲ ﺳﺎزی ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﻨﻄﻖ ﺗﺼﻤیم گیریﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﺎن ورود در ﺑﻪ ﺑﺎزارهای ﺧﺎرﺟﻲ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ روﻳﻜﺮد اﻣﻜﺎن ﮔﺮاﻳﻲ و هدفﮔﺮاﻳﻲ [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 992-1013]

پ

  • پایداری شناسایی ابعاد ساختار ذهنی آگاهانه به‌عنوان یکی از وجوه مصرف آگاهانه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 965-991]
  • پدیدارشناسی فهم جوهره پدیده «پشیمانی استراتژیک»: مطالعه پدیدارشناسانه در حوزه استراتژی رفتاری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 277-298]
  • پشیمانی استراتژیک فهم جوهره پدیده «پشیمانی استراتژیک»: مطالعه پدیدارشناسانه در حوزه استراتژی رفتاری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 277-298]
  • پویایی رابطه مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]

ت

  • تئوری داده‌بنیاد مدل‌سازی تصمیم‌گیری راهبردی مبتنی بر شواهد در صنعت بیمه بر اساس تئوری داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 782-803]
  • تئوری داده بنیاد طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
  • تبلیغات ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی خاص صنعت بیمه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781]
  • تبلیغات شفاهی الکترونیکی مدل مفهومی قدرت گفتمان‎پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 299-318]
  • تبلیغ‌ دهان به دهان تأثیر ارزش زیست‌محیطی و تصویر سبز بر تمایل به تبلیغ دهان به دهان با تبیین نقش اعتماد سبز و تمایل به پرداخت در چارچوب مدل SOR [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 804-824]
  • تجارت اجتماعی طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهره‌گیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676]
  • تجارت اجتماعی ارائه مدل کسب‌وکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918]
  • تجارت الکترونیک مدل‌سازی بازی‌پردازی در فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 699-716]
  • تجربه زیسته فهم جوهره پدیده «پشیمانی استراتژیک»: مطالعه پدیدارشناسانه در حوزه استراتژی رفتاری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 277-298]
  • تجربه زیسته نگاه پدیدارشناسانه به‎‌معنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 609-630]
  • تجربه مشتری طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
  • تجربه مشتری ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584]
  • تجربه منفی قبلی تأثیر سبک زندگی الکترونیک بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش تعدیلگری تجربه منفی و ازدحام تبلیغات [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 341-356]
  • تجربه‎های مصرف شناسایی انواع تجربه‎‌های مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 585-608]
  • تحدید موضوع پژوهش سخن سردبیر: تحدید موضوع پژوهش [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-2]
  • تحقیق و توسعه ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44]
  • تحلیل تم مدل مفهومی قدرت گفتمان‎پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 299-318]
  • تحلیل عاملی تأییدی ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای نظریه‎های مبتنی بر همکاری کسب‌وکارها با تأکید بر کارکردهای شبکه‎سازی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24]
  • تردید سبز مدل‌سازی نظری اثر تردید سبز مصرف‌کنندگان بر رفتار و قصد خرید سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 825-849]
  • تصمیم‌گیری مبتنی بر شواهد مدل‌سازی تصمیم‌گیری راهبردی مبتنی بر شواهد در صنعت بیمه بر اساس تئوری داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 782-803]
  • تصویر سبز تأثیر ارزش زیست‌محیطی و تصویر سبز بر تمایل به تبلیغ دهان به دهان با تبیین نقش اعتماد سبز و تمایل به پرداخت در چارچوب مدل SOR [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 804-824]
  • تعهد به برند بررسی پیامدهای رفتاری/ نگرشی مدیریت برند داخلی میان کارکنان فروش شرکت فرمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 505-524]
  • تعهد مدیران ارشد تأثیر تعهد مدیران ارشد، مدیریت دانش و یادگیری سازمانی بر سرمایه مشتری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 357-374]
  • تفکر استراتژیک بررسی عصب‌شناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر ‌‌استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافی‎کمی، تکالیف شناختی طراحی‌کنیم؟ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86]
  • تفکر خلاق بررسی عصب‌شناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر ‌‌استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافی‎کمی، تکالیف شناختی طراحی‌کنیم؟ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86]
  • تکلیف شناختی بررسی عصب‌شناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر ‌‌استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافی‎کمی، تکالیف شناختی طراحی‌کنیم؟ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86]
  • تمایل به ماندن بررسی پیامدهای رفتاری/ نگرشی مدیریت برند داخلی میان کارکنان فروش شرکت فرمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 505-524]
  • تناسب منابع مشارکت شناسایی و تبیین عوامل کلیدی توانمندساز در اجرای مشارکت راهبردی موفق [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 944-964]
  • توانمندی‌های اجتماعی تأثیر کاراکتر بر توانمندی‌های احساسی و اجتماعی: پژوهش پیمایشی روی دانشجویان حوزه مدیریت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 375-402]
  • توانمندی‌های احساسی تأثیر کاراکتر بر توانمندی‌های احساسی و اجتماعی: پژوهش پیمایشی روی دانشجویان حوزه مدیریت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 375-402]

