آشفتگی محیطیبررسی تأثیر ظرفیت انعطافپذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 183-197]
آیندهپژوهیآیندهپژوهی صنعت بستهبندی مواد غذایی در ایران با رویکرد سناریونگاری در افق 1404 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 838-864]
ا
اتحاد استراتژیکاستخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکلگیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایهگذاری مشترک بینالمللی با استفاده از روش مرور نظاممند [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 64-93]
اتحادهای استراتژیکتحلیل نقش خاستگاه صنعت در طراحی و انتخاب ساختار اتحادهای استراتژیک [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 934-955]
اثربخشی تبلیغاتارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصبپایه [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 679-701]
ادراک از حمایت سازمانیاستفاده از کار عاطفی برای افزایش عملکرد فروش؛ نقش ادراک از حمایت سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 94-115]
ارزشیابی نشان تجاریمدلسازی ارزشیابی انتخاب برند در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 727-747]
ارزش پیشنهادیشناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متنکاوی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1092-1116]
ارزشهای فرهنگی سطح فردیارزشهای فرهنگی سطح فردی: بررسی سبکهای تصمیمگیری بین مشتریان جمعگرا و فردگرا (نمونه پژوهی: مشتریان تایرهای رادیال سواری تهران) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
استخراج موضوعاتشناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متنکاوی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1092-1116]
اشتغال زنانواکاوی چالشهای قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصتهای شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاههای کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]
اصالت بازارشناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب محصولات سوغاتی در منطقه آزاد کیش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 888-910]
اعتماد دوجانبهبررسی آثار متقابل تبادل اطلاعات، سرمایه رابطهای و عدم اطمینان محیطی بر عملکرد سرمایهگذاریهای مشترک (مورد مطالعه: شرکتهای پیمانکاری EPC صنعت نفت و گاز و پتروشیمی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 378-398]
افشای اطلاعاتارائه مدل گزارشگری مالی مبتنی بر مفهوم الگوی کسبوکار (BM) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 976-1005]
الگوی شکلگیریاستخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکلگیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایهگذاری مشترک بینالمللی با استفاده از روش مرور نظاممند [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 64-93]
امکانهای رفاهیارائه مقیاسی برای سنجش تجربه راحتی خرید در مراکز خرید و مالها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 227-242]
اینترنت اشیاشناسایی و رتبهبندی کاربردهای تحلیل عظیمداده مبتنی بر اینترنت اشیا [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 865-887]
بازاریابی عصبپایهارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصبپایه [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 679-701]
بازاریابی کارآفرینانهبررسی قومنگاشتی بازاریابی کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای دولاب در استان کردستان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 573-593]
بازاریابی هنرکاربرد روش بهترین ـ بدترین فاصلهای، در بازاریابی هنر: رتبهبندی روشهای تبلیغات اینترنتی تئاتر [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 748-773]
بازیگونگیشناسایی و اولویتبندی پیشایندهای شخصیتی و جمعیتشناختی پذیرش سازوکارهای بازیگونگی، بهمنظور افزایش تعامل در باشگاه مشتریان بانکی (نمونه پژوهش: بانک حکمت ایرانیان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 477-501]
باشگاه مشتریانشناسایی و اولویتبندی پیشایندهای شخصیتی و جمعیتشناختی پذیرش سازوکارهای بازیگونگی، بهمنظور افزایش تعامل در باشگاه مشتریان بانکی (نمونه پژوهش: بانک حکمت ایرانیان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 477-501]
بانک حکمت ایرانیانشناسایی و اولویتبندی پیشایندهای شخصیتی و جمعیتشناختی پذیرش سازوکارهای بازیگونگی، بهمنظور افزایش تعامل در باشگاه مشتریان بانکی (نمونه پژوهش: بانک حکمت ایرانیان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 477-501]
بانکداری دیجیتالتبیین نقش شراکت راهبردی بانک تجارت با فینتکها در کارایی با میانجیگری تحولات فناورانه و بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 800-832]
بنگاه کوچک اقتصادیواکاوی چالشهای قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصتهای شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاههای کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]
بنگاه مادر ایرانینقش بنگاههای مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284]
بنگاههای کوچک و متوسطتدوین الگوی توسعه شبکهای بنگاههای کوچک و متوسط: ارائه نظریه دادهبنیاد [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1030-1049]
بهرهوریواکاوی چالشهای قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصتهای شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاههای کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]
پ
پایداری کسبوکارطراحی الگوی پایداری کسبوکار در زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 627-651]
پیامرسانهاشناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران از پیامرسانهای داخلی (نمونهکاوی: پیامرسان سروش) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1069-1091]
پدیدارشناسیرفتار متکبرانه مصرفکننده؛ فهمی از برداشتهای معناآفرین با استفاده از پدیدارشناسی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 436-454]
پذیرش فناورینقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روانشناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاههای آنلاین (نمونهپژوهی: اسنپ فود) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 548-572]
پویایی بازارشناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب محصولات سوغاتی در منطقه آزاد کیش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 888-910]
ت
تبادل اطلاعاتبررسی آثار متقابل تبادل اطلاعات، سرمایه رابطهای و عدم اطمینان محیطی بر عملکرد سرمایهگذاریهای مشترک (مورد مطالعه: شرکتهای پیمانکاری EPC صنعت نفت و گاز و پتروشیمی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 378-398]
تبلیغات اینترنتی تئاترکاربرد روش بهترین ـ بدترین فاصلهای، در بازاریابی هنر: رتبهبندی روشهای تبلیغات اینترنتی تئاتر [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 748-773]
تجربه در دعاوی تجاریبررسی تأثیر ویژگیهای شرکتهای صادرکننده، ویژگیهای معاملات صادراتی و تجربه در دعاوی تجاری از طریق متغیر میانجی مدیریت ریسک تجاری بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: شرکتهای صادرکننده دارو در ایران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 774-799]
تجربه مشتریارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 523-547]
تحلیل احساساتشناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متنکاوی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1092-1116]
تحلیل تمارائه الگویی از علل و پیامدهای تنفر از برند کالاهای ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 3-23]
تصویر ذهنی مقصدارزیابی تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانههای اجتماعی بر شکلگیری تصویر ذهنی مقصد با بهرهگیری از نظریه مجموعههای راف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 455-476]
تطابق نیاز خانوادهارائه مقیاسی برای سنجش تجربه راحتی خرید در مراکز خرید و مالها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 227-242]
تعامل با مخاطباننقش شخصیت تلویزیونی مصرفکنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونهپژوهی: شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 502-519]
تمایل بازگشت مشترینقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روانشناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاههای آنلاین (نمونهپژوهی: اسنپ فود) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 548-572]
تمامیتمدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیتهای بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسبوکار [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 594-626]
تنفر از برندارائه الگویی از علل و پیامدهای تنفر از برند کالاهای ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 3-23]
توسعه شبکهایتدوین الگوی توسعه شبکهای بنگاههای کوچک و متوسط: ارائه نظریه دادهبنیاد [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1030-1049]
توسعه صادراتشناسایی مدلهای ذهنی مدیران شرکتهای صنایع غذایی از موانع توسعه صادرات (نمونهکاوی: مدیران شرکتهای لبنی) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 198-226]
توسعه منطقهایتدوین الگوی توسعه شبکهای بنگاههای کوچک و متوسط: ارائه نظریه دادهبنیاد [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1030-1049]
تئوری همگرایی نمادینداستان برند رشت بر اساس سرمایههای نمادین منتشرشده در رسانهها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 24-43]
ج
جذابیت محیط داخلیارائه مقیاسی برای سنجش تجربه راحتی خرید در مراکز خرید و مالها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 227-242]
جمعگرایی/ فردگراییارزشهای فرهنگی سطح فردی: بررسی سبکهای تصمیمگیری بین مشتریان جمعگرا و فردگرا (نمونه پژوهی: مشتریان تایرهای رادیال سواری تهران) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
ح
حاکمیت شرکتیاستخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکلگیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایهگذاری مشترک بینالمللی با استفاده از روش مرور نظاممند [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 64-93]
خ
خاستگاه صنعتتحلیل نقش خاستگاه صنعت در طراحی و انتخاب ساختار اتحادهای استراتژیک [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 934-955]
خرید تلویزیونینقش شخصیت تلویزیونی مصرفکنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونهپژوهی: شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 502-519]
خروج از کسبوکارواکاوی چالشهای قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصتهای شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاههای کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]
خلق ارزشنقش بنگاههای مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284]
خودتعیینگرینقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روانشناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاههای آنلاین (نمونهپژوهی: اسنپ فود) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 548-572]
خودگزارشگریارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصبپایه [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 679-701]
د
داستان برندداستان برند رشت بر اساس سرمایههای نمادین منتشرشده در رسانهها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 24-43]
