نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل شبیه‌سازی عامل‌بنیان زنجیرۀ تأمین خدمت بانکداری بر مبنای منطق غلبۀ ‌خدمت [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 661-688]
  • آقاجری، معصومه نقش توانمندسازی روان‎شناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 233-258]
  • آقازاده، هاشم بررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره‌بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 595-616]

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم شناسایی و طبقه‎بندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فست‎فود با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854]
  • ابراهیمی، الهام بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی برارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری: نقش تعدیل‎گر اخلاق کار اسلامی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 439-462]
  • ابراهیمی دلاور، فاطمه تأثیر قابلیت‌های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 173-192]
  • ابراهیمی نژاد رفسنجانی، مهدی ارائة نوعی مدل تصمیم جدید در برنامه‌ریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]
  • احسانی، راضیه تبیین رابطة قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد مالی سازمان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 103-128]
  • احقر بازرگان، نگین بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-42]
  • احمدی الوار، زهرا بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک‎شده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانک‌ها و مؤسسه‎های مالی شهرستان پل‎دختر) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 689-716]
  • احمدپور، محمود توسعۀ مدلی برای ارائۀ راهکار یکپارچه در شرکت‌های مادر [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 507-526]
  • ایروانی، محمد جواد ارائۀ مدلی مفهومی برای تبیین آمادگی بانک‌های تجاری ایران به منظور پیاده‌سازی بانکداری اسلامی: به‌کارگیری استراتژی داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-154]
  • استادی، بختیار رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزش‌های سازمانی در بیمه [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 527-550]
  • اسماعیل پور، رضا بررسی نقش فشار زمانی پیام کوتاه در اثربخشی تبلیغات تلفن همراه با تعدیل‌گری سن مشتریان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 43-62]
  • اسماعیل زاده، علی تأثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاه‎های اینترنتی، بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-232]
  • اقدسی، محمد رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزش‌های سازمانی در بیمه [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 527-550]
  • اکبری، محسن بررسی نقش فشار زمانی پیام کوتاه در اثربخشی تبلیغات تلفن همراه با تعدیل‌گری سن مشتریان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 43-62]
  • البدوی، امیر رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزش‌های سازمانی در بیمه [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 527-550]
  • امیری، شیما رفتار خرید بدون برنامه‎ریزی برخط مصرف‌کنندگان در تجارت اجتماعی: نقش تعاملات شبه‎اجتماعی کاربران (مطالعۀ موردی: کاربران شبکۀ اینستاگرام) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 463-484]
  • امرایی، حافظ تأثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاه‎های اینترنتی، بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-232]
  • امینی، علیرضا نقش توانمندسازی روان‎شناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 233-258]
  • انصاری، آذرنوش بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-42]

ب

  • بابایی سیاهکلرودی، سیروس بررسی و تبیین رابطۀ بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل ‎هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 395-414]
  • بیدرام، حمید تداعیات کهن‌الگویی اشکال هندسی: درس‌هایی برای مدیران بازاریابی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 787-806]
  • براتی کهریزسنگی، ابوالفضل الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ داده‎بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 826-807]

پ

  • پیرانی احمدآباد، ندا بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی برارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری: نقش تعدیل‎گر اخلاق کار اسلامی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 439-462]
  • پویا، علیرضا نوع‌شناسی مصرف‎کنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیم‎گیری خرید [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 353-374]
  • پوراشرف، یاسان اله طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 415-438]
  • پوراشرف، یاسان اله بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک‎شده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانک‌ها و مؤسسه‎های مالی شهرستان پل‎دختر) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 689-716]
  • پورموردینی، الهه شناسایی و طبقه‎بندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فست‎فود با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854]

ت

  • تابان، محمد طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 415-438]
  • تاخیره، زهرا بررسی نقش فشار زمانی پیام کوتاه در اثربخشی تبلیغات تلفن همراه با تعدیل‌گری سن مشتریان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 43-62]
  • توسلی فرد، مرجان ارائة نوعی مدل تصمیم جدید در برنامه‌ریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]

