آتیهکار، غلامرضا؛ مشبکی، اصغر و نعامی، عبدالله (1395). عوامل مؤثر در خریدهای لذتباور از طریق اینستاگرام. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(2)، 1-18.
ابراهیمی، شادی (1400). بررسی تأثیر ویژگیهای وبسایت بر قصد خرید آنلاین مشتریان. چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسبوکار، تهران.
اعظمی، محسن؛ آزادی، وحید و آینه، معصومه (1397). بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی درک شده بر قصد خرید مصرفکننده. نشریه جامعهشناسی آموزش و پرورش، 2(2)، 181-197.
جامیپور، مونا؛ طالاری، محمد و بهادری، مهناز (1398). طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته. مطالعات رفتار مصرفکننده، 6(2)، 46- 67.
خجسته مهر، رضا؛ محمدی، رزگار؛ سودانی، منصور و عباسپور، ذبیحاله. (1397). تجربه زیسته فداکاری در ازدواجهای پایدار (یک مطالعه پدیدارشناسی توصیفی روانشناسانه). پژوهشهای مشاوره (تازهها و پژوهشهای مشاوره)، 17(65)، 150-185.
دانایی فرد، حسن و کاظمی، سیدحسین (1390). پژوهشهای تفسیری در سازمان: استراتژیهای پدیدارشناسی و پدیدارنگاری. تهران: دانشگاه امام صادق (ع).
رحیمیان، سمانه؛ شامی زنجانی، مهدی؛ مانیان، امیر و اسفیدانی، محمد رحیم (1399). ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظاممند مبانی نظری. مدیریت بازرگانی، 12(3)، 523-547.
رضاپناه، مولود و اسماعیلزاده مشکی، علی (1401). تأثیر رسانه اجتماعی بر رفتار مصرفکننده و فرایند تصمیمگیری. مدیریت رسانه، (37)، 71- 78.
روستا، علیرضا ؛ علاف جعفری، الناز (1401). تحلیل ارتباط ارزش درک شده، تعهد عاطفی و قصد خرید مجدد مشتریان در فروشگاههای آنلاین. دومین همایش بهبود و بازسازی سازمانها و کسبوکارها، تهران.
عزیزی، شهریار؛ قرهچه، منیره و براتی کهریزسنگی، ابوالفضل (1396). الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ دادهبنیاد. مدیریت بازرگانی، 9(4)، 807- 826.
کریمی، احسان؛ شامیزنجانی، مهدی؛ کیماسی، مسعود و حسنزاده، علیرضا (1398). طراحی چارچوبی برای ارتقای تجربه دیجیتالی مشتری در بانکداری اینترنتی با تمرکز بر نقاط تماس مشتری. چشمانداز مدیریت بازرگانی، 18(4)، 36-56.
محمدپور، احمد (1392). روش تحقیق کیفی ضد روش 2: مراحل و رویههای عملی در روششناسی کیفی. تهران: انتشارات جامعهشناسان.
محمدی، فائزه؛ نعمتیزاده، سینا؛ حیدری، سید عباس و صفرزاده، حسین (1400). مدل تجربه آنلاین مشتری در دوره کووید19. مطالعات رفتار مصرفکننده، 8(4)، 84-106.
منصوریان، یزدان (1393). روش تحقیق در علم اطلاعات و دانششناسی. تهران: سمت.
موسوی، پریسا؛ رحیم نیا، فریبرز؛ مهرآیین، محمد و شامی زنجانی، مهدی (1400). مدیریت تجربه مشتری؛ حوزهها و روندهای پژوهش. مدیریت بازرگانی، 13(2)، 502-523.
میرزایی، خلیل (1396). کیفیپژوهی: پژوهش، پژوهشگری و پژوهشنامهنویسی (جلد 1). تهران: فوژان
ناصحیفر، وحید؛ دهدشتی شاهرخ، زهره؛، محمدیان، محمود و الهوردی، مصطفی (1400). سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی. مدیریت بازرگانی، 13(4)، 974-1000.
نشاطی، ابوالفضل؛ عبدالحسینزاده، اکبر و مختاری، لعیا (1397). عوامل مؤثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدیهای لوازم ورزشی در کسبوکارهای کوچک و متوسط در استان آذربایجان شرقی. مدیریت کسبوکار. 31(13)، 31-76.
References
Aazami, M., Azadi, V., Ayeneh, M. (2018). The impact of social media marketing perceptions on consumer purchasing intentions, Journal of Sociology of Education, 2(2), 181-197.
(in Persian)
Alsalem, D. R. (2016). The impact of generation Y's customer experience on banking sector, Lisboa: ISCTE-IUL, Master's thesis.
