نوع مقاله : مقاله علمی پژوهشی
نویسندگان
1 استادیار گروه مدیریت، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
2 کارشناس ارشد مدیریت اجرایی، دانشگاه اصفهان، ، ایران
3 کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی ـ بازاریابی، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
4 کارشناس ارشد مدیریت صنعتی ـ تولید، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم تحقیقات، تهران، ایران
چکیده
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
نویسندگان [English]
The purpose of this study was to evaluate the impact of CSR on brand loyalty through the mediating role of brand image is casting. The purpose of this study applied descriptive - survey is based on structural equation modeling. The study sample consisted of 130 bank customers in the city that are classified randomly selected. The results of this study that the legal and ethical responsibilities with customers loyalty, by the functional and symbolic Images like copulative bridge are connected together. More precisely, loyal relationship with the symbolic image perceptions by customers, extending the functional images was detected. Hence, these banks can strengthen the structures of the mind, to be loyal customers.
کلیدواژهها [English]