احمدی، پ.، جعفرزاده کناری، م.، بخشیزاده، ع. (1393). نگاهی به هویت برند و تأثیر آن بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت تولیدکنندة محصولات لبنی و فرآوردههای گوشتی کاله). فصلنامة پژوهشنامة بازرگانی، 18(71): 93-65.
اسفیدانی، م.ر.، رمضانی، س.، شاه حسینی، م.ع. (1395). مدلسازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی. مدیریت بازرگانی، 8(2)، 280-259.
آزور، ه.، کاظمی، م. (1393). شناسایی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر کیفیت روابط کارکنان و پیامدهای آن (مطالعة موردی: کارکنان شرکت خدمات مهندسی و ساخت کیسون). مدیریت بازرگانی، 6(4)، 685-665.
باشکوه، م.، شکسته بند، م. (1394). تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة هویت برند خدماتی (مورد مطالعه: نمایندگیهای بیمة ایران استان اردبیل). مدیریت بازرگانی، 7(1)، 21-1.
حیدری تفرشی، غ.، دریابگیان، آ. (1390). بررسی رابطة بین رضایت شغلی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان یک شرکت نیمه خصوصی در استان هرمزگان. فصلنامة علمی پژوهشی تحقیقات مدیریت آموزشی، 3(1)، 44-31.
داوری، ع.، رضازاده، آ. (1392). مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار پی. ال. اس. تهران: جهاد دانشگاهی.
رابینز، ا.پ.، جاج، ا.ت. (1392). مبانی رفتار سازمانی. (اعرابی، س.م. تقیزاده مطلق، م.). تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
رشیدی، ح.، رحمانی، ز. (1392). برند و تأثیر آن بر وفاداری مشتری. مجلۀ اقتصادی، 13(10/9)، 80-65.
رمزگویان، غ.، حسنپور، ک. (1392). بررسی رابطة بین تعهد و عملکرد کارکنان در وزارت امور اقتصادی و دارایی. مجلة اقتصادی، 2(3)، 48-33.
طبیبی، س.ج.، ملکی، م.ر.، دلگشایی، ب. (1393). تدوین پایاننامه، رساله، طرح پژوهشی و مقالة علمی. تهران: فردوس.
عاطفتدوست، ع. خائفالهی، ا.ع.، فانی، ع.ا.، دانایی فرد، ح. (1392). بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان). مدیریت بازرگانی، 5(4)، 42-21.
عزیزی، س. (1390). بررسی ارتباط بین رضایت شغلی و تعهد سازمانی (مطالعة موردی کارکنان ادارۀ کل امور مالیاتی استان قم). پژوهشنامۀ مالیات، 11(59)، 196-173.
عزیزی، ش. اثناعشری، م. (1391). برندسازی داخلی و عملکرد برند در بانک: نقش تعدیلگر جو رقابتی و رضایت شغلی. پژوهشهای مدیریت در ایران، 17(3)، 165-151.
Ahmadi, P., Jafarzade Kenari, M. & Bakhshi zadeh, A. (2014). A glance at brand identity and Its impact on brand loyalty and brand equity (case study: kaleh dairy and meat products company). Iranian Journal of trade studies, 18(71), 65–93.
(in Persian)
Ambler, T. (2003). Marketing: the trouble with finance. Business Strategy Review, 14(3), 54–62.
Amue, G.J. & Asiegbu, I.F. (2014). Internal Branding Initiatives and Brand Performance: An Empirical Investigation of Fast Food Industry in Nigeria. International Journal of Business and Management Invention, 3(9), 32-40.
Arendt, S. & Brettel, M. (2010). Understanding the influence of corporate social responsibility on corporate identity, image and firm performance. Management Decision, 48(10), 1469-1492.
Atefat doost, A., Khaefollahi, A.A., Fani, A.A. & Danayi fard, H. (2014). Studying the effect of Internal Marketing on Organizational Performance with considering the role of Organizational Commitment and Organizational Entrepreneurship as intermediary variables (Case Study: Mobarakeh Steel Company). Journal of Business Management, 5(4), 21-42. (in Persian)
Azizi, S. (2011). A study of relationship between job satisfaction and organizational commitment: (A case study of state tax organization’s staff of Qom province). Tax journal, 11(59), 173-196. (in Persian)
Azizi, Sh. & Asnaashari, M. (2013). Internal Branding and Brand Performance: The Moderator Role of Workplace Competitive Climate and Job Satisfaction.Management Researches in Iran, 17(3), 151-165. (in Persian)
Azor, H. & Kazemi, M. (2015). Specification of corporate social responsibility effect on relationship quality and its outcomes (Case study: Kayson Construction & Engineering Services Company). Journal of Business Management, 6(4), 665-685. (in Persian)
Bashokouh, M. & Shekasteband, M. (2015). Analysis the factors affecting the development of the services brand identity (Studying of a case insurance branches in Ardabil province). Journal of Business Management, 7(1), 1-21. (in Persian)
Blombäck, A. & Ramírez-Pasillas, M. (2012). Exploring the logics of corporate brand identity formation. Corporate Communications: An International Journal, 17(1), 7-28.