ث

  • ثنایی، محمدرضا رفتار خرید بدون برنامه‎ریزی برخط مصرف‌کنندگان در تجارت اجتماعی: نقش تعاملات شبه‎اجتماعی کاربران (مطالعۀ موردی: کاربران شبکۀ اینستاگرام) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 463-484]

ج

  • جامی پور، مونا تأثیر قابلیت‌های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 173-192]
  • جامی پور، مونا طراحی چارچوبی برای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی: با تأکید بر ظرفیت تغییر سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 855-876]
  • جلالی، سید حسین شکل‌گیری شراکت‌های راهبردی از دیدگاه تئوری نهادی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 717-738]
  • جمالو، فاطمه بررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد برند و رضایت کارکنان بیمة البرز (مطالعۀ موردی: کارکنان استان تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 617-640]

ح

  • حدادیان، علیرضا نوع‌شناسی مصرف‎کنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیم‎گیری خرید [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 353-374]
  • حیدری، علی پژوهش‌های مدیریت استراتژیک در ایران: مروری بر آثار انتشاریافته در نشریه‎های علمی ـ پژوهشی داخلی طی سال‌های 1380 تا 1393 [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 83-102]
  • حیدری، علی بررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره‌بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 595-616]
  • حیدرزاده هنزایی، کامبیز بررسی تجربی اثر تناسب برنامه‌های پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 573-594]
  • حسنقلی پور یاسوری، طهمورث مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270]
  • حقیقی، محمد ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82]
  • حقیقی، محمد شکل‌گیری شراکت‌های راهبردی از دیدگاه تئوری نهادی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 717-738]
  • حکیمی، ایمان تأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهت‎گیری‎های استراتژیک برون‎گرا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 739-762]

خ

  • خانلری، امیر مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270]
  • خداداد حسینی، سید حمید مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 337-352]
  • خسروی، محمدرضا تبیین استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 271-294]

د

  • دل افروز، نرگس تبیین استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 271-294]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره تبیین رابطة قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد مالی سازمان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 103-128]
  • دیواندری، علی شبیه‌سازی عامل‌بنیان زنجیرۀ تأمین خدمت بانکداری بر مبنای منطق غلبۀ ‌خدمت [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 661-688]

ر

  • راعی، رضا ارائۀ مدلی مفهومی برای تبیین آمادگی بانک‌های تجاری ایران به منظور پیاده‌سازی بانکداری اسلامی: به‌کارگیری استراتژی داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-154]
  • رحمان سرشت، حسین بررسی اثر کنترل راهبردی حاکمیت شرکتی بر راهبری اثربخش شرکت‌های پذیرفته‌‌شده در بورس اوراق بهادار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 485-506]
  • رحمانی میبدی، فرحناز توسعۀ محصولات جدید کنجدی، تحلیلی بر مشخصات کیفی محصول و فرایند با کاربرد روش‌های QFD و DOE [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 295-316]
  • رضائی کلیدبری، حمیدرضا تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 317-336]
  • رضوی، سید مصطفی توسعۀ مدلی برای ارائۀ راهکار یکپارچه در شرکت‌های مادر [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 507-526]
  • رضوانی، مهران مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 337-352]
  • رمضانیان، رسول شبیه‌سازی عامل‌بنیان زنجیرۀ تأمین خدمت بانکداری بر مبنای منطق غلبۀ ‌خدمت [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 661-688]
  • رنجبریان، بهرام تداعیات کهن‌الگویی اشکال هندسی: درس‌هایی برای مدیران بازاریابی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 787-806]
  • روستا، احمد ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82]
  • روشندل اربطانی، طاهر ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82]
  • روشندل اربطانی، طاهر طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانه‎های اجتماعی به‎منظور تأثیر بر تمایل مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 736-786]

