اکبریان، ر.؛ رفیعی، ح. (1386). بانکداری اسلامی: چالشهای نظری ـ عملی و راهکارها. فصلنامۀ اقتصاد اسلامی، 7 (26)، 118-97.
ایروانی، م. ج.؛ غزالی، ا.؛ غزالی، ع. (1391). اولویتبندی تسهیلات بانکی مبتنی بر عقود اسلامی با رویکرد سیاستگذاری. دوفصلنامۀ تحقیقات مالی ـ اسلامی، 1 (2)، 193- 161.
بازرگان، ع. (1387). روش تحقیق آمیخته: رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت. فصلنامۀ دانش مدیریت، 21 (4)، 34-17.
داناییفرد، ح.؛ امامی، س. م. (1386). استراتژیهای پژوهش کیفی: تأملی بر نظریهپردازی دادهبنیاد. اندیشۀ مدیریت، 1 (2)، 97-69.
داناییفرد، ح.؛ مظفری، ز. (1387). ارتقاء روایی و پایایی در پژوهشهای کیفی مدیریتی: تأملی بر استراتژیهای ممیزی پژوهشی. پژوهشهای مدیریت، 1 (1)، 162-131.
راثی، ع. ا. (1390). بانکداری: گذشته، حال و آینده. تهران: نشر کارور.
رستمی، م. ز. (1390). چالشهای مفهومی ربا، بهره و بهرۀ تعادلی (شیوۀ برخورد قرآن کریم با مفاسد اقتصادی). فصلنامۀ اقتصاد اسلامی، 11 (41)، 214- 189.
رنجبریان، ب.؛ براری، م. (1388). تأثیر بنیانهای بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتریان: مقایسۀ بانک دولتی و خصوصی. فصلنامۀ مدیریت بازرگانی، 1 (2)، 100-83.
روشندل اربطانی، ط.؛ مقیمی، س. م.؛ میناوند، م. ق.؛ خواجهئیان، د. (1391). چارچوبی برای تجاریسازی نوآوریهای دیجیتال در شرکتهای کارآفرین رسانهای ایران (مطالعهای چند موردی). فصلنامۀ مدیریت بازرگانی، 4 (11)، 88-71.
سیاهکارزاده، م. س.؛ محمدی، م. (1391). نظام سنجش اعتبار در بانکداری اسلامی: ضرورت، جایگاه و الزامات. تحقیقات مالی ـ اسلامی، 1 (2)، 141- 115.
صالحی، س. م.؛ نیکوکار، غ.؛ محمدی، ا.؛ نتاج، غ. (1390). طراحی الگوی ارزیابی عملکرد شعب بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری (مورد مطالعه: بانک قوامین). فصلنامۀ مدیریت بازرگانی، 3 (7)، 142-127.
طالبی، م.؛ کیائی، ح. (1391). ریشهیابی چالشهای استفاده از عقود مشارکتی در نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران. تحقیقات مالی ـ اسلامی، 1 (2)، 55-37.
طالبی، م.؛ کاوند، م.؛ حسینپور، م. (1390). تحلیل و رتبهبندی ریسکهای عملیاتی در بانکداری اسلامی (مطالعۀ موردی: بانکداری بدون ربا در ایران). فصلنامۀ اقتصاد اسلامی، 11 (44)، 184- 157.
فرتوکزاده، ح.؛ الهی، م. (1389). شناسایی و اولویتبندی ریسکهای راهبردی در بانکداری بدون ربا (مطالعۀ موردی بانک ملت). فصلنامۀ اقتصاد اسلامی، 10 (37)، 172- 147.
مجتهد، ا.؛ حسنزاده، ع. (1384). پول، بانکداری و نهادهای مالی. تهران: انتشارات پژوهشکدۀ پولی و بانکی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران.
موسویان، س. ع. (1381). بانکداری اسلامی. تهران: انتشارات پژوهشکدۀ پولی و بانکی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران.
موسویان، س. ع. (1384). ارزیابی قراردادها و شیوههای اعطای تسهیلات در بانکداری بدون ربا. فصلنامۀ اقتصاد اسلامی، 5 (19)، 70-45.
موسویان، س. ع. (1386). نقد و بررسی قانون عملیات بانکی بدون ربا و پیشنهاد قانون جایگزین. فصلنامه اقتصاد اسلامی، 7 (25)، 36-9.
موسویان، س. ع.؛ کاوند، م. (1389). مدیریت نقدینگی در بانکداری اسلامی. دوفصلنامۀ معرفت اقتصادی، 2 (3)، 63-35.
موسیخانی، م.؛ حقیقی، م.؛ ترکزاده، س. (1391). ارائۀ مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانکهای خصوصی). فصلنامۀ مدیریت بازرگانی، 4 (12)، 164-147.
Akbar, S. & Kalmadi, S. (2012). An investigation of user perceptions of Islamic banking practices in the United Kingdom. International Journal of Islamic and Middle Eastern Finance and Management, 5 (4), 353-370.
Akbarian, R. & Rafiei, H. (2007). Islamic banking: theoretical-practical challenges and solutions. Islamic Economics Quarterly, 7 (26), 97-118. (in Persian)
Bazargan, A. (2008). Mixed method approach: a superior approach for management studies. Management Knowledge Quarterly, 21 (4), 17-34. (in Persian)
Creswell, J. W. & Miller, D. L. (2000). Determining validity in qualitative inquiry. Theory into Practice, 39 (3), 124-131.
Danaeefard, H. & Emami, S. M. (2007). Qualitative research strategies: introducing to the grounded theory. Management Thought Journal, 1 (2), 69-97.
(in Persian)
Danaeefard, H. & Mozafari, Z. (2008). Enhancing validity and reliability in the qualitative research of management: the research auditing strategies. Management Research Journal, 1 (1), 131-162. (in Persian)
Fartookzadeh, H. & Elahi, M. (2010). Identification and prioritization the strategic risks in interest free banking (case study: Mellat Bank). Islamic Economics Quarterly, 10 (37), 147-172. (in Persian)
Fernandez, W. D. (2003). Using the Glaserian Approach in Grounded Studies of Emerging Business Practices. Electronic Journal of Business Research Methods, 2 (2), 83-94.
Frost, S. M. (2004). The Bank Analyst’s Handbook Money, risk and conjuring tricks. John Wiley & Sons Ltd, England.
Golafshani, N. (2003). Understanding Reliability and Validity in Qualitative Research. The Qualitative Report, 8 (4), 597-607.
Gudarzi Farahani, Y. & Dastan, M. (2013). Analysis of Islamic banks’ financing and economic growth: a panel co-integration approach. International Journal of Islamic and Middle Eastern Finance and Management, 6 (2), 156-172.
Hisham, Y. M., Muhammad, J. & Abdul-Hadi, A. R. (2012). A comparative study on the level of efficiency between Islamic and conventional banking systems in Malaysia. International Journal of Islamic and Middle Eastern Finance and Management, 5 (1), 48-62.
Iqbal, M. & Molyneux P. (2006). Thirty Years of Islamic Banking: History, Performance and Prospects. Islamic Economics, 19 (1), 37-39.
Iravani, M. J. & Ghazali, A. (2012). Prioritizing bank’s facilities based on the Islamic contracts using policy making approach. Journal of Islamic Finance, 1 (2), 161-193. (in Persian)
Johnes, J., Izzeldin, M. & Pappas, V. (2009). The efficiency of Islamic and conventional banks in the Gulf Cooperation Council (GCC) countries: an analysis using financial ratios and Data Envelopment Analysis. Working Papers, Management School of Lancaster University.
Karbhari, Y., Naser, K. & Shahin, Z. (2004). Problems and Challenges Facing the Islamic Banking System in the West: The Case of the UK. Thunderbird International Business Review, 46 (5), 521-543.
Kvale, S. (1996). Interviews: An Introduction to qualitative research interviewing. Thousand Oaks, CA: Sage Publications.
Maher, H. & Dridi, J. (2010). The Effects of the Global Crisis on Islamic and Conventional Banks: A Comparative Study. IMF Working Paper, Monetary and Capital Markets Department & Middle East and Central Asia Department.
