آزمایشگاه تصمیمگیری و ارزیابی آزمون (دیمتل) فازیشاخصهای اساسی مؤثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی و دیمتل فازی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 1-20]
آمیخته بازاریابیتأثیر آمیختههای بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری شرکت بیمهی کارآفرین [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 71-90]
آنتروپیارتقای فضای کسب و کار جهت دستیابی به چشمانداز اقتصادی: کاربستی بر اساس تکنیکهای تاپسیس و آنتروپی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 121-138]
آیندهپژوهیطراحی الگوی تلفیقی برای خلق چشماندازی پایدار (مطالعه موردی بانک ملت) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 72-92]
ا
ابزار داستانگوییطراحی الگوی تلفیقی برای خلق چشماندازی پایدار (مطالعه موردی بانک ملت) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 72-92]
اثربخشی بازاریابیبررسی رابطهی بین هوش رقابتی و اثربخشی استراتژیهای بازاریابی در بین بانکهای دولتی و خصوصی استان زنجان [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-18]
ادراک از ریسکبررسی ابعاد ادراک از ریسک صاحبان خودرو از روش پرداخت الکترونیک بهای سوخت [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 21-40]
ارزش مشتریارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانکهای خصوصی) [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 147-164]
ارزشهای فردیبررسی تأثیر عوامل انگیزش فردی بر خرید اینترنتی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 37-52]
ارزش ویژه برندتأثیر تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرفکنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنیبر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپتاپ شرکت Dell) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 41-64]
ارزش ویژه برندبررسی تأثیر تبلیغات رسانهای و غیررسانهای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارسخزر) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 107-126]
ارزش ویژهی برندسنجش کارایی ارزش ویژهی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعهی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 137-154]
ارزش ویژه نام تجاریارائه مدلی ریاضی جهت تعیین ارزش ویژه نام تجاری و پیادهسازی آن در یک شرکت [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-120]
ارزش و کیفیت درک شدهتحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاههای زنجیرهای تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 55-70]
استراتژی رقابتی رهبری هزینهارائه مدلی برای ارزیابی تأثیر اجزای رویکرد مبتنی بر منابع بر عملکرد صادراتی براساس استراتژی رهبری هزینه در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 113-128]
استراتژی عمومیارتباط بین نوع استراتژیهای کسبوکاری مورد استفاده در شرکتهای کوچک و متوسط و بینالمللیشدن آنها [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-38]
استراتژی ورود.ارتباط بین نوع استراتژیهای کسبوکاری مورد استفاده در شرکتهای کوچک و متوسط و بینالمللیشدن آنها [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-38]
استراتژی وظیفهایارتباط بین نوع استراتژیهای کسبوکاری مورد استفاده در شرکتهای کوچک و متوسط و بینالمللیشدن آنها [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-38]
ب
بازاریابیتأثیر آمیختههای بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری شرکت بیمهی کارآفرین [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 71-90]
بازاریابی خدمات بانکیبررسی ابعاد ادراک از ریسک صاحبان خودرو از روش پرداخت الکترونیک بهای سوخت [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 21-40]
بازاریابی درونیبررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمانهای خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتارهای شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی
مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 39-54]
بازار داخلیسنجش میزان گرایش به بازاریابی داخلی در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 93-106]
بازار رسانهایچارچوبی برای تجاری سازی نوآوریهای دیجیتال در شرکتهای کارآفرین رسانهای ایران (مطالعهای چند موردی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 71-88]
بازارگراییبررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمانهای خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتارهای شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی
مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 39-54]
بازنگری آنلاینتأثیر تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرفکنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنیبر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپتاپ شرکت Dell) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 41-64]
بانک صادرات.بررسی اثرات سرمایههای فکری بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی قابلیت یادگیری در شعب بانک صادرات استان تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 53-70]
بانک ملت شهر تهران.بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمانهای خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتارهای شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی
مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 39-54]
بانکهای دولتی و خصوصیبررسی رابطهی بین هوش رقابتی و اثربخشی استراتژیهای بازاریابی در بین بانکهای دولتی و خصوصی استان زنجان [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-18]
