منابع
افشارزاده، م. (۱۳79). تبلیغات در رسانهها و تأثیر آن بر تصمیمگیری مصرفکنندگان کالاها و خدمات. مجموعه مقالات نخستین همایش صنعت تبلیغات. اسفند 1377، سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی.
امینی، ن.؛ ندایی، ا. (1394). شاخصههای خلق شخصیت تبلیغاتی ایرانی. نشریۀ هنرهای زیبا ـ هنرهای تجسمی، 20(3)، 78-71.
چیرانی، ا.؛ فردصبوری، م. (1390). مقایسۀ قدرتمندی انواع برند داخلی و خارجی از دیدگاه مشتریان محصولات لوازم خانگی در استان گیلان. نشریۀ مدیریت بازرگانی، 3(8)، 60-41.
دانایی، ا.؛ داسار، س. (1395). سنجش واکنش رفتاری مشتریان محصولات غذایی فروشگاههای زنجیرهای اتکا به تبلیغات رسانهای با مد نظر قرار دادن نقش میانجی شهرت سازمان. کنفرانس بینالمللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری (ص. 1-11). تهران: دانشگاه شهید بهشتی.
دهدشتی شاهرخ، ز.؛ بحرینی زاده، م. (1389). تحقیقات بازاریابی. تهران: انتشارات سمت.
رضایی کلیدبری، ح. ر.؛ طالقانی، م.؛ علوی فومنی، س.ف. (1396). تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی). نشریۀ مدیریت بازرگانی، 9(2)، 336-317.
صالح اردستانی، ع.؛ سعدی، م. (مترجمان). (1394). رفتار مصرفکنندۀ عوامل درونی و بیرونی. تهران: اتحاد.
متوسل الحق، س. (۱۳۸۷). خلاقیت در تبلیغات. تهران: کتاب ماه هنر.
محسنیان راد، م. (1382). بازخوانى سیر تحولات بازرگانى در ایران. مجلۀ دانش تبلیغات، 2(3)، 40.
میرکریمی، ت. (1387). مسکات. تهران: انتشارات مارلیک.
نظری، م. (1395). سخن سردبیرـ پژوهشهای بازاریابی: بایدها و نبایدها. نشریۀ مدیریت بازرگانی. دورۀ (4)8، 2-1.
نظری، م. (1396). سخن سردبیر ـ موضوعات و عناوین پژوهشهای بازاریابی در تحقیقات اخیر (تحلیل محتوای مقالات منتشرشده در سه مجلۀ برتر بازاریابی دنیا). نشریۀ مدیریت بازرگانی. (2)9،
5-1.
References
Afsharzadeh, M. (2000). Advertising in the media and its impact on consumer decisions on goods and services. Proceedings of the first congress of advertising industry. March 1988, Ministry of culture and Islamic Guidance (in Persian)
Amini, N. & Nedai, A. (2015). Characteristics of the of Iranian Advertising characters. Journal of beautiful arts-Visual Arts. 20(3), 71-78. (in Persian)
Braunwart, N. D. (2015). Animals in Advertising: Eliciting Powerful Consumer Response, Resulting in Enhanced Brand Engagement. Portland: University Honors Theses.
Brunerii, G. C., Hensei, P. J. & James, C. E. (2005). Marketing scales handbook volume IV: A Compilation of multi_item measures for covsumer behavior & Advertising. Ohio: Thomson Learning Academic Resource Center.
Cayla, J. (2013). Brand mascots as organisational totems. Journal of Marketing Management, 29(1-2), 86-104.
Chang, M., & Cheng, K. (2003). Exploration of concumer loyalty in recreational sport programs. Journal of concumer research, 9, 30-37.
Chirani, E. & Fardesabouri, M. (2011). Comparing the strength of Iranian and foreign brands in terms of household appliances from customers' point of view in Guilan.Journal of Business Management. 3(8), 41-60. (in Persian)
Danaii, A. & Dasar, S. (2016). Measuring Customer Satisfaction on media advertising by considering the mediating role of the reputation of the organization in Etca Food Chain stores. International Conference on Applied Research in Management and Accounting. Shahid Beheshti University, Tehran.(in Persian)
Dehdashti Shahrokh, Z., & Bahrainizad, M. (2016). Marketing Research. 5th edition Tehran: SAMT publication. (in Persian)
Gordon, C., & Bruner, II. (2017). Marketing Scale, Multi Item Measure for Consumer Insight Research, volume 9. GCBII Production, LLc. Texas USA.
Harbrecht, D. (1993). Animals in the Ad Game. International Wildlife, 23(6), 38-43.
Knight, P., Freeman, I., Stuart, S., Griggs, G., & O’Reilly, N. (2014). Semiotic representations of Olympic mascots revisited. International Journal of Event and Festival Management, 5(1), 74-92.
Lancendorfer, K. M., JoAnn, L. A., & Bonnie B. R. (2008). Animals in advertising: Love dogs? Love the ad! Journal of Business Research, 61(5), 384-391.
Lennklo, D. (2010). Anthropomorphic animals in commercials: Why fake animals tell good stories. Copenhagen: Lund University.
Lloyd, S., & Woodside, A. G. (2013). Animals, archetypes, and advertising (A3): The theory and the practice of customer brand symbolism. Journal of Marketing Management, 29(1-2), 5-25.
Malik, G., & Guptha, A. (2014). Impact of Celebrity Endorsements and Brand Mascots on Consumer Buying Behavior. Journal of Global Marketing, 27(2), 128-143.
Mirkarimi, T. (2008). Mascot. Tehran, Marlik Publisher. (in Persian)
Miteran, A.P. & Budacia, A.E. (2015). Gender Differences in Modeling the Influence of Online Marketing Communication on Behavioral Intentions, Procedia Economics and Finance, 27, 567–573.
Mohsenirad, M. (2003). Reading the Changes in Iranian Trade Promotion. Journal of advertising knowledge, 2(3), 40. (in Persian)
Motavasel Alhagh, S. (2003). Creativity in advertising. Tehran: Ketabmah.
(in Persian)
Nazari, M. (2016). Letter from the Editor - in - Chief: MarketingResearch: Do's and Don'ts. Journal of Business Management. 8(4), 1–2. (in Persian)
Nazari, M. (2017). Letter from the Editor - in - Chief: Themes and Topics of Research in Marketing: A Content Analysis of the Articles Published in Three Marketing Journals. Journal of Business Management. 9(3), 1–2.
(in Persian)
Rezaee Kelidbari, H.R., Taleghani Taleghani, M. & Alavi, S. F. (2017). Fouman Comparative Study of Self-congruity and Brand Personality on Customer Loyalty (Case study: Comparing Iranian Mobile Phone Brands and Chinese Mobile Phone Brands). Journal of Business Management, 9(3), 317-336.
(in Persian)
Salehardestani, A. & Sadi, M. (2015). Consumer Behavior. Tehran: Ethad Publication. (in Persian)
Soares, A., & Pinho, J. (2014). Advertising in online social networks: the role of perceived injoyment and social influence. Journal of research in interactive marketing, 8(3), 245-263.
Ward, S., & Wackman, D. (1998). consumer socialization. Journal of consumer research, 1, 1-14.
Xiang, L. (2008). Animal Use In Award-Winning TV Commercials In China Versus The U.S. Florida: University Of Florida.