ج

  • جوهره (ذات) فهم جوهره پدیده «پشیمانی استراتژیک»: مطالعه پدیدارشناسانه در حوزه استراتژی رفتاری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 277-298]

چ

  • چرخه عمر رابطه مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]

خ

  • خلق ارزش برای شرکت مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]

د

  • دانش بازار بررسی تأثیر شبکه‌های تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های کوچک تا متوسط در بازارهای بین‌المللی با نقش میانجی دانش بازار [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 869-894]
  • دانش ترغیب مصرف‌کننده نگاه پدیدارشناسانه به‎‌معنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 609-630]
  • دانش سبز مدل‌سازی نظری اثر تردید سبز مصرف‌کنندگان بر رفتار و قصد خرید سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 825-849]
  • درگیری ذهنی سنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرف‌کننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 241-258]
  • درهم‌تنیدگی تأثیر کاراکتر بر توانمندی‌های احساسی و اجتماعی: پژوهش پیمایشی روی دانشجویان حوزه مدیریت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 375-402]
  • دروغ سبز در مسئولیت اجتماعی شرکت بررسی تأثیر دروغ سبز در مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید محصول‌های سبز با میانجیگری رضایت سبز و ریسک ادراک‌شده سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 850-868]
  • دلفی فازی ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584]

ر

  • راهبرد تنوع‎بخشی بررسی تأثیر راهبرد تنوع‌بخشی سبد کسب‎وکار شرکت‎های مادر بر عملکرد مالی با مدل غیرخطی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 437-456]
  • رسانه‌های اجتماعی طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهره‌گیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676]
  • رضایت سبز بررسی تأثیر دروغ سبز در مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید محصول‌های سبز با میانجیگری رضایت سبز و ریسک ادراک‌شده سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 850-868]
  • رضایت شغلی بررسی پیامدهای رفتاری/ نگرشی مدیریت برند داخلی میان کارکنان فروش شرکت فرمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 505-524]
  • رفتار شناسایی و مدل‎سازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهره‎گیری از نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200]
  • رفتار خرید سبز مدل‌سازی نظری اثر تردید سبز مصرف‌کنندگان بر رفتار و قصد خرید سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 825-849]
  • رفتار شهروندی برند بررسی پیامدهای رفتاری/ نگرشی مدیریت برند داخلی میان کارکنان فروش شرکت فرمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 505-524]
  • رفتارهای برندساز رهبری تحول‎آفرین برند خاص: واکاوی نقش رفتارهای برند‎ساز کارکنان بر بشارت برند در شرکت‎های بیمه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 141-162]
  • رکود اقتصادی استراتژی‌های بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484]
  • رهبری تحول‎آفرین رهبری تحول‎آفرین برند خاص: واکاوی نقش رفتارهای برند‎ساز کارکنان بر بشارت برند در شرکت‎های بیمه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 141-162]
  • روش بهترین ـ بدترین (BWM) طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهره‌گیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676]
  • روش پدیدارشناسی نگاه پدیدارشناسانه به‎‌معنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 609-630]
  • روش پژوهش شبکه‌نگاری تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761]
  • روش تحقیق آمیخته نیازسنجی آموزشی فروشندگان با طراحی مقیاس ارزیابی اخلاقی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 163-178]
  • رویکرد ساختاری ـ تفسیری مدل‌سازی بازی‌پردازی در فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 699-716]
  • ریسک الگوی ریسک‌های شراکت راهبردی بین‌المللی در صنعت لوازم خانگی ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 543-564]
  • ریسک ادراک‌شده سبز بررسی تأثیر دروغ سبز در مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید محصول‌های سبز با میانجیگری رضایت سبز و ریسک ادراک‌شده سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 850-868]

