ابراهیمی، ابوالقاسم؛ علوی، سیدمسلم؛ پورموردینی، الهه (1395). بررسی اثر مسئولیتپذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویتیابی مشتری و قصد خرید برند (مورد مطالعه: شرکت گلستان). فصلنامه مدیریت بازرگانی، 8(3)، 479- 502.
امیری، شیما؛ مصدق، محمد جواد؛ ثنایی، محمدرضا (1396). رفتار خرید بدون برنامهریزی برخط مصرفکنندگان در تجارت اجتماعی: نقش تعاملات شبه اجتماعی کاربران (مطالعه موردی: کاربران شبکه اینستاگرام). فصلنامه مدیریت بازرگانی، 9(3)، 463-484.
بهنام، محسن؛ طوسی، طناز (1392). تحلیل رابطه بین لذت، انگیختگی، نگرش به تبلیغ و قصد آینده مصرفکننده در خدمات ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه تهران). پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، 2(3)، 47-60.
پناهی وانانی، ماندانا؛ شعبانی، رضا (1393). بررسی تأثیر خدمات لذتبخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان. مجله مدیریت بازاریابی، 9(25)، 57-82.
حسینی، سید مهدی؛ نبوی، سیدعلی؛ نیلی، مهدی (1392). سنجش قابلیت اعتماد برند شرکتهای بیمه بر تعهد وفاداری مشتریان. فصلنامه پژوهشگر (مدیریت)، 10(29)، 1-13.
حیدرزاده، کامبیز؛ ایرانی، ندا (1390). بررسی نقش ارزش مبتنی بر فایده و لذتجویانه در رضایت مصرفکنندگان از خرید پوشاک در ایران. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، 3(7)، 69-90.
حیدرزاده، کامبیز؛ نوروزی، عبداله (1389). بررسی تأثیر پیچیدگی ذهنی خرید بر شناخت محصولات فایده باور (مبتنی بر فایده آنی) و محصولات لذتجویانه (مبتنی بر لذت آنی) در فرایند تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان. آیندهپژوهی مدیریت (پژوهشهای مدیریت)، 21(57)، 39-55.
خائف الهی، احمد علی؛ نوری، علی؛ ذبیحی، محمدرضا (1391). کاربرد نظریههای خودمختاری، رفتار برنامهریزی شده و کنش عقلایی در قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: تارنمای شرکت مسافربری رویال سفر ایرانیان). فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، 2(3)، 69-86.
داوری، علی؛ رضازاده، آرش (1395). مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS (چاپ سوم). تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی.
زنگانه، مهدی؛ مهرانی، هرمز؛ خمر، فریبا (1396). بازاریابی سبز (چاپ اول)، گرگان: انتشارات نوروزی.
سیدجوادین، سیدرضا؛ اسفیدانی، محمد رحیم (1396). رفتار مصرفکننده (چاپ چهارم). تهران: مؤسسه انتشارات و چاپ دانشگاه تهران.
صمدی، منصور؛ حسین زاده، علی حسین؛ نورانی کوتنایی، محمد (1389). بررسی رابطه بین تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی فروشگاههای زنجیرهای و رفتار خرید مشتریان. فصلنامه مدیریت بازرگانی، 2(4)، 93-110.
عبدالوند، محمد علی؛ جانی، محمد (1391). بررسی تأثیر ارزشهای خرید مصرفکنندگان بر رضایت، وفاداری، گفتههای کوچه و بازار و سهم از سبد خرید. مجله مدیریت بازاریابی، 4(17)، 1-16.
علوی، سیدمسلم؛ ابراهیمی، ابوالقاسم؛ پورموردینی، الهه؛ مسعودی، نازنین (1396). شناسایی و طبقهبندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فست فود با استفاده از روش تحلیل عاملی. فصلنامه مدیریت بازرگانی ، 9(4)، 827-854.