بررسی تطبیقی.بررسی رابطهی بین هوش رقابتی و اثربخشی استراتژیهای بازاریابی در بین بانکهای دولتی و خصوصی استان زنجان [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-18]
برندبررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 1-20]
برندسازی داخلیارائه مدل عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 89-104]
بینالمللیشدنارتباط بین نوع استراتژیهای کسبوکاری مورد استفاده در شرکتهای کوچک و متوسط و بینالمللیشدن آنها [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-38]
پ
پرداخت الکترونیکیبررسی ابعاد ادراک از ریسک صاحبان خودرو از روش پرداخت الکترونیک بهای سوخت [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 21-40]
پیشروی براساس رویکرد علمیسنجش تفکر استراتژیک در مدیران شهرداری تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 129-146]
پیوند با فروشگاهبررسی تأثیر عوامل انگیزش فردی بر خرید اینترنتی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 37-52]
ت
تاپسیسارتقای فضای کسب و کار جهت دستیابی به چشمانداز اقتصادی: کاربستی بر اساس تکنیکهای تاپسیس و آنتروپی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 121-138]
تبلیغات اثربخشارائهی مدل سیاستگذاری تبلیغات اثربخش در صنعت بیمه با رویکرد نقشهشناختی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 121-136]
تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیتأثیر تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرفکنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنیبر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپتاپ شرکت Dell) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 41-64]
تبلیغات رسانهایبررسی تأثیر تبلیغات رسانهای و غیررسانهای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارسخزر) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 107-126]
تبلیغات غیررسانهایبررسی تأثیر تبلیغات رسانهای و غیررسانهای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارسخزر) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 107-126]
تجاریسازیچارچوبی برای تجاری سازی نوآوریهای دیجیتال در شرکتهای کارآفرین رسانهای ایران (مطالعهای چند موردی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 71-88]
تحلیل پوششی دادههاسنجش کارایی ارزش ویژهی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعهی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 137-154]
تحلیل متقارنبررسی تأثیر ویژگیهای فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 127-146]
تعیین ارزش برندارائه مدلی ریاضی جهت تعیین ارزش ویژه نام تجاری و پیادهسازی آن در یک شرکت [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-120]
تعهد به برندارائه مدل عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 89-104]
تعهد سازمانیبررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمانهای خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتارهای شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی
مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 39-54]
تفکر استراتژیکسنجش تفکر استراتژیک در مدیران شهرداری تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 129-146]
تفکر در زمانسنجش تفکر استراتژیک در مدیران شهرداری تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 129-146]
چشماندازطراحی الگوی تلفیقی برای خلق چشماندازی پایدار (مطالعه موردی بانک ملت) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 72-92]
خ
خدمات تلفن همراهاستفاده از یک رویکرد ترکیبی برپایهی شبکههای عصبی مصنوعی و نظریهی مجموعهی ناهموار برای مدلسازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 43-64]
خرده فروشی اینترنتی.بررسی تأثیر عوامل انگیزش فردی بر خرید اینترنتی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 37-52]
خودروی لوکسبررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 1-20]
د
داراییهای مشهودشناسایی عوامل مؤثر بر تحکیم بازار (تحقق مزیت رقابتی پایدار) خدمات بانکی در بانک ملت بر مبنای دیدگاه منبع محور [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 91-112]
داراییهای نامشهودشناسایی عوامل مؤثر بر تحکیم بازار (تحقق مزیت رقابتی پایدار) خدمات بانکی در بانک ملت بر مبنای دیدگاه منبع محور [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 91-112]
داستان شرکتطراحی الگوی تلفیقی برای خلق چشماندازی پایدار (مطالعه موردی بانک ملت) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 72-92]
دانش مشتریارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانکهای خصوصی) [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 147-164]
دیدگاه منبع محورشناسایی عوامل مؤثر بر تحکیم بازار (تحقق مزیت رقابتی پایدار) خدمات بانکی در بانک ملت بر مبنای دیدگاه منبع محور [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 91-112]
دلفی فازیشاخصهای اساسی مؤثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی و دیمتل فازی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 1-20]
ر
رسانه دیجیتالچارچوبی برای تجاری سازی نوآوریهای دیجیتال در شرکتهای کارآفرین رسانهای ایران (مطالعهای چند موردی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 71-88]
رسانههای جمعیبررسی رفتار کودک در جایگاه یک مصرف کننده [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 103-120]
رضایت مشتریتحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاههای زنجیرهای تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 55-70]
رفتارخریدکودکبررسی رفتار کودک در جایگاه یک مصرف کننده [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 103-120]
