خداداد حسینی، ح.؛ عزیزی، ش. و میرحسینی، ح. ( 1385 ). کسب و تجارت الکترونیک ی: رویکرد ی
مدیریتی، تهران، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت).
دهدشتی شاهرخ، ز. و مبرهن، س. ( 1391 ). بررسی تأثیر عوامل انگیزش فردی بر خرید اینترنتی، نشریة
.37 -52 :(12) مدیریت بازرگانی، 4
فتحیان، م. و آقابابایی، ف. ( 1386 ). بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان فروشگاه های
.103 -108 :(27) الکترونیکی، ماهنامة تخصصی عصر فناوری اطلاعات، 3
فتحیان، م. و مولاناپور، ر. ( 1387 ). تجارت الکترونیکی، تهران، آتی نگر.
میرسپاسی، ن. ( 1384 ). مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار، تهران، میر.
نیکوکار، غ.؛ دیواندری، ع.؛ ابراهیمی، ع. و اسفیدانی، م. ( 1388 ). الگوی رفتارمصرف کننده و
-150 :(2) استراتژی های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران، نشری ه مدیری ت بازرگان ی، 1
.135
هومن، ح. ( 1391 ). مدل یابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم افزار لیزرل، تهران، سازمان مطالعه کتب
علوم انسانی دانشگاه ها (سمت).
Bilkey, W.J. (1953). A psychological approach to consumer behavior analysis,
Journal of Marketing, 18 (1): 18-25.
Bilkey, W.J. (1955). Psychic tensions and purchasing behavior, Journal of Social
psychology, 41 (2): 247–257.
Chu, K., Li, C. (2008). A study of the Effect of Risk – Reduction strategies on
purchase intentions in online shopping, Journal of electronic Business
Management, 6 (4): 213– 226.
Evans, P.F. (2009). US Online Retail Forecast. 2008 To 2013. Retrieved from: http:
//www. 199it.com /wp.../002284.forrester.usonlineretailforecast.pdf
Gefen, D., Karahanna, E. and Straub, D.W. (2003). Trust and TAM in online
shopping: an integrated model. MIS Quarterly, 27(1): 51-90.
Grabner-Krauter, S. and Kaluscha, E.A. (2003). Empirical research in on-line trust:
A review and critical assessment. International Journal Human-Computer
Studies, 58 (6): 783-812.
Kim, D.J., Song, Y.I., Braynov, S.B., Rao, H.R. (2005). A multidimensional trust
formation model in B-to-C e-commerce: a conceptual framework and content
analyses of academia/practitioner perspectives, International Journal of
Decision Support Systems, 40(2): 143-165.
Kim, D.J., Ferrin, D.L., Rao, H.R. (2008). A trust-based consumer decision-making
model in electronic commerce: The role of trust, perceived risk, and their
antecedents, Decision Support Systems, 44(2): 544-564.
Lee, M. K. O., Turban, E. (2001). A trust model for internet shopping, International
Journal of Electronic Commerce, 6(1): 75–91.
Lewin, K. (1943). Forces behind food habits and methods of change, Bulletin of The
National Research Councit, 108(6): 35-65.
Luhmann, N. (1979). Trust and Power, Wiley, Chichester, UK.
Luhmann, N. (1988). Familiarity, confidence, thrust: problems and alternatives. in:
D.Gambetta (ED), Trust: making and breaking relations. Basil Blackwell.
Oxford.
McKnight, D.H. Cummings, L.L. Chervany, N.L. (1998). Initial trust formation in
new organizational relationships. Academy of Management Review, 23(3):
473-490.
Margherio, L. (1998). The emerging digital economy, U. S. Department of
Commerce, Washington D.C.
Martin, S. S. Camarero, C. (2008). How perceived risk affects online buying, Online
Information Review, 33 (4): 629-654.
Peter, P.J., Tarpey, L.X. (1975). A comparative analysis of three consumer decision
strategies, Journal of Consumer Research, 2(1): 29-37.
Zucker, L. (1986). Production of trust: institutional sources of economic structure