ذ
ذینفعانارائه مدل گزارشگری مالی مبتنی بر مفهوم الگوی کسبوکار (BM) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 976-1005]
راحتیارائه مقیاسی برای سنجش تجربه راحتی خرید در مراکز خرید و مالها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 227-242]
راهاندازی کسبوکار جدیدواکاوی چالشهای قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصتهای شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاههای کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]
ردیاب چشممقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435]
ردیاب چشمارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصبپایه [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 679-701]
رسانهداستان برند رشت بر اساس سرمایههای نمادین منتشرشده در رسانهها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 24-43]
رسانههای اجتماعیارزیابی تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانههای اجتماعی بر شکلگیری تصویر ذهنی مقصد با بهرهگیری از نظریه مجموعههای راف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 455-476]
ریسکمدل شبکهای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 702-726]
ریسک بینالمللمدل شبکهای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 702-726]
رضایت مشتریشناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متنکاوی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1092-1116]
رفتار خرید تلویزیونینقش شخصیت تلویزیونی مصرفکنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونهپژوهی: شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 502-519]
رفتار متکبرانه مصرفکنندهرفتار متکبرانه مصرفکننده؛ فهمی از برداشتهای معناآفرین با استفاده از پدیدارشناسی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 436-454]
رفتار مشتریانمدلسازی ارزشیابی انتخاب برند در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 727-747]
روستای دولاببررسی قومنگاشتی بازاریابی کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای دولاب در استان کردستان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 573-593]
روش بهترین ـ بدترین فاصلهایکاربرد روش بهترین ـ بدترین فاصلهای، در بازاریابی هنر: رتبهبندی روشهای تبلیغات اینترنتی تئاتر [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 748-773]
روش تحلیل کیفیبررسی مفهوم مالکیت روانشناختی از دیدگاه خریداران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 399-421]
رویکرد چندسطحیهمگرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهشهای ارزیابی عملکرد: مرور نظاممند ادبیات B2B فروش [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 285-314]
ز
زیستبومواکاوی نقش زیستبوم صادرات کالاهای صنعتی بر کسبوکارهای بخش خصوصی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 315-334]
زنجیره تأمینطراحی الگوی پایداری کسبوکار در زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 627-651]
س
ساختار اتحادتحلیل نقش خاستگاه صنعت در طراحی و انتخاب ساختار اتحادهای استراتژیک [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 934-955]
سبک زندگیطراحی و تحلیل الگوی تعیین سبک زندگی سازمانها (نمونهپژوهی: شرکتهای تولیدی لوله و اتصالات پلیمری استان اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-160]
سبک زندگی سازمانطراحی و تحلیل الگوی تعیین سبک زندگی سازمانها (نمونهپژوهی: شرکتهای تولیدی لوله و اتصالات پلیمری استان اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-160]
سبکهای تصمیمگیری خریدارزشهای فرهنگی سطح فردی: بررسی سبکهای تصمیمگیری بین مشتریان جمعگرا و فردگرا (نمونه پژوهی: مشتریان تایرهای رادیال سواری تهران) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
ستاد مرکزینقش بنگاههای مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284]
سرمایه رابطهایبررسی آثار متقابل تبادل اطلاعات، سرمایه رابطهای و عدم اطمینان محیطی بر عملکرد سرمایهگذاریهای مشترک (مورد مطالعه: شرکتهای پیمانکاری EPC صنعت نفت و گاز و پتروشیمی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 378-398]
سرمایهگذاری مشترک بینالمللیاستخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکلگیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایهگذاری مشترک بینالمللی با استفاده از روش مرور نظاممند [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 64-93]
سفر برنامهریزیشدهطراحی نقشه سفر برنامهریزیشده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونهپژوهی: بانک ملت) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142]
سناریونگاریآیندهپژوهی صنعت بستهبندی مواد غذایی در ایران با رویکرد سناریونگاری در افق 1404 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 838-864]
سوغاتیشناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب محصولات سوغاتی در منطقه آزاد کیش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 888-910]
سوئیچینگشناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران از پیامرسانهای داخلی (نمونهکاوی: پیامرسان سروش) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1069-1091]
ش
شخصیت تلویزیونی مصرفکنندهنقش شخصیت تلویزیونی مصرفکنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونهپژوهی: شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 502-519]
شخصیسازیشناسایی و اولویتبندی پیشایندهای شخصیتی و جمعیتشناختی پذیرش سازوکارهای بازیگونگی، بهمنظور افزایش تعامل در باشگاه مشتریان بانکی (نمونه پژوهش: بانک حکمت ایرانیان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 477-501]