رفتار شهروندی سازمانیبررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمانهای خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتارهای شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی
مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 39-54]
رفتار مصرف کنندهبررسی تأثیر ویژگیهای فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 127-146]
سیاستگذاریارائهی مدل سیاستگذاری تبلیغات اثربخش در صنعت بیمه با رویکرد نقشهشناختی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 121-136]
سخت افزارارائهی مدلی برای سنجش کیفیت سختافزار و نرمافزار خدمات در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 65-78]
سختی تحقق اهدفارائه مدل عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 89-104]
سرمایههای فکریبررسی اثرات سرمایههای فکری بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی قابلیت یادگیری در شعب بانک صادرات استان تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 53-70]
سیستمهای سازمانیارائه مدلی برای ارزیابی تأثیر اجزای رویکرد مبتنی بر منابع بر عملکرد صادراتی براساس استراتژی رهبری هزینه در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 113-128]
سند چشماندازارتقای فضای کسب و کار جهت دستیابی به چشمانداز اقتصادی: کاربستی بر اساس تکنیکهای تاپسیس و آنتروپی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 121-138]
ش
شبکههای عصبی مصنوعیاستفاده از یک رویکرد ترکیبی برپایهی شبکههای عصبی مصنوعی و نظریهی مجموعهی ناهموار برای مدلسازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 43-64]
شرکتهای کوچکومتوسطارتباط بین نوع استراتژیهای کسبوکاری مورد استفاده در شرکتهای کوچک و متوسط و بینالمللیشدن آنها [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-38]
شفافیت اهدافارائه مدل عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 89-104]
ص
صنعت بانکداریارائهی مدلی برای سنجش کیفیت سختافزار و نرمافزار خدمات در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 65-78]
صنعت بیمهارائهی مدل سیاستگذاری تبلیغات اثربخش در صنعت بیمه با رویکرد نقشهشناختی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 121-136]
ع
عزم استراتژیکسنجش تفکر استراتژیک در مدیران شهرداری تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 129-146]
عملکرد برند در سطح کارکنان.ارائه مدل عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 89-104]
عملکرد سازمانیبررسی اثرات سرمایههای فکری بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی قابلیت یادگیری در شعب بانک صادرات استان تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 53-70]
عملکرد صادراتیارائه مدلی برای ارزیابی تأثیر اجزای رویکرد مبتنی بر منابع بر عملکرد صادراتی براساس استراتژی رهبری هزینه در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 113-128]
عناصر ارتباطات یکپارچهی بازاریابیبررسی تأثیر عناصر ارتباطات یکپارچهی بازاریابی بر قوت نام تجاری در صنعت بانکداری (مطالعهی موردی: بانک ملی استان اردبیل) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 21-42]
ف
فرایند اجتماعیسازیبررسی رفتار کودک در جایگاه یک مصرف کننده [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 103-120]
فرصتطلبی هوشمندانهسنجش تفکر استراتژیک در مدیران شهرداری تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 129-146]
فروشگاه اینترنتیبررسی تأثیر ویژگیهای فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 127-146]
فروشگاه زنجیرهای.تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاههای زنجیرهای تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 55-70]
فضای سایبریتأثیر تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرفکنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنیبر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپتاپ شرکت Dell) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 41-64]
فضای کسب و کارارتقای فضای کسب و کار جهت دستیابی به چشمانداز اقتصادی: کاربستی بر اساس تکنیکهای تاپسیس و آنتروپی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 121-138]
ق
قابلیتبررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانالهای توزیع چندگانه از منظر عرضهکنندگان [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-18]
قابلیت یادگیری سازمانیبررسی اثرات سرمایههای فکری بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی قابلیت یادگیری در شعب بانک صادرات استان تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 53-70]
قابلیتها.شناسایی عوامل مؤثر بر تحکیم بازار (تحقق مزیت رقابتی پایدار) خدمات بانکی در بانک ملت بر مبنای دیدگاه منبع محور [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 91-112]
قابلیتهای رقابتیارائه مدلی برای ارزیابی تأثیر اجزای رویکرد مبتنی بر منابع بر عملکرد صادراتی براساس استراتژی رهبری هزینه در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 113-128]
قدرت نام تجاریبررسی تأثیر عناصر ارتباطات یکپارچهی بازاریابی بر قوت نام تجاری در صنعت بانکداری (مطالعهی موردی: بانک ملی استان اردبیل) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 21-42]
قصد خرید اینترنتیبررسی تأثیر ویژگیهای فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 127-146]
قصد خرید مجددتحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاههای زنجیرهای تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 55-70]
قیمت ممتازارائه مدلی ریاضی جهت تعیین ارزش ویژه نام تجاری و پیادهسازی آن در یک شرکت [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-120]
