آشفتگیشناسایی و مدلسازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهرهگیری از نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200]
آمیخته بازاریابیاستراتژیهای بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484]
آمیخته رسانهارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپینهای تبلیغاتی خاص صنعت بیمه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781]
اتحادهای راهبردیارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44]
اجتناب از تبلیغات اینترنتیتأثیر سبک زندگی الکترونیک بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش تعدیلگری تجربه منفی و ازدحام تبلیغات [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 341-356]
اخلاق حرفهاینیازسنجی آموزشی فروشندگان با طراحی مقیاس ارزیابی اخلاقی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 163-178]
ادراکات مثبت از قیمتشناسایی انواع تجربههای مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 585-608]
ادراکات منفی از قیمتشناسایی انواع تجربههای مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 585-608]
ارتباطات دهانبهدهان الکترونیکبخشبندی مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی بر اساس انگیزههای اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهانبهدهان الکترونیک [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 201-218]
ارزشآفرینیمدلسازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهومسازی بنیادی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62]
ارزش آفرینی چندگانهطراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
ارزش رقابتیمدلسازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهومسازی بنیادی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62]
ارزش زیستمحیطیتأثیر ارزش زیستمحیطی و تصویر سبز بر تمایل به تبلیغ دهان به دهان با تبیین نقش اعتماد سبز و تمایل به پرداخت در چارچوب مدل SOR [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 804-824]
ارزشسازیارزشسازی ظرفیتهای بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104]
ارزش مشارکت مشتریمشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
ازدحام تبلیغاتتأثیر سبک زندگی الکترونیک بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش تعدیلگری تجربه منفی و ازدحام تبلیغات [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 341-356]
استراتژیاستراتژیهای بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484]
استراتژی رقابت همکارانهارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 525-542]
اشتغال بانوانشناسایی ویژگیهای نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340]
اعتماد سبزتأثیر ارزش زیستمحیطی و تصویر سبز بر تمایل به تبلیغ دهان به دهان با تبیین نقش اعتماد سبز و تمایل به پرداخت در چارچوب مدل SOR [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 804-824]
اعتماد سبزبررسی تأثیر دروغ سبز در مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید محصولهای سبز با میانجیگری رضایت سبز و ریسک ادراکشده سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 850-868]
الکتروآنسفالوگرافی کمی (QEEG)بررسی عصبشناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافیکمی، تکالیف شناختی طراحیکنیم؟ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86]
الگوی شایستگیطراحی الگوی شایستهگزینی و توسعۀ شایستگیهای مدیران فروش در صنعت پخش [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 485-504]
امواج مغزی آلفابررسی عصبشناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافیکمی، تکالیف شناختی طراحیکنیم؟ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86]
اینترنت اشیاشناسایی و طبقهبندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 719-741]
اینستاگرامشناسایی ویژگیهای نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340]
انگیزهبخشبندی مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی بر اساس انگیزههای اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهانبهدهان الکترونیک [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 201-218]
ب
بازاریابی دیجیتالشناسایی و طبقهبندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 719-741]
بازاریابی سبزمدلسازی نظری اثر تردید سبز مصرفکنندگان بر رفتار و قصد خرید سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 825-849]
بازاریابی محتواشناسایی ویژگیهای نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340]
بازاریابی و فروشاستراتژیهای بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484]
بازار محوریارزشسازی ظرفیتهای بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104]
بازیپردازیمدلسازی بازیپردازی در فروشگاههای اینترنتی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 699-716]
بانکداری الکترونیکمدلسازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهومسازی بنیادی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62]
بانکداری خردارائه مدل شکلگیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584]
بخشبندیبخشبندی مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی بر اساس انگیزههای اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهانبهدهان الکترونیک [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 201-218]
بخش ارتباطات ثابت و سیارارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 525-542]
برنامه آنی و مدتداربررسی اثر برنامههای وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 259-276]
