الوداری، ح. ( 1389 ). بازاریابی و مدیریت بازار.چاپ هشتم. تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور.
امیرشاهی، م.ا. و عباسیان، ف. ( 1386 ). بررسی تأثیر برداشت های مصرف کنندگان از نام تجاری بر
واکنش آن ها (مورد پژوهشی: مصرف کنندگان تلفن همراه در شهر تهران . پژوهشنامه علوم
.29-52 :(25) انسانی و اجتماعی، 7
امیری، ب.؛ شکوری، ح.؛ موسی خانی، م. و شاوردی، م. ( 1390 ). پیش بینی الگوهای رفتاری مشتریان
:(4) بانک جهت شناسایی روش مناسب برای ارائه سرویس های پیشنهادی. دانش و فناور ی، 1
.173-155
تقوی فرد، م.ت.؛ نعمت، م. و صنیعی فرد، م.ع. ( 1390 ). مدل پی شبینی رفتار خرید مجدد مشتریان (مورد
:(10) مطالعه: شرکت خدمات دهندة اینترنت). فصل نامة علم ی پژوهش ی مدیری ت بازرگان ی، 3
.55-74
حسینی، س.ی. و ضیایی بیده، ع.ر. ( 1391 ). استفاده از یک رویکرد ترکیبی بر پایة شبک ه های عصبی
مصنوعی و نظریة مجموعة ناهموار برای مدل سازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت
.43-64 :(3) خدمات تلفن همراه. فصلنامة علمی پژوهشی مدیریت بازرگانی، 4
حمیدی زاده، م.ر. و غمخواری، س.م. ( 1388 ). شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان براساس
.187-210 : مدل سازی سازم ان های پاسخ گوی سریع. پژوهشنامة بازرگانی، 2
خاکی، غ.ر. ( 1378 ). روش تحقیق با رویکردی به پایا ننامه نویسی. چاپ اول، انتشارات مرکز تحقیقات
علمی کشور با همکاری کانون فرهنگی انتشاراتی درایت.
صنایعی، ع.، و شافعی، ر. ( 1391 ). ارائة مدلی برای تحلیل و پیش بینی رفتار خرید مشتر ی ها براساس
: تئوری کارکردی نگرش (مطالعة موردی صنعت خودرو ایران ). پژوهشنام ة بازرگان ی. 62
.192-153
محمدی، ا. ( 1382 ). مشتر یمداری تکریم ارباب رجوع (چاپ اول). تهران: مؤسسه خدمات فرهنگی رسا.
محمدی، ع. و شیخ، ر. ( 1391 ). سنجش درج ة وفادار ی مشتریا ن براسا س شاخ ص خالص مروجی ن
(مطالعة موردی: تلفن همراه نوکیا و سون یاریکسون). کنگرة موبایل ایران. تهران: مرکز مطالعات
تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف.
محمدی، ع. و شیخ، ر. ( 1392 ). تحلیل خطای هال های رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجین
فصلنامة علمی پژوهشی مدیریت بازرگان ی، 5 .(RST) و تئوری مجموعة راف (NPS) خالص
.143-119 :(1)
ی، دورة 6، شمارة 1، بهار 1393 بازرگا د 164
مؤتمنی، ع. ر، جعفری، ا و مجرد، ف. ( 1389 ). مدیریت ارتباط با مشتری. چاپ دوم. تهران: شرکت چاپ
و نشر بازرگانی.
نیکوکار، غ.؛ دیوانداری، ع.؛ ابراهیمی، ع.ا. و اسفیدانی، م. ر. ( 1388 ). الگوی رفتار مصرف کننده و
استراتژی های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت بازرگان ی،
.150-135 :(2) 1
هاشمی، ا. ( 1387 ). مدلسازی انتخاب گوشی همراه توسط مشتری نهایی با استفاده از شبک ههای عصب ی.
پایان نامة کارشناسی ارشد دانشکدة مدیریت، پردیس قم، دانشگاه تهران.
Bae, J. K. & Kim, J. (2010). Integration of heterogeneous models to predict
consumer behavior. Expert Systems with Applications, 37 (3): 1821-1826.
Błaszczyński, J., Greco, S. & Słowiński, R. (2007). Multi-criteria classification
– A new scheme for application of dominance-based decision rules.
European Journal of Operational Research, 181 (3): 1030-1044.
Chen, W.-S. (2009). Analysis of a customer satisfaction survey using Rough
Sets theory: A manufacturing case in Taiwan. Asia Pacific Journal of
Marketing and Logistics, 21 (1): 93-105.
Cohen, M.-D. (2004). Exploiting response models—optimizing cross-sell and
up-sell opportunities in banking. Information Systems, 29 (4): 327-341.
Danso, S. O. (2006). An Exploration of Classification. Prediction Techniques in
Data Mining: The insurance domain. Masters Degree in Advanced
Software Engineering: Bournemouth University.
Galvao Jr, A. F. (2009). Unit root quantile autoregression testing using
covariates. Journal of Econometrics, 152 (2): 165-178.
Greco, S., Matarazzo, B. & Slowinski, R. (2007). Customer Satisfaction
Analysis based on Rough Set Approach. Journal of Marketing, 77 (3):
325-329.
Hoogendorp, O. (2010). Factors which influence Net Promoter Score in a
Multichannel Service Context. Master of Science In Innovation
Management: Eindhoven University of Technology.
Keiningham, T. L., Cooil, B., Andreassen, T. W. & Aksoy, L. (2007). A
longitudinal examination of net promoter and firm revenue growth.
Journal of Marketing, 71 (3): 39-51.
قاعده مندسازی و پیش بینی رفتار مشتریان براساس نظریة مجموعة ... 165
Kiang, M. Y. (2003). A comparative assessment of classification methods.
Decision Support Systems, 35 (4): 441-454.
Kim, Y. & Street, W. N. (2004). An intelligent system for customer targeting: a
data mining approach. Decision Support Systems, 37 (2): 215-228.
Lahiri, R. (2006). Comparison of Data Mining and Statistical Techniques for
Classification Model. Master of Science (M.S.), Louisiana State
University: Louisiana State University.
Levin, N., Zahavi, J. & Olitsky, M. (1995). AMOS — A probability-driven,
customer-oriented decision support system for target marketing of solo
mailings. European Journal of Operational Research, 87 (3): 708-721.
Lin, M.-H., Huang, S.-Y. & Chang, Y.-c. (2004). Kernel-Based Discriminant
Techniques for Educational Placement. Journal of Educational and
Behavioral Statistics, 29 (2): 219-240.
Liou, J. J. (2009). A novel decision rules approach for customer relationship
management of the airline market. Expert Systems with Applications, 36
(3): 4374-4381.
Liou, J. J. & Tzeng, G.-H. (2010). A Dominance-based Rough Set Approach to
customer behavior in the airline market. Information Sciences, 180 (11):
2230-2238.
McGlaughlin, F. & Powell, J. (2012). What Your Customers Want: How to
predict customer behavior for maximum ROI. www.Marketing
Experiments.com.
Michalski, R. S. (1983). A theory and methodology of inductive learning.
Artificial Intelligence, 20 (2): 111-161.
Tchangani, A. P. (2006). Multiple Objectives and Multiple Actors
Load/Resource Dispatching or Priority Setting: Satisficing Game
Approach. AMO – Advanced Modeling and Optimization: An Electronic
International Journal, 8 (2): 111-134.
Tchangani, A. P., Bouzarour, Y. & Pérès, F. (2011). Bipolar Evaluation Model
in Decision Analysis. In: Proceedings of the 12th Annual Congress of the
French Society of operational research and decision support, ROADEF
2011.
ی، دورة 6، شمارة 1، بهار 1393 بازرگا د 166
Wilson, R. L. & Sharda, R. (1994). Bankruptcy prediction using neural
networks. Decision Support Systems, 11 (5): 545-557.
Wong, D.R. & Sohal, S.D. (2003). New empirical perspectives on brand loyalty:
implications for satisfaction strategy and equity canfield. School of
Management Working Paper Series, S.W, 27-95.
Ziarko, W. (1991). The Discovery, Analysis, and Representation of Data
Dependencies in Databases. In Knowledge Discovery in Databases (pp.
195-212). MIT Press Cambridge, MA, USA.