نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آستانه تخفیف قیمت فروشگاهی عوامل تعیین‌کننده آستانه تخفیف قیمت: رهیافت فراترکیب [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 44-63]
  • آشفتگی محیطی بررسی تأثیر ظرفیت انعطاف‌پذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 183-197]
  • آینده‌پژوهی آینده‌پژوهی صنعت بسته‌بندی مواد غذایی در ایران با رویکرد سناریونگاری در افق 1404 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 838-864]

ا

  • اتحاد استراتژیک استخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی با استفاده از روش مرور نظام‌مند [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 64-93]
  • اتحادهای استراتژیک تحلیل نقش خاستگاه صنعت در طراحی و انتخاب ساختار اتحادهای استراتژیک [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 934-955]
  • اثربخشی تأثیر عناصر بصری تبلیغات مستقیم چاپی محصولات لبنی، بر به‌خاطرآوری مصرف‌کننده؛ مطالعه میدانی تجربی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1050-1068]
  • اثربخشی بازاریابی نقش رابطه گرایی مشتری در ادراک منافع رابطه [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1006-1029]
  • اثربخشی تبلیغات ارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصب‌پایه [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 679-701]
  • ادراک از حمایت سازمانی استفاده از کار عاطفی برای افزایش عملکرد فروش؛ نقش ادراک از حمایت سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 94-115]
  • ارزش پیشنهادی شناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متن‌کاوی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1092-1116]
  • ارزش‌های فرهنگی سطح فردی ارزش‌های فرهنگی سطح فردی: بررسی سبک‌های تصمیم‌گیری بین مشتریان جمع‌گرا و فردگرا (نمونه پژوهی: مشتریان تایرهای رادیال سواری تهران) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
  • ارزش‌یابی نشان تجاری مدل‌سازی ارزش‌یابی انتخاب برند در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 727-747]
  • استخراج موضوعات شناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متن‌کاوی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1092-1116]
  • اشتغال زنان واکاوی چالش‌های قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصت‌های شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاه‌های کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]
  • اصالت بازار شناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب محصولات سوغاتی در منطقه آزاد کیش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 888-910]
  • اعتماد دوجانبه بررسی آثار متقابل تبادل اطلاعات، سرمایه رابطه‌ای و عدم اطمینان محیطی بر عملکرد سرمایه‌گذاری‌های مشترک (مورد مطالعه: شرکت‌های پیمانکاری EPC صنعت نفت و گاز و پتروشیمی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 378-398]
  • افشای اطلاعات ارائه مدل گزارشگری مالی مبتنی بر مفهوم الگوی کسب‌وکار (BM) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 976-1005]
  • الگوی شکل‌گیری استخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی با استفاده از روش مرور نظام‌مند [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 64-93]
  • امکان‌های رفاهی ارائه مقیاسی برای سنجش تجربه راحتی خرید در مراکز خرید و مال‌ها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 227-242]
  • اهمیت گزارش پژوهش. مدیریت بازرگانی سخن سردبیر: اهمیت گزارش تحقیق [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 520-522]
  • اینترنت اشیا شناسایی و رتبه‌بندی کاربردهای تحلیل عظیم‌‌داده مبتنی بر اینترنت اشیا [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 865-887]