Anshu, K., Gaur, L. & Singh, G. (2022). Impact of customer experience on attitude and repurchase intention in online grocery retailing: A moderation mechanism of value Co-creation. Journal of Retailing and Consumer Services, 64, 102798.
Atiyehkar, G., Moshabaki, A., & Naami, A. (2016). Factors Influencing Purchasing Pleasure by Instagram. Journal of Novel Marketing Research, 6 (2), 1-18. (in Persian)
Azizi, S., Ghareche, M. & Barati, A. (2017). Model of Successful Branding in the Ceramic and Tile Industry Using Grounded Theory Approach. Journal of Business Management, 9(4), 826-807. (in Persian)
Barari, M., Ross, M. & Surachartkumtonkun, J. (2020). Negative and positive customer shopping experience in an online context. Journal of Retailing and Consumer Services, 53, 101985.
Becker, L. & Jaakkola, E. (2020). Customer experience: fundamental premises and implications for research. Journal of the Academy of Marketing Science, 48(4), 630-648.
Bleier, A., Harmeling, C. M. & Palmatier, R. W. (2019). Creating effective online customer experiences. Journal of marketing, 83(2), 98-119.
Bolton, R. N., McColl-Kennedy, J. R., Cheung, L., Gallan, A., Orsingher, C., Witell, L. & Zaki, M. (2018). Customer experience challenges: bringing together digital, physical and social realms. Journal of service management, 29(5), 776-808.
Corbin, J. & Strauss, A. (2008). Basics of Qualitative Research: Techniques and Procedures for Developing Grounded Theory. Sage Publications Inc.
Danaeefard, H. & Kazemi, H. (2011). Interpretive researches in the Organization: Phenomenological and Phenomenological Strategies, Tehran: Imam Sadegh University Press. (in Persian)
Dartigues, A. (2017). What is phenomenology? (Mahmoud Nawali, Tran.). (10th edition). Tehran: Samt Publication. (in Persian)
Ebrahimi, S. (2021). Investigating the impact of website features on customers' online purchase intentions. New patterns of business management, Fourth National Conference and First International Conference on Novel Management and Business Models, Tehran.
(in Persian)
Fernandes, T. & Pinto, T. (2019). Relationship quality determinants and outcomes in retail banking services: The role of customer experience. Journal of Retailing and Consumer Services, 50, 30-41.
Floreddu, P. B. & Cabiddu, F. (2016). Social media communication strategies. Journal of Services Marketing, 30(5), 490-503.
Garg, R., Rahman, Z. & Qureshi, M. N. (2014). Measuring customer experience in banks: scale development and validation. Journal of Modelling in Management, 9(1), 87-117.
Gronroos, C. & Voima, P. (2013). Critical service logic: making sense of value creation and co-creation. Journal of the academy of marketing science, 41, 133-150.
Hagberg, J., Jonsson, A. & Egels-Zandén, N. (2017). Retail digitalization: Implications for physical stores. Journal of Retailing and Consumer services, 39, 264-269.
Hagberg, J., Sundstrom, M. & Egels-Zandén, N. (2016). The digitalization of retailing: an exploratory framework. International Journal of Retail & Distribution Management, 44(7), 694-712.
Hanninen, M., Smedlund, A. & Mitronen, L. (2018). Digitalization in retailing: multi-sided platforms as drivers of industry transformation. Baltic Journal of Management, 13(2), 152-168.
Jami Pour, M., Talari, M., Bahadori, M. (2019). Designing a Customer Experience Management Framework in a Social Business: A Mixed Approach. Consumer Behavior Studies Journal, 6(2), 46-67. (in Persian)
Jimenez, D., Valdes, S. & Salinas, M. (2019). Popularity comparison between e-commerce and traditional retail business. International Journal of Technology for Business, 1(1), 10-16.
Karimi, E., Shami Zanjani, M., Keimasi, M. & HassanZadeh, A. (2019). Designing a Framework to Enhance Digital Customer Experience in Internet Banking. Business management, 4, 36-56. (in Persian)
Khojastehmehr, R., Mohammadi, R., Sudani, M. & Abbaspour, Z. (2018). Experience living in sustainable marriages (a descriptive psychological phenomenological study). Journal of Counseling Research, 65 (1), pp. 186-150. (in Persian)
Kim, H. & So, K. K. F. (2022). Two decades of customer experience research in hospitality and tourism: A bibliometric analysis and thematic content analysis. International Journal of Hospitality Management, 100, 103082.
Kuuru, T. K. & Närvänen, E. (2019). Embodied interaction in customer experience: a phenomenological study of group fitness. Journal of Marketing Management, 35(13-14), 1241-1266.
Leiknes, I., Lien, U. and Severinsson, E. (2015). The Relationship among Caregiver Burden, Demographic Variables, and the Clinical Characteristics of Patients with Parkinson’s Disease—A Systematic Review of Studies Using Various Caregiver Burden Instruments.