س

  • ساختار ذهنی آگاهانه شناسایی ابعاد ساختار ذهنی آگاهانه به‌عنوان یکی از وجوه مصرف آگاهانه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 965-991]
  • سبد کسب‎وکار بررسی تأثیر راهبرد تنوع‌بخشی سبد کسب‎وکار شرکت‎های مادر بر عملکرد مالی با مدل غیرخطی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 437-456]
  • سبک تصمیم‌گیری بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری مشتریان در اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 631-650]
  • سبک زندگی الکترونیک تأثیر سبک زندگی الکترونیک بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش تعدیلگری تجربه منفی و ازدحام تبلیغات [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 341-356]
  • سخن سردبیر سخن سردبیر: تحدید موضوع پژوهش [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-2]
  • سردرگمی مصرف‌کننده نگاه پدیدارشناسانه به‎‌معنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 609-630]
  • سرمایه اجتماعی مشارکت شناسایی و تبیین عوامل کلیدی توانمندساز در اجرای مشارکت راهبردی موفق [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 944-964]
  • سرمایه‌گذاری خارجی الگوی ریسک‌های شراکت راهبردی بین‌المللی در صنعت لوازم خانگی ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 543-564]
  • سرمایه مشتری تأثیر تعهد مدیران ارشد، مدیریت دانش و یادگیری سازمانی بر سرمایه مشتری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 357-374]

ش

  • شایستگی طراحی الگوی شایسته‌گزینی و توسعۀ شایستگی‌های مدیران فروش در صنعت پخش [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 485-504]
  • شبکه‎های اجتماعی شناسایی ویژگی‎های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340]
  • شبکه اجتماعی بررسی تأثیر شبکه‌های تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های کوچک تا متوسط در بازارهای بین‌المللی با نقش میانجی دانش بازار [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 869-894]
  • شبکه تجاری بررسی تأثیر شبکه‌های تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های کوچک تا متوسط در بازارهای بین‌المللی با نقش میانجی دانش بازار [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 869-894]
  • شبکه سازمانی تحلیل محتوای نظریه‎های مبتنی بر همکاری کسب‌وکارها با تأکید بر کارکردهای شبکه‎سازی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24]
  • شبکه‌های اجتماعی تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761]
  • شبکه‎های عصبی مصنوعی بخش‎بندی مصرف‎کنندگان در شبکه‎های اجتماعی بر اساس انگیزه‎های اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهان‎به‎دهان الکترونیک [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 201-218]
  • شراکت راهبردی الگوی ریسک‌های شراکت راهبردی بین‌المللی در صنعت لوازم خانگی ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 543-564]
  • شرکت مادر بررسی تأثیر راهبرد تنوع‌بخشی سبد کسب‎وکار شرکت‎های مادر بر عملکرد مالی با مدل غیرخطی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 437-456]