معینی، حسین؛ جامیپورزاده، مونا؛ ابراهیمی دلاور، فاطمه (1396). تأثیر قابلیتهای تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطه اعتماد (مطالعه موردی: کاربران اینستاگرام). فصلنامه مدیریت بازرگانی، 9(1)، 173- 192.
مقیمی، محمد؛ رمضان، مجید (1390). پژوهشنامه مدیریت. جلد 7، تهران: انتشارات راه دان.
نادری بنی، محمود؛ ادیب زاده، مرضیه؛ دهقانی قهنویه، عادله (1394). تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری. فصلنامه مدیریت بازرگانی، 2(4)، 941-966.
References
Abdolvand, M. & Jani, M. (2012). Investigating the effect of consumers' purchasing value on satisfaction, loyalty, alley and market statements, and the share of shopping basket. Journal of Marketing Management, 7(17), 51-64. (in Persian)
Alavi, S. M., Ebrahimi, A., Pourmourdini, A. & Massoudi, N. (2018). Identification and Classification of Factors Affecting the election of Fast Food Store Using Factor Analysis Method. Commercial Management Journal, 9(4), 827-854. (in Persian)
Al-Hawari, M. A. (2011). Automated service quality as a predictor of customer’s commitment: A practical study within the UAE retail banking context. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 23(3), 346-366.
Alpert, J. I. & Alpert, M. I. (1989). Background music as an influence in consumer mood and advertising responses. Advances in Consumer Research, 16(1), 485-491.
Amiri, Sh., Mosaddeq, M.J. & Sanaei, M.R. (2017). Purchase behavior without online consumer planning in social commerce: the role of quasi-social interactions of users (case study: Instagram network users). Commercial Management Journal, 9(3), 463-484. (in Persian)
Andersson, P.K., Kristensson, P., Wästlund, E. & Gustafsson, A. (2012). Let the music play or not: The influence of background music on consumer behavior. Journal of Retailing and Consumer Services, 16(6), 553-560.
Behnam, M. & Toosi, T. (2013). Analysis of the relationship between pleasure, arousal, attitude towards advertising and future consumer intention in sporting services (case study of Tehran University students). Applied Research in Sport Management, 2(3), 47-60.
(in Persian)
Beverland, M., Lim, E.A.C., Morrison, M. & Terziovski, M. (2006). Instore music and consumer-brand relationships: Relational transformation following experiences of (mis) fit. Journal of Business Research, 59(9), 982-989.
Chiu, Ch-M., Hsu, M-H., Lai, H. & Chang, Ch-M. (2012). Re-examining the influence of trust on online repeat purchase intention: The moderating role of habit and its antecedents. Decision Support Systems, 53(4), 835–845.
Chiu, Su-Ch., Liu, CH-S. & Tu, J-H. (2016). The influence of tourists' expectations on purchase intention: Linking marketing strategy for low-cost airlines. Journal of Air Transport Management, 53, 226-234.
Choi, B. & Lee, I. (2017). Trust in open versus closed social media: The relative influence of user- and marketer-generated content in social network services on customer trust. Telematics and Informatics, 34, 550-559
Das, G. & Hagtvedt, H. (2016). Consumer responses to combined arousal-inducing stimuli. International Journal of Research in Marketing, 33, 213-215.
Davari, A. & Rezazadeh, A. (2016). Modeling Structural Equations with PLS Software (Third Printing), Tehran: Jahad University Press. (in Persian)
Dijksterhuis, A., Aarts, H. & Smith, P. K. (2005). The power of the subliminal: On subliminal persuasion and other potential applications. In Hassin, R.R., Hassin, Uleman, J.S., & Bargh, J.A. (Eds). The new unconscious, New York: Oxford University Press, 77-106.
Ding, Ch. G. & Lin, Ch-H. (2012). How does background music tempo work for online shopping?. Electronic Commerce Research and Applications, 11(3), 299-307.