برنامههای سخت و نرمبررسی اثر برنامههای وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 259-276]
برنامه وفادارسازیبررسی اثر برنامههای وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 259-276]
برند تلویزیونبررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبکهای تصمیمگیری مشتریان در اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 631-650]
برند خاصرهبری تحولآفرین برند خاص: واکاوی نقش رفتارهای برندساز کارکنان بر بشارت برند در شرکتهای بیمه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 141-162]
بسیج منابع دانش مشتریبررسی نقش تعدیلکنندگی بسیج منابع دانش مشتری در رابطه بین قابلیت مشارکت مشتری و عملکرد واحدهای خدماتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 919-943]
بشارت برندرهبری تحولآفرین برند خاص: واکاوی نقش رفتارهای برندساز کارکنان بر بشارت برند در شرکتهای بیمه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 141-162]
بیمهارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپینهای تبلیغاتی خاص صنعت بیمه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781]
پویایی رابطهمشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
ت
تبلیغاتارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپینهای تبلیغاتی خاص صنعت بیمه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781]
تبلیغات شفاهی الکترونیکیمدل مفهومی قدرت گفتمانپذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 299-318]
تبلیغ دهان به دهانتأثیر ارزش زیستمحیطی و تصویر سبز بر تمایل به تبلیغ دهان به دهان با تبیین نقش اعتماد سبز و تمایل به پرداخت در چارچوب مدل SOR [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 804-824]
تجارت اجتماعیطراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهرهگیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676]
تجارت اجتماعیارائه مدل کسبوکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918]
تجارت الکترونیکمدلسازی بازیپردازی در فروشگاههای اینترنتی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 699-716]
تجربه زیستهنگاه پدیدارشناسانه بهمعنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 609-630]
تجربه مشتریطراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
تجربه مشتریارائه مدل شکلگیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584]
تجربه منفی قبلیتأثیر سبک زندگی الکترونیک بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش تعدیلگری تجربه منفی و ازدحام تبلیغات [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 341-356]
تجربههای مصرفشناسایی انواع تجربههای مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 585-608]
تحدید موضوع پژوهشسخن سردبیر: تحدید موضوع پژوهش [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-2]
تحقیق و توسعهارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44]
تحلیل تممدل مفهومی قدرت گفتمانپذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 299-318]
تحلیل عاملی تأییدیارائه مدل شکلگیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584]
تحلیل محتواتحلیل محتوای نظریههای مبتنی بر همکاری کسبوکارها با تأکید بر کارکردهای شبکهسازی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24]
تردید سبزمدلسازی نظری اثر تردید سبز مصرفکنندگان بر رفتار و قصد خرید سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 825-849]
تصمیمگیری مبتنی بر شواهدمدلسازی تصمیمگیری راهبردی مبتنی بر شواهد در صنعت بیمه بر اساس تئوری دادهبنیاد [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 782-803]
تصویر سبزتأثیر ارزش زیستمحیطی و تصویر سبز بر تمایل به تبلیغ دهان به دهان با تبیین نقش اعتماد سبز و تمایل به پرداخت در چارچوب مدل SOR [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 804-824]
تعهد به برندبررسی پیامدهای رفتاری/ نگرشی مدیریت برند داخلی میان کارکنان فروش شرکت فرمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 505-524]
تفکر استراتژیکبررسی عصبشناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافیکمی، تکالیف شناختی طراحیکنیم؟ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86]
تفکر خلاقبررسی عصبشناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافیکمی، تکالیف شناختی طراحیکنیم؟ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86]
تکلیف شناختیبررسی عصبشناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافیکمی، تکالیف شناختی طراحیکنیم؟ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86]
تمایل به ماندنبررسی پیامدهای رفتاری/ نگرشی مدیریت برند داخلی میان کارکنان فروش شرکت فرمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 505-524]
تناسب منابع مشارکتشناسایی و تبیین عوامل کلیدی توانمندساز در اجرای مشارکت راهبردی موفق [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 944-964]
توانمندیهای اجتماعیتأثیر کاراکتر بر توانمندیهای احساسی و اجتماعی: پژوهش پیمایشی روی دانشجویان حوزه مدیریت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 375-402]
توانمندیهای احساسیتأثیر کاراکتر بر توانمندیهای احساسی و اجتماعی: پژوهش پیمایشی روی دانشجویان حوزه مدیریت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 375-402]
تئوری داده بنیادطراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
تئوری دادهبنیادمدلسازی تصمیمگیری راهبردی مبتنی بر شواهد در صنعت بیمه بر اساس تئوری دادهبنیاد [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 782-803]
چرخه عمر رابطهمشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
خ