ک
کارآفرینی رسانهایچارچوبی برای تجاری سازی نوآوریهای دیجیتال در شرکتهای کارآفرین رسانهای ایران (مطالعهای چند موردی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 71-88]
کانالهای توزیع چندگانهبررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانالهای توزیع چندگانه از منظر عرضهکنندگان [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-18]
کیفیت خدماتاستفاده از یک رویکرد ترکیبی برپایهی شبکههای عصبی مصنوعی و نظریهی مجموعهی ناهموار برای مدلسازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 43-64]
کیفیت خدماتارائهی مدلی برای سنجش کیفیت سختافزار و نرمافزار خدمات در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 65-78]
گ
گرایش به بازاریابی داخلیسنجش میزان گرایش به بازاریابی داخلی در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 93-106]
ل
لوازم خانگی کوچکبررسی تأثیر تبلیغات رسانهای و غیررسانهای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارسخزر) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 107-126]
م
متغیرهای بومشناختیبررسی تأثیر ویژگیهای دیداری و کارکردی بستهبندی بر خرید مواد غذایی با تعدیلگری متغیر بومشناختی مشتری [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 65-82]
مدل آکربررسی تأثیر تبلیغات رسانهای و غیررسانهای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارسخزر) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 107-126]
مدلسازی معادلات ساختاریسنجش کارایی ارزش ویژهی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعهی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 137-154]
مدلهای طراحی چشماندازطراحی الگوی تلفیقی برای خلق چشماندازی پایدار (مطالعه موردی بانک ملت) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 72-92]
مزیت رقابتی پایدارشناسایی عوامل مؤثر بر تحکیم بازار (تحقق مزیت رقابتی پایدار) خدمات بانکی در بانک ملت بر مبنای دیدگاه منبع محور [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 91-112]
منابع رقابتیارائه مدلی برای ارزیابی تأثیر اجزای رویکرد مبتنی بر منابع بر عملکرد صادراتی براساس استراتژی رهبری هزینه در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 113-128]
منافع حاصل از خرید آن لاینبررسی تأثیر عوامل انگیزش فردی بر خرید اینترنتی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 37-52]
ن
نام تجاریبررسی تأثیر عناصر ارتباطات یکپارچهی بازاریابی بر قوت نام تجاری در صنعت بانکداری (مطالعهی موردی: بانک ملی استان اردبیل) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 21-42]
نام و نشان تجاریتأثیر آمیختههای بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری شرکت بیمهی کارآفرین [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 71-90]
نرخ بازگشت نام تجاریارائه مدلی ریاضی جهت تعیین ارزش ویژه نام تجاری و پیادهسازی آن در یک شرکت [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-120]
نرم افزارارائهی مدلی برای سنجش کیفیت سختافزار و نرمافزار خدمات در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 65-78]
نظریهی مجموعهی ناهمواراستفاده از یک رویکرد ترکیبی برپایهی شبکههای عصبی مصنوعی و نظریهی مجموعهی ناهموار برای مدلسازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 43-64]
نفوذ بین-شخصیتأثیر تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرفکنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنیبر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپتاپ شرکت Dell) [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 41-64]
نقشه شناختیارائهی مدل سیاستگذاری تبلیغات اثربخش در صنعت بیمه با رویکرد نقشهشناختی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 121-136]
نگرش سیستمیسنجش تفکر استراتژیک در مدیران شهرداری تهران [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 129-146]
نوآوری.چارچوبی برای تجاری سازی نوآوریهای دیجیتال در شرکتهای کارآفرین رسانهای ایران (مطالعهای چند موردی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 71-88]
و
ویژگی کارکردی بستهبندیبررسی تأثیر ویژگیهای دیداری و کارکردی بستهبندی بر خرید مواد غذایی با تعدیلگری متغیر بومشناختی مشتری [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 65-82]
وفاداریسنجش کارایی ارزش ویژهی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعهی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 137-154]
وفاداری به برندارائه مدل عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 89-104]
وفاداری به شناسهاستفاده از یک رویکرد ترکیبی برپایهی شبکههای عصبی مصنوعی و نظریهی مجموعهی ناهموار برای مدلسازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 43-64]
وفاداری مشتریارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانکهای خصوصی) [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 147-164]
وفاداری مشتری.ارائه مدلی ریاضی جهت تعیین ارزش ویژه نام تجاری و پیادهسازی آن در یک شرکت [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-120]
ه
هماهنگیبررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانالهای توزیع چندگانه از منظر عرضهکنندگان [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-18]
همسالانبررسی رفتار کودک در جایگاه یک مصرف کننده [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 103-120]
هوش رقابتیبررسی رابطهی بین هوش رقابتی و اثربخشی استراتژیهای بازاریابی در بین بانکهای دولتی و خصوصی استان زنجان [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-18]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد