آبادیان، فرحناز؛ لبیبی، محمدمهدی؛ معدنی، سعید (۱۳۹۷). بررسی جامعهشناختی گردشگری در شهر تهران با رویکرد جذب گردشگر خارجی. ششمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی. تهران، مرکز راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار ـ مؤسسه آموزش عالی مهر اروند.
اخلاصی، امیر (1394). برندسازی برای مکان، مراکز خرید و مقاصد گردشگری. تهران: انتشارات علمی.
اکبریتبار، علی؛ اسکندریپور، ابراهیم (1392). رسانههای اجتماعی و شبکههای مجازی. دفتر مطالعات و برنامهریزی، گروه مطالعات راهبردی، تهران.
بخشی، بهاره؛ نصیری، بهاره؛ بختیاری، آمنه؛ طاهریان، مریم (1392). نقش و کارکرد شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی کفه مام، شبکهای برای مادران و کودکان). پژوهشنامه زنان، 4(2)، 37-59.
برزگرپور، محبوبه (1396). بررسی پیچیدگی برند مکان بر هویتیابی و توصیه آن به دیگران از دیدگاه ساکنان و گردشگران داخلی و خارجی (مطالعه موردی: شهر کرمان). پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید باهنر کرمان (دانشکده مدیریت و اقتصاد).
جماعت، علی؛ عسگری، فرید (1389). مدیریت ریسک اعتباری در سیستم بانکی با رویکرد دادهکاوی. نشریه مطالعات کمی در مدیریت، 1(3)، 115-126.
رهنمای رودپشتی، فریدون (1391). دادهکاوی و کشف تقلبهای مالی. فصلنامه دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، 1(3)، 17- 34.
سعادت، رویا (1396). بررسی تأثیر وب و شبکههای اجتماعی مجازی بر برندسازی مقصدهای گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران خارجی استان خوزستان)، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه ایلام (دانشکده ادبیات و علوم انسانی).
شوشتریان، میلاد؛ ابراهیمی، ابوالقاسم (1397). بررسی بازاریابی اینترنتی در صنعت گردشگری. کنفرانس ملی رهیافتهای نوین در مدیریت. اقتصاد و حسابداری، تهران، 1-11.
صفاری، محمد (1398). عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکههای اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد دادهکاوی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید باهنر کرمان (دانشکده مدیریت و اقتصاد).
کاظمی گلخندان، رامین (1397). بررسی تأثیر عملکرد شبکههای اجتماعی بر آگاهی از برند با رویکرد دادهکاوی (مطالعه موردی: صفحه اینستاگرام لوازم آرایشی سینره). پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید باهنر کرمان (دانشکده مدیریت و اقتصاد).
کاووسی، اسماعیل؛ کاظمی، حسنا (1392). نقش تحرک اجتماعی سیاسی شبکههای اجتماعی مجازی بر شکلگیری بعد فرهنگی سرمایه اجتماعی. مطالعات رسانهای، 8(22)، 137- 149.
مظلومی، نادر؛ جلالی، سید حسن (1391). شبکه های اجتماعی و موفقیت سیاستگذاری گردشگری ایران. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 7(18)، 25-48.
نجات، سید امیررضا؛ علیاکبری، آرش (1387). دادهکاوی راهی بهسوی ناشناختهها. فصلنامه علمی توسعه سازمانی پلیس، 3(18)، 53- 69.
References
Abadian, F., Labibi, M.M., & Madani, S. (2018). Sociological study of tourism in Tehran with the approach of attracting foreign tourists. Sixth National Conference on Sustainable Development in Educational Sciences and Psychology of Social and Cultural Studies, Tehran. (in Persian)
Akbaritabar, A., & Eskandaripour, E. (2013). Social media and virtual social networks. Cultural Institute of Cultural Convergence and Exchange. (in Persian)
Alhaddad, A, A. (2015). The Effect of Advertising Awareness on Brand Equity in Social Media. International Journal of e-Education, e-Business, e-Management and e-Learning 80, 5(2), 53-67. (in Persian)
Ashworth, G. (2009). The instruments of place branding: how is it done? European Spatial research and policy, 16 (1), 9-22.
Bakhshi, B., Nasiri, B., Bakhtiari, A. & Taherian, M. (2013). The Role and Function of Social Networks: A Case Study of the Cafémom Social Network (A Network for Mothers and Children). Journal of women’s studies, 4(2), 37-59. (in Persian)
Barreda, A., Bilgihan, A., Nusair, K., & Okumus, F. (2015). Generating brand awareness in Online Social Networks. Journal of Computers in Human Behavior, 50, 600-609.
Barzegarpour, M. (2017). The impact place brand complexity for identification and advising others from the perspective of residents and tourists internal and external (case study: kerman province). Master thesis, Kerman Shahid Bahonar University. (in Persian)
Braun, E. (2012). Putting city branding into practice. Journal of Brand Management, 19(4), 257-267.
Brodie, R.J., Ilic, A., Juric, B., & Hollebeek, L. (2013). Consumer engagement in a virtual brand community: An exploratory analysis. Journal of Business Research, 66(8), 105–114.
Ekhlasi, A. (2015). Branding for places, shopping malls and tourist destinations. Tehran: Scientific publications. (in Persian)
Fatantia, M.N. & Suyadnya, I.W. (2015). Beyond User Gaze: How Instagram Creates Tourism Destination Brand? 2nd Global Conference on Business and Social Science-2015, 211, 1089 – 1095.
Gertner, D, & Kotler, P. (2004). How can a place correct a negative image? Place branding, 1(1), 50-57.
Hanna, S., & Rowley, J. (2015). Towards a model of the place brand web. Tourism Management, 48, 100-112.
Hong, T.P., Lee, Y.C &. Wu, M.T. (2014). An effective parallel approach for genetic-fuzzy data mining. Expert Systems with Applications, 41(2), 111-111.
Jama'at, A., & Asgari, F. (2011). Credit risk management in banking system with data mining approach. Quantitative researches in Management, 1(3), 115-126. (in Persian)
Kavousi, I., & Kazemi, H. (2013). The role of virtual social networks political social movement in the formation of social capital cultural aspect. Media Studies, 8(22), 137-149. (in Persian)
Kazemi Golkhandan, R. (2019). The Impact of Social Networking Performance on Brand Awareness with a Data Mining Approach (Case Study: Cinere Instagram Page). Master thesis, Kerman Shahid Bahonar University. (in Persian)
Keegan, B., & Rowley, J. (2017). Evaluation and decision making in social media marketing. Management Decision, 55(1), 15-31.
Khaniiki, H, & Babai, Mahmoud. (2018) Cyberspace and Social Networks Concept and Functions. Journal of the Iranian Society for Information Society Studies / Volume I, 0-11-31. (in Persian)
Lange-Faria, W, & Elliot, S, (2012). Understanding The Role of Social Media in Destination Marketing, an International Multidisciplinary Journal of tourism,7(1), pp, 193-211.
Linton C. (2004). The Development of Social Network Analysis: A Study in the Sociology of Science, by. Freeman.
Liu, R. & Suh, A. (2017). Self-Branding on Social Media: An Analysis of Style Bloggers on Instagram. 4th Information Systems International Conference, 12-20.
Liu, S., & Jiang, C., & Lin, Z., & Ding, Y., & Duan, R., & Xu, Z. (2015). Identifying effective influencers based on trust for electronic word-of-mouth marketing: A domain-aware approach. Information Sciences, 306, 34–52.
Lu, D., & Li, Q., & Liao, S. (2012). A graph-based action network framework to identify prestigious members through member’s prestige evolution. Decision Support Systems, 53(2), 44-54.
Mazloomi, N., & Jalali, S.H. (2011). Social Networks and Tourism Policymaking in Iran. Journal of Tourism Management Studies, 7(18), 25-48. (in Persian)
Mohammadi Eliasi, Gh., Rokni, N., Tayebi, K. (2018). The Role of Social Networks in Identifying Entrepreneurial Opportunities. Entrepreneurship Development, Third Year, No. 11, 1-11. (in Persian)
Moilanen, T. & Rainisto, S. (2009). How to Brand Nations, Cities and Destinations. A Planning Book for Place Branding, Macmillan.
Nejat, A., & Ali Akbari, A. (2008) Data Mining a Way to the Unknown. Journal of Police Organizational Development, 3(18), 53-69. (in Persian)
Rahnamay Roodposhti, F. (2012). Data mining & Financial Fraud. Journal of Management Accounting and Auditing Knowledge, 1(3), 17-34. (in Persian)
Saffari, M. (2019). Fctors Influencing Personal Branding on Social Networks (Instagram) with Data Mining Approach. Master thesis, Kerman Shahid Bahonar University. (in Persian)
Schivinski, B. & Dabrowski, D. (2015). The impact of brand communication on brand equity through Facebook. Journal of Research in Interactive Marketing, 9(1), 31-53.
Shen, H, & Song, C, & Li, M, & Jiang, Q. (2015). Shaping Destination Images through Social Networking Sites: A Case Study of Singapore. Advances in Hospitality and Leisure, 11, 89-107.
Shooshtarian, M. & Ebrahimi, A. (2018). Internet Marketing in the Tourism Industry. National Conference on New Approaches in Management, Economics and Accounting.
(in Persian)
Statista (2020). Instagram, Retrieved from: https: //www.statista.com/ topics/1882/ instagram/.
Zenker, S. & Braun, E. (2010). Branding a city e a conceptual approach for place branding and place brand management. In Proceedings of the 39th European Marketing Academy Conference, Copenhagen, Denmark. Available at: www.placebrand.eu/publications/ Accessed 26.06.14.
Zenker, S. (2011). How to catch a city? The concept and measurement of place brands. Journal of Place Management and Development, 4(1), 40-52.