ب

  • بازاریابی بین‌المللی شناسایی مدل‌های ذهنی مدیران شرکت‌های صنایع غذایی از موانع توسعه صادرات (نمونه‌کاوی: مدیران شرکت‌های لبنی) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 198-226]
  • بازاریابی رابطه‌ مند نقش رابطه گرایی مشتری در ادراک منافع رابطه [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1006-1029]
  • بازاریابی عصب‌پایه ارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصب‌پایه [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 679-701]
  • بازاریابی ‌کارآفرینانه بررسی قوم‌نگاشتی بازاریابی‌ کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای دولاب در استان کردستان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 573-593]
  • بازاریابی هنر کاربرد روش بهترین ـ بدترین فاصله‌ای، در بازاریابی هنر: رتبه‌بندی روش‌های تبلیغات اینترنتی تئاتر [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 748-773]
  • بازی‌گونگی شناسایی و اولویت‌بندی پیشایندهای شخصیتی و جمعیت‌شناختی پذیرش سازوکارهای بازی‌گونگی، به‌منظور افزایش تعامل در باشگاه مشتریان بانکی (نمونه پژوهش: بانک حکمت ایرانیان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 477-501]
  • باشگاه مشتریان شناسایی و اولویت‌بندی پیشایندهای شخصیتی و جمعیت‌شناختی پذیرش سازوکارهای بازی‌گونگی، به‌منظور افزایش تعامل در باشگاه مشتریان بانکی (نمونه پژوهش: بانک حکمت ایرانیان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 477-501]
  • بانک حکمت ایرانیان شناسایی و اولویت‌بندی پیشایندهای شخصیتی و جمعیت‌شناختی پذیرش سازوکارهای بازی‌گونگی، به‌منظور افزایش تعامل در باشگاه مشتریان بانکی (نمونه پژوهش: بانک حکمت ایرانیان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 477-501]
  • بانکداری دیجیتال تبیین نقش شراکت راهبردی بانک تجارت با فین‌تک‌ها در کارایی با میانجیگری تحولات فناورانه و بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 800-832]
  • بانکداری شرکتی مدل‌سازی هویت برند شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 652-678]
  • بانک ملت طراحی نقشه سفر برنامه‌ریزی‌شده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونه‌پژوهی: بانک ملت) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142]
  • بخش خصوصی واکاوی نقش زیست‌بوم صادرات کالاهای صنعتی بر کسب‌وکارهای بخش خصوصی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 315-334]
  • برتری رفتار متکبرانه مصرف‌کننده؛ فهمی از برداشت‌های معناآفرین با استفاده از پدیدارشناسی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 436-454]
  • برند طراحی الگوی شکل‌گیری برند فردی کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 911-933]
  • برند شهر داستان برند رشت بر اساس سرمایه‌های نمادین منتشرشده در رسانه‌ها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 24-43]
  • برند فردی طراحی الگوی شکل‌گیری برند فردی کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 911-933]
  • بنگاه کوچک اقتصادی واکاوی چالش‌های قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصت‌های شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاه‌های کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]
  • بنگاه مادر ایرانی نقش‏‌ بنگاه‌های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284]
  • بنگاه‌های کوچک و متوسط تدوین الگوی توسعه شبکه‌ای بنگاه‌های کوچک و متوسط: ارائه نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1030-1049]
  • به‌خاطرآوری تأثیر عناصر بصری تبلیغات مستقیم چاپی محصولات لبنی، بر به‌خاطرآوری مصرف‌کننده؛ مطالعه میدانی تجربی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1050-1068]
  • بهره‌وری واکاوی چالش‌های قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصت‌های شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاه‌های کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]

پ

  • پایداری کسب‌وکار طراحی الگوی پایداری کسب‌وکار در زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 627-651]
  • پدیدارشناسی رفتار متکبرانه مصرف‌کننده؛ فهمی از برداشت‌های معناآفرین با استفاده از پدیدارشناسی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 436-454]
  • پذیرش فناوری نقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روان‌شناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاه‌های آنلاین (نمونه‌پژوهی: اسنپ فود) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 548-572]
  • پویایی بازار شناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب محصولات سوغاتی در منطقه آزاد کیش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 888-910]
  • پیام‌رسان‌ها شناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران از پیام‌رسان‎های داخلی (نمونه‌کاوی: پیام‌رسان سروش) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1069-1091]