Buil, I.,Catalán, S. & Martínez, E. (2015). The importance of corporate brand identity in business management: An application to the UK banking sector. BRQ Business Research Quarterly, 19(1), 3-12.
Burmann, C., Jost-Benz, M. & Riley, N. (2009). Towards an identity based brand equity model. Journal of Business Research, 62(3), 390-397.
Burmann, C., Zeplin, S. & Riley, N. (2009). Key determinants of internal brand management success: an exploratory empirical analysis. Journal of Brand Management, 16(4), 264-284.
Chin, W.W. (1998). The partial least squares approach to structural equation modeling. In G. A. Marcoulides (Ed.), Modern methods for business research (pp.295–336). Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
Coleman, D., De Chernatony, L. & Christodoulides, G. (2011). B2B service brand identity: scale development and validation. Industrial Marketing Management, 40(7), 1063-1071.
Coleman, D.A. (2010). Service brand identity: definition, measurement, dimensionality and influence on brand performance. (PhD thesis). University of Birmingham Research Archive.
Davari, A. & Rezazadeh. A. (2015). Structural equation modeling with PLS. Iranian academic center, Tehran. (in Persian)
De Chernatony, L. & Segal-Horn, S. (2003). The criteria for successful services brands. European Journal of Marketing, 37(7/8), 1095-1118.
Esfidani, M.R., Ramezani, S. & Shah hoseini, M.A. (2016). Interpretive structural modeling of corporate brand identity in the market by looking at the IT industry B2B marketing performance. Journal of Business Management, 8(2), 259-280. (in Persian)
Gunlu, E. & Aksarayli, M. (2010). Job satisfaction and organizational commitment of hotel managers in Turkey. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 22(5), 693-717.
He, H., Li, Y. & Harris, L. (2012). Social identity perspective on brand loyalty. Journal of business research, 65(5), 648-657.
Hedari Tafreshi, Q. & Daryabeigian, A. (2011). The evaluation of the relationship between job satisfaction, organizational commitment and OCB in employees of a semi-private company in Hormozgan province. Scientific research journal of educational management researches, 3(1), 31-44. (in Persian)
Keller, K.L. (2013). Strategic brand management, Building, Measuring, and Managing Brand Equity. (4th Edition). Pearson Education Limited.
Kim, Y. & Park, M.S. (2005). Pricing of Seasoned Equity Offers and Earnings Management. Journal of Financial and Quantitative Analysis, 40(2), 435-463.
King, C. & Grace, D. (2010). Building and measuring employee based brand equity. European Journal of Marketing, 44(7), 938-971.
Lipiniskiene, D. (2008). The examinational relationship between organizational commitment and job satisfaction of employees. Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos, 4(13), 282-289.
Locke, E.A. (1969). What is job satisfaction. Organizational Behavior and Human Performance. 4(4), 309-336.
Malhotra, N. & Mukherjee, A. (2004).The relative influence of organizational commitment and job satisfaction on service quality of customer contact employees in banking call centers. Journal of Service Marketing, 18(3), 162-174.
Papasolomou, I. & Vronits, D. (2006). Using internal marketing to ignite the corporate brand: The case of the UK retail bank industry. Journal of Brand Management, 14 (1/2), 177-195.
Porter, L.W., Steers, R.M., Mowday, R.T. & Boulian, P.V. (1974). Organizational commitment, job satisfaction, and turnover among psychiatric technicians. Journal of Applied Psychology, 59(5), 603-609.
Punjaisri, K. & Wilson, A. (2011). Internal branding process: key mechanisms, outcomes and moderating factors. European Journal of Marketing, 45(9/10), 1521-1537.
Ramzgoyan, Gh. & Hassanpour, K. (2013). A survey of the relationship between commitment and performance of employees in ministry of economic and asset affairs. Economic journal, 2(3), 33-48. (in Persian)
Rashidi, H. & Rahmani, Z. (2013). Brand and its influence on customer loyalty. Economic journal, 13(9/10), 65-80. (in Persian)
Robbins, P.S. & Jaj, T.A. (2013). Essentials of Organizational Behavior. Translated by Taghizadeh Mothagh, M. and Arabi, S.M., Cultural Researches Office, Tehran. (in Persian)
Swailes, S. (2002). Organizational commitment: a critique of the construct and measures. International Journal of Management Reviews, 4(2), 155-178.
Tabibi, S.J., Maleki, M.R. & Delgoshaei, B. (2014).Writing Successful Theses, dissertations, research projects and scientific articles. Ferdos, Tehran.
(in Persian)
Usakli, A. & Baloglu, S. (2011). Brand personality of tourist destinations: An application of self congruity theory. Tourism Management, 32(1), 114- 127.
Wallace, E., De Chernatony, L. & Buil, I. (2013). Building bank brands: how leadership behavior influences employee commitment. Journal of Business Research, 66(2), 165-171.
Wang, X. (2008).Analyzing work attitudes of Chinese employees. Chinese Management Studies, 2(3), 215-228.
Westover, J.H., Westover, A.R. & Westover, L.A. (2010). Enhancing long term worker productivity and performance. International Journal of Productivity and Performance Management, 59(4), 372-387.