نویسنده = حمید رضا یزدانی
شناسایی ابعاد اثرگذاری هویت سازمانی بر استراتژی سازمان: رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-41

10.22059/jibm.2020.310593.3951

محمدهادی رنجبر؛ بهمن حاجی پور؛ محمدحسین رحمتی؛ محمدعلی شاه حسینی؛ حمید رضا یزدانی


فهم تجربۀ خرید احساسی کالای بادوام: مطالعۀ پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 325-348

10.22059/jibm.2017.241967.2758

مریم خلیلی مقدم؛ مرتضی سلطانی؛ حمید رضا یزدانی؛ حسین خنیفر


بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن

دوره 2، شماره 4، اسفند 1389

حسن زارعی متین؛ مونا جام پر از می؛ حمید رضا یزدانی؛ هانیه سادات بیریایی


بررسی موانع نظریه‌پردازی در قلمرو علوم اجتماعی

دوره 1، شماره 2، 1388

علی اصغر پور عزت؛ پریسا رضایی؛ حمید رضا یزدانی