نمایه نویسندگان

آ

  • آزاد، ناصر طراحی الگوی رفتاری مصرف‌کنندگان خدمات فایده‌محور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]
  • آزاده دل، افسانه ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]
  • آقازاده، هاشم بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]

ا

  • ابراهیمی، مهدی بررسی وضعیت استراتژی‌های مسئولانه شرکت‌ها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
  • اسماعیل پور، مجید سنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروه‌های مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
  • اکبری، محسن بررسی وضعیت استراتژی‌های مسئولانه شرکت‌ها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
  • امیرشاهی، میر احمد طراحی الگوی رفتاری مصرف‌کنندگان خدمات فایده‌محور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]
  • انصاری، آذرنوش طراحی مدل تأثیر هیجان‌های مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراک‌شده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]

ب

  • بحرینی زاد، منیژه سنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروه‌های مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
  • بستام، هادی طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 350-388]

ت

  • ترابی، محمدامین مفهوم‌سازی و نظریه‌پردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]
  • ترکستانی، محمدصالح بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]

ج

  • جعفری زارع، مرتضی مفهوم‌سازی و نظریه‌پردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]
  • جوادی، محمد بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظام‌مند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]

ح

  • حسین زاده، علی طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 350-388]
  • حسنقلی پور یاسوری، طهمورث مفهوم‌سازی و نظریه‌پردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]
  • حصارکی، عاطفه ارائه چارچوب استراتژی قیمت‌گذاری در شرکت‏های چندکاناله [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26]
  • حقیقی، محمد بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]

خ

  • خاشعی، وحید بررسی وضعیت استراتژی‌های مسئولانه شرکت‌ها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
  • خداداد حسینی، سید حمید بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظام‌مند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]

ر

  • رستگار، عباسعلی بررسی اثر پیگمالیون مدیران شعب بر عملکرد فروش کارکنان فروشگاه‌های هالیدی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 334-349]
  • رنجبریان، بهرام طراحی مدل تأثیر هیجان‌های مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراک‌شده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]

ز

  • زارع، محمدصادق بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]

س

  • سلام زاده، آیدین شکل‌گیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسان‌های اقتصادی و خلأ‏های گمرک‌ها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]

ش

  • شاه حسینی، محمدعلی ارائه چارچوب استراتژی قیمت‌گذاری در شرکت‏های چندکاناله [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26]
  • شراعی، فاطمه ارائه مدل اکوسیستم نوسازی استراتژیک با تأکید بر پایداری شرکتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-272]

ص

  • صالحی، فرانک شکل‌گیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسان‌های اقتصادی و خلأ‏های گمرک‌ها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]

ط

  • طاهباز، منصور بررسی اثر پیگمالیون مدیران شعب بر عملکرد فروش کارکنان فروشگاه‌های هالیدی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 334-349]

ع

  • عابدینی، فاطمه سنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروه‌های مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
  • عارفی، امین ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]

غ

  • غریب نواز، نادر شکل‌گیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسان‌های اقتصادی و خلأ‏های گمرک‌ها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]

ف

  • فخاریان، میثم طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 350-388]
  • فیض، داود بررسی اثر پیگمالیون مدیران شعب بر عملکرد فروش کارکنان فروشگاه‌های هالیدی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 334-349]

ق

  • قاسمی شمس، معصومه بررسی وضعیت استراتژی‌های مسئولانه شرکت‌ها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]

ک

  • کارگر شورکی، محمد نوآوری مدل کسب‌وکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیت‌های پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]
  • کردنائیج، اسداله بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظام‌مند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
  • کلابی، امیرمحمد ارائه مدل اکوسیستم نوسازی استراتژیک با تأکید بر پایداری شرکتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-272]

گ

  • گل علیزاده، فاطمه طراحی مدل تأثیر هیجان‌های مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراک‌شده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]
  • گنجعلی، اسداله بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظام‌مند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
  • گودرزی، آزاده طراحی الگوی رفتاری مصرف‌کنندگان خدمات فایده‌محور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]

م

  • محمدیان، ایوب نوآوری مدل کسب‌وکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیت‌های پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]
  • مشبکی اصفهانی، اصغر طراحی الگوی رفتاری مصرف‌کنندگان خدمات فایده‌محور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]
  • معصومی، فاطمه ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]

ن

  • نظری، محسن ارائه چارچوب استراتژی قیمت‌گذاری در شرکت‏های چندکاناله [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26]

و

  • وارث، سید حامد نوآوری مدل کسب‌وکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیت‌های پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]