Ebrahimi, A., Alavi, S. M. & Pourmourdini, A. (2016). Investigating the Effect of Perceived Social Responsibility on Fame, Customer Identity and Brand Shopping Intent (Case Study: Golestan Co.). Commercial Management Journal, 8(3), 479-502. (in Persian)
Fiegel, A., Meullenet, J. F., Harrington, R. J., Humble, R. & Seo, H. S. (2014). Background music genre can modulate flavor pleasantness and overall impression of food stimuli. Appetite, 76(1), 144-152.
Garlin, F.V. & Owen, K. (2006). Setting the tone with the tune: A meta-analytic review of the effects of background music in retail settings. Journal of Business Research, 59(6), 755-764.
Heidarzadeh, K. & Irani, N. (2011). Investigating the role of value based on the benefits and enjoyment of consumer satisfaction from the purchase of clothing in Iran. Quarterly of Management Development and evolution, 7(3), 69-90. (in Persian)
Heidarzadeh, K. & Norouzi, A. (2010). Investigating the Effect of Purchasing's Mental Complexity on Recognizing the benefit-belief (based on immediate benefits) and pleasurable products (based on instant pleasure) in the decision-making process of consumer purchasing. Future Studies in Management (Management Research), 21(57), 39-55. (in Persian)
Ho, B.C.T. & Oh, K.B. (2009). An empirical study of the use of e-security scals in e-commerce. Online Information Review, 33(4), 655-671.
Holmqvist, J. & Lunardo, R. (2015). The impact of an exciting store environment on consumer pleasure and shopping intentions. International Journal of Research in Marketing, 32, 117-119.
Hosseini, S.M., Nabavi, S.A. & Nili, M. (2013). Measure the trustworthiness of insurance companies brand on loyalty commitment of customers. Researcher Quarterly (Management), 10(29), 1-13. (in Persian)
Hsu, C.L., Chen, M.Ch., Kikuchi, K. & Machida, I. (2017). Elucidating the determinants of purchase intention toward social shopping sites: A comparative study of Taiwan and Japan. Telematics and Informatics, 34, 326–338.
Hynes, N. & Manso, S. (2016). The sound of silence: Why music in supermarkets is just a distraction. Journal of Retailing and Consumer Services, 28, 171-178.
Irani, N. & Heidarzadeh Hanzaee, K. (2011). The Effects of Variety-seeking Buying Tendency and Price Sensitivity on Utilitarian and Hedonic Value in Apparel Shopping Satisfaction. International Journal of Marketing Studies, 3(3), 89-103.
Jacob, C. (2006). Styles of background music and consumption in a bar: An empirical evaluation. Hospitality Management, 25(4), 716-720.
Jang, S.C. S. & Namkung, Y. (2009). Perceived quality, emotions, and behavioral intentions: Application of an extended Mehrabian–Russell model to restaurants. Journal of Business Research, 62(4), 451-460.
Jeon, S., Park, Ch. & Yi, Y. (2016). Co-creation of background music: A key to innovating coffee shop management. International Journal of Hospitality Management, 58, 56-65.
Kang, E. & Lakshmanan, A. (2017). Role of executive attention in consumer learning with background music. Journal of Consumer Psychology, 27(1), 35-48.
Khaefollahi, A. A., Noori, A. & Zabihi, M. R. (2012). Application of autonomy theories, planned behavior, and rational action in the intention of online shopping (case study; Iranian' Royal Travel Company website). Quarterly Journal of New Marketing Research, 2(3), 69-86. (in Persian)
Kivetz, R. & Zheng, Y. (2017). The effects of promotions on hedonic versus utilitarian purchases. Journal of Consumer Psychology, 27(1), 59-68.
Kumar, K. & Kakar, S. (2017). Why do users prefer the hedonic but choose the Utilitarian? Investigating user dilemma of hedonic–utilitarian choice. International Journal of Human-Computer Studies, 108, 50-61.