خلق ارزش برای شرکتمشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
د
دانش بازاربررسی تأثیر شبکههای تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکتهای کوچک تا متوسط در بازارهای بینالمللی با نقش میانجی دانش بازار [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 869-894]
دانش ترغیب مصرفکنندهنگاه پدیدارشناسانه بهمعنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 609-630]
دانش سبزمدلسازی نظری اثر تردید سبز مصرفکنندگان بر رفتار و قصد خرید سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 825-849]
درگیری ذهنیسنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرفکننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 241-258]
درهمتنیدگیتأثیر کاراکتر بر توانمندیهای احساسی و اجتماعی: پژوهش پیمایشی روی دانشجویان حوزه مدیریت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 375-402]
دروغ سبز در مسئولیت اجتماعی شرکتبررسی تأثیر دروغ سبز در مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید محصولهای سبز با میانجیگری رضایت سبز و ریسک ادراکشده سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 850-868]
دلفی فازیارائه مدل شکلگیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584]
رسانههای اجتماعیطراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهرهگیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676]
ریسکالگوی ریسکهای شراکت راهبردی بینالمللی در صنعت لوازم خانگی ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 543-564]
ریسک ادراکشده سبزبررسی تأثیر دروغ سبز در مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید محصولهای سبز با میانجیگری رضایت سبز و ریسک ادراکشده سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 850-868]
رضایت سبزبررسی تأثیر دروغ سبز در مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید محصولهای سبز با میانجیگری رضایت سبز و ریسک ادراکشده سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 850-868]
رضایت شغلیبررسی پیامدهای رفتاری/ نگرشی مدیریت برند داخلی میان کارکنان فروش شرکت فرمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 505-524]
رفتارشناسایی و مدلسازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهرهگیری از نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200]
رفتار خرید سبزمدلسازی نظری اثر تردید سبز مصرفکنندگان بر رفتار و قصد خرید سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 825-849]
رفتارهای برندسازرهبری تحولآفرین برند خاص: واکاوی نقش رفتارهای برندساز کارکنان بر بشارت برند در شرکتهای بیمه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 141-162]
رکود اقتصادیاستراتژیهای بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484]
رهبری تحولآفرینرهبری تحولآفرین برند خاص: واکاوی نقش رفتارهای برندساز کارکنان بر بشارت برند در شرکتهای بیمه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 141-162]
روش بهترین ـ بدترین (BWM)طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهرهگیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676]
روش پدیدارشناسینگاه پدیدارشناسانه بهمعنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 609-630]
روش پژوهش شبکهنگاریتبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهرهگیری از قابلیتهای شبکههای اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761]
روش تحقیق آمیختهنیازسنجی آموزشی فروشندگان با طراحی مقیاس ارزیابی اخلاقی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 163-178]
رویکرد ساختاری ـ تفسیریمدلسازی بازیپردازی در فروشگاههای اینترنتی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 699-716]
س
ساختار ذهنی آگاهانهشناسایی ابعاد ساختار ذهنی آگاهانه بهعنوان یکی از وجوه مصرف آگاهانه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 965-991]
سبک تصمیمگیریبررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبکهای تصمیمگیری مشتریان در اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 631-650]
سبک زندگی الکترونیکتأثیر سبک زندگی الکترونیک بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش تعدیلگری تجربه منفی و ازدحام تبلیغات [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 341-356]
سردرگمی مصرفکنندهنگاه پدیدارشناسانه بهمعنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 609-630]
سرمایه اجتماعی مشارکتشناسایی و تبیین عوامل کلیدی توانمندساز در اجرای مشارکت راهبردی موفق [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 944-964]
سرمایهگذاری خارجیالگوی ریسکهای شراکت راهبردی بینالمللی در صنعت لوازم خانگی ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 543-564]
سرمایه مشتریتأثیر تعهد مدیران ارشد، مدیریت دانش و یادگیری سازمانی بر سرمایه مشتری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 357-374]
ش
شایستگیطراحی الگوی شایستهگزینی و توسعۀ شایستگیهای مدیران فروش در صنعت پخش [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 485-504]
شبکههای اجتماعیشناسایی ویژگیهای نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340]
شبکه اجتماعیبررسی تأثیر شبکههای تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکتهای کوچک تا متوسط در بازارهای بینالمللی با نقش میانجی دانش بازار [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 869-894]
شبکه تجاریبررسی تأثیر شبکههای تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکتهای کوچک تا متوسط در بازارهای بینالمللی با نقش میانجی دانش بازار [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 869-894]