شراکت راهبردیتبیین نقش شراکت راهبردی بانک تجارت با فینتکها در کارایی با میانجیگری تحولات فناورانه و بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 800-832]
ص
صادراتواکاوی نقش زیستبوم صادرات کالاهای صنعتی بر کسبوکارهای بخش خصوصی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 315-334]
صادراتمدل شبکهای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 702-726]
صادرات غیرنفتیمدل شبکهای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 702-726]
صنایع غذاییآیندهپژوهی صنعت بستهبندی مواد غذایی در ایران با رویکرد سناریونگاری در افق 1404 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 838-864]
صنعت بانکداریمدلسازی ارزشیابی انتخاب برند در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 727-747]
صنعت بستهبندیآیندهپژوهی صنعت بستهبندی مواد غذایی در ایران با رویکرد سناریونگاری در افق 1404 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 838-864]
صنعت پلیمریطراحی و تحلیل الگوی تعیین سبک زندگی سازمانها (نمونهپژوهی: شرکتهای تولیدی لوله و اتصالات پلیمری استان اصفهان) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-160]
صنعت هتلداریارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 523-547]
ط
طبقهبندیعوامل مؤثر بر طبقهبندی محصول جدید (نمونهپژوهی: ماست نوشیدنی لاکتیویا) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 243-259]
طبقهبندی محصول جدیدعوامل مؤثر بر طبقهبندی محصول جدید (نمونهپژوهی: ماست نوشیدنی لاکتیویا) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 243-259]
ظ
ظرفیت انعطافپذیری سازمانیبررسی تأثیر ظرفیت انعطافپذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 183-197]
ع
عظیمدادهشناسایی و رتبهبندی کاربردهای تحلیل عظیمداده مبتنی بر اینترنت اشیا [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 865-887]
عملکرد بازاریابیبررسی تأثیر ظرفیت انعطافپذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 183-197]
عملکرد سرمایهگذاری مشترکبررسی آثار متقابل تبادل اطلاعات، سرمایه رابطهای و عدم اطمینان محیطی بر عملکرد سرمایهگذاریهای مشترک (مورد مطالعه: شرکتهای پیمانکاری EPC صنعت نفت و گاز و پتروشیمی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 378-398]
عملکرد صادراتبررسی تأثیر ویژگیهای شرکتهای صادرکننده، ویژگیهای معاملات صادراتی و تجربه در دعاوی تجاری از طریق متغیر میانجی مدیریت ریسک تجاری بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: شرکتهای صادرکننده دارو در ایران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 774-799]
عملکرد فروشاستفاده از کار عاطفی برای افزایش عملکرد فروش؛ نقش ادراک از حمایت سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 94-115]
عملکرد فروشهمگرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهشهای ارزیابی عملکرد: مرور نظاممند ادبیات B2B فروش [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 285-314]
عملکرد فروشندههمگرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهشهای ارزیابی عملکرد: مرور نظاممند ادبیات B2B فروش [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 285-314]
عناصر بصریتأثیر عناصر بصری تبلیغات مستقیم چاپی محصولات لبنی، بر بهخاطرآوری مصرفکننده؛ مطالعه میدانی تجربی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1050-1068]
عوامل فشاریشناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران از پیامرسانهای داخلی (نمونهکاوی: پیامرسان سروش) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1069-1091]
فراترکیبطراحی الگوی پایداری کسبوکار در زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 627-651]
فراترکیبشناسایی و رتبهبندی کاربردهای تحلیل عظیمداده مبتنی بر اینترنت اشیا [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 865-887]
فرایند دیداریمقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435]
فرایند شناختیمقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435]
فریبکاری آمیخته بازاریابیارائه الگویی از علل و پیامدهای تنفر از برند کالاهای ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 3-23]
فرصت شغلیواکاوی چالشهای قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصتهای شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاههای کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]
فروشگاه اینترنتینقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روانشناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاههای آنلاین (نمونهپژوهی: اسنپ فود) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 548-572]
فینتکتبیین نقش شراکت راهبردی بانک تجارت با فینتکها در کارایی با میانجیگری تحولات فناورانه و بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 800-832]
ق
قابلیتهای بازاریابیمدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیتهای بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسبوکار [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 594-626]
قانون کار ج.ا.اواکاوی چالشهای قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصتهای شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاههای کوچک) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975]
قصد خریدشناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب محصولات سوغاتی در منطقه آزاد کیش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 888-910]
قومنگاریبررسی قومنگاشتی بازاریابی کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای دولاب در استان کردستان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 573-593]
