نویسنده = آذرنوش انصاری
طراحی مدل تاثیر هیجانات مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تاکید بر نقش کیفیت خدمات ادراک شده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 آبان 1401

10.22059/jibm.2022.334677.4259

فاطمه گل علیزاده؛ بهرام رنجبریان؛ آذرنوش انصاری


تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C

دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 254-275

10.22059/jibm.2021.326258.4155

ماندانا شریفی؛ علی صنایعی؛ آذرنوش انصاری