آ
-
آمیخته بازاریابی
ممیزی بازاریابی صنعتی
مطالعهی موردی مجموعه شرکتهای قطعه ساز گروه بهمن [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
آمیخته بازاریابی سبز
تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان (مطالعه موردی : مصرفکنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت) [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
آمیخته ترفیع فازی
الگوسازی آمیخته ترفیع با رویکرد منطق فازی
(مطالعه موردی صنعت باتری خودرو) [دوره 2، شماره 2، 1389]
ا
-
ابزارهای سنجش
طراحی سنجههای تأثیر بر مخاطب برای آگهیهای بازرگانی در رسانه ملی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
ارتباط
عوامل مؤثر بر عملکرد نیروی فروش با رویکرد دوسطحی [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
ارزیابی بازارهای بینالمللی
ارایه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
ارزش دریافت شده
بخشبندی و شناسایی ویژگیهای مشتریان گروههای ایران خودرو و سایپا در شهر کرمان [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
استراتژی بازاریابی
ممیزی بازاریابی صنعتی
مطالعهی موردی مجموعه شرکتهای قطعه ساز گروه بهمن [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
استراتژی بازاریابی
تحلیل خوشهای موانع اجرای استراتژیهای بازاریابی در صنعت خودروسازی (مطالعهی موردی: شرکت ایران خودرو) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
استراتژی بخشبندی بازار
بخشبندی و شناسایی ویژگیهای مشتریان گروههای ایران خودرو و سایپا در شهر کرمان [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
استراتژی صادرات
تأثیر برنامههای تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعهی موردی صنعت برق [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
استراتژی کسب وکار
بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
استقلال
عوامل مؤثر بر عملکرد نیروی فروش با رویکرد دوسطحی [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
اطلاعات بازار صادراتی
بررسی میزان دسترسی شرکتهای صادرکننده مواد غذایی به اطلاعات بازار صادراتی و میزان تأثیر آن در فرآیند
تصمیمگیری صادراتی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
اعتماد
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری
(مطالعه موردی هتلهای چهار و پنج ستاره اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]
-
الگوریتم K- میانگین
بخشبندی بازار دارو با رویکرد شبکههای عصبی
(مطالعهی موردی: بازار دارو در ایران) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
انسجام آمیخته
الگوسازی آمیخته ترفیع با رویکرد منطق فازی
(مطالعه موردی صنعت باتری خودرو) [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
انگیزانندههای صادرات
تأثیر برنامههای تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعهی موردی صنعت برق [دوره 2، شماره 2، 1389]
ب
-
بازاریابی
بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: مؤلفههای تشکیل دهنده [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
بازاریابی بینالملل
ارایه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
بازاریابی جهانتراز.
طراحی و تبیین الگوی بازاریابی جهانتراز در ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]
-
بازاریابی سبز
تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان (مطالعه موردی : مصرفکنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت) [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
بازاریابی صنعتی
ممیزی بازاریابی صنعتی
مطالعهی موردی مجموعه شرکتهای قطعه ساز گروه بهمن [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
بازار دارو
بخشبندی بازار دارو با رویکرد شبکههای عصبی
(مطالعهی موردی: بازار دارو در ایران) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
بازار صادرات
تجارت خارجی بازارمحور، روابط بازرگانی بینالملل و عملکرد صادراتی (مطالعهی موردی: شرکتهای صادراتی شهر مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
بازار محوری
تجارت خارجی بازارمحور، روابط بازرگانی بینالملل و عملکرد صادراتی (مطالعهی موردی: شرکتهای صادراتی شهر مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
بخشبندی بازار
بخشبندی بازار دارو با رویکرد شبکههای عصبی
(مطالعهی موردی: بازار دارو در ایران) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
بخشبندی بازار
بخشبندی و شناسایی ویژگیهای مشتریان گروههای ایران خودرو و سایپا در شهر کرمان [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
برنامهریزی استراتژیک
بررسی جایگاه نظام مدیریت پروژه
در برنامهریزی استراتژیک شرکتهای پیمانکاری عمومی
(مطالعهی موردی شرکت بینالمللی توسعه و مهندسی پارس) [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
برنامههای تشویق صادرات
تأثیر برنامههای تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعهی موردی صنعت برق [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
بستهبندی
بررسی کاربرد نسبت طلایی در بستهبندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 4، 1389]
ت
-
تأثیر آگهیها
طراحی سنجههای تأثیر بر مخاطب برای آگهیهای بازرگانی در رسانه ملی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی
بررسی رابطه بین تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیرهای و رفتار خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
تبلیغات رسانهای
طراحی سنجههای تأثیر بر مخاطب برای آگهیهای بازرگانی در رسانه ملی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
تجاریسازی دانش.