ت

  • تئوری هم‌گرایی نمادین داستان برند رشت بر اساس سرمایه‌های نمادین منتشرشده در رسانه‌ها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 24-43]
  • تبادل اطلاعات بررسی آثار متقابل تبادل اطلاعات، سرمایه رابطه‌ای و عدم اطمینان محیطی بر عملکرد سرمایه‌گذاری‌های مشترک (مورد مطالعه: شرکت‌های پیمانکاری EPC صنعت نفت و گاز و پتروشیمی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 378-398]
  • تبلیغات اینترنتی تئاتر کاربرد روش بهترین ـ بدترین فاصله‌ای، در بازاریابی هنر: رتبه‌بندی روش‌های تبلیغات اینترنتی تئاتر [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 748-773]
  • تبلیغات چاپی تأثیر عناصر بصری تبلیغات مستقیم چاپی محصولات لبنی، بر به‌خاطرآوری مصرف‌کننده؛ مطالعه میدانی تجربی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1050-1068]
  • تبلیغات مشترک ارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصب‌پایه [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 679-701]
  • تبلیغ‌های دهان‌به‌دهان منفی ارائه الگویی از علل و پیامدهای تنفر از برند کالاهای ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 3-23]
  • تجاری‌سازی مدل تجاری‌سازی ایده فروش الکترونیک با به‌کارگیری نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 335-356]
  • تجربه در دعاوی تجاری بررسی تأثیر ویژگی‌های شرکت‌های صادرکننده، ویژگی‌های معاملات صادراتی و تجربه در دعاوی تجاری از طریق متغیر میانجی مدیریت ریسک تجاری بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: شرکت‌های صادرکننده دارو در ایران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 774-799]
  • تجربه مشتری ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 523-547]
  • تحلیل احساسات شناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متن‌کاوی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1092-1116]
  • تحلیل تم ارائه الگویی از علل و پیامدهای تنفر از برند کالاهای ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 3-23]
  • تحلیل تم شناسایی مدل‌های ذهنی مدیران شرکت‌های صنایع غذایی از موانع توسعه صادرات (نمونه‌کاوی: مدیران شرکت‌های لبنی) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 198-226]
  • تحلیل عظیم‌داده شناسایی و رتبه‌بندی کاربردهای تحلیل عظیم‌‌داده مبتنی بر اینترنت اشیا [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 865-887]
  • تحولات فناورانه دیجیتال تبیین نقش شراکت راهبردی بانک تجارت با فین‌تک‌ها در کارایی با میانجیگری تحولات فناورانه و بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 800-832]
  • تخریب ارزش نقش‏‌ بنگاه‌های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284]
  • تصمیم‌گیری چند متغیره شناسایی و رتبه‌بندی کاربردهای تحلیل عظیم‌‌داده مبتنی بر اینترنت اشیا [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 865-887]
  • تصمیم‌گیری چندمعیاره کاربرد روش بهترین ـ بدترین فاصله‌ای، در بازاریابی هنر: رتبه‌بندی روش‌های تبلیغات اینترنتی تئاتر [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 748-773]
  • تصمیم‌گیری خرید عوامل تعیین‌کننده آستانه تخفیف قیمت: رهیافت فراترکیب [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 44-63]
  • تصویر ذهنی مقصد ارزیابی تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری تصویر ذهنی مقصد با بهره‌گیری از نظریه مجموعه‌های راف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 455-476]
  • تطابق نیاز خانواده ارائه مقیاسی برای سنجش تجربه راحتی خرید در مراکز خرید و مال‌ها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 227-242]
  • تعامل با مخاطبان نقش شخصیت تلویزیونی مصرف‌کنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونه‌پژوهی: شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 502-519]
  • تمامیت مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیت‌های بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب‌وکار [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 594-626]
  • تمایل بازگشت مشتری نقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روان‌شناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاه‌های آنلاین (نمونه‌پژوهی: اسنپ فود) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 548-572]
  • تنفر از برند ارائه الگویی از علل و پیامدهای تنفر از برند کالاهای ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 3-23]
  • توسعه شبکه‌ای تدوین الگوی توسعه شبکه‌ای بنگاه‌های کوچک و متوسط: ارائه نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1030-1049]
  • توسعه صادرات شناسایی مدل‌های ذهنی مدیران شرکت‌های صنایع غذایی از موانع توسعه صادرات (نمونه‌کاوی: مدیران شرکت‌های لبنی) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 198-226]
  • توسعه منطقه‌ای تدوین الگوی توسعه شبکه‌ای بنگاه‌های کوچک و متوسط: ارائه نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1030-1049]

ج

  • جذابیت محیط داخلی ارائه مقیاسی برای سنجش تجربه راحتی خرید در مراکز خرید و مال‌ها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 227-242]
  • جمع‌گرایی/ فردگرایی ارزش‌های فرهنگی سطح فردی: بررسی سبک‌های تصمیم‌گیری بین مشتریان جمع‌گرا و فردگرا (نمونه پژوهی: مشتریان تایرهای رادیال سواری تهران) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]