Open Journal of Nursing, 5, 855-877. doi:
10.4236/ojn.2015.510091.
Lemon, K. N. & Verhoef, P. C. (2016). Understanding customer experience throughout the customer journey. Journal of marketing, 80(6), 69-96.
Li, L., Wang, X., Lin, Y., Zhou, F. & Chen, S. (2019). Cooperative game-based profit allocation for joint distribution alliance under online shopping environment: A case in Southwest China. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 31(2), 302-326.
Liu, F., Lai, K. H., Wu, J. & Duan, W. (2021). Listening to online reviews: A mixed-methods investigation of customer experience in the sharing economy. Decision Support Systems, 149, 113609.
Mansorian, Y. (2014). Research Methods in Information Science. Tehran: Samt Publication.
(in Persian)
Micu, A. E., Bouzaabia, O., Bouzaabia, R., Micu, A. & Capatina, A. (2019). Online customer experience in e-retailing: implications for web entrepreneurship. International Entrepreneurship and Management Journal, 15, 651-675.
Mirzaei, K. (2015). Qualitative Researching: Research, Researching & Writing. (Fifth Edition). Tehran: Fozhan Publication. (in Persian)
Mohammadi, F., Nematizadeh, S., Heydari, A. & Safarzadeh, H. (2021). Online Customer Experience model in times of Covid19. Consumer Behavior Studies Journal, 8 (4), 84-106. (in Persian)
Mohammadpour, A. (2013). Qualitative research method against method (2), steps and practical procedures in qualitative methodology. Tehran Sociologists Publications.
(in Persian)
Mohammadpour, A. (2018). Counter-Method. (First Edition). Tehran: Logos Publication.
(in Persian)
Mostafavi, S. M., Alhosseini Hamedani, S. E. A. & Slambolchi, A. (2016). Apparel online retailing: orientation, experience, risks. International Journal of Research in Engineering, IT and Social Sciences, 6(8), 10-19.
Mwita, K. (2022). Factors influencing data saturation in qualitative studies. International Journal of Research in Business and Social Science, 11(4), 414-420.
Neshathi, A., Abdul Hasinzadeh, A. & Mokhtari, L. (2018). Factors affecting the acceptance of Internet advertising in the perspective the of production managers of sports equipment in small and medium businesses in East Azerbaijan Province. Business Management, 31(13), 76-31. (in Persian)
Neuman, W. L. (2007). Basics of Social Research Methods: Qualitative and Quantitative Approaches. (2nd Edition), Allyn and Bacon, Boston.
Parise, S., Guinan, P. J. & Kafka, R. (2016). Solving the crisis of immediacy: How digital technology can transform the customer experience. Business Horizons, 59(4), 411-420.
Pourkarim, M., Van Espen, L., Thijssen, M., Van Ranst, M. & Pourkarim, M. R. (2018). How adequate social media management supports the viral Hepatitis elimination program. Hepatitis Monthly, 18(5). e69791
Ramanathan, U., Subramanian, N. & Parrott, G. (2017). Role of social media in retail network operations and marketing to enhance customer satisfaction. International Journal of Operations & Production Management, 37(1), 105-123.
Rezapanah, M., Ismailzadeh Meshki, A. (2022). The impact of social media on consumer behavior and the decision-m aking process. Media Management, 37, 71-78. (in Persian)
Roy, S. K., Balaji, M. S., Sadeque, S., Nguyen, B. & Melewar, T. C. (2017). Constituents and consequences of smart customer experience in retailing. Technological Forecasting and Social Change, 124, 257-270.
Rusta, A., Alaf Jafari, E. (2022). Analyzing the relationship between perceived value emotional commitment and repurchase intention of customers in online stores. The second conference on improvement and reconstruction of organizations and businesses, Tehran (in Persian)
Straker, K. & Wrigley, C. (2016). Emotionally engaging customers in the digital age: the case study of “Burberry love”. Journal of Fashion Marketing and Management, 20(3), 276-299.
Tom Dieck, M. C. & Han, D. I. D. (2022). The role of immersive technology in Customer Experience Management. Journal of Marketing Theory and Practice, 30(1), 108-119.
Trivedi, A., Deshwal, P., Soni, U. & Mani, N. (2018). Demographic variables and online customer experience of educational websites users. Procedia computer science, 132, 965-970.
Wang, L., Tang, H., Liu, D. & Xing, C. (2017). Study on customer experience dimension based on online shopping reviews of MI’s products. In MATEC Web of Conferences, 100, 05024.
Yuan, Y. H. E. & Wu, C. K. (2008). Relationships among experiential marketing, experiential value, and customer satisfaction. Journal of Hospitality & Tourism Research, 32(3), 387-410.