ص

  • صنایع خلاق شناسایی ویژگی‎های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340]
  • صنعت بانکرینگ بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد نوآوری از مسیر قابلیت یادگیری سازمانی در صنعت بانکرینگ [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 403-414]
  • صنعت بیمه مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
  • صنعت پخش طراحی الگوی شایسته‌گزینی و توسعۀ شایستگی‌های مدیران فروش در صنعت پخش [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 485-504]
  • صنعت خودرو ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44]
  • صنعت ساختمان طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکت‎های ساختمانی ایرانیان اطلس) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240]
  • صنعت ماءالشعیر تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761]
  • صنعت هتلداری طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
  • صنعت هتلداری تأثیر ارزش زیست‌محیطی و تصویر سبز بر تمایل به تبلیغ دهان به دهان با تبیین نقش اعتماد سبز و تمایل به پرداخت در چارچوب مدل SOR [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 804-824]
  • صنعتی شناسایی و مدل‎سازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهره‎گیری از نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200]

ظ

  • ظرفیت‌های بازاریابی ارزش‌سازی ظرفیت‌های بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104]

ع

  • علم عصب‌شناختی بررسی عصب‌شناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر ‌‌استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافی‎کمی، تکالیف شناختی طراحی‌کنیم؟ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86]
  • عملکرد تأثیر کاراکتر بر توانمندی‌های احساسی و اجتماعی: پژوهش پیمایشی روی دانشجویان حوزه مدیریت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 375-402]
  • عملکرد بین‌المللی بررسی تأثیر شبکه‌های تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های کوچک تا متوسط در بازارهای بین‌المللی با نقش میانجی دانش بازار [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 869-894]
  • عملکرد مشارکت راهبردی شناسایی و تبیین عوامل کلیدی توانمندساز در اجرای مشارکت راهبردی موفق [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 944-964]
  • عملکرد نوآوری بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد نوآوری از مسیر قابلیت یادگیری سازمانی در صنعت بانکرینگ [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 403-414]
  • عملکرد واحدهای خدماتی بررسی نقش تعدیل‌کنندگی بسیج منابع دانش مشتری در رابطه بین قابلیت مشارکت مشتری و عملکرد واحدهای خدماتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 919-943]

ف

  • فرایند تحلیل سلسله ‌مراتبی گروهی (GAHP) بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری مشتریان در اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 631-650]
  • فروش طراحی الگوی شایسته‌گزینی و توسعۀ شایستگی‌های مدیران فروش در صنعت پخش [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 485-504]
  • فروش شخصی نیازسنجی آموزشی فروشندگان با طراحی مقیاس ارزیابی اخلاقی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 163-178]
  • فروشگاه اینترنتی مدل‌سازی بازی‌پردازی در فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 699-716]

ق

  • قابلیت مدیریت مشارکت شناسایی و تبیین عوامل کلیدی توانمندساز در اجرای مشارکت راهبردی موفق [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 944-964]
  • قابلیت مشارکت مشتری بررسی نقش تعدیل‌کنندگی بسیج منابع دانش مشتری در رابطه بین قابلیت مشارکت مشتری و عملکرد واحدهای خدماتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 919-943]
  • قابلیت یادگیری سازمانی بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد نوآوری از مسیر قابلیت یادگیری سازمانی در صنعت بانکرینگ [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 403-414]
  • قصد خرید بررسی تأثیر ابعاد مدل رفتار برنامه‌ریزی‌شده بر قصد خرید مواد غذایی محلی (نمونه پژوهش: محصول عسل) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 415-436]
  • قصد خرید محصول‌های سبز بررسی تأثیر دروغ سبز در مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید محصول‌های سبز با میانجیگری رضایت سبز و ریسک ادراک‌شده سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 850-868]

ک

  • کارآفرینی محوری ارزش‌سازی ظرفیت‌های بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104]
  • کاراکتر تأثیر کاراکتر بر توانمندی‌های احساسی و اجتماعی: پژوهش پیمایشی روی دانشجویان حوزه مدیریت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 375-402]
  • کاربردها شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 719-741]
  • کارکرد شبکه‎سازی تحلیل محتوای نظریه‎های مبتنی بر همکاری کسب‌وکارها با تأکید بر کارکردهای شبکه‎سازی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24]
  • کالاهای تندمصرف استراتژی‌های بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484]
  • کالای ایرانی سنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرف‌کننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 241-258]
  • کُدگذاری ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44]
  • کسب‌وکار تحلیل محتوای نظریه‎های مبتنی بر همکاری کسب‌وکارها با تأکید بر کارکردهای شبکه‎سازی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24]
  • کمپین تبلیغاتی ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی خاص صنعت بیمه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781]