ح

  • حاکمیت شرکتی استخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی با استفاده از روش مرور نظام‌مند [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 64-93]

خ

  • خاستگاه صنعت تحلیل نقش خاستگاه صنعت در طراحی و انتخاب ساختار اتحادهای استراتژیک [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 934-955]
  • خروج از کسب‌وکار واکاوی چالش‌های قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصت‌های شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاه‌های کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]
  • خرید تلویزیونی نقش شخصیت تلویزیونی مصرف‌کنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونه‌پژوهی: شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 502-519]
  • خلق ارزش نقش‏‌ بنگاه‌های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284]
  • خودتعیینگری نقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روان‌شناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاه‌های آنلاین (نمونه‌پژوهی: اسنپ فود) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 548-572]
  • خودگزارشگری ارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصب‌پایه [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 679-701]

د

  • داستان برند داستان برند رشت بر اساس سرمایه‌های نمادین منتشرشده در رسانه‌ها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 24-43]

ذ

  • ذی‌نفعان ارائه مدل گزارشگری مالی مبتنی بر مفهوم الگوی کسب‌وکار (BM) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 976-1005]

ر

  • رابطه‌ گرایی نقش رابطه گرایی مشتری در ادراک منافع رابطه [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1006-1029]
  • راحتی ارائه مقیاسی برای سنجش تجربه راحتی خرید در مراکز خرید و مال‌ها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 227-242]
  • راه‌اندازی کسب‌وکار جدید واکاوی چالش‌های قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصت‌های شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاه‌های کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]
  • ردیاب چشم مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435]
  • ردیاب چشم ارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصب‌پایه [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 679-701]
  • رسانه داستان برند رشت بر اساس سرمایه‌های نمادین منتشرشده در رسانه‌ها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 24-43]
  • رسانه‌های اجتماعی ارزیابی تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری تصویر ذهنی مقصد با بهره‌گیری از نظریه مجموعه‌های راف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 455-476]
  • رضایت مشتری شناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متن‌کاوی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1092-1116]
  • رفتار خرید تلویزیونی نقش شخصیت تلویزیونی مصرف‌کنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونه‌پژوهی: شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 502-519]
  • رفتار متکبرانه مصرف‌کننده رفتار متکبرانه مصرف‌کننده؛ فهمی از برداشت‌های معناآفرین با استفاده از پدیدارشناسی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 436-454]
  • رفتار مشتریان مدل‌سازی ارزش‌یابی انتخاب برند در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 727-747]
  • روستای دولاب بررسی قوم‌نگاشتی بازاریابی‌ کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای دولاب در استان کردستان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 573-593]
  • روش بهترین ـ بدترین فاصله‌ای کاربرد روش بهترین ـ بدترین فاصله‌ای، در بازاریابی هنر: رتبه‌بندی روش‌های تبلیغات اینترنتی تئاتر [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 748-773]
  • روش تحلیل کیفی بررسی مفهوم مالکیت روان‌شناختی از دیدگاه خریداران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 399-421]
  • رویکرد چندسطحی هم‌گرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهش‌های ارزیابی عملکرد: مرور نظام‌مند ادبیات B2B فروش [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 285-314]
  • ریسک مدل شبکه‌ای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 702-726]
  • ریسک بین‌الملل مدل شبکه‌ای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 702-726]

ز

  • زنجیره ‎تأمین طراحی الگوی پایداری کسب‌وکار در زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 627-651]
  • زیست‌بوم واکاوی نقش زیست‌بوم صادرات کالاهای صنعتی بر کسب‌وکارهای بخش خصوصی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 315-334]