Lee, W. I., Cheng, S. Y. & Shih, Y. T. (2017). Effects among product attributes, involvement, word-of-mouth, and purchase intention in online shopping. Asia Pacific Management Review, 22(4), 1-7.
Leninkumar, V. (2017). The Relationship between Customer Satisfaction and Customer Trust on Customer Loyalty, International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 7(4), 450-465.
Lima, Y.J., Osman, A., Salahuddin, S.N., Romle, A.R. & Abdullah, S. (2016). Factors Influencing Online Shopping Behavior: The Mediating Role of Purchase Intention. Procedia Economics and Finance, 35, 401-410.
Liu, M. T., Phau, I. & Teah, M. (2017). “First in first out” or “last in first out”: Presentation of information order on evaluation of utilitarian products. Journal of Retailing and Consumer Services, 36, 148-155.
Liu, Y. & Jang, S.C. S. (2009). The effects of dining atmospherics: An extended Mehrabian–Russell model. International Journal of Hospitality Management, 28, 494-503.
Lu, B., Fan, W. & Zhou, M. (2016). Social presence, trust, and social commerce purchase intention: An empirical research. Computers in Human Behavior, 56, 225-237.
Mayer, R.C., Davis, J. H. & Schoorman, F. C. (1995). An integrative model of organization trust. Academy of Management Review, 20(3), 709-734.
Mehrabian, A. & Russell, J. A. (1974). An Approach to Environmental Psychology. Cambridge, Mass: The Mit Press.
Milliman, R. E. (1986). The Influence of Background Music on the Behavior of Restaurant Patrons. Journal of Consumer Research, 13(2), 286-289.
Miquel-Romero, M. J., Caplliure-Giner, E. M., & Adame-Sanchez, C (2014). Relationship marketing management: Its importance in private label extension. Journal of Business research, 67(5), 667-672.
Moeini, H., Jami Pourzadeh, M. & Ebrahimi Delavar, F. (2017). The Effect of Social Business Capabilities on Customer's Attitudes to Purchasing through Trust (Case Study: Instagram Users). Commercial Management Journal, 9(1), 173-192. (in Persian)
Moghimi, M. & Ramezan, M. (2011). Management Research. Volume 7, Tehran: Rah dan publishing house. (in Persian)
Naderi Bani, M. & Adibzadeh, M. & Dehghani Ghahnaviyeh, A. S. (2015). The Effect of Innovation on Electronic Purchasing Intention by Using Structural Equation Modeling. Commercial Management Journal, 2(4), 941-966. (in Persian)
North, A. C. & Hargreaves, D. J. (2006). Problem music and self-harming. Suicide and Life Threatening Behaviour, 36(5), 582–590.
North, A.C. Hargreaves, D. J. & McKendrick, J. (1999). The influence of in-store music on wine selections. Journal of Applied Psychology, 84(2), 271-276.
Panahi Vanani, M. A. & Shaabani, R. (2014). Investigating the Effect of Delightful Services and Trusting on Customer Loyalty. Marketing Management Magazine, 9(25), 57-82.
(in Persian)
Russell, J. A. (1980). A circumplex model of affect. Journal of Personality and Social Psychology, 39(6), 1161-1178.
Samadi, M., Hosseinzadeh, A. H. & Noorani Kootnaei, M. (2010). Investigating the relationship between marketing tactics of chain stores and customers' purchasing behavior. Journal of Commercial Management, 2(4), 93-110. (in Persian)
Seyed Javadin, S. R. & Esfidani, M. R. (2017). Consumer behavior (Fourth Printing). Tehran: Tehran University, Publishing & Printing Institute. (in Persian)
Shaouf, A., Lü, K. & Li, X. (2016). The effect of web advertising visual design on online purchase intention: An examination across gender. Computers in Human Behavior, 60, 622-634.
Zanganeh, M., Mehrani, H. & Khammar, F. (2017). Green Marketing, First Printing, Gorgan: Nowruzi Publishing. (in Persian)