ک
کاراییتبیین نقش شراکت راهبردی بانک تجارت با فینتکها در کارایی با میانجیگری تحولات فناورانه و بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 800-832]
کششیشناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران از پیامرسانهای داخلی (نمونهکاوی: پیامرسان سروش) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1069-1091]
کیفیت اطلاعات گردشگریارزیابی تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانههای اجتماعی بر شکلگیری تصویر ذهنی مقصد با بهرهگیری از نظریه مجموعههای راف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 455-476]
گ
گردشگریشناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب محصولات سوغاتی در منطقه آزاد کیش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 888-910]
گردشگری روستاییبررسی قومنگاشتی بازاریابی کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای دولاب در استان کردستان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 573-593]
گزارشگری مالیارائه مدل گزارشگری مالی مبتنی بر مفهوم الگوی کسبوکار (BM) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 976-1005]
ماست نوشیدنیعوامل مؤثر بر طبقهبندی محصول جدید (نمونهپژوهی: ماست نوشیدنی لاکتیویا) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 243-259]
مالکیت روانشناختی خریدارانبررسی مفهوم مالکیت روانشناختی از دیدگاه خریداران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 399-421]
متنکاویشناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متنکاوی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1092-1116]
مداخلهگرشناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران از پیامرسانهای داخلی (نمونهکاوی: پیامرسان سروش) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1069-1091]
مداخلههانقش بنگاههای مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284]
مدت زمان توجهمقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435]
مدیریت تجربه مشتریطراحی نقشه سفر برنامهریزیشده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونهپژوهی: بانک ملت) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142]
مرتبط بودن برندعوامل مؤثر بر طبقهبندی محصول جدید (نمونهپژوهی: ماست نوشیدنی لاکتیویا) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 243-259]
مرور نظاممندهمگرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهشهای ارزیابی عملکرد: مرور نظاممند ادبیات B2B فروش [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 285-314]
مزیت رقابتیارائه مدل گزارشگری مالی مبتنی بر مفهوم الگوی کسبوکار (BM) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 976-1005]
مزیت رقابتی پایدارمدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیتهای بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسبوکار [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 594-626]
منطقه مورد توجهمقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 422-435]
مهاجرتشناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران از پیامرسانهای داخلی (نمونهکاوی: پیامرسان سروش) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1069-1091]
موردکاوی چندگانهتحلیل نقش خاستگاه صنعت در طراحی و انتخاب ساختار اتحادهای استراتژیک [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 934-955]
مؤلفههای انگیزشی بازیشناسایی و اولویتبندی پیشایندهای شخصیتی و جمعیتشناختی پذیرش سازوکارهای بازیگونگی، بهمنظور افزایش تعامل در باشگاه مشتریان بانکی (نمونه پژوهش: بانک حکمت ایرانیان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 477-501]
ن
ناپایداری محیطیبررسی آثار متقابل تبادل اطلاعات، سرمایه رابطهای و عدم اطمینان محیطی بر عملکرد سرمایهگذاریهای مشترک (مورد مطالعه: شرکتهای پیمانکاری EPC صنعت نفت و گاز و پتروشیمی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 378-398]
نیاز به منحصربهفرد بودنرفتار متکبرانه مصرفکننده؛ فهمی از برداشتهای معناآفرین با استفاده از پدیدارشناسی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 436-454]
نیازهای بنیادین روانشناختینقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روانشناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاههای آنلاین (نمونهپژوهی: اسنپ فود) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 548-572]
نیازهای لذتجویانهارائه مقیاسی برای سنجش تجربه راحتی خرید در مراکز خرید و مالها [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 227-242]
نرمافزار Scenario Wizardآیندهپژوهی صنعت بستهبندی مواد غذایی در ایران با رویکرد سناریونگاری در افق 1404 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 838-864]
نظریهپردازی دادهبنیادبررسی مفهوم مالکیت روانشناختی از دیدگاه خریداران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 399-421]
نظریه دادهبنیادتدوین الگوی توسعه شبکهای بنگاههای کوچک و متوسط: ارائه نظریه دادهبنیاد [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1030-1049]
نظریه مجموعههای رافارزیابی تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانههای اجتماعی بر شکلگیری تصویر ذهنی مقصد با بهرهگیری از نظریه مجموعههای راف [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 455-476]
نقشهانقش بنگاههای مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284]
نقشه سفر مشتریطراحی نقشه سفر برنامهریزیشده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونهپژوهی: بانک ملت) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142]