الزامات، ضرورتها و مکانیزمهای تجاریسازی دانش در دانشکدههای مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
تجدید ساختار بازار برق
تحلیل شاخصهای ارزیابی رقابتی بودن بازار برق ایران: مطالعه موردی [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
تحلیل خوشهای سلسلهمراتبی
تحلیل خوشهای موانع اجرای استراتژیهای بازاریابی در صنعت خودروسازی (مطالعهی موردی: شرکت ایران خودرو) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
اندازهگیری توان رقابتی پتروشیمی متانول با استفاده از سیستم فازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
تعهد
تعهد در روابط سازمان با سازمان
مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
تعهد و تمایل به تداوم رابطه
بررسی عوامل ایجاد کننده و تداوم دهنده رابطه بین خریداران و تأمینکنندگان صنعتی در ایران
مورد پژوهی بازار جرثقیل صنعتی [دوره 2، شماره 1، 1389]
ج
-
جنبهی روانی بستهبندی
بررسی کاربرد نسبت طلایی در بستهبندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
جوّ رقابتی
عوامل مؤثر بر عملکرد نیروی فروش با رویکرد دوسطحی [دوره 2، شماره 2، 1389]
د
-
دفاتر انتقال فناوری
الزامات، ضرورتها و مکانیزمهای تجاریسازی دانش در دانشکدههای مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1389]
ر
-
رسانه ملی
طراحی سنجههای تأثیر بر مخاطب برای آگهیهای بازرگانی در رسانه ملی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
رضایت ارتباطی
بررسی رابطه بین تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیرهای و رفتار خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
رضایت از تعامل
تعهد در روابط سازمان با سازمان
مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
رضایت از رابطه
بررسی عوامل ایجاد کننده و تداوم دهنده رابطه بین خریداران و تأمینکنندگان صنعتی در ایران
مورد پژوهی بازار جرثقیل صنعتی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
رضایت از نتیجه
تعهد در روابط سازمان با سازمان
مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
رضایت مشتری
بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
رضایتمندی
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری
(مطالعه موردی هتلهای چهار و پنج ستاره اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]
-
رضایتمندی مشتریان
شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
رفتار اثرگذار آرمانی
رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده
(مطالعهی موردی: لوازم صوتی و تصویری) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
رفتار انگیزش الهامی
رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده
(مطالعهی موردی: لوازم صوتی و تصویری) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
رفتار تحریک عقلایی
رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده
(مطالعهی موردی: لوازم صوتی و تصویری) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
رفتار خرید مشتریان
بررسی رابطه بین تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیرهای و رفتار خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
رفتار فروشنده
رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده
(مطالعهی موردی: لوازم صوتی و تصویری) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
رفتار فروش هوشمند.
رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده
(مطالعهی موردی: لوازم صوتی و تصویری) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
رفتار مصرف کننده
بررسی کاربرد نسبت طلایی در بستهبندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
رفتار ملاحظات فردی
رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده
(مطالعهی موردی: لوازم صوتی و تصویری) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
رقابتپذیری بنگاه
اندازهگیری توان رقابتی پتروشیمی متانول با استفاده از سیستم فازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
روابط بازرگانی بینالملل
تجارت خارجی بازارمحور، روابط بازرگانی بینالملل و عملکرد صادراتی (مطالعهی موردی: شرکتهای صادراتی شهر مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
روابط سازمان با سازمان
تعهد در روابط سازمان با سازمان
مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
روشهای تصمیمگیری چند شاخصه
بررسی جایگاه نظام مدیریت پروژه
در برنامهریزی استراتژیک شرکتهای پیمانکاری عمومی
(مطالعهی موردی شرکت بینالمللی توسعه و مهندسی پارس) [دوره 2، شماره 2، 1389]
س
-
سازمان جهانتراز
طراحی و تبیین الگوی بازاریابی جهانتراز در ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]
-
سیستم بازاریابی بنگاه
بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: مؤلفههای تشکیل دهنده [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
سیستم فازی
اندازهگیری توان رقابتی پتروشیمی متانول با استفاده از سیستم فازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
ش
-
شاخصهای رقابتی بازار برق ایران (RSI and HHI)
تحلیل شاخصهای ارزیابی رقابتی بودن بازار برق ایران: مطالعه موردی [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
شاخصهای رقابتی بودن بازار
تحلیل شاخصهای ارزیابی رقابتی بودن بازار برق ایران: مطالعه موردی [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
شایستگی
عوامل مؤثر بر عملکرد نیروی فروش با رویکرد دوسطحی [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
شبکههای عصبی
بخشبندی بازار دارو با رویکرد شبکههای عصبی
(مطالعهی موردی: بازار دارو در ایران) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
شخصیت نام و نشان
ارزیابی شخصیت نام و نشان توشیبا در مقایسه با چهار نام و نشان هم رسته جهانی در بازار ایران [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
شرکت خدمات انفورماتیک
شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
شرکتهای انشعابی(دانشگاهی)
الزامات، ضرورتها و مکانیزمهای تجاریسازی دانش در دانشکدههای مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1389]
ط
-
طراحی سنجه
طراحی سنجههای تأثیر بر مخاطب برای آگهیهای بازرگانی در رسانه ملی [دوره 2، شماره 1، 1389]
ع
-
عملکرد
عوامل مؤثر بر عملکرد نیروی فروش با رویکرد دوسطحی [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
عملکرد سازمانی
بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
عملکرد صادراتی
تأثیر برنامههای تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعهی موردی صنعت برق [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
عملکرد فروشنده
رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده
(مطالعهی موردی: لوازم صوتی و تصویری) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
عوامل ایجادکننده رابطه
بررسی عوامل ایجاد کننده و تداوم دهنده رابطه بین خریداران و تأمینکنندگان صنعتی در ایران
مورد پژوهی بازار جرثقیل صنعتی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
عوامل تداوم دهنده رابطه
بررسی عوامل ایجاد کننده و تداوم دهنده رابطه بین خریداران و تأمینکنندگان صنعتی در ایران
مورد پژوهی بازار جرثقیل صنعتی [دوره 2، شماره 1، 1389]
ف
-
فرآیند تصمیمگیری خرید مصرفکننده
تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان (مطالعه موردی : مصرفکنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت) [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
فروشگاههای زنجیرهای
بررسی رابطه بین تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیرهای و رفتار خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
ق
-
قدرت بازار
تحلیل شاخصهای ارزیابی رقابتی بودن بازار برق ایران: مطالعه موردی [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
قیمتگذاری
تحلیل روشهای قیمتگذاری شرکت امتیان ایرانسل [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
قیمتگذاری ارزش محور
تحلیل روشهای قیمتگذاری شرکت امتیان ایرانسل [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
قیمتگذاری بستهای
تحلیل روشهای قیمتگذاری شرکت امتیان ایرانسل [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
قیمتگذاری تبعیض قیمت
تحلیل روشهای قیمتگذاری شرکت امتیان ایرانسل [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
قیمتگذاری دو جزئی
تحلیل روشهای قیمتگذاری شرکت امتیان ایرانسل [دوره 2، شماره 4، 1389]
ک
-
کارت امتیازی متوازن
بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
کیفیت خدمات
بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
کیفیت خدمات
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری
(مطالعه موردی هتلهای چهار و پنج ستاره اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]
-
کیفیت خدمات پس از فروش
شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک [دوره 2، شماره 4، 1389]
گ
-
گرایش استراتژیک
بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
گروههای تولیدی ایران خودرو و سایپا
بخشبندی و شناسایی ویژگیهای مشتریان گروههای ایران خودرو و سایپا در شهر کرمان [دوره 2، شماره 4، 1389]
م
-
محیط بازاریابی
ممیزی بازاریابی صنعتی
مطالعهی موردی مجموعه شرکتهای قطعه ساز گروه بهمن [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
مخابرات استان کرمان
بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
مدیریت پروژه
بررسی جایگاه نظام مدیریت پروژه
در برنامهریزی استراتژیک شرکتهای پیمانکاری عمومی
(مطالعهی موردی شرکت بینالمللی توسعه و مهندسی پارس) [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
مدلیابی معادلات ساختاری
ارایه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
مدلسازی شبکههای بیزین
اندازهگیری توان رقابتی پتروشیمی متانول با استفاده از سیستم فازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
مدلسازی معادلات ساختاریافته
اندازهگیری توان رقابتی پتروشیمی متانول با استفاده از سیستم فازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
مدل سروکوال
بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
مدلهای انتخاب بازارهای بینالمللی
ارایه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
مصرفکننده
تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان (مطالعه موردی : مصرفکنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت) [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
مکانیابی
تحلیل شاخصهای ارزیابی رقابتی بودن بازار برق ایران: مطالعه موردی [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
ممیزی بازاریابی
ممیزی بازاریابی صنعتی
مطالعهی موردی مجموعه شرکتهای قطعه ساز گروه بهمن [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
موانع اجرای استراتژی
تحلیل خوشهای موانع اجرای استراتژیهای بازاریابی در صنعت خودروسازی (مطالعهی موردی: شرکت ایران خودرو) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
موانع صادارت
تأثیر برنامههای تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعهی موردی صنعت برق [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
مؤلفههای تشکیلدهندهی بازاریابی بنگاه
بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: مؤلفههای تشکیل دهنده [دوره 2، شماره 1، 1389]
ن
-
نام و نشان
ارزیابی شخصیت نام و نشان توشیبا در مقایسه با چهار نام و نشان هم رسته جهانی در بازار ایران [دوره 2، شماره 1، 1389]
-
نسبت طلایی
بررسی کاربرد نسبت طلایی در بستهبندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
نظریه چند سطحی
عوامل مؤثر بر عملکرد نیروی فروش با رویکرد دوسطحی [دوره 2، شماره 2، 1389]
-
نظریه داده بنیاد
الزامات، ضرورتها و مکانیزمهای تجاریسازی دانش در دانشکدههای مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
نقشههای خودسازمانده
بخشبندی بازار دارو با رویکرد شبکههای عصبی
(مطالعهی موردی: بازار دارو در ایران) [دوره 2، شماره 4، 1389]
و
-
واژههای کلیدی
طراحی و تبیین الگوی بازاریابی جهانتراز در ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 1-139]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد