واکنش مصرف کنندگان به اشتباهات برند و استراتژی های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند.

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2022.341757.4351

نغمه شیبانی مقدم؛ مسعود کیماسی؛ رزا هندیجانی؛ محمد صالح ترکستانی


تحلیل چند سطحی تاثیر کیفیت شبکه اجتماعی بر رابطه ابعاد شخصیتی مشتریان بر رفتار خرید مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2023.344762.4395

مریم اخوان خرازیان؛ سونا شفیعی


شناسایی عوامل و مولفه های سازمانی مؤثر بر بلوغ مدیریت تجربه مشتری با کاربست روش فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2022.349658.4469

پیام مردآزاد ناوی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ سید بیوک محمدی؛ محسن خون سیاوش


ارائه مدل اثربخشی رنگ‌ها در بازاریابی با بکارگیری علوم اعصاب مصرف‌کننده(با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 شهریور 1402

10.22059/jibm.2023.354629.4537

اللهیار قاسمی؛ احمد راه چمنی؛ حمیدرضا سعیدنیا