س

  • ساختار اتحاد تحلیل نقش خاستگاه صنعت در طراحی و انتخاب ساختار اتحادهای استراتژیک [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 934-955]
  • سبک زندگی طراحی و تحلیل الگوی تعیین سبک زندگی سازمان‌ها (نمونه‌پژوهی‌: شرکت‌های تولیدی لوله و اتصالات پلیمری استان اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-160]
  • سبک زندگی سازمان طراحی و تحلیل الگوی تعیین سبک زندگی سازمان‌ها (نمونه‌پژوهی‌: شرکت‌های تولیدی لوله و اتصالات پلیمری استان اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-160]
  • سبک‌های تصمیم‌گیری خرید ارزش‌های فرهنگی سطح فردی: بررسی سبک‌های تصمیم‌گیری بین مشتریان جمع‌گرا و فردگرا (نمونه پژوهی: مشتریان تایرهای رادیال سواری تهران) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
  • ستاد مرکزی نقش‏‌ بنگاه‌های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284]
  • سرمایه رابطه‌ای بررسی آثار متقابل تبادل اطلاعات، سرمایه رابطه‌ای و عدم اطمینان محیطی بر عملکرد سرمایه‌گذاری‌های مشترک (مورد مطالعه: شرکت‌های پیمانکاری EPC صنعت نفت و گاز و پتروشیمی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 378-398]
  • سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی استخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی با استفاده از روش مرور نظام‌مند [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 64-93]
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده طراحی نقشه سفر برنامه‌ریزی‌شده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونه‌پژوهی: بانک ملت) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142]
  • سناریونگاری آینده‌پژوهی صنعت بسته‌بندی مواد غذایی در ایران با رویکرد سناریونگاری در افق 1404 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 838-864]
  • سوئیچینگ شناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران از پیام‌رسان‎های داخلی (نمونه‌کاوی: پیام‌رسان سروش) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1069-1091]
  • سوغاتی شناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب محصولات سوغاتی در منطقه آزاد کیش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 888-910]

ش

  • شخصیت تلویزیونی مصرف‌کننده نقش شخصیت تلویزیونی مصرف‌کنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونه‌پژوهی: شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 502-519]
  • شخصی‌سازی شناسایی و اولویت‌بندی پیشایندهای شخصیتی و جمعیت‌شناختی پذیرش سازوکارهای بازی‌گونگی، به‌منظور افزایش تعامل در باشگاه مشتریان بانکی (نمونه پژوهش: بانک حکمت ایرانیان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 477-501]
  • شراکت راهبردی تبیین نقش شراکت راهبردی بانک تجارت با فین‌تک‌ها در کارایی با میانجیگری تحولات فناورانه و بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 800-832]

ص

  • صادرات واکاوی نقش زیست‌بوم صادرات کالاهای صنعتی بر کسب‌وکارهای بخش خصوصی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 315-334]
  • صادرات مدل شبکه‌ای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 702-726]
  • صادرات غیرنفتی مدل شبکه‌ای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 702-726]
  • صنایع غذایی آینده‌پژوهی صنعت بسته‌بندی مواد غذایی در ایران با رویکرد سناریونگاری در افق 1404 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 838-864]
  • صنعت بانکداری مدل‌سازی ارزش‌یابی انتخاب برند در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 727-747]
  • صنعت بسته‌بندی آینده‌پژوهی صنعت بسته‌بندی مواد غذایی در ایران با رویکرد سناریونگاری در افق 1404 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 838-864]
  • صنعت پلیمری طراحی و تحلیل الگوی تعیین سبک زندگی سازمان‌ها (نمونه‌پژوهی‌: شرکت‌های تولیدی لوله و اتصالات پلیمری استان اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-160]
  • صنعت هتلداری ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 523-547]

ط

  • طبقه‌‎بندی عوامل مؤثر بر طبقه‌بندی محصول جدید (نمونه‌‎پژوهی: ماست نوشیدنی لاکتیویا) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 243-259]
  • طبقه‌بندی محصول جدید عوامل مؤثر بر طبقه‌بندی محصول جدید (نمونه‌‎پژوهی: ماست نوشیدنی لاکتیویا) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 243-259]

ظ

  • ظرفیت انعطاف‌پذیری سازمانی بررسی تأثیر ظرفیت انعطاف‌پذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 183-197]

ع

  • عظیم‌داده شناسایی و رتبه‌بندی کاربردهای تحلیل عظیم‌‌داده مبتنی بر اینترنت اشیا [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 865-887]
  • عملکرد بازاریابی بررسی تأثیر ظرفیت انعطاف‌پذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 183-197]
  • عملکرد سرمایه‌گذاری مشترک بررسی آثار متقابل تبادل اطلاعات، سرمایه رابطه‌ای و عدم اطمینان محیطی بر عملکرد سرمایه‌گذاری‌های مشترک (مورد مطالعه: شرکت‌های پیمانکاری EPC صنعت نفت و گاز و پتروشیمی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 378-398]
  • عملکرد صادرات بررسی تأثیر ویژگی‌های شرکت‌های صادرکننده، ویژگی‌های معاملات صادراتی و تجربه در دعاوی تجاری از طریق متغیر میانجی مدیریت ریسک تجاری بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: شرکت‌های صادرکننده دارو در ایران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 774-799]
  • عملکرد فروش استفاده از کار عاطفی برای افزایش عملکرد فروش؛ نقش ادراک از حمایت سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 94-115]
  • عملکرد فروش هم‌گرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهش‌های ارزیابی عملکرد: مرور نظام‌مند ادبیات B2B فروش [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 285-314]
  • عملکرد فروشنده هم‌گرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهش‌های ارزیابی عملکرد: مرور نظام‌مند ادبیات B2B فروش [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 285-314]
  • عناصر بصری تأثیر عناصر بصری تبلیغات مستقیم چاپی محصولات لبنی، بر به‌خاطرآوری مصرف‌کننده؛ مطالعه میدانی تجربی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1050-1068]
  • عوامل فشاری شناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران از پیام‌رسان‎های داخلی (نمونه‌کاوی: پیام‌رسان سروش) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1069-1091]

ف

  • فراترکیب عوامل تعیین‌کننده آستانه تخفیف قیمت: رهیافت فراترکیب [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 44-63]
  • فراترکیب طراحی الگوی پایداری کسب‌وکار در زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 627-651]
  • فراترکیب شناسایی و رتبه‌بندی کاربردهای تحلیل عظیم‌‌داده مبتنی بر اینترنت اشیا [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 865-887]
  • فرایند دیداری مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435]
  • فرایند شناختی مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435]
  • فرصت شغلی واکاوی چالش‌های قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصت‌های شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاه‌های کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]
  • فروش الکترونیک مدل تجاری‌سازی ایده فروش الکترونیک با به‌کارگیری نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 335-356]
  • فروشگاه اینترنتی نقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روان‌شناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاه‌های آنلاین (نمونه‌پژوهی: اسنپ فود) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 548-572]
  • فریب‌کاری آمیخته بازاریابی ارائه الگویی از علل و پیامدهای تنفر از برند کالاهای ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 3-23]
  • فین‌تک تبیین نقش شراکت راهبردی بانک تجارت با فین‌تک‌ها در کارایی با میانجیگری تحولات فناورانه و بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 800-832]

ق

  • قابلیت‌های بازاریابی مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیت‌های بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب‌وکار [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 594-626]
  • قانون کار ج.ا.ا واکاوی چالش‌های قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصت‌های شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاه‌های کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]
  • قصد خرید شناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب محصولات سوغاتی در منطقه آزاد کیش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 888-910]
  • قوم‌نگاری بررسی قوم‌نگاشتی بازاریابی‌ کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای دولاب در استان کردستان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 573-593]
  • قیمت‌گذاری عوامل تعیین‌کننده آستانه تخفیف قیمت: رهیافت فراترکیب [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 44-63]

ک

  • کارآفرین طراحی الگوی شکل‌گیری برند فردی کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 911-933]
  • کارایی تبیین نقش شراکت راهبردی بانک تجارت با فین‌تک‌ها در کارایی با میانجیگری تحولات فناورانه و بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 800-832]
  • کار عاطفی استفاده از کار عاطفی برای افزایش عملکرد فروش؛ نقش ادراک از حمایت سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 94-115]
  • کالای صنعتی واکاوی نقش زیست‌بوم صادرات کالاهای صنعتی بر کسب‌وکارهای بخش خصوصی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 315-334]
  • کسب‌وکار طراحی الگوی شکل‌گیری برند فردی کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 911-933]
  • کششی شناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران از پیام‌رسان‎های داخلی (نمونه‌کاوی: پیام‌رسان سروش) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1069-1091]
  • کیفیت اطلاعات گردشگری ارزیابی تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری تصویر ذهنی مقصد با بهره‌گیری از نظریه مجموعه‌های راف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 455-476]