گ

  • گرایش به محصول‌های سبز مدل‌سازی نظری اثر تردید سبز مصرف‌کنندگان بر رفتار و قصد خرید سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 825-849]
  • گردشگری اجتماعی ارائه مدل کسب‌وکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918]
  • گفتمان اطمینان‌طلبی مدل‌سازی تصمیم‌گیری راهبردی مبتنی بر شواهد در صنعت بیمه بر اساس تئوری داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 782-803]
  • گفتمان‎پذیری برند مدل مفهومی قدرت گفتمان‎پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 299-318]
  • گفتمان‌کاوی مدل‌سازی تصمیم‌گیری راهبردی مبتنی بر شواهد در صنعت بیمه بر اساس تئوری داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 782-803]
  • گوشی‌های تلفن‌ همراه شناسایی انواع تجربه‎‌های مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 585-608]

ل

  • لذت استفاده مدل‌سازی بازی‌پردازی در فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 699-716]
  • لوازم خانگی الگوی ریسک‌های شراکت راهبردی بین‌المللی در صنعت لوازم خانگی ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 543-564]

م

  • ماندگاری رهبری تحول‎آفرین برند خاص: واکاوی نقش رفتارهای برند‎ساز کارکنان بر بشارت برند در شرکت‎های بیمه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 141-162]
  • مدل‎سازی ساختاری تفسیری ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584]
  • مدل اسپرولز و کندال بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری مشتریان در اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 631-650]
  • مدل رفتار برنامه‎ریزی‌شده بررسی تأثیر ابعاد مدل رفتار برنامه‌ریزی‌شده بر قصد خرید مواد غذایی محلی (نمونه پژوهش: محصول عسل) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 415-436]
  • مدل‎ ساختاری‎ تفسیری مدل مفهومی قدرت گفتمان‎پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 299-318]
  • مدل‌سازی تفسیری ساختاری مدل هوشمندی بازاریابی صنعت خودرو داخلی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 677-698]
  • مدل سه‌شاخگی مدل هوشمندی بازاریابی صنعت خودرو داخلی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 677-698]
  • مدل فروش طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکت‎های ساختمانی ایرانیان اطلس) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240]
  • مدل کسب‌و‌کار ارائه مدل کسب‌وکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918]
  • مدیران بازاریابی شناسایی و مدل‎سازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهره‎گیری از نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200]
  • مدیر فروش طراحی الگوی شایسته‌گزینی و توسعۀ شایستگی‌های مدیران فروش در صنعت پخش [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 485-504]
  • مدیریت برند داخلی بررسی پیامدهای رفتاری/ نگرشی مدیریت برند داخلی میان کارکنان فروش شرکت فرمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 505-524]
  • مدیریت دانش تأثیر تعهد مدیران ارشد، مدیریت دانش و یادگیری سازمانی بر سرمایه مشتری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 357-374]
  • مدیریت کیفیت فراگیر بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد نوآوری از مسیر قابلیت یادگیری سازمانی در صنعت بانکرینگ [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 403-414]
  • مزیت رقابتی مدل‌سازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهوم‎سازی بنیادی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62]
  • مشارکت راهبردی شناسایی و تبیین عوامل کلیدی توانمندساز در اجرای مشارکت راهبردی موفق [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 944-964]
  • مصرف آگاهانه شناسایی ابعاد ساختار ذهنی آگاهانه به‌عنوان یکی از وجوه مصرف آگاهانه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 965-991]
  • مطالعه چندموردی ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 525-542]
  • مفهوم‌سازی بنیادی مدل‌سازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهوم‎سازی بنیادی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62]
  • مقیاس ارزیابی نیازسنجی آموزشی فروشندگان با طراحی مقیاس ارزیابی اخلاقی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 163-178]
  • مواد غذایی محلی بررسی تأثیر ابعاد مدل رفتار برنامه‌ریزی‌شده بر قصد خرید مواد غذایی محلی (نمونه پژوهش: محصول عسل) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 415-436]
  • موقعیت‌یابی محصول بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری مشتریان در اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 631-650]