Mishkin, F. S. (2004). Economics of Money; Banking and Financial Markets. 7th Edition. New York: Harper Collins.
Mojtahed, A. & Hasanzadeh, A. (2005). Money, Banking and Financial Institutions. Tehran: Monetary and Banking Research Institute, the Central Bank of the Islamic Republic of Iran. (in Persian)
Mousakhani, M., Hghighi, M. & Torkzadeh, S. (2012). Presentation a model for achieves customer loyalty using customer knowledge management in the banking industry (private banks). Journal of Business Management, 4 (12), 147-164. (in Persian)
Mousavian, S. A. & Kavand, M. (2010). Liquidity management in Islamic banking. Journal of Economic Knowledge, 2 (3), 35-63. (in Persian)
Mousavian, S. A. (2002). Islamic banking. Tehran: Monetary and Banking Research Institute, the Central Bank of the I.R.Iran. (in Persian)
Mousavian, S. A. (2007). Critical investigation of interest free operation banking law and proposing an alternative law. Islamic Economics Quarterly, 7 (25), 9-36. (in Persian)
Mousavian, S. A. (2010). Evaluating contracts and granting facilities methods in interest free banking. Islamic Economics Quarterly, 5(19), 45-70.
(in Persian)
Mullineux, A. W. & Murinde, V. (2003). Handbook of International Banking. Cheltenham, UK, Northampton, MA, USA.
Nunnally J. C. (1978). Psychometric Theory. New York: McGraw-Hill.
Ranjbaryan, B. & Barari, M. (2009). The effects of relationship marketing basics on the customer loyalty: Comparing public and private banks. Journal of Business Management, 1 (2), 83-100. (in Persian)
Rathi, A. (2011). Banking: Past, Present and Future. Tehran: Karvar Publications. (in Persian)
Roshandel-Arbatani, T., Moghimi, S. M., Minavand, M. G. & Khajeyan, D. (2012). A framework for commercialization of digital innovations in the Iran’s media entrepreneur companies (a multi case study). Journal of Business Management, 4 (11), 71-88. (in Persian)
Rostami, M. Z. (2011). Conceptual challenges of riba, interest and balanced interest. Islamic Economics Quarterly, 11 (41), 189-214. (in Persian)
Saini, Y., Bick, G. & Abdulla, L. (2011). Consumer awareness and usage of Islamic Banking products in South Africa. South African Journal of Economic and Management Sciences, 14 (3), 298-313.
Salehi, S. M., Nikoukar, G., Mohammadi, A. & Nataj, G. (2011). Design the performance evaluation model of banks and financial and credit institutions (case study: Ghavamin bank). Journal of Business Management, 3 (7), 127-142. (in Persian)
Sarker, A. A. (2004). Concept and ideology, Issues and problems of Islamic banking. Islami Bank Bangladesh Limited.
Seyed-Javadin, S. R., Raei, R., Iravani, M. J. & Safari, M. (2014). An explanatory analysis to identify and prioritize the challenges of Islamic Banking implementation: the case of I.R.Iran. International Letters of Social and Humanistic Sciences, 24, 45-55.
Siahkarzadeh, M. S. & Mohammadi, M. (2012). The credit measuring system in the Islamic banking: necessity, position and requirements. Islamic Finance Research, 1 (2), 115-141. (in Persian)
Strauss, A.L. & Corbin, J. (1998). Basics of Qualitative Research: Grounded Theory: Procedures and Technique. (2nd Edition); Sage, Newbury Park, London.
Sufian, F., Mohamad, A.M.N. & Muhamed-Zulkhibri, A.M. (2008). The efficiency of Islamic banks: empirical evidence from the MENA and Asian countries Islamic banking sectors. The Middle East Business & Economic Review, 20 (1), 1-19.
Talebi, M. & Kiyaei, H. (2012). Investigation the challenges of participative contracts in the I.R.Iran banking system. Journal of Islamic Finance, 1 (2), 37-55. (in Persian)
Talebi, M., Kavand, M. & Hoseinpour, M. (2011). Analyzing and prioritizing the operational risks in the Islamic banking. Islamic Economics Quarterly, 11 (44), 157-184. (in Persian)