گ

  • گردشگری شناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب محصولات سوغاتی در منطقه آزاد کیش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 888-910]
  • گردشگری روستایی بررسی قوم‌نگاشتی بازاریابی‌ کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای دولاب در استان کردستان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 573-593]
  • گزارشگری مالی ارائه مدل گزارشگری مالی مبتنی بر مفهوم الگوی کسب‌وکار (BM) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 976-1005]

ل

  • لبنیات تأثیر عناصر بصری تبلیغات مستقیم چاپی محصولات لبنی، بر به‌خاطرآوری مصرف‌کننده؛ مطالعه میدانی تجربی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1050-1068]

م

  • مؤلفه‌های انگیزشی بازی شناسایی و اولویت‌بندی پیشایندهای شخصیتی و جمعیت‌شناختی پذیرش سازوکارهای بازی‌گونگی، به‌منظور افزایش تعامل در باشگاه مشتریان بانکی (نمونه پژوهش: بانک حکمت ایرانیان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 477-501]
  • ماست نوشیدنی عوامل مؤثر بر طبقه‌بندی محصول جدید (نمونه‌‎پژوهی: ماست نوشیدنی لاکتیویا) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 243-259]
  • مالکیت روان‌شناختی خریداران بررسی مفهوم مالکیت روان‌شناختی از دیدگاه خریداران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 399-421]
  • متن‌کاوی شناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متن‌کاوی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1092-1116]
  • محرک‌ها طراحی مدلی برای محرک‌های همکاری ـ رقابت (نمونه پژوهش: هنرـ صنعت فرش دست‌باف ایران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 357-377]
  • مداخله‌گر شناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران از پیام‌رسان‎های داخلی (نمونه‌کاوی: پیام‌رسان سروش) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1069-1091]
  • مداخله‌ها نقش‏‌ بنگاه‌های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284]
  • مدت زمان توجه مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435]
  • مدگرایی ارائه مقیاسی برای سنجش تجربه راحتی خرید در مراکز خرید و مال‌ها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 227-242]
  • مدل (الگوی) کسب‌و‎کار ارائه مدل گزارشگری مالی مبتنی بر مفهوم الگوی کسب‌وکار (BM) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 976-1005]
  • مدل ذهنی شناسایی مدل‌های ذهنی مدیران شرکت‌های صنایع غذایی از موانع توسعه صادرات (نمونه‌کاوی: مدیران شرکت‌های لبنی) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 198-226]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری مدل شبکه‌ای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 702-726]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری (ISM) مدل‌سازی هویت برند شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 652-678]
  • مدیریت تجربه مشتری طراحی نقشه سفر برنامه‌ریزی‌شده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونه‌پژوهی: بانک ملت) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142]
  • مدیریت تجربه مشتری ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 523-547]
  • مدیریت دانش مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیت‌های بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب‌وکار [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 594-626]
  • مدیریت ریسک تجاری بررسی تأثیر ویژگی‌های شرکت‌های صادرکننده، ویژگی‌های معاملات صادراتی و تجربه در دعاوی تجاری از طریق متغیر میانجی مدیریت ریسک تجاری بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: شرکت‌های صادرکننده دارو در ایران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 774-799]
  • مرتبط بودن برند عوامل مؤثر بر طبقه‌بندی محصول جدید (نمونه‌‎پژوهی: ماست نوشیدنی لاکتیویا) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 243-259]
  • مرور نظام‌مند هم‌گرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهش‌های ارزیابی عملکرد: مرور نظام‌مند ادبیات B2B فروش [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 285-314]
  • مزیت رقابتی ارائه مدل گزارشگری مالی مبتنی بر مفهوم الگوی کسب‌وکار (BM) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 976-1005]
  • مزیت رقابتی پایدار مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیت‌های بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب‌وکار [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 594-626]
  • منافع اجتماعی نقش رابطه گرایی مشتری در ادراک منافع رابطه [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1006-1029]
  • منافع رابطه نقش رابطه گرایی مشتری در ادراک منافع رابطه [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1006-1029]
  • منطقه مورد توجه مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435]
  • مهاجرت شناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران از پیام‌رسان‎های داخلی (نمونه‌کاوی: پیام‌رسان سروش) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1069-1091]
  • موانع صادرات شناسایی مدل‌های ذهنی مدیران شرکت‌های صنایع غذایی از موانع توسعه صادرات (نمونه‌کاوی: مدیران شرکت‌های لبنی) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 198-226]
  • موردکاوی چندگانه تحلیل نقش خاستگاه صنعت در طراحی و انتخاب ساختار اتحادهای استراتژیک [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 934-955]