ز

  • زارعی، عظیم شناسایی و دسته‎بندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بین‎المللی با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572]
  • زارع احمدآبادی، حبیب توسعۀ محصولات جدید کنجدی، تحلیلی بر مشخصات کیفی محصول و فرایند با کاربرد روش‌های QFD و DOE [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 295-316]

س

  • سیدجوادین، سیدرضا ارائۀ مدلی مفهومی برای تبیین آمادگی بانک‌های تجاری ایران به منظور پیاده‌سازی بانکداری اسلامی: به‌کارگیری استراتژی داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-154]
  • سلیمی، مهران توسعۀ مدلی برای ارائۀ راهکار یکپارچه در شرکت‌های مادر [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 507-526]
  • سلیمانی، نفیسه رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزش‌های سازمانی در بیمه [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 527-550]
  • سماواتیان، حسین تداعیات کهن‌الگویی اشکال هندسی: درس‌هایی برای مدیران بازاریابی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 787-806]
  • سمیعی نصر، محمود بررسی اثر نقش میانجی اعتماد کارکنان به برند بر رابطۀ سبک رهبری تحول‎گرا و رفتار شهروندی برند در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 877-904]

ش

  • شجاع، علی بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی برارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری: نقش تعدیل‎گر اخلاق کار اسلامی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 439-462]
  • شرفی، وحید شناسایی و دسته‎بندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بین‎المللی با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572]
  • شعبانی نشتایی، میترا بررسی تجربی اثر تناسب برنامه‌های پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 573-594]
  • شیوا، آیدا بررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره‌بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 595-616]

ص

  • صالحی، علی ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82]
  • صفری، محمد ارائۀ مدلی مفهومی برای تبیین آمادگی بانک‌های تجاری ایران به منظور پیاده‌سازی بانکداری اسلامی: به‌کارگیری استراتژی داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-154]
  • صنایعی، علی بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-42]

ط

  • طالب نژاد، عاطفه تداعیات کهن‌الگویی اشکال هندسی: درس‌هایی برای مدیران بازاریابی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 787-806]
  • طالقانی، محمد تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 317-336]
  • طاهری، غزاله طراحی چارچوبی برای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی: با تأکید بر ظرفیت تغییر سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 855-876]
  • طباخیان، لیلی نوع‌شناسی مصرف‎کنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیم‎گیری خرید [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 353-374]
  • طهماسبی، داریوش اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 905-925]
  • طولابی، زینب بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک‎شده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانک‌ها و مؤسسه‎های مالی شهرستان پل‎دختر) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 689-716]

ع

  • عابدی، احسان بررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد برند و رضایت کارکنان بیمة البرز (مطالعۀ موردی: کارکنان استان تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 617-640]
  • عباسی، فاطمه بررسی رقابت و تمرکز در صنعت بیمه و تعیین استراتژی‎های رقابتی مناسب [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 641-660]
  • عباسی نیکو، محمد طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 415-438]
  • عزیزی، شهریار الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ داده‎بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 826-807]
  • علیپور، وحیده بررسی و تبیین رابطۀ بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل ‎هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 395-414]
  • علیقلی، منصوره شناخت رابطۀ ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالعۀ موردی: شهرک صنعتی اردبیل) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 375-394]
  • علوی، سیدمسلم شناسایی و طبقه‎بندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فست‎فود با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854]
  • علوی فومنی، سیده فاطمه تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 317-336]

غ

  • غریبی، محی الدین مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270]

ف

  • فاطمی، سید مجتبی شناخت رابطۀ ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالعۀ موردی: شهرک صنعتی اردبیل) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 375-394]
  • فرخ بخت فومنی، علیرضا تبیین استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران) [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 271-294]
  • فیض، داود شناسایی و دسته‎بندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بین‎المللی با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572]
  • فلاح، محمدرضا طراحی چارچوبی برای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی: با تأکید بر ظرفیت تغییر سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 855-876]