ن

  • نظریه داده ‌بنیاد شناسایی و مدل‎سازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهره‎گیری از نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200]
  • نظریه داده بنیاد ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44]
  • نظریه شبکه بررسی تأثیر شبکه‌های تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های کوچک تا متوسط در بازارهای بین‌المللی با نقش میانجی دانش بازار [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 869-894]
  • نظریه‎های همکاری تحلیل محتوای نظریه‎های مبتنی بر همکاری کسب‌وکارها با تأکید بر کارکردهای شبکه‎سازی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24]
  • نقشه‎های خودسازمان‌ده بخش‎بندی مصرف‎کنندگان در شبکه‎های اجتماعی بر اساس انگیزه‎های اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهان‎به‎دهان الکترونیک [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 201-218]
  • نگرش سنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرف‌کننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 241-258]
  • نگرش نوآورانه ارزش‌سازی ظرفیت‌های بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104]
  • نوآوری شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 719-741]
  • نوآوری باز طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکت‎های ساختمانی ایرانیان اطلس) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240]
  • نوآوری در خدمت بررسی نقش تعدیل‌کنندگی بسیج منابع دانش مشتری در رابطه بین قابلیت مشارکت مشتری و عملکرد واحدهای خدماتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 919-943]
  • نوآوری در فرایند بررسی نقش تعدیل‌کنندگی بسیج منابع دانش مشتری در رابطه بین قابلیت مشارکت مشتری و عملکرد واحدهای خدماتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 919-943]
  • نیازسنجی آموزشی نیازسنجی آموزشی فروشندگان با طراحی مقیاس ارزیابی اخلاقی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 163-178]
  • نیت‎های رفتاری سنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرف‌کننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 241-258]

و

  • وب 0/2 طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهره‌گیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676]
  • وب 0/2 ارائه مدل کسب‌وکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918]
  • ورود ﺑﻪ ﺑﺎزارهای ﺧﺎرﺟﻲ ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﻨﻄﻖ ﺗﺼﻤیم گیریﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﺎن ورود در ﺑﻪ ﺑﺎزارهای ﺧﺎرﺟﻲ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ روﻳﻜﺮد اﻣﻜﺎن ﮔﺮاﻳﻲ و هدفﮔﺮاﻳﻲ [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 992-1013]
  • وفاداری مشتری طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
  • وفاداری مشتری بررسی اثر برنامه‎های وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 259-276]

ه

  • هدفﮔﺮاﻳﻲ ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﻨﻄﻖ ﺗﺼﻤیم گیریﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﺎن ورود در ﺑﻪ ﺑﺎزارهای ﺧﺎرﺟﻲ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ روﻳﻜﺮد اﻣﻜﺎن ﮔﺮاﻳﻲ و هدفﮔﺮاﻳﻲ [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 992-1013]
  • هزینه‌های مصرف‌کننده نگاه پدیدارشناسانه به‎‌معنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 609-630]
  • هم‌سویی اهداف مشارکت شناسایی و تبیین عوامل کلیدی توانمندساز در اجرای مشارکت راهبردی موفق [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 944-964]
  • هوشمندی بازاریابی مدل هوشمندی بازاریابی صنعت خودرو داخلی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 677-698]
  • هوشمندی رقابتی تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761]
  • هوشمندی رقابتی 0/2 طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهره‌گیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676]

ی

  • یادگیری سازمانی تأثیر تعهد مدیران ارشد، مدیریت دانش و یادگیری سازمانی بر سرمایه مشتری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 357-374]