ن

  • ناپایداری محیطی بررسی آثار متقابل تبادل اطلاعات، سرمایه رابطه‌ای و عدم اطمینان محیطی بر عملکرد سرمایه‌گذاری‌های مشترک (مورد مطالعه: شرکت‌های پیمانکاری EPC صنعت نفت و گاز و پتروشیمی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 378-398]
  • نرم‌افزار Scenario Wizard آینده‌پژوهی صنعت بسته‌بندی مواد غذایی در ایران با رویکرد سناریونگاری در افق 1404 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 838-864]
  • نظریه‌پردازی داده‌بنیاد بررسی مفهوم مالکیت روان‌شناختی از دیدگاه خریداران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 399-421]
  • نظریه داده‌بنیاد تدوین الگوی توسعه شبکه‌ای بنگاه‌های کوچک و متوسط: ارائه نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1030-1049]
  • نظریه مجموعه‌های راف ارزیابی تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری تصویر ذهنی مقصد با بهره‌گیری از نظریه مجموعه‌های راف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 455-476]
  • نقش‌ها نقش‏‌ بنگاه‌های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284]
  • نقشه سفر مشتری طراحی نقشه سفر برنامه‌ریزی‌شده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونه‌پژوهی: بانک ملت) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142]
  • نوآوری مدل تجاری‌سازی ایده فروش الکترونیک با به‌کارگیری نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 335-356]
  • نوآوری محصول بررسی تأثیر ظرفیت انعطاف‌پذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 183-197]
  • نیاز به منحصربه‌فرد بودن رفتار متکبرانه مصرف‌کننده؛ فهمی از برداشت‌های معناآفرین با استفاده از پدیدارشناسی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 436-454]
  • نیازهای بنیادین روان‌شناختی نقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روان‌شناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاه‌های آنلاین (نمونه‌پژوهی: اسنپ فود) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 548-572]
  • نیازهای لذت‌جویانه ارائه مقیاسی برای سنجش تجربه راحتی خرید در مراکز خرید و مال‌ها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 227-242]

و

  • ویژگی‌های شرکت‌های صادرکننده بررسی تأثیر ویژگی‌های شرکت‌های صادرکننده، ویژگی‌های معاملات صادراتی و تجربه در دعاوی تجاری از طریق متغیر میانجی مدیریت ریسک تجاری بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: شرکت‌های صادرکننده دارو در ایران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 774-799]
  • ویژگی‌های معاملات صادراتی بررسی تأثیر ویژگی‌های شرکت‌های صادرکننده، ویژگی‌های معاملات صادراتی و تجربه در دعاوی تجاری از طریق متغیر میانجی مدیریت ریسک تجاری بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: شرکت‌های صادرکننده دارو در ایران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 774-799]

ه

  • همراه بانک طراحی نقشه سفر برنامه‌ریزی‌شده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونه‌پژوهی: بانک ملت) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142]
  • همکاری ـ رقابت طراحی مدلی برای محرک‌های همکاری ـ رقابت (نمونه پژوهش: هنرـ صنعت فرش دست‌باف ایران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 357-377]
  • هنر ـ صنعت فرش دست‌باف طراحی مدلی برای محرک‌های همکاری ـ رقابت (نمونه پژوهش: هنرـ صنعت فرش دست‌باف ایران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 357-377]
  • هوشمندی کسب‌‌وکار مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیت‌های بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب‌وکار [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 594-626]
  • هویت برند شرکتی مدل‌سازی هویت برند شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 652-678]

ی

  • یادگیری سازمانی بررسی تأثیر ظرفیت انعطاف‌پذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 183-197]
  • یادگیری مستمر سازمانی مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیت‌های بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب‌وکار [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 594-626]