ق

  • قره چه، منیژه الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ داده‎بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 826-807]
  • قزلباش، مهسا بررسی تأثیر قالب‌بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه‌جویی ادراک‌شده، کیفیت ادراک‌شده و قصد خرید مصرف‌کنندگان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 193-211]
  • قلیپور، سارا تأثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاه‎های اینترنتی، بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-232]

ک

  • کیایی، کیاندخت مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 337-352]

گ

  • گلکاری حق، سحر بررسی اثر نقش میانجی اعتماد کارکنان به برند بر رابطۀ سبک رهبری تحول‎گرا و رفتار شهروندی برند در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 877-904]

م

  • محمودیان، امید ارزیابی و توسعۀ صادرات کالاهای غیرنفتی در شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 155-172]
  • محمودزاده، احد طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانه‎های اجتماعی به‎منظور تأثیر بر تمایل مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 736-786]
  • محمودی میمند، محمد بررسی اثر نقش میانجی اعتماد کارکنان به برند بر رابطۀ سبک رهبری تحول‎گرا و رفتار شهروندی برند در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 877-904]
  • مختار زاده، نیما توسعۀ مدلی برای ارائۀ راهکار یکپارچه در شرکت‌های مادر [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 507-526]
  • مزروعی، اسماعیل نقش توانمندسازی روان‎شناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 233-258]
  • مسعودی، نازنین شناسایی و طبقه‎بندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فست‎فود با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854]
  • مصدق، محمد جواد رفتار خرید بدون برنامه‎ریزی برخط مصرف‌کنندگان در تجارت اجتماعی: نقش تعاملات شبه‎اجتماعی کاربران (مطالعۀ موردی: کاربران شبکۀ اینستاگرام) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 463-484]
  • مطلائی، فرهاد بررسی و تبیین رابطۀ بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل ‎هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 395-414]
  • معینی، حسین تأثیر قابلیت‌های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 173-192]
  • مقدم، آرش تأثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاه‎های اینترنتی، بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-232]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی شناسایی و دسته‎بندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بین‎المللی با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572]
  • منصوری، سعیده شبیه‌سازی عامل‌بنیان زنجیرۀ تأمین خدمت بانکداری بر مبنای منطق غلبۀ ‌خدمت [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 661-688]
  • منصوریان، یزدان بررسی تجربی اثر تناسب برنامه‌های پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 573-594]
  • مهرمنش، حسن بررسی اثر نقش میانجی اعتماد کارکنان به برند بر رابطۀ سبک رهبری تحول‎گرا و رفتار شهروندی برند در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 877-904]
  • مهرنوش، مینا اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند) [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 905-925]

ن

  • ناطق، محمد تبیین رابطة قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد مالی سازمان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 103-128]
  • نامدار، محمدرضا ارائة نوعی مدل تصمیم جدید در برنامه‌ریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]
  • نظری، محسن بررسی تأثیر قالب‌بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه‌جویی ادراک‌شده، کیفیت ادراک‌شده و قصد خرید مصرف‌کنندگان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 193-211]
  • نظری، محسن بررسی رقابت و تمرکز در صنعت بیمه و تعیین استراتژی‎های رقابتی مناسب [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 641-660]
  • نقدی، اعتبار بررسی و تبیین رابطۀ بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل ‎هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 395-414]

و

  • والی پور، علیرضا پژوهش‌های مدیریت استراتژیک در ایران: مروری بر آثار انتشاریافته در نشریه‎های علمی ـ پژوهشی داخلی طی سال‌های 1380 تا 1393 [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 83-102]

ه

  • هاشمی، مهدی ارزیابی و توسعۀ صادرات کالاهای غیرنفتی در شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 155-172]
  • هرندی، عطاءاله بررسی اثر کنترل راهبردی حاکمیت شرکتی بر راهبری اثربخش شرکت‌های پذیرفته‌‌شده در بورس اوراق بهادار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 485-506]

ی

  • یاسینی، علی طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 415-438]