شبکه سازمانیتحلیل محتوای نظریههای مبتنی بر همکاری کسبوکارها با تأکید بر کارکردهای شبکهسازی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24]
شبکههای اجتماعیتبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهرهگیری از قابلیتهای شبکههای اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761]
شبکههای عصبی مصنوعیبخشبندی مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی بر اساس انگیزههای اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهانبهدهان الکترونیک [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 201-218]
شراکت راهبردیالگوی ریسکهای شراکت راهبردی بینالمللی در صنعت لوازم خانگی ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 543-564]
شرکت مادربررسی تأثیر راهبرد تنوعبخشی سبد کسبوکار شرکتهای مادر بر عملکرد مالی با مدل غیرخطی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 437-456]
ص
صنایع خلاقشناسایی ویژگیهای نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340]
صنعتیشناسایی و مدلسازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهرهگیری از نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200]
صنعت بانکرینگبررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد نوآوری از مسیر قابلیت یادگیری سازمانی در صنعت بانکرینگ [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 403-414]
صنعت بیمهمشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
صنعت پخشطراحی الگوی شایستهگزینی و توسعۀ شایستگیهای مدیران فروش در صنعت پخش [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 485-504]
صنعت خودروارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44]
صنعت ساختمانطراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240]
صنعت ماءالشعیرتبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهرهگیری از قابلیتهای شبکههای اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761]
صنعت هتلداریطراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
صنعت هتلداریتأثیر ارزش زیستمحیطی و تصویر سبز بر تمایل به تبلیغ دهان به دهان با تبیین نقش اعتماد سبز و تمایل به پرداخت در چارچوب مدل SOR [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 804-824]
ظ
ظرفیتهای بازاریابیارزشسازی ظرفیتهای بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104]
ع
علم عصبشناختیبررسی عصبشناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافیکمی، تکالیف شناختی طراحیکنیم؟ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86]
عملکردتأثیر کاراکتر بر توانمندیهای احساسی و اجتماعی: پژوهش پیمایشی روی دانشجویان حوزه مدیریت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 375-402]
عملکرد بینالمللیبررسی تأثیر شبکههای تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکتهای کوچک تا متوسط در بازارهای بینالمللی با نقش میانجی دانش بازار [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 869-894]
عملکرد مشارکت راهبردیشناسایی و تبیین عوامل کلیدی توانمندساز در اجرای مشارکت راهبردی موفق [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 944-964]
عملکرد نوآوریبررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد نوآوری از مسیر قابلیت یادگیری سازمانی در صنعت بانکرینگ [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 403-414]
عملکرد واحدهای خدماتیبررسی نقش تعدیلکنندگی بسیج منابع دانش مشتری در رابطه بین قابلیت مشارکت مشتری و عملکرد واحدهای خدماتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 919-943]
قصد خرید محصولهای سبزبررسی تأثیر دروغ سبز در مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید محصولهای سبز با میانجیگری رضایت سبز و ریسک ادراکشده سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 850-868]
ک
کارآفرینی محوریارزشسازی ظرفیتهای بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104]
کاراکترتأثیر کاراکتر بر توانمندیهای احساسی و اجتماعی: پژوهش پیمایشی روی دانشجویان حوزه مدیریت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 375-402]
کاربردهاشناسایی و طبقهبندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 719-741]
کارکرد شبکهسازیتحلیل محتوای نظریههای مبتنی بر همکاری کسبوکارها با تأکید بر کارکردهای شبکهسازی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24]
کالای ایرانیسنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرفکننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 241-258]
کالاهای تندمصرفاستراتژیهای بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484]
کُدگذاریارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44]
کسبوکارتحلیل محتوای نظریههای مبتنی بر همکاری کسبوکارها با تأکید بر کارکردهای شبکهسازی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24]
کمپین تبلیغاتیارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپینهای تبلیغاتی خاص صنعت بیمه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781]
گ
گرایش به محصولهای سبزمدلسازی نظری اثر تردید سبز مصرفکنندگان بر رفتار و قصد خرید سبز [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 825-849]
گردشگری اجتماعیارائه مدل کسبوکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918]
گفتمان اطمینانطلبیمدلسازی تصمیمگیری راهبردی مبتنی بر شواهد در صنعت بیمه بر اساس تئوری دادهبنیاد [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 782-803]
گفتمانپذیری برندمدل مفهومی قدرت گفتمانپذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 299-318]
گفتمانکاویمدلسازی تصمیمگیری راهبردی مبتنی بر شواهد در صنعت بیمه بر اساس تئوری دادهبنیاد [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 782-803]
گوشیهای تلفن همراهشناسایی انواع تجربههای مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 585-608]
ل
لذت استفادهمدلسازی بازیپردازی در فروشگاههای اینترنتی با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 699-716]
لوازم خانگیالگوی ریسکهای شراکت راهبردی بینالمللی در صنعت لوازم خانگی ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 543-564]
م
ماندگاریرهبری تحولآفرین برند خاص: واکاوی نقش رفتارهای برندساز کارکنان بر بشارت برند در شرکتهای بیمه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 141-162]
مدیران بازاریابیشناسایی و مدلسازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهرهگیری از نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200]
مدیریت دانشتأثیر تعهد مدیران ارشد، مدیریت دانش و یادگیری سازمانی بر سرمایه مشتری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 357-374]
مدیریت کیفیت فراگیربررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد نوآوری از مسیر قابلیت یادگیری سازمانی در صنعت بانکرینگ [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 403-414]
مدیر فروشطراحی الگوی شایستهگزینی و توسعۀ شایستگیهای مدیران فروش در صنعت پخش [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 485-504]
مدلسازی ساختاری تفسیریارائه مدل شکلگیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584]
مدل اسپرولز و کندالبررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبکهای تصمیمگیری مشتریان در اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 631-650]
مدل فروشطراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240]
مدل کسبوکارارائه مدل کسبوکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918]
مزیت رقابتیمدلسازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهومسازی بنیادی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62]
مشارکت راهبردیشناسایی و تبیین عوامل کلیدی توانمندساز در اجرای مشارکت راهبردی موفق [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 944-964]
مصرف آگاهانهشناسایی ابعاد ساختار ذهنی آگاهانه بهعنوان یکی از وجوه مصرف آگاهانه [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 965-991]
مطالعه چندموردیارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 525-542]
مفهومسازی بنیادیمدلسازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهومسازی بنیادی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62]
مقیاس ارزیابینیازسنجی آموزشی فروشندگان با طراحی مقیاس ارزیابی اخلاقی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 163-178]
مواد غذایی محلیبررسی تأثیر ابعاد مدل رفتار برنامهریزیشده بر قصد خرید مواد غذایی محلی (نمونه پژوهش: محصول عسل) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 415-436]
موقعیتیابی محصولبررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبکهای تصمیمگیری مشتریان در اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 631-650]
ن
نیازسنجی آموزشینیازسنجی آموزشی فروشندگان با طراحی مقیاس ارزیابی اخلاقی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 163-178]
نیتهای رفتاریسنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرفکننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 241-258]
نظریه داده بنیادارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44]
نظریه داده بنیادشناسایی و مدلسازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهرهگیری از نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200]
نظریه شبکهبررسی تأثیر شبکههای تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکتهای کوچک تا متوسط در بازارهای بینالمللی با نقش میانجی دانش بازار [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 869-894]
نظریههای همکاریتحلیل محتوای نظریههای مبتنی بر همکاری کسبوکارها با تأکید بر کارکردهای شبکهسازی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24]
نقشههای خودسازماندهبخشبندی مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی بر اساس انگیزههای اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهانبهدهان الکترونیک [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 201-218]
نگرشسنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرفکننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 241-258]
نگرش نوآورانهارزشسازی ظرفیتهای بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104]
نوآوریشناسایی و طبقهبندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 719-741]
نوآوری بازطراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس) [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240]
نوآوری در خدمتبررسی نقش تعدیلکنندگی بسیج منابع دانش مشتری در رابطه بین قابلیت مشارکت مشتری و عملکرد واحدهای خدماتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 919-943]
نوآوری در فرایندبررسی نقش تعدیلکنندگی بسیج منابع دانش مشتری در رابطه بین قابلیت مشارکت مشتری و عملکرد واحدهای خدماتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 919-943]
و
وب 0/2طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهرهگیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676]
وب 0/2ارائه مدل کسبوکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918]
وفاداری مشتریطراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
وفاداری مشتریبررسی اثر برنامههای وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 259-276]